Nee hoor, Iedereen is vooral tegen Hamilton.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, iedereen is altijd tegen de Britten.
Angela heeft Lewis een paraplu aangereiktquote:
Natuurlijk, maar dit was voor mij gewoon een gevalletje van teveel zelfvertrouwen op dat momentquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... dat ligt natuurlijk wel een beetje genuanceerder.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dit was voor mij gewoon een gevalletje van teveel zelfvertrouwen op dat moment
Dat laatste klopt, maar ik had het over de Britten in het algemeenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Tegen één specifieke Brit, Lando en Russell valt nog wel mee toch
Ja Rihanna doet daar minder moeilijk over dan die Oostenrijkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:05 schreef ZaZoe het volgende:
You can stand under my umbrella, ella, ella, eh, eh, eh
Gewoon juichendquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
Hoe zou die Claire nu voor de buis zitten 😌
Trots? Zij heeft boy George in die auto gezet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
Mja, meestal is het bij winst nog erger dan arrogant... namelijk valse bescheidenheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor, Iedereen is vooral tegen Hamilton.
Norris en Russell hebben ook in Nederland meer dan genoeg fans.
Hamilton, Toto en Mercedes zijn slechte verliezers en als ze winnen is 't nog erger, dan gaan ze arrogant doen.
Dat zou wel interessant zijn, beginnen met regen, opdrogen, iets later weer regenen, dan weer droger, dan weer regen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sky heeft het over nagenoeg vergelijkbare condities morgen.
Iedereen die finisht in de puntenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zou wel interessant zijn, beginnen met regen, opdrogen, iets later weer regenen, dan weer droger, dan weer regen.
Dat lijkt me prachtig
Ben bang dat het alsnog nat wordt wanneer iedereen op Hamilton gaat lopen zeiken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Morgen weer regen verwacht
Zandvoort wordt wel gortdroog.
Vettelquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ben bang dat het alsnog nat wordt wanneer iedereen op Hamilton gaat lopen zeiken.
Zoals gezegd, trots omdat zij het in Russell zag zitten. En zich afvragend hoe zo ze Jost Capito niet eerder van het Volkswagen Rally Team heeft weggelokt, in de zelfde constructie als Brown met Seidl gedaan heeft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
Vooraan beginnen is dan wel lekker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zou wel interessant zijn, beginnen met regen, opdrogen, iets later weer regenen, dan weer droger, dan weer regen.
Dat lijkt me prachtig
Alleen maar regen is geen zak aan
Ja, dat is mischien een betere omschrijving.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:09 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, meestal is het bij winst nog erger dan arrogant... namelijk valse bescheidenheid
Oh ja, die ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel![]()
Russel extreem, maar alledrie presteren uitstekend tov de auto.
Dat lijkt mij ook een realistische inschatting.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:56 schreef SiGNe het volgende:
En Bottas heeft z'n contractverlenging bij Mercedes ook meteen binnen..
Mij nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een realistische inschatting.
Hamilton wil niet vechten om een plek met z'n teammate.quote:
Hamilton staat achter hem. Dus als hij het niet overleeft, dan zal het in ieder geval door een Mercedes komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:13 schreef mikieu het volgende:
Ben pas blij als Max de eerste bocht doorkomt..
Dat klopt. En Mercedes beslist wie er naast Hamilton komt te zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton wil niet vechten om een plek met z'n teammate.
Hamilton wil iemand die als buffer kan dienen.
En ook de vraag: wat had Max te maken met die crash van Norris?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:14 schreef Sjeunie het volgende:
Was dat Max pole aan het vieren terwijl Norris voor een X ray onderweg was wat een mongool?!!
/Sarcasm mode
Maar denk dat elke eerste rijder dat niet wil, Max ook niet. En Vettel en Schumi in hun toptijden ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton wil niet vechten om een plek met z'n teammate.
Hamilton wil iemand die als buffer kan dienen.
George heeft niks te verliezen wat dat betreft... dus ik vrees een divebombquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton staat achter hem. Dus als hij het niet overleeft, dan zal het in ieder geval door een Mercedes komen
In je dromenquote:
Ze houden al jaren krampachtig vast aan een invalkracht die nog tegenvalt ook. Mercedes marketing draait niet om het idee dat de Mercedes superieur is, maar dat Hamilton zo goed is. Vandaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. En Mercedes beslist wie er naast Hamilton komt te zitten.
Pole heeft de binnenkant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef gbm het volgende:
[..]
George heeft niks te verliezen wat dat betreft... dus ik vrees een divebomb![]()
Al is ie tot nu toe vrij belabberd geweest met z'n starts....
Denk eerder dat Riccardio een divebomb gaat doen bij Hamiltonquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef gbm het volgende:
[..]
George heeft niks te verliezen wat dat betreft... dus ik vrees een divebomb![]()
Al is ie tot nu toe vrij belabberd geweest met z'n starts.... Dus hopelijke komt ie niet in de buurt
We gaan het vanzelf merken. Ik gok vooralsnog op Russell in de Mercedes volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze houden al jaren krampachtig vast aan een invalkracht die nog tegenvalt ook. Mercedes marketing draait niet om het idee dat de Mercedes superieur is, maar dat Hamilton zo goed is. Vandaar.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk eerder dat Riccardio een divebomb gaat doen bij Hamilton
Ook Hamilton staat aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk eerder dat Riccardio een divebomb gaat doen bij Hamilton
Die ging vorig jaar wel vrij snel naar buiten, volgens mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook Hamilton staat aan de binnenkant.
Moet er wel ruimte voor zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die ging vorig jaar wel vrij snel naar buiten, volgens mij
Vettelquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:21 schreef VEM2012 het volgende:
Morgen regenrace. Ik hoop op een overwinning van Vettel (die heeft ook nog punten tegoed).
Uiteraard, maar bedoel dat een divebomb aan de binnenkant niet onmogelijk is hier als je van pole startquote:
Dit. Kan echt niet meer dat ze Russell laten zitten voor Bottas. Dat is op geen enkele manier meer recht te lullen namelijk.quote:
Ricciardo en Max clashten ook best vaak maar Red Bull liet dat (tot zekere hoogte) toe.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar denk dat elke eerste rijder dat niet wil, Max ook niet. En Vettel en Schumi in hun toptijden ook niet.
Of Rob Kamphuis leest mee hier op FOK!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:28 schreef SiGNe het volgende:
Molendijk publiekslieveling? Ik hoop dat Rob 't met enige sarcasme bedoelde maar als dat het geval was.. waarom dan uitnodigen?
Die hebben ook wel door dat Ronald massaal wordt uitgekotst. Daarom wordt die denk ik juist uitgenodigd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:28 schreef SiGNe het volgende:
Molendijk publiekslieveling? Ik hoop dat Rob 't met enige sarcasme bedoelde maar als dat het geval was.. waarom dan uitnodigen?
Hij is een schietschijf voor alles wat achter hem gebeurt. Hamilton die onderstuurt, Ricciardo met een divebomb, Vettel die het rempunt mist...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk kan George als een kussentje fungeren tussen Max en Lewis.
Ik acht het ook niet uitgesloten maar dat is omdat het begint te wringen. Als ze gaan verliezen omdat ze maar één fatsoenlijke coureur hebben omdat ze krampachtig Hamilton willen beschermen dan hebben ze ook een marketingprobleem. Maar als het Mercedes te doen was om het sterkste rijderspaar en niet om het imago van Hamilton had Russell al in een Mercedes gezeten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf merken. Ik gok vooralsnog op Russell in de Mercedes volgend jaar.
Met een handje in dr broek.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:08 schreef Type-R het volgende:
hangt helemaal van de omstandigheden af, als het droog is kansloosquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of hij ramt Verstappen van de baan en is volgend seizoen verzekerd van zijn stoeltje bij Mercedes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Redelijk. Dat is nogal een uitspraak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ricciardo en Max clashten ook best vaak maar Red Bull liet dat (tot zekere hoogte) toe.
Toen Ricciardo weg ging is er tot nu toe nog geen rijder geweest die op gelijke hoogte staat met Max.
Perez doet 't wel redelijk..
Die heeft vaak zat laten zien dat hij in de regen goed presteert. 5e plek kwalificeren met een Aston is ook uitstekend te noemenquote:
(lol)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:35 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Of hij ramt Verstappen van de baan en is volgend seizoen verzekerd van zijn stoeltje bij Mercedes.
Idioten heb je overal...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Mooi wel dat het publiek lekker door gaat met de boe's richting Lulu trouwens. Laten we hopen dat Russell er niet 3/3 van maakt voor de Merc drivers.
Dat is helemaal niet mooi. Dan laat je je kennen als gelegenheids supporter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Mooi wel dat het publiek lekker door gaat met de boe's richting Lulu trouwens. Laten we hopen dat Russell er niet 3/3 van maakt voor de Merc drivers.
Zou kunnen, of iemand van de redactie leest meequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of Rob Kamphuis leest mee hier op FOK!
Het patroon zou FIA dan toch wel een keer moeten gaan opvallen zou je zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Vergeleken met de Hongaren was dit nietsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:37 schreef opreis het volgende:
Toen zat het er nog vers in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met de Hongaren was dit niets
Doet 't beter dan z'n voorgangers in elk geval.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Redelijk. Dat is nogal een uitspraak.
Perez doet het op zich prima.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doet 't beter dan z'n voorgangers in elk geval.
Maar Ricciardo deed het destijds toch beter, dat waren toen ook vaak 1-2'tjes die ze toen binnen haalden.
Perez zit daar in de buurt maar is er nog niet helemaal, komt volgend jaar misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |