Huhwat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
Duurt lang! Natte die door slotje post..
Niks.quote:
Die Hamilton eraf bowlt?quote:
Je had post #302quote:
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Reken er maar op dat we de eerste 10 ronden minimaal achter de SC rijden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Waar Norris eraf ging zal het wel weer chaos worden.
Of bij bocht 1 een paar die het halve veld meenemen.
Jij wint, modfixquote:
Zie OPquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Het zal wel weer drama worden vanmiddag
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.
vooral de grens van een koude regenbandquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.
Hoevaak is dit gebeurt???quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Oh dank!quote:
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag exact nulquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?
Verdorie, je opent mijn ogen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Teveel kapotquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Net zo dom als Max in Hongarije maar nu geen crew in de buurt zeker?
Dan een vleugje minder woedend misschien. En zal zeer tijdelijk zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is hij voor het eten weer thuis in Monacoquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Sfancta het volgende:
VER bocht 1 DNF
Mijn voorspellingHij zal te gretig zijn
Max kon toch doorrijden? Perez staat gewoon vast.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Oh dank!
Reclames ja?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
In de reclames kan je naar Canvas zappen (of alles daar kijken)
Teveel schadequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Dit dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Te kapot om door te kunnen rijden naar de grid/pitsquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Ik ken alleen gspotquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te kspot om door te kunnen rijden naar de grid/pits
Die had een dubbele afspraak staan helaasquote:
Kan alleen de start zien en 10 minuutjes. Moet werken daarna. Neem het lekker opquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik kijk veilig vanaf m'n zolderkamertje
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Formatielap is toch altijd achter de safetycar?
Overdosis lompigheid.quote:
Je gaat de start niet zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan alleen de start zien en 10 minuutjes. Moet werken daarna. Neem het lekker op
Dan heb je nu weer wat geleerdquote:
Dat was mijn vraag..... als op Canvas geen reclame is kijk ik daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
In de reclames kan je naar Canvas zappen (of alles daar kijken)
Zie OP.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef Werkperd het volgende:
Antwoord eens serieus mensen. Wat is er met Perez gebeurd.
Op weg naar de grid in de bandenstapel geschoven, voorwiel erafquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef Werkperd het volgende:
Antwoord eens serieus mensen. Wat is er met Perez gebeurd.
In Zandvoort?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je gaat de start niet zien.
10 ronden Sc.
Maar net zo dom om te gaan glijden toch.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Max kon toch doorrijden? Perez staat gewoon vast.
Man man man manquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Op weg naar de grid in de bandenstapel geschoven, voorwiel eraf
Vesti de vervanger van Perez?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. VES
2. HAM
3. LEC
Een Mercedes coureur in de RBR?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |