Ze mogen niet langer dan 3 uur na de geplande start bezig zijn.quote:
Totdat Hamilton zijn stuur trilt en dan maken ze er een code rood van.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdslimiet is opgeheven dus straks toch nog racen
Ik heb geen rijtjes geleerdquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je bent weer bij? Je weet wat joeksen is? En een blije kwok?
Ja ze hebben een tijdvenster van 3 uur waarin de race moet worden gereden, had om 3 uur moeten starten maar is nog steeds niet begonnen. Dus dan zouden ze nog maar drie kwartier hebben nu als ze al binnen die tijd kunnen starten. Dus nu die is opgeheven kunnen ze ook later starten.quote:
ahaquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze mogen niet langer dan 3 uur na de geplande start bezig zijn.
Moet die wel eerst even Max er af kegelen natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat Hamilton zijn stuur trilt en dan maken ze er een code rood van.
Doet die Mercedes op P2 misschien wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die wel eerst even Max er af kegelen natuurlijk
Ja want dan is het deze keer niet de schuld van Mercedes maar van Williamsquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet die Mercedes op P2 misschien wel.
Wel zuur als je daar op het circuit bent, heel de dag van dat graftyfusweer en dan geen racequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, twee rondjes achter de SC en afvlaggen, zijn we klaar met deze shitshow.
Heb je wel de Porsche supercup gezien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zuur als je daar op het circuit bent, heel de dag van dat graftyfusweer en dan geen race![]()
En dan sta je ook nog VOL in de blubber met je auto.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zuur als je daar op het circuit bent, heel de dag van dat graftyfusweer en dan geen race![]()
En als die auto er dan eindelijk uit is no een halve dag in de file staan om er weg te komenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan sta je ook nog VOL in de blubber met je auto.
Echt fantastischquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die auto er dan eindelijk uit is no een halve dag in de file staan om er weg te komen
Je kan ook gewoon naar een sportevenement gaan ipv naar autootje rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals snookerquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar een sportevenement gaan ipv naar autootje rijden
Alleen als het dak door het water het begeeft.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zal niet vaak worden afgelast vanwege regen
18.17 uur gaan ze beginnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vanmiddag hoofdpijn, dus paracetamol er in en "even" slapen. Word ik uren later wakker, denk ik shit F1 gemist, zet ik de tv aan om op teletekst naar de uitslag te kijken, blijk ik voor niks te balen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |