Ik ga het toch proberenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt heel raar. De kers is wel overheersend.
Ja. Asiels zitten overvol.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja, dat is maar goed ook eigenlijk
Zou intrappenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen![]()
Een tijdje terug kocht ik blauwe Fanta, ‘mystery flavour’ oid. Niet te doen.
Die heb ik ook eens zien staan in zo'n Turkse toko maar de kleur deed me aan wc reiniger denkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen![]()
Een tijdje terug kocht ik blauwe Fanta, ‘mystery flavour’ oid. Niet te doen.
Ja honden ook, dat je een tuin moet hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
keer gezocht naar een kat uit het asiel maar die krijg je alleen mee als je een tuin hebt. Ze hebben ook vaak mankementjes waardoor je honderden euro's aan dierenarts kosten kwijt bent
Hmm het hangt echt van de kat af. Er zijn idd weinig katten die ze aanbieden als echte binnenkat, maar ze zijn er wel. Ook zonder mankementen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
keer gezocht naar een kat uit het asiel maar die krijg je alleen mee als je een tuin hebt. Ze hebben ook vaak mankementjes waardoor je honderden euro's aan dierenarts kosten kwijt bent
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens zien staan in zo'n Turkse toko maar de kleur deed me aan wc reiniger denken
Een ekte Bosschenaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm het hangt echt van de kat af. Er zijn idd weinig katten die ze aanbieden als echte binnenkat, maar ze zijn er wel. Ook zonder mankementen.
Deze heeft mankementen en is daarom een binnenkat![]()
Hij durfde eerst niet eens het balkon op trouwens
Ik had laatst een flesje wijn, Beste Vrienden heet die, nou.....ga maar lekker beste vrienden met mijn plee worden dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens zien staan in zo'n Turkse toko maar de kleur deed me aan wc reiniger denken
Nee jij dan!quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die praten altijd alsof ze een hapje ijzerschaafsel ingeslikt hebben.
Keiseksie stemquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie... ik wist dit. US heeft splaakgeblek
Heyquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie... ik wist dit. US heeft splaakgeblek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |