nee. achterlijke sites die alles maar achter een login plaatsenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak dan ook een account op 9gag
WTF is dat?quote:
9gag is geen achterlijke sitequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nee. achterlijke sites die alles maar achter een login plaatsen
Dat is jouw griezelwoordje terwijl verwenkoffie gewoon een mooi helder warm moment van de dag is, misschien wel het mooiste momentje in de ochtendquote:
miauw is het met mij eensquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is jouw griezelwoordje terwijl verwenkoffie gewoon een mooi helder warm moment van de dag is, misschien wel het mooiste momentje in de ochtend
Die werkt bij mij bij TUI tegenwoordigquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Karzai het volgende:
Hey miauwtje hoe is het nu, ben je nog single en bij de brandweer?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF is dat?![]()
Zie nu een hoer die je even afsjort die je erbij geleverd krijgt ofzo
Oh gezellig!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Die werkt bij mij bij TUI tegenwoordig
Is echt een opkomende markt! Gaat storm lopen als we de opstartfase voorbij zijnquote:
Wil je nog even mijn adres erbij gooien andersquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:48 schreef Karzai het volgende:
Hey miauwtje hoe is het nu, ben je nog single en bij de brandweer?
Neen. Dat klinkt als bammetje en dinnetjequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toffels is wel een leuk woord
Toffels is er een van jou.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toffels is wel een leuk woord
ja bammetje en dinnetje is niets neequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neen. Dat klinkt als bammetje en dinnetje
oh ik heb het weggehaaldquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wil je nog even mijn adres erbij gooien anders![]()
Hoe gaat het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |