Mission failed successfully.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:57 schreef shiz het volgende:
_Perez moet voor Bottas eindigen_
Perez zet hem 1 plek voor Bottas die op P8 plaatst.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:56 schreef SiGNe het volgende:
En Bottas heeft z'n contractverlenging bij Mercedes ook meteen binnen..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef Sodemieters het volgende:
Russell heeft dat zitje bij Mercedes helemaal niet nodig. Hij is nu al sneller dan Hamilton.
Einde eerste rechte stuk al.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef PS. het volgende:
Mja iedereen weet dat Hamilton Russel binnen 1 ronde weer pakt.
Williams heeft een hogere topsnelheid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Einde eerste rechte stuk al.
FTFY.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
MERC HAM wil Russell natuurlijk niet naast HAM.
Of als schietschijf dienen als iemand weer een Bottasje doet, zijn geluk kennendequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
Kan ie mooi Mercedes een beetje ophouden
Zo slechte fans zijn we niet al probeert de Mercedes & sky anders te bewerenquote:
Dat is wel jammer ja, had het nog spannender gemaakt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:00 schreef Sodemieters het volgende:
En waar had Norris gestaan? Als je ziet dat de andere McLaren nu op 4 staat...
Tja, het is niet dat hij pech had of iets dergelijks, hij parkeert hem gewoon zelf in de muur..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:00 schreef Sodemieters het volgende:
Pole, sjoooker istquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:00 schreef Sodemieters het volgende:
Wel echt tragisch voor de manager.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja, had het nog spannender gemaakt...
Wel leuk voor RIC weer eens.
Weet je, iedereen is altijd tegen de Britten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo slechte fans zijn we niet al probeert de Mercedes & sky anders te beweren
Nou, nou, nou... dat ligt natuurlijk wel een beetje genuanceerder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, het is niet dat hij pech had of iets dergelijks, hij parkeert hem gewoon zelf in de muur..
Tegen één specifieke Brit, Lando en Russell valt nog wel mee tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, iedereen is altijd tegen de Britten.
Bij het Eurovisiesongfestival geven de Britten de Brexit de schuld voor hun slechte inzendingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel eigenlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
MERC wil Russell natuurlijk niet naast HAM.
quote:
Nee hoor, Iedereen is vooral tegen Hamilton.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Angela heeft Lewis een paraplu aangereiktquote:
Natuurlijk, maar dit was voor mij gewoon een gevalletje van teveel zelfvertrouwen op dat momentquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... dat ligt natuurlijk wel een beetje genuanceerder.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dit was voor mij gewoon een gevalletje van teveel zelfvertrouwen op dat moment
Dat laatste klopt, maar ik had het over de Britten in het algemeenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Tegen één specifieke Brit, Lando en Russell valt nog wel mee toch
Ja Rihanna doet daar minder moeilijk over dan die Oostenrijkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:05 schreef ZaZoe het volgende:
You can stand under my umbrella, ella, ella, eh, eh, eh
Gewoon juichendquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
Hoe zou die Claire nu voor de buis zitten 😌
Trots? Zij heeft boy George in die auto gezet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
Mja, meestal is het bij winst nog erger dan arrogant... namelijk valse bescheidenheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor, Iedereen is vooral tegen Hamilton.
Norris en Russell hebben ook in Nederland meer dan genoeg fans.
Hamilton, Toto en Mercedes zijn slechte verliezers en als ze winnen is 't nog erger, dan gaan ze arrogant doen.
Dat zou wel interessant zijn, beginnen met regen, opdrogen, iets later weer regenen, dan weer droger, dan weer regen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sky heeft het over nagenoeg vergelijkbare condities morgen.
Iedereen die finisht in de puntenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zou wel interessant zijn, beginnen met regen, opdrogen, iets later weer regenen, dan weer droger, dan weer regen.
Dat lijkt me prachtig
Ben bang dat het alsnog nat wordt wanneer iedereen op Hamilton gaat lopen zeiken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Morgen weer regen verwacht
Zandvoort wordt wel gortdroog.
Vettelquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ben bang dat het alsnog nat wordt wanneer iedereen op Hamilton gaat lopen zeiken.
Zoals gezegd, trots omdat zij het in Russell zag zitten. En zich afvragend hoe zo ze Jost Capito niet eerder van het Volkswagen Rally Team heeft weggelokt, in de zelfde constructie als Brown met Seidl gedaan heeft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
Vooraan beginnen is dan wel lekker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zou wel interessant zijn, beginnen met regen, opdrogen, iets later weer regenen, dan weer droger, dan weer regen.
Dat lijkt me prachtig
Alleen maar regen is geen zak aan
Ja, dat is mischien een betere omschrijving.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, meestal is het bij winst nog erger dan arrogant... namelijk valse bescheidenheid
Oh ja, die ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel![]()
Russel extreem, maar alledrie presteren uitstekend tov de auto.
Dat lijkt mij ook een realistische inschatting.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:56 schreef SiGNe het volgende:
En Bottas heeft z'n contractverlenging bij Mercedes ook meteen binnen..
Mij nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een realistische inschatting.
Hamilton wil niet vechten om een plek met z'n teammate.quote:
Hamilton staat achter hem. Dus als hij het niet overleeft, dan zal het in ieder geval door een Mercedes komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:13 schreef mikieu het volgende:
Ben pas blij als Max de eerste bocht doorkomt..
Dat klopt. En Mercedes beslist wie er naast Hamilton komt te zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton wil niet vechten om een plek met z'n teammate.
Hamilton wil iemand die als buffer kan dienen.
En ook de vraag: wat had Max te maken met die crash van Norris?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:14 schreef Sjeunie het volgende:
Was dat Max pole aan het vieren terwijl Norris voor een X ray onderweg was wat een mongool?!!
/Sarcasm mode
Maar denk dat elke eerste rijder dat niet wil, Max ook niet. En Vettel en Schumi in hun toptijden ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton wil niet vechten om een plek met z'n teammate.
Hamilton wil iemand die als buffer kan dienen.
George heeft niks te verliezen wat dat betreft... dus ik vrees een divebombquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton staat achter hem. Dus als hij het niet overleeft, dan zal het in ieder geval door een Mercedes komen
In je dromenquote:
Ze houden al jaren krampachtig vast aan een invalkracht die nog tegenvalt ook. Mercedes marketing draait niet om het idee dat de Mercedes superieur is, maar dat Hamilton zo goed is. Vandaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. En Mercedes beslist wie er naast Hamilton komt te zitten.
Pole heeft de binnenkant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef gbm het volgende:
[..]
George heeft niks te verliezen wat dat betreft... dus ik vrees een divebomb![]()
Al is ie tot nu toe vrij belabberd geweest met z'n starts....
Denk eerder dat Riccardio een divebomb gaat doen bij Hamiltonquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef gbm het volgende:
[..]
George heeft niks te verliezen wat dat betreft... dus ik vrees een divebomb![]()
Al is ie tot nu toe vrij belabberd geweest met z'n starts.... Dus hopelijke komt ie niet in de buurt
We gaan het vanzelf merken. Ik gok vooralsnog op Russell in de Mercedes volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze houden al jaren krampachtig vast aan een invalkracht die nog tegenvalt ook. Mercedes marketing draait niet om het idee dat de Mercedes superieur is, maar dat Hamilton zo goed is. Vandaar.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk eerder dat Riccardio een divebomb gaat doen bij Hamilton
Ook Hamilton staat aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk eerder dat Riccardio een divebomb gaat doen bij Hamilton
Die ging vorig jaar wel vrij snel naar buiten, volgens mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook Hamilton staat aan de binnenkant.
Moet er wel ruimte voor zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die ging vorig jaar wel vrij snel naar buiten, volgens mij
Vettelquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:21 schreef VEM2012 het volgende:
Morgen regenrace. Ik hoop op een overwinning van Vettel (die heeft ook nog punten tegoed).
Uiteraard, maar bedoel dat een divebomb aan de binnenkant niet onmogelijk is hier als je van pole startquote:
Dit. Kan echt niet meer dat ze Russell laten zitten voor Bottas. Dat is op geen enkele manier meer recht te lullen namelijk.quote:
Ricciardo en Max clashten ook best vaak maar Red Bull liet dat (tot zekere hoogte) toe.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar denk dat elke eerste rijder dat niet wil, Max ook niet. En Vettel en Schumi in hun toptijden ook niet.
Of Rob Kamphuis leest mee hier op FOK!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:28 schreef SiGNe het volgende:
Molendijk publiekslieveling? Ik hoop dat Rob 't met enige sarcasme bedoelde maar als dat het geval was.. waarom dan uitnodigen?
Die hebben ook wel door dat Ronald massaal wordt uitgekotst. Daarom wordt die denk ik juist uitgenodigd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:28 schreef SiGNe het volgende:
Molendijk publiekslieveling? Ik hoop dat Rob 't met enige sarcasme bedoelde maar als dat het geval was.. waarom dan uitnodigen?
Hij is een schietschijf voor alles wat achter hem gebeurt. Hamilton die onderstuurt, Ricciardo met een divebomb, Vettel die het rempunt mist...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk kan George als een kussentje fungeren tussen Max en Lewis.
Ik acht het ook niet uitgesloten maar dat is omdat het begint te wringen. Als ze gaan verliezen omdat ze maar één fatsoenlijke coureur hebben omdat ze krampachtig Hamilton willen beschermen dan hebben ze ook een marketingprobleem. Maar als het Mercedes te doen was om het sterkste rijderspaar en niet om het imago van Hamilton had Russell al in een Mercedes gezeten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf merken. Ik gok vooralsnog op Russell in de Mercedes volgend jaar.
Met een handje in dr broek.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
hangt helemaal van de omstandigheden af, als het droog is kansloosquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of hij ramt Verstappen van de baan en is volgend seizoen verzekerd van zijn stoeltje bij Mercedes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Redelijk. Dat is nogal een uitspraak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ricciardo en Max clashten ook best vaak maar Red Bull liet dat (tot zekere hoogte) toe.
Toen Ricciardo weg ging is er tot nu toe nog geen rijder geweest die op gelijke hoogte staat met Max.
Perez doet 't wel redelijk..
Die heeft vaak zat laten zien dat hij in de regen goed presteert. 5e plek kwalificeren met een Aston is ook uitstekend te noemenquote:
(lol)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:35 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Of hij ramt Verstappen van de baan en is volgend seizoen verzekerd van zijn stoeltje bij Mercedes.
Idioten heb je overal...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Mooi wel dat het publiek lekker door gaat met de boe's richting Lulu trouwens. Laten we hopen dat Russell er niet 3/3 van maakt voor de Merc drivers.
Dat is helemaal niet mooi. Dan laat je je kennen als gelegenheids supporter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Mooi wel dat het publiek lekker door gaat met de boe's richting Lulu trouwens. Laten we hopen dat Russell er niet 3/3 van maakt voor de Merc drivers.
Zou kunnen, of iemand van de redactie leest meequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of Rob Kamphuis leest mee hier op FOK!
Het patroon zou FIA dan toch wel een keer moeten gaan opvallen zou je zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Vergeleken met de Hongaren was dit nietsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Toen zat het er nog vers in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met de Hongaren was dit niets
Doet 't beter dan z'n voorgangers in elk geval.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Redelijk. Dat is nogal een uitspraak.
Perez doet het op zich prima.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doet 't beter dan z'n voorgangers in elk geval.
Maar Ricciardo deed het destijds toch beter, dat waren toen ook vaak 1-2'tjes die ze toen binnen haalden.
Perez zit daar in de buurt maar is er nog niet helemaal, komt volgend jaar misschien.
Hopeljk is 't slechts een kneuzing en geen breuk.quote:
Beter dan zijn voorgangers?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doet 't beter dan z'n voorgangers in elk geval.
Maar Ricciardo deed het destijds toch beter, dat waren toen ook vaak 1-2'tjes die ze toen binnen haalden.
Perez zit daar in de buurt maar is er nog niet helemaal, komt volgend jaar misschien.
Eerste jaar in de RB, dat maakt ook een hoop uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beter dan zijn voorgangers?
Ik zie zijn voorgangers niet in de auto van dit jaar rijden. Een auto die sneller en/of makkelijker te besturen is dan voorgaande jaren. Bovendien waren zijn voorgangers rookies met weinig F1 ervaring.
Perez zit 11 jaar in de F1. Met 2 race-wins, waarvan 1 met de RBR, is dat geen carriere van een top coureur.
Max zet dezelfde auto elke race in top 3. En Perez moddert een beetje aan in het middenveld. Elke-race-weer.
Hij doet het niet redelijk, het is gewoon slecht te noemen. De smoesjes zijn onderhand ook wel op. Hij heeft regelmatig snellere banden nodig om naar Q1 te gaan en wordt in sommige races zelfs virtueel gelapt door zijn teammaat. Kansloos.
En dat gold voor de anderen niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerste jaar in de RB, dat maakt ook een hoop uit.
Nu pas ja? Doet hij pas een jaar aan motorsport?quote:De eerste 6 races reed Perez nog met de instellingen van Verstappen's wagen, pas nu ongeveer weet Perez hoe de wagen aanvoelt en kan zelf z'n instellingen bepalen.
Alonso net zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin echt van Vettel te houden de laatste jaren.
Wat een wereldgozer.
Ik denk niet dat ze Gasly ooit weer in de RBR zetten. Hij moet fungeren als frontman van AT dat nu een zusterteam is ipv een volledig opleidingsteam. Hij is de benchmark voor de rookie van betreffend seizoen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerste jaar in de RB, dat maakt ook een hoop uit.
De eerste 6 races reed Perez nog met de instellingen van Verstappen's wagen, pas nu ongeveer weet Perez hoe de wagen aanvoelt en kan zelf z'n instellingen bepalen.
En hij heeft sowieso z'n contract voor volgend jaar binnen.
Als Perez het volgend jaar niet laat zien dan krijgt Gasly weer een kans.
Hoewel Gasly regelmatig Perez voor lul zet, denk ik ook niet dat ie terug gaat (mag of wil) naar RBR.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Gasly ooit weer in de RBR zetten. Hij moet fungeren als frontman van AT dat nu een zusterteam is ipv een volledig opleidingsteam. Hij is de benchmark voor de rookie van betreffend seizoen.
Hij wil nog steeds volgens mij. Is een topteam i.t.t. AT.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoewel Gasly regelmatig Perez voor lul zet, denk ik ook niet dat ie terug gaat (mag of wil) naar RBR.
eens alleen hebben die allemaal contracten elders, denk dat Alonso, Russel en Norris en zelfs Ricciardo het beter zouden doen in die RBRquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:09 schreef daNpy het volgende:
Echt, er zijn coureurs die dat stoeltje veel meer verdienen.
Ik geef Vettel ook wel een kans. Het is alleen moeilijk bepalen hoe de tweede Mercedes echt is met die wisselende prestaties onder de nieuwe vlag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens alleen hebben die allemaal contracten elders, denk dat Alonso, Russel en Norris en zelfs Ricciardo het beter zouden doen in die RBR
Vettel moet wel altijd veel vertrouwen hebben in de auto om er wat behoorlijks mee te doen, dat is een beetje het probleem bij de huidige RBR, Alonso schat ik wat dat betreft hoger in maar wel met je eens dat Vettel me ook beter lijkt dan Perez.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik geef Vettel ook wel een kans. Het is alleen moeilijk bepalen hoe de tweede Mercedes echt is met die wisselende prestaties onder de nieuwe vlag.
Huidige RBR?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vettel moet wel altijd veel vertrouwen hebben in de auto om er wat behoorlijks mee te doen, dat is een beetje het probleem bij de huidige RBR, Alonso schat ik wat dat betreft hoger in maar wel met je eens dat Vettel me ook beter lijkt dan Perez.
nee we hebben het over Vettel in een Red Bull ipv Perezquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huidige RBR?
AM bedoel je denk ik?
Owh, ok. Huidige RBR is véél beter dan die vd afgelopen jaren. Deze zou Vettel veel beter aankunnen dan de voorgangers van deze wagen denk ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee we hebben het over Vettel in een Red Bull ipv Perez
sneller, maar niet voor iedereen zo blijktquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ok. Huidige RBR is véél beter dan die vd afgelopen jaren. Deze zou Vettel veel beter aankunnen dan de voorgangers van deze wagen denk ik.
Ook minder bokkig/lastig is mijn indruk. Dat bedoelde ik voornamelijk met "beter": beter handelbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
sneller, maar niet voor iedereen zo blijkt
Mja, de RB blijft nog steeds wat 'twitchy', zie ook Max gisteren in FP2... Vraag me af of Vettel daar mee om kan gaan... Marko heeft em overigens al wel eens gepolst volgens mij, maar dat was pas voor komend jaar (en dan had Vettel een sabbatical moeten nemen waar ie dus geen zin in had).quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook minder bokkig/lastig is mijn indruk. Dat bedoelde ik voornamelijk met "beter": beter handelbaar
Norris had voor pole meegedaan, zondequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:21 schreef opreis het volgende:
Trouwens ook wel goed om te zien dat Ric nu bij het ontbreken van Lando er wel staat. De Ferrari's waren het niet echt helemaal
Niet jinxenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt Russell morgen de derde Mercedes coureur die Max er af tetst?
Deze kwalificatie is een goede sollicitatie op een mercedes zitje voor volgend jaar. Maar het wordt vanaf zijn positie heel moeilijk om Perez en Max eraf te ketsen, zoals Bottas dat kan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt Russell morgen de derde Mercedes coureur die Max er af tetst?
Ja en nee, want Lulu heeft liever geen tegenstand.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:52 schreef XL het volgende:
[..]
Deze kwalificatie is een goede sollicitatie op een mercedes zitje voor volgend jaar.
Als Russell niet naar Mercedes gaat is dat 100% vanwege Lulu.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja en nee, want Lulu heeft liever geen tegenstand.
Hoeveel bewijs heb je nodig?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als Russell niet naar Mercedes gaat is dat 100% vanwege Lulu.
Daarmee bewijst hij meteen dat hij geen echte kampioen is.
Dat is hij absoluut wel.quote:
Dan is het idd 100% vanwege Hamilton.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als Russell niet naar Mercedes gaat is dat 100% vanwege Lulu.
Daarmee bewijst hij meteen dat hij geen echte kampioen is.
Wolff is gewoon uit op zoveel mogelijk aandachtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wolff bevestigd nog eens dat de keuze qua coureur naast Hamilton al gemaakt is: https://racingnews365.nl/(...)milton-al-doorgehakt
Dat hadden we de vorige keer ook verwachtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Nee Verstappen is denk ik aardig veilig op pole.
Thank God!
Goh toevallig gebeurde dat vandaag?!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wolff bevestigd nog eens dat de keuze qua coureur naast Hamilton al gemaakt is: https://racingnews365.nl/(...)milton-al-doorgehakt
Nee, zei hij eerder dit raceweekend al. Nu bevestigt hij het.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goh toevallig gebeurde dat vandaag?!
Welke vorige keerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:05 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dat hadden we de vorige keer ook verwacht
Ik lees er nog steeds in dat Bottas moet wieberen. Russell zit safe bij Williams naar mijn mening, daar hoeft geen stoeltje voor gezocht te worden als hij volgend jaar niet bij Mercedes rijdtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goh toevallig gebeurde dat vandaag?!
Dit is geilquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Sybian Grand Prix
@:wereldgozer
Die zei ik net ook, de enige voor wie een stoeltje gezocht moet worden is Bottas.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lees er nog steeds in dat Bottas moet wieberen. Russell zit safe bij Williams naar mijn mening, daar hoeft geen stoeltje voor gezocht te worden als hij volgend jaar niet bij Mercedes rijdt
Das allemaal heel fijn, zou die ook begrijpen waarom ze boos zijn?quote:
In de laatste 2 races werd de race van Max verkut door een Mercedes. Dan ben je schijnbaar een jankende Max fanboy als je daar iets van vindt.quote:
Natuurlijk begrijp hij dat niet. Hij is perfect. Het ligt aan de anderen wiens harten gevuld zijn met haat!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das allemaal heel fijn, zou die ook begrijpen waarom ze boos zijn?
Kijk die boo concerten bezorgen me hier een plaatsvervangende schaamte. Maar zijn gedrag op Silverstone ook.
Max gaat die wagen heel houden, en ik denk door heel hard weg te rijden na bocht een. En daarna genoeg ruimte over te laten voor de volgers. De race gaat niet beslist worden in ronde één.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef DX11 het volgende:
Leuk hoor die pole maar morgen vliegt er gewoon weer een mercedes tegenaan en eindigt max weer 11e ofzo. Wedden?
Max gaat hem gewoon heel over de finish brengen voorspel ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef DX11 het volgende:
Leuk hoor die pole maar morgen vliegt er gewoon weer een mercedes tegenaan en eindigt max weer 11e ofzo. Wedden?
die boo concerten veroorzaakt hij helemaal zelf........als hij gewoon normaal doet ipv zoveel bullshit is er niks aan de hand, nu is hij alle respect kwijt ook al ben je 1000 keer wereldkampioenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das allemaal heel fijn, zou die ook begrijpen waarom ze boos zijn?
Kijk die boo concerten bezorgen me hier een plaatsvervangende schaamte. Maar zijn gedrag op Silverstone ook.
is iemand de muur inwensen normaal ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de copy-paste even niet bij de hand, maar zullen we verwijten naar coureurs, fans, medeFOK!ers en het commentaar weer gewoon buiten dit topic (en forum) houden? Tja verwoordt het prima: als iets je niet bevalt van Ziggo, dan kijk je een andere zender, dan ga je niet eindeloos erover zeuren.
En zo veel gebruikers, zo veel meningen. Heb gewoon respect voor elkaar, zelfs naar @:potjecreme . Een echokamer is geen zak aan.
Heb je het nou over mij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is iemand de muur inwensen normaal ?
moet ook even op gemod worden....die kerel spoort niet
over biancon.....quote:
Bottas met een blundertje, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef DX11 het volgende:
Ik heb vast wel een keer gehoopt op een ontmoeting met de Waalse muur voor Hamilton dit weekend. Had net zo goed over mij kunnen gaanquote:
George this is toto.............if you want a seatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bottas met een blundertje, je verwacht het niet.
Get in there, George!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
George this is toto.............if you want a seat
Is goed. Hoeveel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef DX11 het volgende:
Die start uit de pitlane morgen.quote:
Jij denkt dat mensen met kratten tomaten het circuit op komen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef Mestreech1990 het volgende:
Sorry, maar ik schaam me ook echt voor de Nederlandse fans. Doe gewoon normaal en juich voor Max Verstappen en moedig hem aan. Wat heeft het voor zin om 'boo' te gaan roepen richting Hamilton, wat schiet je ermee op? Ik lees zelfs dat mensen kratten tomaten hebben besteld voor Zandvoort. Willen we echt zo een tokkie land zijn? Ik ben al jaren een autosport liefhebber en zo een tokkie cultuur ben ik echt allergisch voor. Doe gewoon normaal..
Nee dat is nog het ergste van alles. Ze denken dat ze allemaal tomaten kunnen gaan meenemen. Zo hoog is het niveau blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen met kratten tomaten het circuit op komen?
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef DX11 het volgende:
Het is echt een verkeerde assumptie dat die alleen de Nederlandse fans zijn. Als je de internationale media en fora een beetje volgt dan kom je vrij snel tot de conclusie dat het eigenlijk alleen de Engelse fans nog zijn die achter Hamilton blijven staan. Vrijwel de hele rest van de F1 wereld is wel klaar met de hegemonie en de mythevorming rondom een coureur die weliswaar erg goed is, maar toch echt minder dan de statistieken willen doen geloven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef Mestreech1990 het volgende:
Sorry, maar ik schaam me ook echt voor de Nederlandse fans. Doe gewoon normaal en juich voor Max Verstappen en moedig hem aan. Wat heeft het voor zin om 'boo' te gaan roepen richting Hamilton, wat schiet je ermee op? Ik lees zelfs dat mensen kratten tomaten hebben besteld voor Zandvoort. Willen we echt zo een tokkie land zijn? Ik ben al jaren een autosport liefhebber en zo een tokkie cultuur ben ik echt allergisch voor. Doe gewoon normaal..
Deze post spreekt boekdelen. Een coureur haten om zijn hegemonie en het team erom heen. Wat kan Hamilton eraan doen dat hij zo lang in een dominerende auto heeft gereden? Heb gewoon respect voor een van de beste coureurs van de geschiedenis in de F1. De enige fout die hij heeft gemaakt dit jaar omtrent Max is in Silverstone. Hij heeft Max vaak genoeg laten leven (bijvoorbeeld Imola). Ben het met jullie eens, zijn gedrag na die overwinning slaat helemaal nergens op. Maar het zegt wel genoeg over de druk die hij momenteel heeft. Overigens kwam het boe geroep in Hongarije ook van Nederlandse fans, ik stond er letterlijk naast. Ik hoop oprecht dat iedereen een beetje normaal doet in Zandvoort. Dat is de enige boodschap die ik heb. Boe geroep schiet je totaal niks mee op.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is echt een verkeerde assumptie dat die alleen de Nederlandse fans zijn. Als je de internationale media en fora een beetje volgt dan kom je vrij snel tot de conclusie dat het eigenlijk alleen de Engelse fans nog zijn die achter Hamilton blijven staan. Vrijwel de hele rest van de F1 wereld is wel klaar met de hegemonie en de mythevorming rondom een coureur die weliswaar erg goed is, maar toch echt minder dan de statistieken willen doen geloven.
Dat, en het gedrag van Hamilton en Mercedes de afgelopen maanden, heeft er echt voor gezorgd dat er een enorme kentering is in hoe men naar Hamilton kijkt. Dat boe-geroep ga je niet alleen in Spa en Zandvoort krijgen. Dat was er ook in Hongarije en dat gaan we dit jaar nog wel vaker meemaken. Nog één of twee incidenten en de hele F1-wereld kotst Hamilton uit en ik begin dat steeds beter te begrijpen.
Dat wil niet zeggen dat ik dat boe roepen goedkeur. Ik vind het vooral heel kinderachtig. Maar ik begrijp wel dat mensen een bepaalde afkeer voor Hamilton aan het ontwikkelen zijn.
Haat? Wie heeft het over haat? Het is irritatie en mensen uiten dat. En dat gaat niet om de hegemonie en het team, het gaat om de maniertjes, de uitstraling. De zelfverklaarde status van GOAT die door Mercedes bij elke gelegenheid moet worden uitgesproken. Fans, kenners, prikken daar steeds meer doorheen omdat de act steeds groter wordt, terwijl op de baan steeds duidelijker wordt dat Hamilton absoluut een goede coureur is, maar eigenlijk als racer nauwelijks bovengemiddeld is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Deze post spreekt boekdelen. Een coureur haten om zijn hegemonie en het team erom heen.
Punt is dat hij helemaal niet één van de beste is. Op papier ja, maar ik durf best de stelling aan dat er alleen al op dit moment in de F1, zeker 3 coureurs zijn die hem in een gelijkwaardige auto zouden verslaan.quote:Wat kan Hamilton eraan doen dat hij zo lang in een dominerende auto heeft gereden? Heb gewoon respect voor een van de beste coureurs van de geschiedenis in de F1.
Ja, 'ook' ja. Maar je doet in je eerdere post net alsof het alleen Max fanboys zijn die Hamilton zat zijn. En dat is flauwekul.quote:De enige fout die hij heeft gemaakt dit jaar omtrent Max is in Silverstone. Hij heeft Max vaak genoeg laten leven (bijvoorbeeld Imola). Ben het met jullie eens, zijn gedrag na die overwinning slaat helemaal nergens op. Maar het zegt wel genoeg over de druk die hij momenteel heeft. Overigens kwam het boe geroep in Hongarije ook van Nederlandse fans, ik stond er letterlijk naast. Ik hoop oprecht dat iedereen een beetje normaal doet in Zandvoort. Dat is de enige boodschap die ik heb. Boe geroep schiet je totaal niks mee op.
Wat ik sowieso niet snap is dat Mercedes / Hamilton ook gewoon een plaat voor hun kop lijken te hebben wat dat betreft. Op een gegeven moment dan ga je toch ook een beetje terughoudend zijn en kijken of kritiek terecht is in plaats van steevast doen alsof er niks aan de hand is en vooral anderen de schuld geven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is echt een verkeerde assumptie dat die alleen de Nederlandse fans zijn. Als je de internationale media en fora een beetje volgt dan kom je vrij snel tot de conclusie dat het eigenlijk alleen de Engelse fans nog zijn die achter Hamilton blijven staan. Vrijwel de hele rest van de F1 wereld is wel klaar met de hegemonie en de mythevorming rondom een coureur die weliswaar erg goed is, maar toch echt minder dan de statistieken willen doen geloven.
Dat, en het gedrag van Hamilton en Mercedes de afgelopen maanden, heeft er echt voor gezorgd dat er een enorme kentering is in hoe men naar Hamilton kijkt. Dat boe-geroep ga je niet alleen in Spa en Zandvoort krijgen. Dat was er ook in Hongarije en dat gaan we dit jaar nog wel vaker meemaken. Nog één of twee incidenten en de hele F1-wereld kotst Hamilton uit en ik begin dat steeds beter te begrijpen.
Dat wil niet zeggen dat ik dat boe roepen goedkeur. Ik vind het vooral heel kinderachtig. Maar ik begrijp wel dat mensen een bepaalde afkeer voor Hamilton aan het ontwikkelen zijn.
Nee ik bekijk het breder op twitter, gpblog etc. Ik hoop gewoon dat iedereen normaal doet en we een enorm toffe GP in Zandvoort hebben. Die niet wordt overschaduwd door het boe roepen van mensen. Nogmaals, wat heeft het voor een zin om dat te doen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haat? Wie heeft het over haat?
[..]
Ja, 'ook' ja. Maar je doet in je eerdere post net alsof het alleen Max fanboys zijn die Hamilton zat zijn. En dat is flauwekul.
De Engelse fans stappen ook steeds meer over op Norris en Russell.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van die flauwekul uit je eerste post.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:53 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nee ik bekijk het breder op twitter, gpblog etc. Ik hoop gewoon dat iedereen normaal doet en we een enorm toffe GP in Zandvoort hebben.
Ik vind het maar raar dat je zoveel gewicht hangt aan de huidskleur van Williams. Het komt zo een beetje racistisch over…quote:Op zondag 29 augustus 2021 02:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vond Lewis ineens een diva, met zijn hond op het circuit.
Beest scheet voor de deur van de camper van Bottas, en lol dat die had. Punt één wat doet die doorgefokte hond op een circuit? Heeft die oordoppen dan? En punt twee, ruim die stront gewoon op.
Punt drie, meneer heeft als enige rijder een blanke slaaf. En hij is er trots op. Die relatie met Angela vind ik heel vreemd overkomen op tv. Heel denigrerend.
Dat BLM gedoe doet hem ook geen goed, prima maar niet tijdens werktijd, tenminste dat zegt elke baas.
Vettel ruimt steevast met de fans de troep op. Hoor je niemand over.
En dat was al voor dit seizoen begon. Super vreemd was Monaco dit jaar, Max race gewonnen staat die Williams, die tennisgoddin ineens naast Max… wat was dat? Ging men ervan uit dat Lewis ging winnen?
Wat deed die vrouw daar tijdens het interview na de race? Nog nooit gezien. En vlaggen kon ze ook niet.
Heel vreemd.
Net als de constante oproepen tijdens de races dat die more power nodig heeft? Que?
Enfin, ik vind zelfs Mazapin sympathieker dan Lewis.
Ik heb trouwens al twee dagen een heel slecht gevoel over dit weekend, eerst die mega crash bij de vrouwen, en vandaag weer Norris. Bij Hubert waren we net een paar minuten weggelopen van de plek van de crash, dus niet zien gebeuren maar Oot zit niet rustig morgen.
Is er een edit geweest? Want de enige die begint over de huidskleur van Williams ben jij geloof ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 06:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat je zoveel gewicht hangt aan de huidskleur van Williams. Het komt zo een beetje racistisch over…
En vandaag gaat er waarschijnlijk wel iemand afvliegen. Gelukkig zijn de F1 auto’s tegenwoordig heel veilig.
Vond het wel erg toevalligquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, zei hij eerder dit raceweekend al. Nu bevestigt hij het.
Kwam laatst een reclame tegen van Tommy Hilfiger, voor een meet and Greet met Hamilton.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik sowieso niet snap is dat Mercedes / Hamilton ook gewoon een plaat voor hun kop lijken te hebben wat dat betreft. Op een gegeven moment dan ga je toch ook een beetje terughoudend zijn en kijken of kritiek terecht is in plaats van steevast doen alsof er niks aan de hand is en vooral anderen de schuld geven.
Zo te zien gruwelijk nat in Spaquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, half uur geleden geïnstalleerd![]()
[ afbeelding ]
Wat een kut kwaliteit foto![]()
Hij zei zelf dat er idd kans op een slipstream is bij droog weer. Bij regen hebben ze last van spray dus dan kan hij wel wegrijden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:39 schreef daNpy het volgende:
Gaat Max het niet afleggen met 3 Mercedessen achter hem na eau rouge? Dat is toch een typische sitting duck situatie?
Wauw, echte die hard.quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van de show @Zipportalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de copy-paste even niet bij de hand, maar zullen we verwijten naar coureurs, fans, medeFOK!ers en het commentaar weer gewoon buiten dit topic (en forum) houden? Tja verwoordt het prima: als iets je niet bevalt van Ziggo, dan kijk je een andere zender, dan ga je niet eindeloos erover zeuren.
En zo veel gebruikers, zo veel meningen. Heb gewoon respect voor elkaar, zelfs naar @:potjecreme . Een echokamer is geen zak aan.
4 zelfs.quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:39 schreef daNpy het volgende:
Gaat Max het niet afleggen met 3 Mercedessen achter hem na eau rouge? Dat is toch een typische sitting duck situatie?
#flyingwithoutawingmanquote:
Ziek vroegquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |