Ik keur het goed als de rode vlag het gevolg is van een Mercedes in honderd stukjes in La Source. Anders zo veel mogelijk in natte omstandigheden racen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:11 schreef babylon het volgende:
Als nou de race tussen 15:10 en 15:30 stil ligt, dan kan ik rustig van de trein naar huis fietsen
Zeg nou niet "een Mercedes"quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik keur het goed als de rode vlag het gevolg is van een Mercedes in honderd stukjes in La Source. Anders zo veel mogelijk in natte omstandigheden racen.
Goed puntquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg nou niet "een Mercedes"
Je weet dat het in dat geval altijd Bottas is die het overkomt.
Die staat daarvoor te ver naar achterenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Bottas al zijn bull bar gemonteerd zodat hij weer “een foutje” kan maken?
Gistermorgen dan liever (Colombo die van pole startte finisht als 1e met zo'n 15 seconden voorsprong)quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Doe maar gewoon een gigantisch saaie race. Even een kopie van de F3 vanmorgen.
Een goeie start van 33 dan maarquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Doe maar gewoon een gigantisch saaie race. Even een kopie van de F3 vanmorgen.
Woudje lekker feestje gehad??quote:
Ook goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gistermorgen dan liever (Colombo die van pole startte finisht als 1e met zo'n 15 seconden voorsprong)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |