Ik neem aan dat ie naar de volgende race doorgaat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef Tinos85 het volgende:
Hadden ze deze week maar die nieuwe motor gepakt![]()
Gridstraf van Stroll en Bottas is ook een grote grap nu.
Ik denk dat het probleem meer ligt in de logistiek voor volgende week, en het ombuigen van afspraken ervan, als er twee weken tussen gezeten hadden was het ws geen probleem geweest..quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:38 schreef fietsie het volgende:
Zou Belgie ook zo'n land zijn waar ze, bij uitstel naar maandag (als de F1 organisatie dat al wil) komen met "sorry, dat mag niet van de vergunning" ?
Grenzeloos Verliefdquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef super_tekkel het volgende:
Zeg , van Gameren is er nu wel, waar was hij eerst ?
Dat is niet in het voordeel van Mercedes.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie naar de volgende race doorgaat?
Sarcasmequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Je loopt een beetje vooruit op de zaken.
Dan zijn kwalificaties ook niet nodig en kan Max gewoon vanaf pole starten, kunnen ze morgen toch racen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel. Maar je begrijpt toch wat ik bedoel, dat het achteraf gezien waarschijnlijk voor niets is geweest?quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel. Maar je begrijpt toch wat ik bedoel, dat het achteraf gezien waarschijnlijk voor niets is geweest?
Lekker wijfquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig hebben sommige er nog lol in
[ afbeelding ]
Je moet toch iets natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb op mijn stream meer levensgenieters de revue zien passeren inmiddels.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag net pas dat het vannacht al geweest isquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:43 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
En daarom is NASCAR soms veel
leuker dan F1. Iig dit weekend. Jammer van het spoileren voor veel mensen.
Gridstraffen zijn een ander verhaal he.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan zijn kwalificaties ook niet nodig en kan Max gewoon vanaf pole starten, kunnen ze morgen toch racen.
Debuut Messi.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat het vannacht al geweest is
Wat moet ik nou vanavond.
Je mist natuurlijk vooral ons?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok, aanvaardbaar alternatief.quote:
Ik heb nog bericht in het NASCAR topic gedaan. Volgende keer @en ik je en de anderenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mist natuurlijk vooral ons?
Ik slaap dan gewoon hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik heb nog bericht in het NASCAR topic gedaan. Volgende keer @ ik je en de anderen
Ze zijn gestart toch? Dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gridstraffen zijn een ander verhaal he.
Nope.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik heb nog bericht in het NASCAR topic gedaan. Volgende keer @ ik je en de anderen
Ze zijn NIET gestart.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn gestart toch, dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.
Daar gaat men wel vanuit ja. Aanval met Messi, Mbappé en Neymar.quote:
Nouja, als er geen klassering op wordt gemaakt neem ik aan dat de race soortvan geldt als niet verreden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn gestart toch, dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.
Formatierondes.. race is nog niet gestartquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn gestart toch? Dat de race na 2 ronden gecanceled word, betekent niet dat die straf overgedragen word, tenminste tenzij Mercedes dat niet bevalt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is klaar! Bedankt voor het kijken en tot volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |