Wat grappigquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb een paar maand terug de podcast over de Chippendales beluisterd, Welcome to Your Fantasy. Ik ben te jong om heel bewust de hoogtijdagen van dit gezelschap te hebben meegemaakt, maar ik ken het concept wel.
Wat de host van de podcast doet is in verschillende afleveringen terug te gaan naar het originele verhaal van hoe het is gestart. Met hier en daar livegeluiden, van gillende vrouwen die een avondje uit zijn.
Het is een vrij typisch Amerikaans verhaal, met een van oorsprong niet-Amerikaan die het maakt in Amerika door zijn shady nachtclub om te toveren in een landelijk fenomeen, met jaloezie, veel seks, drugs & rock 'n roll along the way. Van de kalenders, de vele dames die backstage mochten komen tot alle drugs. Ook wordt er aandacht besteed aan het zijn van een witte cast, wordt er met Mr Perfect en zijn eigen lied gesproken en is er ook jaloezie en het inhuren van een moordenaar om een rivaliserende stripgroep in Engeland neer te halen.
Het luistert lekker weg, het is behoorlijk Amerikaans en slick, waarbij de host regelmatig suggestieve vragen stelt en veel vanuit haar eigen ervaring spreekt. Prima om even te luisteren
Daar ben ik dan nu ook wel nieuwsgierig naar, leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat grappigDe NPO heeft laatst de serie The Curse of the Chippendales uitgezonden. Dat was eigenlijk behoorlijk interessant.
Ik ben nu helemaal bij en ik vond de reis naar Paramaribo en het gesprek met die oude ambassadeur wel een soort van spannend... en ik vind haar als journalist niet erg 'doortastend' in haar vragen.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef manny het volgende:
Mmm. Rijswijkse zaak. Komt er nog iets of wordt dit een enorme tegenvaller uiteindelijk
Eens. Ben bang dat het met een sisser afloopt.. maar hopelijk komt er echt een doorbraak in de laatste 2 afleveringen. Als journalist lijkt ze inderdaad "een prettig gesprek" belangrijker te vinden dan door te zetten. Ik weet ook niet hoe bedreigend het nu echt was daar natuurlijk, je bent toch in een vreemd land met een man waarvoor je gewaarschuwd bent. Maar ook in andere interviews lijkt ze toch niet erg doortastend (voor zover ik kan beoordelen).quote:Op donderdag 23 december 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal bij en ik vond de reis naar Paramaribo en het gesprek met die oude ambassadeur wel een soort van spannend... en ik vind haar als journalist niet erg 'doortastend' in haar vragen.
Die podcast vond ik ook erg goed. De stem van Scholten van Aschat past precies bij zo'n verhaal. Daar heb ik me niet aan gestoord. Voor de liefhebber van zulke verhalen. Deze Andere tijden aflevering:quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb Liefdesbrieven van een kampbeul beluisterd. Interessant verhaal, al is het een beetje jammer dat het in feite het voorlezen van een aantal krantenartikelen is. Van een podcast verwacht je toch iets meer om het interessant te maken.
De podcast wordt voorgelezen door Gijs Scholten van Aschat, en dat kan hij uiteraard wel, maar ik vraag me toch af of een acteur ook een goede voorlezer is. Zijn pogingen om Duitse woorden en namen ook echt Duits uit te spreken doen in ieder geval een beetje lachwekkend aan. Maar nogmaals: interessant onderwerp.
Ben nu begonnen aan Het Geheim van Colonel Parker, en Lammert de Bruin en Babs Assink beheersen de kunst van het maken van een goede podcast natuurlijk zeker. Over de inhoud kan ik nog niet zoveel zeggen, maar het begin is veelbelovend.
Bloody Sunday aan het luisteren. Interessant, en frustrerend als je de onmacht van sommige van de betrokkenen hoort.quote:Op maandag 27 december 2021 10:46 schreef Jester65 het volgende:
Ik ben nu bijna klaar met de podcast over Colonel Parker. Interessant, maar het feit dat Lammert de Bruin fan is van Elvis Presley vind ik iets teveel in het verhaal doorklinken. En niet alle mensen die ze interviewen zijn even interessant.
In de afgelopen dagen een aantal nieuwe podcasts in m'n app gezet:
Bloody Sunday in Roermond, een nieuwe podcast van Frans Pollux over een IRA-aanslag in 1990 in Roermond
De Goudschat van Serooskerke, over de goudschat die een drietal boeren in een akker in Zeeland vinden
De Staatsgreep, een podcast van Marcel van Roosmalen over hoe we van Nederland een Republiek kunnen maken
Lijstjes van Lohues, waarin Gijs Groenteman in gesprek gaat met Daniel Lohues over de lijstjes muziek die Lohues heeft opgesteld
Revolusi, een podcast over het boek van David van Reybrouck over de onafhankelijkheid van Indonesië
Het Ronde Huis, podcast over een mysterieus huis in Nunspeet waar de wildste verhalen de ronde over doen
Ik hoef me in ieder geval niet te vervelen de komende dagen.
Net afgerond. Interessant verhaal, maar uiteindelijk tot wat onbevredigend. Maar goed, wel prima dat ze hier aandacht aan besteed heeft. Ze is inderdaad niet van de confronterende interviews. Ik snap wel dat dit lastig is, maar dat hoort wel bij het vak van journalist.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:36 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ben bang dat het met een sisser afloopt.. maar hopelijk komt er echt een doorbraak in de laatste 2 afleveringen. Als journalist lijkt ze inderdaad "een prettig gesprek" belangrijker te vinden dan door te zetten. Ik weet ook niet hoe bedreigend het nu echt was daar natuurlijk, je bent toch in een vreemd land met een man waarvoor je gewaarschuwd bent. Maar ook in andere interviews lijkt ze toch niet erg doortastend (voor zover ik kan beoordelen).
Helemaal eens. Ja, onbevredigend; maar toch goed dat dit weer aandacht krijgt. De bandleden en familieleden zijn niet vergeten. En wellicht alsnog een vervolg als Suriname nog wat gaat doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:46 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Net afgerond. Interessant verhaal, maar uiteindelijk tot wat onbevredigend. Maar goed, wel prima dat ze hier aandacht aan besteed heeft. Ze is inderdaad niet van de confronterende interviews. Ik snap wel dat dit lastig is, maar dat hoort wel bij het vak van journalist.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef manny het volgende:
Mmm. Rijswijkse zaak. Komt er nog iets of wordt dit een enorme tegenvaller uiteindelijk
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal bij en ik vond de reis naar Paramaribo en het gesprek met die oude ambassadeur wel een soort van spannend... en ik vind haar als journalist niet erg 'doortastend' in haar vragen.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:36 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ben bang dat het met een sisser afloopt.. maar hopelijk komt er echt een doorbraak in de laatste 2 afleveringen. Als journalist lijkt ze inderdaad "een prettig gesprek" belangrijker te vinden dan door te zetten. Ik weet ook niet hoe bedreigend het nu echt was daar natuurlijk, je bent toch in een vreemd land met een man waarvoor je gewaarschuwd bent. Maar ook in andere interviews lijkt ze toch niet erg doortastend (voor zover ik kan beoordelen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
[..]Eens en ook reminder om spoilers te gebruiken idd in dit topic. Dat is wel zo handig voor degene die nog moet gaan luisteren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Ik heb inmiddels aardig wat podcasts beluisterd, de één wat beter dan de ander, en sommigen zijn minder interessant dan je op voorhand denkt, maar dit is de slechtste die ik tot nu toe beluisterd heb. De belangrijkste kritiek is dat je eigenlijk niets te weten komt over de verhalen die er over het ronde huis gaan. Blijkbaar gaat de maakster van de podcast ervan uit dat iedereen de artikelen en boeken die er (blijkbaar) over verschenen zijn al kent. En als dat niet het geval is, zoals bij mij, wordt het een heel onbevredigend verhaal. Daar komt nog bij dat de maakster een accent heeft dat heel erg afleidt. Geen aanrader dus.quote:Op maandag 27 december 2021 10:46 schreef Jester65 het volgende:
Het Ronde Huis, podcast over een mysterieus huis in Nunspeet waar de wildste verhalen de ronde over doen
Die staat ook al een tijdje op mijn nog te luisterlijst. Ik ga ook eens een paar afleveringen checken.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef the_X het volgende:
Zijn https://dagennacht.nl/serie/alle-geschiedenis-ooit/ en https://www.dagvantoen.nl/beluister-hier-de-dagvantoen-podcast/ al langs gekomen?
2 podcasts over je raad het al vanuit de titels podcasts over geschiedenis, zeer informatief! De 2de podcasts gaat specifiek over geschiedenis uit/vond Zuid Holland.
Thanks. Die ga ik zeker luisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:08 schreef Terreros85 het volgende:
Door de onthulling van Boos over The Voice kwam ik ook een aflevering tegen over de Nederlands bitcoin-scam Xpose. Daar is ook een podcast van. En deze is nog niet afgelopen. Ook leuk om te luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
Ik ben de 1e afl aan het luisteren. ff wennen, maar wel interessant hier en daar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef Felixa het volgende:
Ben nu aan het luisteren naar Partners In Crime, de podcast van Kees v.d. Spek die met collega's over het werk praat. Interessante inkijkjes in de misdaadjournalistiek.De eerste drie collega's die aan bod zijn gekomen, zijn Alberto Stegeman, Mick van Wely en Saskia Belleman.
En 'de zwarte dag van Hans.'quote:Henk Gerritsen leefde voor de duivensport. Maar het werd uiteindelijk zijn dood. Op maandagavond 30 maart 1998 werd de duivenmelker uit Wenum Wiesel bij Apeldoorn dood gevonden in zijn slaapkamer, met drie kogels in zijn borst. De zaak werd nooit opgelost. Caspar van Oirschot en Berendien Tetelepta duiken in de nooit opgeloste moordzaak én in de duivenwereld, en ontdekken al snel dat het geen omgeving is met uitsluitend lieve opa's die bij het duivenhok wachten op hun terugkerende vogel. Het is er één van grote sommen geld, fraude en criminaliteit.
Allebei interessante truecrimes vind ik en prima gemaakt.quote:De Zwarte dag van Hans is een onderzoek naar de schimmige dood van een oud-inlichtingenmedewerker. Journalist Koen Voskuil probeert met een team van deskundigen antwoorden te vinden op vragen als: Wat deed een voortvluchtige oplichtster in zijn huis? Wanneer en hoe is Hans van de Ven overleden? En welke zakelijke belangen speelden een rol?
Één troost, hij is niet zo veel aan het woord elke keerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:09 schreef Guanabana het volgende:
Dat ziijige zeikstemmetje van Gijs Groenteman trek ik nooit.
Naar deze kijk ik uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:42 schreef Blues het volgende:
En 'de zwarte dag van Hans.'
quote:
De Zwarte dag van Hans is een onderzoek naar de schimmige dood van een oud-inlichtingenmedewerker. Journalist Koen Voskuil probeert met een team van deskundigen antwoorden te vinden op vragen als: Wat deed een voortvluchtige oplichtster in zijn huis? Wanneer en hoe is Hans van de Ven overleden? En welke zakelijke belangen speelden een rol?
Allebei interessante truecrimes vind ik en prima gemaakt.
Mooie verhalen zijn het inderdaad. Heb alleen moeite met de vertel- en vertaaldiensten van de dames.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:49 schreef Blues het volgende:
Duister de podcast heeft ook wel mooie verhalen.
Al skip ik de geestverschijningsverhalen
Ik vind het helemaal niks. Het is vooral lachen om hun eigen grappen. Maar dat heb ik vaak bij babbel podcasts.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:03 schreef Meridiaan het volgende:
Sinds vorige week is er de podcast Weer een dag van Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen. In twaalf minuten bespreken ze op werkdagen de actualiteiten, wat er meestal op neerkomt dat Gijs een voorzetje geeft en Marcel een kleurrijke invulling geeft van een situatie, waarbij je Gijs regelmatig op de achtergrond ingehouden hoort lachen. Helaas zit er altijd reclame in de eerste twee minuten.
Ik kan het wel waarderen. Voor mij duurt het eigenlijk te kort, want ze blijven soms lang bij een onderwerp hangen, maar daardoor luister ik de volgende dag gewoon weer.
Ik ken deze podcast niet maar Marcel van Roosmalen is toch meestal hetzelfde kunstje herhalen. Leuk af en toe maar niet te vaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Het is vooral lachen om hun eigen grappen. Maar dat heb ik vaak bij babbel podcasts.
quote:Mr. Big
Wim S. bekent in 2014 de moord op zijn vriendin Heidy Goedhart. Zijn bekentenis is de uitkomst van de innovatieve en omstreden undercovermethode Mr. Big. Maar Wim zegt onschuldig te zijn. Hij stelt dat hij onder druk stond en heeft gelogen.Journalisten Mark Schrader en Lieke Malcorps nemen je mee in de uitgekiende undercoveroperatie rondom Wim S. Hoe ver gaat de politie in de jacht op een bekentenis? En kun je een moord bekennen als je die niet gepleegd hebt? In Mr. Big vertellen we je het volledige verhaal: van de dag van de moord in 2010 tot aan de uitspraak van het Hof in 2022.
Op zich wel interessant, maar soms heb ik het idee dat Kees totaal niet geinteresseerd is in het verhaal van zijn collega's, maar vooral over zichzelf wil vertellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef Felixa het volgende:
Ben nu aan het luisteren naar Partners In Crime, de podcast van Kees v.d. Spek die met collega's over het werk praat. Interessante inkijkjes in de misdaadjournalistiek.De eerste drie collega's die aan bod zijn gekomen, zijn Alberto Stegeman, Mick van Wely en Saskia Belleman.
Grappig, deze podcast lijkt erg op Grijs Gebied, van De Volkskrant: Hoe is het om in de val gelokt te worden door undercoveragenten? Wat doet het met je als blijkt dat mensen die je beschouwde als vrienden meer dan een jaar een schijnwereld hebben gecreëerd? In de podcast Grijs Gebied duikt Volkskrant-journalist Elsbeth Stoker in de schimmige wereld van infiltratie, misleiding en (valse) bekentenissen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:18 schreef Blues het volgende:
Ik ben aan Mr. Big begonnen.
Interessante podcast.. wel weer eentje met ergens in het midden reclame voor e.e.a.. dat kom ik steeds vaker tegen.. maar goed, ik luister via google.podcasts en dat is nog steeds gratis.
[..]
Deze vorige week ook beluisterd. Belicht goed de negatieve kanten aan de Mr Big methode, dus dat vond ik wel interessant. De podcast vond ik niet zo mooi gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Grappig, deze podcast lijkt erg op Grijs Gebied, van De Volkskrant: Hoe is het om in de val gelokt te worden door undercoveragenten? Wat doet het met je als blijkt dat mensen die je beschouwde als vrienden meer dan een jaar een schijnwereld hebben gecreëerd? In de podcast Grijs Gebied duikt Volkskrant-journalist Elsbeth Stoker in de schimmige wereld van infiltratie, misleiding en (valse) bekentenissen.
In deze podcast worden 2 zaken besproken, waaronder de moord op Heidi Goedhart. Interessante materie, waar je inderdaad gemengde gevoelens bij kunt hebben.
Volledige artikel: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ag-en-nacht-a4105679quote:Deense streamer Podimo koopt podcastbedrijf Dag en Nacht
Overname De overname van Dag en Nacht Media is de grootste investering die het Deense Podimo tot nu toe op een buitenlandse markt deed.
Dag en Nacht Media, een van de grootste podcastbedrijven van Nederland, wordt overgenomen door het Deense Podimo. Podcastdienst Podimo kondigde begin februari aan de Nederlandse markt te betreden met een podcastapp en laat zich het best vergelijken met een streamingdienst als Netflix: voor een vast bedrag per maand krijgen abonnees toegang tot een bundel programma’s.
...
Ik volg er heeel veelquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volledige artikel: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ag-en-nacht-a4105679
Dag en Nacht is een belangrijke speler, al is De Willem podcast volgens mij de enige die ik wekelijks volg. Ik ben niet van plan om te gaan betalen voor podcasts.
De Willem is aan het wegzakken trouwens vind ik. Beetje teveel geleuter met mensen die een boekje willen aanprijzen of een website runnen en te weinig inhoud. Laatste was ook weer info over Crypto telefoons die we al toch keer gehoord hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dag en Nacht is een belangrijke speler, al is De Willem podcast volgens mij de enige die ik wekelijks volg. Ik ben niet van plan om te gaan betalen voor podcasts.
Geluisterd inmiddels.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:08 schreef Terreros85 het volgende:
Door de onthulling van Boos over The Voice kwam ik ook een aflevering tegen over de Nederlands bitcoin-scam Xpose. Daar is ook een podcast van. En deze is nog niet afgelopen. Ook leuk om te luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
Volg zelf de Rode Lantaarn, maar is niet meer zo gezellig als vroeger, veel nieuwe mensen steeds en meer reclames. Vrees dat het niet de goede kant opgaat met deze overname.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een tijdje bijna elke week geluisterd maar laatste jaar misschien maar één aflevering in de twee maanden. Toen ik begon met podcasts was het wel een goede bron om nieuwe dingen te ontdekken.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef Jester65 het volgende:
Al eerder genoemd hier, maar ik heb onlangs Vink ontdekt. Zoals bekend worden hier elke keer minimaal 4 podcasttips gegeven. Sinds begin dit jaar is er elke keer een podcastmaker aanwezig, en dat is wat mij betreft een fijne aanvulling. Leuk om nieuwe podcasts te ontdekken, maar ook interessant om te horen wat ze vinden van podcasts die je zelf al kent.
Ik zit even mijn lijst te bekijken. Mijn Dag en Nacht podcasts:quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik volg er heeel veelVerwacht dat de meeste bestaande in het gratis gedeelte aangeboden gaan worden, zeker in het begin. Het zullen vooral specials en unieke content zijn die betaald worden aangeboden denk ik.
Vallen wel veel in herhaling ja. Gaat me ook iets te vaak meer over juridische randzaken dan echt de criminele zaken. Komende aflevering gaat over zaak in Limburg (met oud-deelnemer tv programma als verdachte), daar kijk ik dan weer naar uit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:05 schreef manny het volgende:
[..]
De Willem is aan het wegzakken trouwens vind ik. Beetje teveel geleuter met mensen die een boekje willen aanprijzen of een website runnen en te weinig inhoud. Laatste was ook weer info over Crypto telefoons die we al toch keer gehoord hebben.
Ik ga even afhaken vrees ik. Was eigenlijk de eerste podcast die ik echt wekelijks ging volgen.
Volgens mij ben ik in het voorjaar van 2018 begonnen met de Rode Lantaarn en twee jaar later afgehaakt. Ik vond het iets te melig. Sowieso luister ik tegenwoordig nauwelijks nog wielerpodcasts.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Volg zelf de Rode Lantaarn, maar is niet meer zo gezellig als vroeger, veel nieuwe mensen steeds en meer reclames. Vrees dat het niet de goede kant opgaat met deze overname.
De reclame karavaan bij de tour is tegenwoordig minder groot bij de tour dan in die podcastsquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in het voorjaar van 2018 begonnen met de Rode Lantaarn en twee jaar later afgehaakt. Ik vond het iets te melig. Sowieso luister ik tegenwoordig nauwelijks nog wielerpodcasts.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
De reclame karavaan bij de tour is tegenwoordig minder groot bij de tour dan in die podcasts
Wat opzich apart is, want ik betaal premium aan spotify om zonder reclames te luisteren, maar hun stoppen er wel reclames in. Doet een artiest ook niet.quote:
Daarom is die 30 sec vooruit knop ook zo handig voor het begin en dat hebben die klojo's natuurlijk weer uit de data gehaald, dus nu beginnen ze met reclame halverwege of erger nog: in het verhaal verwerkt / verweven met de inhoud.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
De reclame karavaan bij de tour is tegenwoordig minder groot bij de tour dan in die podcasts
Ja! Irri he!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef manny het volgende:
[..]
Daarom is die 30 sec vooruit knop ook zo handig voor het begin en dat hebben die klojo's natuurlijk weer uit de data gehaald, dus nu beginnen ze met reclame halverwege of erger nog: in het verhaal verwerkt / verweven met de inhoud.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef BE het volgende:
Recent ontdekt: Operatie Aangeklaagd.
Korte podcast van 20-25 minuten waarin medici (so far een verloskundige, een dierenarts, een vaatchirurg en een huisarts) vertellen over een tuchtzaak die tegen hen aangespannen is.
De casus wordt helemaal uitgelegd en vervolgens krijg je ook te horen wat het oordeel van de tuchtraad was.
Het gaat geheel uit van het perspectief van de medicus, hoe dit voor hem/haar geweest is etc.
Als er betaald moet gaan worden voor Dag & Nacht zal ik dat wel doen.Ik vind het echt al bijzonder dat al die podcasts gratis zijn. En ik beleef er tijdens het lopen echt veel lol aan.
Oh die gaat op mijn lijstjequote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef BE het volgende:
Korte podcast van 20-25 minuten waarin medici (so far een verloskundige, een dierenarts, een vaatchirurg en een huisarts) vertellen over een tuchtzaak die tegen hen aangespannen is.
De casus wordt helemaal uitgelegd en vervolgens krijg je ook te horen wat het oordeel van de tuchtraad was.
Het gaat geheel uit van het perspectief van de medicus, hoe dit voor hem/haar geweest is etc.
Als er betaald moet gaan worden voor Dag & Nacht zal ik dat wel doen.Ik vind het echt al bijzonder dat al die podcasts gratis zijn. En ik beleef er tijdens het lopen echt veel lol aan.
Dank voor de tip, erop gezet!quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef BE het volgende:
Tijdens het schoonmaken, als ik in het OV zit, als ik in de zon in de tuin zit, tijdens haken/borduren, voordat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Wanneer luisteren jullie podcasts? Tot nog toe heb ik er weinig mee maar ik krijg steeds het gevoel dat ik blijkbaar iets mis?![]()
Ik heb ook geen idee waar ik moet kijken, zoeken etc. want er is zo onwijs veel aanbod. En wat ik zei: wanneer luisteren jullie? Ik zie mezelf écht niet even op de bank zitten luisteren. Sommige mensen schijnen te luisteren onderweg in de auto, aan de wandel, schoonmaken etc. maar ik kan me dan niet goed op de inhoud focussen. Dus dan mis ik de helft van de podcast en vind ik er al niets meer aan/zie ik het nut niet.
Hoezo kan je je niet op de inhoud focussen tijdens autorijden of wandelen ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Wanneer luisteren jullie podcasts? Tot nog toe heb ik er weinig mee maar ik krijg steeds het gevoel dat ik blijkbaar iets mis?![]()
Ik heb ook geen idee waar ik moet kijken, zoeken etc. want er is zo onwijs veel aanbod. En wat ik zei: wanneer luisteren jullie? Ik zie mezelf écht niet even op de bank zitten luisteren. Sommige mensen schijnen te luisteren onderweg in de auto, aan de wandel, schoonmaken etc. maar ik kan me dan niet goed op de inhoud focussen. Dus dan mis ik de helft van de podcast en vind ik er al niets meer aan/zie ik het nut niet.
Omdat ik dan afdwaal doordat ik loop te denken aan wat ik moet halen, kopen, doen, wat ik volgende week wil doen etc.,quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef manny het volgende:
[..]
Hoezo kan je je niet op de inhoud focussen tijdens autorijden of wandelen ?
Die 2 zijn voor mij in ieder geval perfecte gelegenheid om podcast te luisteren
Hmm, ja voordat ik ga slapen lees ik liever een boek,quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Tijdens het schoonmaken, als ik in het OV zit, als ik in de zon in de tuin zit, tijdens haken/borduren, voordat ik ga slapen.
Tips doe ik hier op! Zomaar op onderwerp zoeken werkt voor mij niet. Ik had ooit podcasts al afgeschreven omdat ik na het invoeren van een zoekterm in een belabberde podcast van een hobbyist belandde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |