Volgens de woke politie mag je dat niet meer zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zet ik alleen in indien nodig, ik kent ook wel ABN brabbelen
Echt nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zet ik alleen in indien nodig, ik kent ook wel ABN brabbelen
Vermoeiend voor mijn type dit tijdperk wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens de woke politie mag je dat niet meer zeggen
Sterkte.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Ygritte en Miauw samen, ok ik ga alvast op mijn rug liggen in een hoekje, bij de verwarming
Jouw type wordt tegenwoordig keihard gecanceldquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vermoeiend voor mijn type dit tijdperk wel.
Kantquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw type wordt tegenwoordig keihard gecanceld![]()
Was je nou BN-er geweest had het vast kantenkoppen opgeleverd.
Mij cancelen, nee joh, zal toch niet, dan zou de wereld maar erg saai worden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw type wordt tegenwoordig keihard gecanceld![]()
Was je nou BN-er geweest had het vast kantenkoppen opgeleverd.
Wat dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Bezoekje aan oma was weer een belevenis
Elke keer afwachten welk verhaaltje ze verzonnen heeft. Nu was ze er weer heilig van overtuigd dat mijn vader naar Hongarije gaat emigreren. En er zijn mannnen die met vieze schoenen in haar bed gaan liggenquote:
Klinkt als dementie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke keer afwachten welk verhaaltje ze verzonnen heeft. Nu was ze er weer heilig van overtuigd dat mijn vader naar Hongarije gaat emigreren. En er zijn mannnen die met vieze schoenen in haar bed gaan liggen
Weet niet. Vroeger hadden we nog hokjes, lekker overzichtelijk. Tegenwoordig maar 1 heel groot hok en een tweede hok met afvalligen. Je deugt of je deugt nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij cancelen, nee joh, zal toch niet, dan zou de wereld maar erg saai worden.
Nja ligt er maar net aan met welke bril je kijkt of je deugt of niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet. Vroeger hadden we nog hokjes, lekker overzichtelijk. Tegenwoordig maar 1 heel groot hok en een tweede hok met afvalligen. Je deugt of je deugt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |