Ben ik erg voorquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bammetje en dinnetje is niets nee
gaat goed hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wil je nog even mijn adres erbij gooien anders![]()
Hoe gaat het met jou?
oh nee zeker niet niet neequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo'n selfkicker ben of zo
Vroeger als Karzai iets postte dan rende iedereen naar de winkel voor een visje of een stukje harde worst.quote:
oh lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit nu een pakje kaasfondue in de pan toevallig en een stokbroodje in de oven
ja karzai at altijd echt lekker. nog steeds welquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger als Karzai iets postte dan rende iedereen naar de winkel voor een visje of een stukje harde worst.
als je kant en klaar wil: die van de Lidl is best goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
wat voor kaasfondueu? Heb dat nog nooit zelf gemaakt
Lekker!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit nu een pakje kaasfondue in de pan toevallig en een stokbroodje in de oven
Echtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger als Karzai iets postte dan rende iedereen naar de winkel voor een visje of een stukje harde worst.
gewoon een kant en klaar pakje, je kan kan ook een pakket kopen bij de kaasboer. je hoeft het alleen te smeltenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker
wat voor kaasfondueu? Heb dat nog nooit zelf gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |