SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laarzen onder de broek of erboven denk je?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ziet iedereen er ook hetzelfde uit.
met skinny moet het er in tochquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laarzen onder de broek of erboven denk je?
Die laarzen moet je als handschoenen dragen en aan je voeten gewoon crocsquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laarzen onder de broek of erboven denk je?
ja van complete shockquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat me bewonderende lange starende blikken opleveren zie ik zelf al
Combineren met wat mooie ringen en je kunt de hele wereld aan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check jij wel eens bij bepaalde types de handen omdat je denkt dat het wel eens onze US zou kunnen zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Combineren met wat mooie ringen en je kunt de hele wereld aan.
Jezusquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als Bassie Hamilton van de week
[ afbeelding ]
helemaal vanslag voor de nederlagen die hem zijn toegebracht..quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als Bassie Hamilton van de week
[ afbeelding ]
Ik ga altijd uit van een soort van Morrisey.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat dit teveel hipster is, denk dat je meer moet denken aan een oude punker.
ik doe net frikandellen in de fryertquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga even rondje fietsen zolang het droog is..
Wat heb je gezocht?quote:
quote:
quote:
Geen zin om spiritueel filosofisch te worden?quote:
nee joh. Dat is niets voor een snackquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zin om spiritueel filosofisch te worden?
leuk. wat doen jullie daar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit Stavoren. Het regent hier en we gaan zo naar Enkhuizen
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Check jij wel eens bij bepaalde types de handen omdat je denkt dat het wel eens onze US zou kunnen zijn?
We willen een foto van jou in die vissebek.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit Stavoren. Het regent hier en we gaan zo naar Enkhuizen
Ha Bos! Ja dat zag ik meteenquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende: MIAUUWWWWWWWWWWWWWww
![]()
![]()
![]()
(bos81 hier, ik heb een nickchange gehad)
Nog 26 dagenquote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien moet ik gaan voor ‘poezengeluid’.
Multi-interpretabel. Laat maar.
Moet je op Facebook kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen een foto van jou in die vissebek.
Is het leuk, weer zit niet mee natuurlijk maar zo lekker varen
Ja ze zegt dat ze naar 'Griekenland' gaatquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neemt dokter bal je dan onder handen?
en precies als bal er is regent het en is het grijs en grauw..quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bitterbal gaat bakken op het griekse strand
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zegt dat ze naar 'Griekenland' gaat
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik nog 20 zie ik. Dat is al snel.![]()
nou dan ontplof ik echt hequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
en precies als bal er is regent het en is het grijs en grauw..
volgende week vrijdag dacht ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Wanneer gaat Buda eigenlijk? Zijn we alle 3 tegelijkertijd op vakantie?
Heerlijk!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bitterbal gaat bakken op het griekse strand
nog een dag of 60 voor mijquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik nog 20 zie ik. Dat is al snel.![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee juist niet.. bitterballen ontploffen alleen bij te lang en te hoge temperaturen
Is delicatessequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te lang in de Griekse frituur en het heet taai, net als een leguaan zeg maar.
quote:
Heb je ons groene boekje al gezien in de OP?quote:
Sightseeingquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
ah had ik 2 dagen met regen dacht ik
heb wel zin in bitterballen.. van die grote ranzige vettequote:
Die van jou haal ik er zó uitquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ons groene boekje al gezien in de OP?
Ik verwacht minimaal een verdubbeling hiervan als je nog een weekje hier blijft
Je hoeft niet te gaan schelden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb wel zin in bitterballen.. van die grote ranzige vette
Ik weet precies welke, die haal ik eruit zodra het kan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die van jou haal ik er zó uit![]()
En er zijn twee waar ik bultjes van krijg.
verwenkoffie?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die van jou haal ik er zó uit![]()
En er zijn twee waar ik bultjes van krijg.
Bye bye sunday woodquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:45 schreef bitterbal het volgende:
man man man man
https://9gag.com/gag/amP4rB9
"sensitive content" please loginquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:45 schreef bitterbal het volgende:
man man man man
https://9gag.com/gag/amP4rB9
Wees blijquote:
nee. achterlijke sites die alles maar achter een login plaatsenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak dan ook een account op 9gag
WTF is dat?quote:
9gag is geen achterlijke sitequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nee. achterlijke sites die alles maar achter een login plaatsen
Dat is jouw griezelwoordje terwijl verwenkoffie gewoon een mooi helder warm moment van de dag is, misschien wel het mooiste momentje in de ochtendquote:
miauw is het met mij eensquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is jouw griezelwoordje terwijl verwenkoffie gewoon een mooi helder warm moment van de dag is, misschien wel het mooiste momentje in de ochtend
Die werkt bij mij bij TUI tegenwoordigquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Karzai het volgende:
Hey miauwtje hoe is het nu, ben je nog single en bij de brandweer?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF is dat?![]()
Zie nu een hoer die je even afsjort die je erbij geleverd krijgt ofzo
Oh gezellig!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Die werkt bij mij bij TUI tegenwoordig
Is echt een opkomende markt! Gaat storm lopen als we de opstartfase voorbij zijnquote:
Wil je nog even mijn adres erbij gooien andersquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Karzai het volgende:
Hey miauwtje hoe is het nu, ben je nog single en bij de brandweer?
Neen. Dat klinkt als bammetje en dinnetjequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toffels is wel een leuk woord
Toffels is er een van jou.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toffels is wel een leuk woord
ja bammetje en dinnetje is niets neequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neen. Dat klinkt als bammetje en dinnetje
oh ik heb het weggehaaldquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wil je nog even mijn adres erbij gooien anders![]()
Hoe gaat het met jou?
Ben ik erg voorquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bammetje en dinnetje is niets nee
gaat goed hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wil je nog even mijn adres erbij gooien anders![]()
Hoe gaat het met jou?
oh nee zeker niet niet neequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo'n selfkicker ben of zo
Vroeger als Karzai iets postte dan rende iedereen naar de winkel voor een visje of een stukje harde worst.quote:
oh lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit nu een pakje kaasfondue in de pan toevallig en een stokbroodje in de oven
ja karzai at altijd echt lekker. nog steeds welquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger als Karzai iets postte dan rende iedereen naar de winkel voor een visje of een stukje harde worst.
als je kant en klaar wil: die van de Lidl is best goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
wat voor kaasfondueu? Heb dat nog nooit zelf gemaakt
Lekker!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit nu een pakje kaasfondue in de pan toevallig en een stokbroodje in de oven
Echtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger als Karzai iets postte dan rende iedereen naar de winkel voor een visje of een stukje harde worst.
gewoon een kant en klaar pakje, je kan kan ook een pakket kopen bij de kaasboer. je hoeft het alleen te smeltenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
wat voor kaasfondueu? Heb dat nog nooit zelf gemaakt
En wat doe jij behalve smelten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon een kant en klaar pakje, je kan kan ook een pakket kopen bij de kaasboer. je hoeft het alleen te smelten
ah die zie ik op de ah site ook staan.quote:
ik smelt het in een steelpannetje, heb helaas geen echte fonduepan. smeer ik even in met knoflook smelten en dan je stokbrood erin dopenquote:
Goed! Hij probeert mijn haar te likkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Hoest met de Bossche mauwert?
maar je doet in de oven en niet op fornuis?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik smelt het in een steelpannetje, heb helaas geen echte fonduepan. smeer ik even in met knoflook smelten en dan je stokbrood erin dopen
moet je het andersom proberen, dan kennen ze dat concept welquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed! Hij probeert mijn haar te likken![]()
Hij heeft weinig gevoel voor persoonlijke ruimte maar hij is heel leuk en lief.
Hoest met die van jou?
op het fornuis, stokbrood komt uit de ovenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je doet in de oven en niet op fornuis?
oohhh :pquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
op het fornuis, stobrood komt uit de oven
Ik zag het al aan zijn blik, Nacho wants a lot of aandacht en likjes en aaitjes en op je plekje liggen, Nina is wel lief de laatste tijd voor me, beetje wisselwerking op dun ijs.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed! Hij probeert mijn haar te likken![]()
Hij heeft weinig gevoel voor persoonlijke ruimte maar hij is heel leuk en lief.
Hoest met die van jou?
Dat kloptquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je het andersom proberen, dan kennen ze dat concept wel
Altijd complex jullie relatiequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag het al aan zijn blik, Nacho wants a lot of aandacht en likjes en aaitjes en op je plekje liggen, Nina is wel lief de laatste tijd voor me, beetje wisselwerking op dun ijs.
je had voor 1 al moejahadblabla al toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
We kunnen nog steeds een keer NachoNina's maken (ja hun dan) en dan alle acht houden en vooral uren lol hebben met namen bedenken
* noteert.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je had voor 1 al moejahadblabla al toch?
Nee nee, Nacho jingelt niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
We kunnen nog steeds een keer NachoNina's maken (ja hun dan) en dan alle acht houden en vooral uren lol hebben met namen bedenken
Ik ga het toch proberenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt heel raar. De kers is wel overheersend.
Ja. Asiels zitten overvol.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja, dat is maar goed ook eigenlijk
Zou intrappenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen![]()
Een tijdje terug kocht ik blauwe Fanta, ‘mystery flavour’ oid. Niet te doen.
Die heb ik ook eens zien staan in zo'n Turkse toko maar de kleur deed me aan wc reiniger denkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen![]()
Een tijdje terug kocht ik blauwe Fanta, ‘mystery flavour’ oid. Niet te doen.
Ja honden ook, dat je een tuin moet hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
keer gezocht naar een kat uit het asiel maar die krijg je alleen mee als je een tuin hebt. Ze hebben ook vaak mankementjes waardoor je honderden euro's aan dierenarts kosten kwijt bent
Hmm het hangt echt van de kat af. Er zijn idd weinig katten die ze aanbieden als echte binnenkat, maar ze zijn er wel. Ook zonder mankementen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
keer gezocht naar een kat uit het asiel maar die krijg je alleen mee als je een tuin hebt. Ze hebben ook vaak mankementjes waardoor je honderden euro's aan dierenarts kosten kwijt bent
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens zien staan in zo'n Turkse toko maar de kleur deed me aan wc reiniger denken
Een ekte Bosschenaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm het hangt echt van de kat af. Er zijn idd weinig katten die ze aanbieden als echte binnenkat, maar ze zijn er wel. Ook zonder mankementen.
Deze heeft mankementen en is daarom een binnenkat![]()
Hij durfde eerst niet eens het balkon op trouwens
Ik had laatst een flesje wijn, Beste Vrienden heet die, nou.....ga maar lekker beste vrienden met mijn plee worden dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens zien staan in zo'n Turkse toko maar de kleur deed me aan wc reiniger denken
Nee jij dan!quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die praten altijd alsof ze een hapje ijzerschaafsel ingeslikt hebben.
Keiseksie stemquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie... ik wist dit. US heeft splaakgeblek
Heyquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie... ik wist dit. US heeft splaakgeblek
Volgens de woke politie mag je dat niet meer zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zet ik alleen in indien nodig, ik kent ook wel ABN brabbelen
Echt nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zet ik alleen in indien nodig, ik kent ook wel ABN brabbelen
Vermoeiend voor mijn type dit tijdperk wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens de woke politie mag je dat niet meer zeggen
Sterkte.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Ygritte en Miauw samen, ok ik ga alvast op mijn rug liggen in een hoekje, bij de verwarming
Jouw type wordt tegenwoordig keihard gecanceldquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vermoeiend voor mijn type dit tijdperk wel.
Kantquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw type wordt tegenwoordig keihard gecanceld![]()
Was je nou BN-er geweest had het vast kantenkoppen opgeleverd.
Mij cancelen, nee joh, zal toch niet, dan zou de wereld maar erg saai worden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw type wordt tegenwoordig keihard gecanceld![]()
Was je nou BN-er geweest had het vast kantenkoppen opgeleverd.
Wat dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Bezoekje aan oma was weer een belevenis
Elke keer afwachten welk verhaaltje ze verzonnen heeft. Nu was ze er weer heilig van overtuigd dat mijn vader naar Hongarije gaat emigreren. En er zijn mannnen die met vieze schoenen in haar bed gaan liggenquote:
Klinkt als dementie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke keer afwachten welk verhaaltje ze verzonnen heeft. Nu was ze er weer heilig van overtuigd dat mijn vader naar Hongarije gaat emigreren. En er zijn mannnen die met vieze schoenen in haar bed gaan liggen
Weet niet. Vroeger hadden we nog hokjes, lekker overzichtelijk. Tegenwoordig maar 1 heel groot hok en een tweede hok met afvalligen. Je deugt of je deugt nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij cancelen, nee joh, zal toch niet, dan zou de wereld maar erg saai worden.
Nja ligt er maar net aan met welke bril je kijkt of je deugt of niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet. Vroeger hadden we nog hokjes, lekker overzichtelijk. Tegenwoordig maar 1 heel groot hok en een tweede hok met afvalligen. Je deugt of je deugt niet
Ik mag zo weer een paar uurtjes dementie ondergaan, gaat me redelijk goed af maar dat is me een partij vermoeiend.quote:
Ik vind het een vrij rekbaar begripquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja ligt er maar net aan met welke bril je kijkt of je deugt of niet.
pantoffelbeestje?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Als Miauw al niet deugt ben ik een of andere lage kakkerlak in de modder die nog niet ontdekt is
Ik trap die met liefde en gemak weer uit het afvalbakje hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij rekbaar begrip
Tegenwoordig is men wel wat snel om mensen zonder pardon in het afvalbakje te knikkeren.
Mijn oma is gek genoeg niet vergeetachtig. Ze weet alles nog. Maar ze snapt niet zo heel veel meer en haar hersenen verzinnen zelf verhaaltjes. Ik ga er niet tegenin, want dan raakt ze overstuur. Maar ik probeer haar wel gerust te stellen. Best zielig dat ze niet kan slapen omdat ze echt denkt dat mijn vader niet meer terugkomtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag zo weer een paar uurtjes dementie ondergaan, gaat me redelijk goed af maar dat is me een partij vermoeiend.
Zo klinkt ik als een enorme softie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt ik als een enorme softie.BudaBeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier is het al veel en veel verder maar ja het is niet anders, ik kan door de klank in mijn stem hem nog wel laten schaterlachen en dat heeft wel iets liefs en dankbaars.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is gek genoeg niet vergeetachtig. Ze weet alles nog. Maar ze snapt niet zo heel veel meer en haar hersenen verzinnen zelf verhaaltjes. Ik ga er niet tegenin, want dan raakt ze overstuur. Maar ik probeer haar wel gerust te stellen. Best zielig dat ze niet kan slapen omdat ze echt denkt dat mijn vader niet meer terugkomt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt ik als een enorme softie.Ben je niet, vaak genoeg roofdiertanden gezien net onder de huid hoor en dat bedoel ik positief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je dan voor mij ook ffquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh. Moet nog naar de supermarkt kutzooi.
Begrijpelijk wel. Ene keer ook beter dan de andere keer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag zo weer een paar uurtjes dementie ondergaan, gaat me redelijk goed af maar dat is me een partij vermoeiend.
Nee alleen maar een slederit downhill.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Ene keer ook beter dan de andere keer.
Dat vind ik ook zo mooi: als ik mijn oma kan laten lachen om een grapje. Ik maak best harde grapjes tegen mijn oma en dat vind ze echt geweldig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het al veel en veel verder maar ja het is niet anders, ik kan door de klank in mijn stem hem nog wel laten schaterlachen en dat heeft wel iets liefs en dankbaars.
Ja, da’s ook wel weer waarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet, vaak genoeg roofdiertanden gezien net onder de huid hoor en dat bedoel ik positief.
Verwenkoffiekeverquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Als Miauw al niet deugt ben ik een of andere lage kakkerlak in de modder die nog niet ontdekt is
En het is ook snel weer voorbij. Mijn moeder was ook wel redelijk explosief maar die bleef enorm hangen in haar boosheid. Zat ze rustig een week zoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar het is altijd wanneer het nodig is
Ik had ook zo'n altijd boze matriarchale oma, was een half continent bang van als zij boos werd, heb ik maar een plekje kunnen geven of zoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het is ook snel weer voorbij. Mijn moeder was ook wel redelijk explosief maar die bleef enorm hangen in haar boosheid. Zat ze rustig een week zo [ afbeelding ] op de bank te mokken
Jij bang?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n altijd boze matriarchale oma, was een half continent bang van als zij boos werd, heb ik maar een plekje kunnen geven of zo
Heeft je oma nooit met je opa samengewoond?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oma heeft haar hele leven ook samen met haar zus gewoond. Dan brachten wij hun naar een verjaardag, oma’s zus stapte uit aan de slootkant en liep zo de sloot in. Hele familie keihard lachen haha kroos in de haren…goh zou je haar er misschien even uittrekken?
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok ok ik ga al
wat heb je nodig?
Ze zijn nu overgeschakeld op voetbalquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn vrienden die vandaag F1 ging kijken heeft niet bepaald een topdag.
Daar spelen ze ten minste nog als het regent.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn nu overgeschakeld op voetbal
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zat te kijken voor een nieuw wcmatje. Kom ik dit tegen. Waarom
[ afbeelding ]
Tijdslimiet is opgeheven dus straks toch nog racenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar spelen ze ten minste nog als het regent.
[ afbeelding ]
tijdslimiet?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdslimiet is opgeheven dus straks toch nog racen
[ afbeelding ]
Ze mogen niet langer dan 3 uur na de geplande start bezig zijn.quote:
Totdat Hamilton zijn stuur trilt en dan maken ze er een code rood van.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdslimiet is opgeheven dus straks toch nog racen
Ik heb geen rijtjes geleerdquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je bent weer bij? Je weet wat joeksen is? En een blije kwok?
Ja ze hebben een tijdvenster van 3 uur waarin de race moet worden gereden, had om 3 uur moeten starten maar is nog steeds niet begonnen. Dus dan zouden ze nog maar drie kwartier hebben nu als ze al binnen die tijd kunnen starten. Dus nu die is opgeheven kunnen ze ook later starten.quote:
ahaquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze mogen niet langer dan 3 uur na de geplande start bezig zijn.
Moet die wel eerst even Max er af kegelen natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat Hamilton zijn stuur trilt en dan maken ze er een code rood van.
Doet die Mercedes op P2 misschien wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die wel eerst even Max er af kegelen natuurlijk
Ja want dan is het deze keer niet de schuld van Mercedes maar van Williamsquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet die Mercedes op P2 misschien wel.
Wel zuur als je daar op het circuit bent, heel de dag van dat graftyfusweer en dan geen racequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, twee rondjes achter de SC en afvlaggen, zijn we klaar met deze shitshow.
Heb je wel de Porsche supercup gezien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zuur als je daar op het circuit bent, heel de dag van dat graftyfusweer en dan geen race![]()
En dan sta je ook nog VOL in de blubber met je auto.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zuur als je daar op het circuit bent, heel de dag van dat graftyfusweer en dan geen race![]()
En als die auto er dan eindelijk uit is no een halve dag in de file staan om er weg te komenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan sta je ook nog VOL in de blubber met je auto.
Echt fantastischquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die auto er dan eindelijk uit is no een halve dag in de file staan om er weg te komen
Je kan ook gewoon naar een sportevenement gaan ipv naar autootje rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals snookerquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar een sportevenement gaan ipv naar autootje rijden
Alleen als het dak door het water het begeeft.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zal niet vaak worden afgelast vanwege regen
18.17 uur gaan ze beginnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vanmiddag hoofdpijn, dus paracetamol er in en "even" slapen. Word ik uren later wakker, denk ik shit F1 gemist, zet ik de tv aan om op teletekst naar de uitslag te kijken, blijk ik voor niks te balen![]()
![]()
Als het lukt wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |