Ik had ook zo'n altijd boze matriarchale oma, was een half continent bang van als zij boos werd, heb ik maar een plekje kunnen geven of zoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het is ook snel weer voorbij. Mijn moeder was ook wel redelijk explosief maar die bleef enorm hangen in haar boosheid. Zat ze rustig een week zo [ afbeelding ] op de bank te mokken
Jij bang?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n altijd boze matriarchale oma, was een half continent bang van als zij boos werd, heb ik maar een plekje kunnen geven of zo
Heeft je oma nooit met je opa samengewoond?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oma heeft haar hele leven ook samen met haar zus gewoond. Dan brachten wij hun naar een verjaardag, oma’s zus stapte uit aan de slootkant en liep zo de sloot in. Hele familie keihard lachen haha kroos in de haren…goh zou je haar er misschien even uittrekken?
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok ok ik ga al
wat heb je nodig?
Ze zijn nu overgeschakeld op voetbalquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn vrienden die vandaag F1 ging kijken heeft niet bepaald een topdag.
Daar spelen ze ten minste nog als het regent.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn nu overgeschakeld op voetbal
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zat te kijken voor een nieuw wcmatje. Kom ik dit tegen. Waarom
[ afbeelding ]
Tijdslimiet is opgeheven dus straks toch nog racenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar spelen ze ten minste nog als het regent.
[ afbeelding ]
tijdslimiet?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdslimiet is opgeheven dus straks toch nog racen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |