Huhwat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
Duurt lang! Natte die door slotje post..
Niks.quote:
Die Hamilton eraf bowlt?quote:
Je had post #302quote:
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Reken er maar op dat we de eerste 10 ronden minimaal achter de SC rijden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Waar Norris eraf ging zal het wel weer chaos worden.
Of bij bocht 1 een paar die het halve veld meenemen.
Jij wint, modfixquote:
Zie OPquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Het zal wel weer drama worden vanmiddag
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.
vooral de grens van een koude regenbandquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.
Hoevaak is dit gebeurt???quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Oh dank!quote:
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag exact nulquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?
Verdorie, je opent mijn ogen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Teveel kapotquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Net zo dom als Max in Hongarije maar nu geen crew in de buurt zeker?
Dan een vleugje minder woedend misschien. En zal zeer tijdelijk zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is hij voor het eten weer thuis in Monacoquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Sfancta het volgende:
VER bocht 1 DNF
Mijn voorspellingHij zal te gretig zijn
Max kon toch doorrijden? Perez staat gewoon vast.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Oh dank!
Reclames ja?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
In de reclames kan je naar Canvas zappen (of alles daar kijken)
Teveel schadequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Dit dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Te kapot om door te kunnen rijden naar de grid/pitsquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
[..]
Oh dank!
Ik ken alleen gspotquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te kspot om door te kunnen rijden naar de grid/pits
Die had een dubbele afspraak staan helaasquote:
Kan alleen de start zien en 10 minuutjes. Moet werken daarna. Neem het lekker opquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik kijk veilig vanaf m'n zolderkamertje
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Formatielap is toch altijd achter de safetycar?
Overdosis lompigheid.quote:
Je gaat de start niet zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan alleen de start zien en 10 minuutjes. Moet werken daarna. Neem het lekker op
Dan heb je nu weer wat geleerdquote:
Dat was mijn vraag..... als op Canvas geen reclame is kijk ik daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
In de reclames kan je naar Canvas zappen (of alles daar kijken)
Zie OP.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef Werkperd het volgende:
Antwoord eens serieus mensen. Wat is er met Perez gebeurd.
Op weg naar de grid in de bandenstapel geschoven, voorwiel erafquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef Werkperd het volgende:
Antwoord eens serieus mensen. Wat is er met Perez gebeurd.
In Zandvoort?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je gaat de start niet zien.
10 ronden Sc.
Maar net zo dom om te gaan glijden toch.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Max kon toch doorrijden? Perez staat gewoon vast.
Man man man manquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Op weg naar de grid in de bandenstapel geschoven, voorwiel eraf
Vesti de vervanger van Perez?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. VES
2. HAM
3. LEC
Een Mercedes coureur in de RBR?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Om Mercedes op hun droogweerafstelling te helpen.quote:
Dan moet je gewoon met twee minuten vertraging de topics lezen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Willen jullie hiermee ophouden? Sommige streams hier hebben twee minuten vertraging.
Dat mag niet gepost worden???quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Willen jullie hiermee ophouden? Sommige streams hier hebben twee minuten vertraging.
Nee. Tis wel handig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn ze in regenrace verplicht van banden te wisselen?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn ze in regenrace verplicht van banden te wisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |