Ik vind het een vrij rekbaar begripquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja ligt er maar net aan met welke bril je kijkt of je deugt of niet.
pantoffelbeestje?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Als Miauw al niet deugt ben ik een of andere lage kakkerlak in de modder die nog niet ontdekt is
Ik trap die met liefde en gemak weer uit het afvalbakje hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij rekbaar begrip
Tegenwoordig is men wel wat snel om mensen zonder pardon in het afvalbakje te knikkeren.
Mijn oma is gek genoeg niet vergeetachtig. Ze weet alles nog. Maar ze snapt niet zo heel veel meer en haar hersenen verzinnen zelf verhaaltjes. Ik ga er niet tegenin, want dan raakt ze overstuur. Maar ik probeer haar wel gerust te stellen. Best zielig dat ze niet kan slapen omdat ze echt denkt dat mijn vader niet meer terugkomtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag zo weer een paar uurtjes dementie ondergaan, gaat me redelijk goed af maar dat is me een partij vermoeiend.
Zo klinkt ik als een enorme softie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt ik als een enorme softie.BudaBeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier is het al veel en veel verder maar ja het is niet anders, ik kan door de klank in mijn stem hem nog wel laten schaterlachen en dat heeft wel iets liefs en dankbaars.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is gek genoeg niet vergeetachtig. Ze weet alles nog. Maar ze snapt niet zo heel veel meer en haar hersenen verzinnen zelf verhaaltjes. Ik ga er niet tegenin, want dan raakt ze overstuur. Maar ik probeer haar wel gerust te stellen. Best zielig dat ze niet kan slapen omdat ze echt denkt dat mijn vader niet meer terugkomt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt ik als een enorme softie.Ben je niet, vaak genoeg roofdiertanden gezien net onder de huid hoor en dat bedoel ik positief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je dan voor mij ook ffquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh. Moet nog naar de supermarkt kutzooi.
Begrijpelijk wel. Ene keer ook beter dan de andere keer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag zo weer een paar uurtjes dementie ondergaan, gaat me redelijk goed af maar dat is me een partij vermoeiend.
Nee alleen maar een slederit downhill.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Ene keer ook beter dan de andere keer.
Dat vind ik ook zo mooi: als ik mijn oma kan laten lachen om een grapje. Ik maak best harde grapjes tegen mijn oma en dat vind ze echt geweldig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het al veel en veel verder maar ja het is niet anders, ik kan door de klank in mijn stem hem nog wel laten schaterlachen en dat heeft wel iets liefs en dankbaars.
Ja, da’s ook wel weer waarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet, vaak genoeg roofdiertanden gezien net onder de huid hoor en dat bedoel ik positief.
Verwenkoffiekeverquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Als Miauw al niet deugt ben ik een of andere lage kakkerlak in de modder die nog niet ontdekt is
En het is ook snel weer voorbij. Mijn moeder was ook wel redelijk explosief maar die bleef enorm hangen in haar boosheid. Zat ze rustig een week zoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar het is altijd wanneer het nodig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |