Huhwat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
Duurt lang! Natte die door slotje post..
Niks.quote:
Die Hamilton eraf bowlt?quote:
Je had post #302quote:
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Reken er maar op dat we de eerste 10 ronden minimaal achter de SC rijden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Waar Norris eraf ging zal het wel weer chaos worden.
Of bij bocht 1 een paar die het halve veld meenemen.
Jij wint, modfixquote:
Zie OPquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik tune net in.
Wtf Perez in de muur?
Het zal wel weer drama worden vanmiddag
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.
vooral de grens van een koude regenbandquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de grenzen van de grip gevonden.
Hoevaak is dit gebeurt???quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?
Nee ik blijf voorlopig woedend. Het voelt goed woedend te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit de dag dat je niet meer woedend gaat zijn?
Oh dank!quote:
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als Hamilton zichzelf elimineert en Verstappen domineert?
Ik hoop vandaag exact nulquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel engeltjes heeft Lewis op zijn wagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |