Huhwat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
Duurt lang! Natte die door slotje post..
Niks.quote:
Die Hamilton eraf bowlt?quote:
Je had post #302quote:
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Reken er maar op dat we de eerste 10 ronden minimaal achter de SC rijden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Waar Norris eraf ging zal het wel weer chaos worden.
Of bij bocht 1 een paar die het halve veld meenemen.
Jij wint, modfixquote:
Zie OPquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Het zal wel weer drama worden vanmiddag
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.
vooral de grens van een koude regenbandquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.
Hoevaak is dit gebeurt???quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Oh dank!quote:
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag exact nulquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?
Verdorie, je opent mijn ogen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Teveel kapotquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Net zo dom als Max in Hongarije maar nu geen crew in de buurt zeker?
Dan een vleugje minder woedend misschien. En zal zeer tijdelijk zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is hij voor het eten weer thuis in Monacoquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Sfancta het volgende:
VER bocht 1 DNF
Mijn voorspellingHij zal te gretig zijn
Max kon toch doorrijden? Perez staat gewoon vast.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Oh dank!
Reclames ja?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
In de reclames kan je naar Canvas zappen (of alles daar kijken)
Teveel schadequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Dit dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Te kapot om door te kunnen rijden naar de grid/pitsquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Ik ken alleen gspotquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te kspot om door te kunnen rijden naar de grid/pits
Die had een dubbele afspraak staan helaasquote:
Kan alleen de start zien en 10 minuutjes. Moet werken daarna. Neem het lekker opquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik kijk veilig vanaf m'n zolderkamertje
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Formatielap is toch altijd achter de safetycar?
Overdosis lompigheid.quote:
Je gaat de start niet zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan alleen de start zien en 10 minuutjes. Moet werken daarna. Neem het lekker op
Dan heb je nu weer wat geleerdquote:
Dat was mijn vraag..... als op Canvas geen reclame is kijk ik daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
In de reclames kan je naar Canvas zappen (of alles daar kijken)
Zie OP.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef Werkperd het volgende:
Antwoord eens serieus mensen. Wat is er met Perez gebeurd.
Op weg naar de grid in de bandenstapel geschoven, voorwiel erafquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef Werkperd het volgende:
Antwoord eens serieus mensen. Wat is er met Perez gebeurd.
In Zandvoort?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je gaat de start niet zien.
10 ronden Sc.
Maar net zo dom om te gaan glijden toch.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Max kon toch doorrijden? Perez staat gewoon vast.
Man man man manquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Op weg naar de grid in de bandenstapel geschoven, voorwiel eraf
Vesti de vervanger van Perez?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. VES
2. HAM
3. LEC
Een Mercedes coureur in de RBR?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Om Mercedes op hun droogweerafstelling te helpen.quote:
Dan moet je gewoon met twee minuten vertraging de topics lezen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Willen jullie hiermee ophouden? Sommige streams hier hebben twee minuten vertraging.
Dat mag niet gepost worden???quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Willen jullie hiermee ophouden? Sommige streams hier hebben twee minuten vertraging.
Nee. Tis wel handig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn ze in regenrace verplicht van banden te wisselen?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
Nee. Zodra het gaat regenen vervalt dat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
Donder dan gewoon op uit dit topicquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Onmogelijk aangezien hij zelf niet de auto de pits in heeft kunnen rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef opreis het volgende:
10 min extra om Checo z'n auto te fixen
Is geen sport.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef xzaz het volgende:
Ajonge jongen waarom kijk ik deze kut sport
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jawel maar 2 minuten na live aub.
Met een beetje geluk tot de eerste bochtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef PirE het volgende:
Raceduur Verstappen, Over of Under 10 seconden?
Dat is toch echt je eigen schuld dan. Legale streams lopen allemaal max 15-20 seconden achter.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Volgende week mijn jubileum.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef nils7 het volgende:
Herinner me net dat ik met deze race een jubileum heb :-)
25 jaar geleden m’n eerste race die ik heb gekeken.
10 seconden haalt hij wel. Misschien met slechts 3 wielen, maar toch.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef PirE het volgende:
Raceduur Verstappen, Over of Under 10 seconden?
Met dit weer eerder een bootquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Hammie gaat Mandela nog even op de trein zetten.
Echt bazencircuit ja met die hoogteverschillenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is pas een circuit ipv die kutbaantjes.![]()
![]()
Moet schijten denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:03 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton als enige uitgestapt.. heeft geen zin om nat te aorden ofzo
Liep alsof hij zelf in zijn broek had geplastquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:03 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton als enige uitgestapt.. heeft geen zin om nat te aorden ofzo
Der Michael had er ook wel wat over te vertellenquote:
Legale stream hier. F1tv. 30seconden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is toch echt je eigen schuld dan. Legale streams lopen allemaal max 15-20 seconden achter.
Achterop is fout, Schumacher moet zijn woede dus op zichzelf richten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Der Michael had er ook wel wat over te vertellen
[ afbeelding ]
Haha hij kan niet skieenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:03 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die regenbanden zijn niet het probleem, wel die houten plank onder de wagen die bijna op de grond ligt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef tja77 het volgende:
Er zijn regenbanden, het regent, we stellen uit want het regent.
Op Spa niet iig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:05 schreef Werkperd het volgende:
ik zie nu voor het eerst het wegdek van de grid niet glad maar gegroefd is.
Is dit nieuw?
Maar dat was na later in de race. Toen Coulthard achterop Schumi reed.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:03 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks nog een code rood omdat Hamilton gaat klagen over de regenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef tja77 het volgende:
Er zijn regenbanden, het regent, we stellen uit want het regent.
Zit aan de 3rde blik de Klok vanaf 15.00. Spanningquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ARghh, zit in dubio. Moet ik nu mijn Monster Energy Ultra Paradise 500ml uit de vriezer halen of niet?!!
Hoela g kijk je al???quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:05 schreef Werkperd het volgende:
ik zie nu voor het eerst het wegdek van de grid niet glad maar gegroefd is.
Is dit nieuw?
Dus omdat jij een kutstream hebt moeten wij hier niet meer posten???quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Lekker stukje aquaplanning, niks mis mee.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die regenbanden zijn niet het probleem, wel die houten plank onder de wagen die bijna op de grond ligt.
aquaplanningquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lekker stukje aquaplanning, niks mis mee.
Heb m’n vrouw al voorbereid op een lange middag.quote:
Ben koning.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus omdat jij een kutstream hebt moeten wij hier niet meer posten???
Da's 1, dus dan zou het nu wel klaar moeten zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:05 schreef JohnBercow het volgende:
De race start om 15 gedeeld door 15
Ik zal jou eens aquaplannen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lekker stukje aquaplanning, niks mis mee.
Om hem vervolgens vakkundig in de vuilnisemmer te mikken?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ARghh, zit in dubio. Moet ik nu mijn Monster Energy Ultra Paradise 500ml uit de vriezer halen of niet?!!
En dan valt je nu voor het eerst op dat de baan in bijv Spa die groeven heeftquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Al vanaf 1999 JA!!![]()
Jij kent niet eens de V10 era.
Afwatering = meer grip.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zit er al jaren. Is voor afwatering.
Nou zeg, dat vraagt ie toch ook niet aan jou!quote:
Als jij daar gelukkig van wordt...quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoezo stream kijken![]()
Gewoon op canvas te zien
Zet de strijkplank in de huiskamer als subtiele hint.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb m’n vrouw al voorbereid op een lange middag.
Safetycar, code rood etc
Geen Engels commentaar zeker op dn Beg?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoezo stream kijken![]()
Gewoon op canvas te zien
Dan mis je wel Ronald Molendijk bij de Ziggy.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoezo stream kijken![]()
Gewoon op canvas te zien
Ja enquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan valt je nu voor het eerst op dat de baan in bijv Spa die groeven heeft![]()
![]()
En Jack Plooy en die dikke mis je ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:08 schreef Gehrman het volgende:
Dan mis je wel Ronald Molendijk bij de Ziggy.
Vet zwijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:08 schreef Sfancta het volgende:
Komt goed uit, om 15.15 is mijn pizza klaar.
Bestaat dat? Is dat een optie?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlag maar af. Gewoon de punten uitkeren op basis van de kwalificatie.
Kloptquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:09 schreef Mothzor het volgende:
Probleem is dat die F1 auto's veel lager liggen dan de andere klasses (ook tov F3). De auto drijft met de vloer als het ware over het circuit en dan ben je gewoon kansloos.
Ze kunnen geen flikker zienquote:
Moet je maar een betere auto maken. Dit is gewoon kansloos.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:09 schreef Mothzor het volgende:
Probleem is dat die F1 auto's veel lager liggen dan de andere klasses (ook tov F3). De auto drijft met de vloer als het ware over het circuit en dan ben je gewoon kansloos.
Zo loopt ie altijd.. ik neem niet an dat ie met volle blaas de auto in was gestapt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liep alsof hij zelf in zijn broek had geplast
Wat bedoel je daarmee?quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat 90% van de races/kwali's wordt uitgesteld als er regen is.
Wat is Ajax??quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks is Ajax al klaar voordat de F1 begint.
Aan het begin is het meestal toch klooien en is de kip nog niet gaar, je kan best wat later komen. Hoef je ook niet uit verveling wat gore huzarensalade naar binnen te persenquote:
Ze kunnen ook gaan karten dat kan indoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef PirE het volgende:
Kunnen ze die baan niet overdekken met paraplu's zodat ze niet nat worden?
Steven Berghuis heeft hier wat over te zeggen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gwoon werke voor da geld toch. Zijn nie van suiker
En goedkoop, taai stokbroodquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan het begin is het meestal toch klooien en is de kip nog niet gaar, je kan best wat later komen. Hoef je ook niet uit verveling wat gore huzarensalade naar binnen te persen
Serieus? Waar te zien!!!!??quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:11 schreef opreis het volgende:
Messi z'n debut is om 20:45 dus we hebben nog wel even
Schoonmaakmiddelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |