En wat doe jij behalve smelten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon een kant en klaar pakje, je kan kan ook een pakket kopen bij de kaasboer. je hoeft het alleen te smelten
ah die zie ik op de ah site ook staan.quote:
ik smelt het in een steelpannetje, heb helaas geen echte fonduepan. smeer ik even in met knoflook smelten en dan je stokbrood erin dopenquote:
Goed! Hij probeert mijn haar te likkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Hoest met de Bossche mauwert?
maar je doet in de oven en niet op fornuis?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik smelt het in een steelpannetje, heb helaas geen echte fonduepan. smeer ik even in met knoflook smelten en dan je stokbrood erin dopen
moet je het andersom proberen, dan kennen ze dat concept welquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed! Hij probeert mijn haar te likken![]()
Hij heeft weinig gevoel voor persoonlijke ruimte maar hij is heel leuk en lief.
Hoest met die van jou?
op het fornuis, stokbrood komt uit de ovenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je doet in de oven en niet op fornuis?
oohhh :pquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
op het fornuis, stobrood komt uit de oven
Ik zag het al aan zijn blik, Nacho wants a lot of aandacht en likjes en aaitjes en op je plekje liggen, Nina is wel lief de laatste tijd voor me, beetje wisselwerking op dun ijs.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed! Hij probeert mijn haar te likken![]()
Hij heeft weinig gevoel voor persoonlijke ruimte maar hij is heel leuk en lief.
Hoest met die van jou?
Dat kloptquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je het andersom proberen, dan kennen ze dat concept wel
Altijd complex jullie relatiequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag het al aan zijn blik, Nacho wants a lot of aandacht en likjes en aaitjes en op je plekje liggen, Nina is wel lief de laatste tijd voor me, beetje wisselwerking op dun ijs.
je had voor 1 al moejahadblabla al toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
We kunnen nog steeds een keer NachoNina's maken (ja hun dan) en dan alle acht houden en vooral uren lol hebben met namen bedenken
* noteert.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je had voor 1 al moejahadblabla al toch?
Nee nee, Nacho jingelt niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
We kunnen nog steeds een keer NachoNina's maken (ja hun dan) en dan alle acht houden en vooral uren lol hebben met namen bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |