Vertel: wat klopt er daar niet aan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ongevaccineerden weren om besmettingen te voorkomen...als je niet begrijpt wat je zelf schrijft dan laat ik het hierbij
...lol
Lol nee ... hopeloos.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vertel: wat klopt er daar niet aan?
Ongevaccineerden hebben een grotere kans om het virus op te lopen, er ziek van te worden en om het te verspreiden. Als je dat lachwekkende onzin vind dan ben ik benieuwd naar jouw onderbouwing.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol nee ... hopeloos.
Is er geen voetbal op tv ?
Enkel een figuur van een onderzoek hebben we weinig aan. Geef dan de link naar de gehele studie. En sowieso is deze propagandist moeilijk serieus te nemen. Die man is religieus omtrent de vaccins (en wel meer dingen trouwens) en stelt zelfs, op basis van een artikel van meer dan een jaar oud, dat een natuurlijke besmetting min of meer geen bescherm biedt. Kortom, vaccinatie is zogenaamd de enige oplossing.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zoo het argument dat een natuurlijke doorgemaakte besmetting je beter beschermd dan vaccinatie.. Het is dus niet zo..
[ twitter ]
Nounou wtf is Maarten Keulemansquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zoo het argument dat een natuurlijke doorgemaakte besmetting je beter beschermd dan vaccinatie.. Het is dus niet zo..
[ twitter ]
Nog meer van Maarten Keulemans (met dank aan MatthijsDJ)quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je besmettingen en een nieuwe golf wil voorkomen dan moet je ongevaccineerden weren uit het openbare leven.
Dat beweert hij dus helemaal niet, lees maar eens goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Enkel een figuur van een onderzoek hebben we weinig aan. Geef dan de link naar de gehele studie. En sowieso is deze propagandist moeilijk serieus te nemen. Die man is religieus omtrent de vaccins (en wel meer dingen trouwens) en stelt zelfs, op basis van een artikel van meer dan een jaar oud, dat een natuurlijke besmetting min of meer geen bescherm biedt. Kortom, vaccinatie is zogenaamd de enige oplossing.
De man die de wappies compleet voor lul zette toen ze hem uitnodigen voor een gesprek/debat zo erg zelfs dat het maar off-line is gehaald door de wappies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nounou wtf is Maarten Keulemans![]()
Is dat die man van het artikel in Volkskrant : Gevaccineerde soms net zo besmettelijk als ongevaccineerde, blijkt uit onderzoek
https://www.volkskrant.nl(...)-onderzoek~b7eb2e94/
Als je internet hebt en google dan google je even. Er zijn maar drie fases. Alle vaccins die testfase drie goed hebben doorlopen zijn goedgekeurd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Zegt inderdaad wel iets, fase 4 we zijn allemaal testpersonen.
Snap je ook waarom cola en andere zuren een positieve test veroorzaken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:48 schreef UncleScorp het volgende:
Lol die Maarten Keulemans is de max joh @:matthijsDJ
Hier eentje over de good old corona test :
Dagje geen zin in school? Kinderen neppen sneltests met druppeltje cola of sinas
Een school in Liverpool heeft in een e-mail ouders gewaarschuwd: als uw kind opeens met een positieve coronasneltest aankomt, pas op dat het niet een spijbeltruc is. Thuistestjes blijken namelijk positief uit te slaan door er eenvoudigweg een paar druppeltjes cola in te druppelen.
Maarten Keulemans6 juli 2021, 14:08
https://www.volkskrant.nl(...)a-of-sinas~b5b72136/
"Children". Welke leeftijd hebben we het over?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Brrr..
Australia: 24,000 children to be vaccinated in stadium without parents
18 Aug. 2021 17:13
In Australia, in the first week of a large vaccination campaign, 24,000 children are to be vaccinated without their parents being present in a stadium. The mass vaccination with the corona vaccines that have come onto the market as part of an emergency approval is to be monitored by the Australian police.
New South Wales State Minister of Health Brad Hazzard told journalists that 24,000 children in his state will be vaccinated in a stadium (Qudos Bank Arena) in Sydney without their parents being present. The mass vaccination with the corona vaccines that have come onto the market as part of an emergency approval is to be monitored by the Australian police. According to the minister, the number of 24,000 children relates to the first week of the action.
Hazzard first urged all twelfth grade students in New South Wales to take advantage of this “golden” opportunity to inject the Pfizer vaccine. This is a great opportunity for the students to secure the gold medal, he added, referring to the Olympic Games.
“You get an opportunity that so many others have not yet achieved and it serves to improve your future,” said the health minister with regard to genetic vaccinations. He expects a total of 24,000 children to come to the Qudos Bank Arena in Sydney within the first week.
The children’s parents should drop their offspring in front of the stadium, Hazzard continued. However, they are not allowed to enter the stadium themselves. The politician justifies this with a possible risk of infection. For this purpose, police officers are to be used for surveillance. Hazzard emphasized that the children were “well looked after” and “looked after”. Nurses and policemen would accompany each student individually.
In the first week of the campaign, 24,000 children will be injected with Pfizer’s mRNA vaccine, according to the New South Wales Minister of Health.
Meanwhile, the Australian federal government has introduced financial punishment for parents who refuse to vaccinate their children: the “No Jab, No Pay” program. Translated this means “no vaccination, no money”. The Minister for Social Affairs wants parents to cut a tax break of 28 Australian dollars every two weeks if they do not have their child genetically vaccinated. As a result, denying the injection can result in a loss of up to $ 15,000 per child per year.
Snap jij het, dat is de grote vraag, niet voor jou want jij gelooft dogmatisch in je eigen capaciteiten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Snap je ook waarom cola en andere zuren een positieve test veroorzaken?
Zijn die idioten collectief dom? Kan toch niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Brrrr.. 2
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
allemaal clowns.
De gevolgen van een keuze moeten dragen "apartheid" noemen... Ga ajb je geschiedenisboeken lezen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:36 schreef ludovico het volgende:
De collectiviteit van die incapabele politici dat bevreemd mij nog het meest. Dat kan toch gewoon helemaal niet? Statistisch gezien moeten er toch allerlei figuren een minder extreem apartheid ideaal nastreven?
En hier weer de reden waarom Devlin het verdient om genegeerd te worden in dit topic. Totaal off topic om dit hier te delen en puur om mensen wat op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:44 schreef devlinmr het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ik-weigerden-prikken
Tja
De gevolgen van die keuzes worden verzonnen door politici en andere extremisten. Alsof het een natuurlijk vanzelfsprekend gevolg is om iemand achter te stellen op een ander vanwege niet toe doende verschillen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De gevolgen van een keuze moeten dragen "apartheid" noemen... Ga ajb je geschiedenisboeken lezen.
Een overleden vaccinatie weigeraar is off topic?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
En hier weer de reden waarom Devlin het verdient om genegeerd te worden in dit topic. Totaal off topic om dit hier te delen en puur om mensen wat op de kast te jagen.
Gewoon laaghartig gedrag.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
De gevolgen van die keuzes worden verzonnen door politici en andere extremisten. Alsof het een natuurlijk vanzelfsprekend gevolg is om iemand achter te stellen op een ander vanwege niet toe doende verschillen.
Als jij kiest om een broek te dragen mogen we je opspuiten in de gevangenis, zei de Islamist tegen de vrouw.
Als je relatief per groep in een bepaalde leeftijdscategorie kijkt zijn de sterftecijfers 1:1 vergelijkbaar met 2018. De sterfte cijfers an sich zijn niks nieuws onder de zon.quote:
Grappig... En dan over het hele jaar 2020 vs 2018 toch 15-20.000 hoger uitkomen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je relatief per groep in een bepaalde leeftijdscategorie kijkt zijn de sterftecijfers 1:1 vergelijkbaar met 2018. De sterfte cijfers an sich zijn niks nieuws onder de zon.
Maar met deze propaganda filmpjes denk je wel anders.
Waarom is dat nou weer offtopic?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
En hier weer de reden waarom Devlin het verdient om genegeerd te worden in dit topic. Totaal off topic om dit hier te delen en puur om mensen wat op de kast te jagen.
Gewoon laaghartig gedrag.
Dombo je bent gevaccineerd dus je bent VEILIG, en zoniet moet je het anderen niet aanpraten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:48 schreef devlinmr het volgende: De gevolgen van het niet vaccineren van personen voor anderen zijn reeel.
Waarom zouden zij moeten lijden onder jouw keuze
Zelfs als je zo cherry picked dan blijft covid-19 erger dan de ergste griep in recente geschiedenis ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je relatief per groep in een bepaalde leeftijdscategorie kijkt zijn de sterftecijfers 1:1 vergelijkbaar met 2018. De sterfte cijfers an sich zijn niks nieuws onder de zon.
Maar met deze propaganda filmpjes denk je wel anders.
Zo zwart-wit is de wereld niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dombo je bent gevaccineerd dus je bent VEILIG, en zoniet moet je het anderen niet aanpraten.
Wat een lulkoek verkopen jullie nou toch?
De grafiek is behoorlijk informatief. Maar men weet niet hoe ze het moeten lezen en in perspectief te zetten is mijn indruk... De conclusie is puur op de kans wederom raak te testen met PCR test. Je kunt je bedenken dat die meetmethode niet 100% zuiver is en ook niet alles zeggend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Enkel een figuur van een onderzoek hebben we weinig aan. Geef dan de link naar de gehele studie. En sowieso is deze propagandist moeilijk serieus te nemen. Die man is religieus omtrent de vaccins (en wel meer dingen trouwens) en stelt zelfs, op basis van een artikel van meer dan een jaar oud, dat een natuurlijke besmetting min of meer geen bescherm biedt. Kortom, vaccinatie is zogenaamd de enige oplossing.
Niets is hier nog ontopic...is toch wat jullie willen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer offtopic?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niets is hier nog ontopic...is toch wag jullie willen?
Stop dan met crap te verkopen ajb segquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is de wereld niet.
Lol surequote:
Jaja deze gaan we inkaderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:dan blijft covid-19 de ergste griep in recente geschiedenis ja.
Veilig in de zin van ik heb een lagere kans om op de IC te belanden. Gevaccineerd wil niet zeggen dat je niet alsnog ziek kan worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dombo je bent gevaccineerd dus je bent VEILIG, en zoniet moet je het anderen niet aanpraten.
Wat een lulkoek verkopen jullie nou toch?
Welke crap heb je het over?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Stop dan met crap te verkopen ajb seg
Allerhande cijfers van ziekenhuisopnames danwel IC opnames en dan de relatieve groep gevaccineerd / ongevaccineerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:31 schreef Orwell het volgende:
Ik hoor steeds mensen op tv beweren dat de vaccins geen veiligheid bieden, MAAR.. dat de gevaccineerde corona-patienten minder ziek worden dan de niet-gevaccineerde corona-patienten.
is dat onderzocht..?
kan iemand daar onderbouwing voor geven..?
cool.. en is dat ooit goed onderzocht..?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allerhande cijfers van ziekenhuisopnames danwel IC opnames en dan de relatieve groep gevaccineerd / ongevaccineerd.
daar zit al het/ een probleem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allerhande cijfers van ziekenhuisopnames danwel IC opnames en dan de relatieve groep gevaccineerd / ongevaccineerd.
Bij gelijke kans op besmetting (aannemelijk dunkt mij). Veel minder mensen die gevaccineerd zijn die worden opgenomen na een besmetting dan ongevaccineerd.
Die laatste groep wordt wel procentueel steeds meer relatief jong en bouwen op natuurlijke wijze antistoffen op. Kan zomaar om gaan slaan dus maar dat zegt dan nog steeds niet alles vanwege verschillende demografische kenmerken.
Die statistieken worden in meerdere landen goed bijgehouden. Voor mij staat het zwart op wit dat vaccinaties werken tegen ernstig ziek worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:41 schreef Orwell het volgende:
[..]
cool.. en is dat ooit goed onderzocht..?
Tjah, virus deeltjes bij je hebben is virus deeltjes bij je hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
daar zit al het/ een probleem.
alles wat daar na volgt is sowieso quatsch.
want PCR
no offence, overigens
Dus dan is de vraag: hoeveel mensen zijn opgenomen voor en nadat ze gevaccineerd zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bij gelijke kans op besmetting (aannemelijk dunkt mij). Veel minder mensen die gevaccineerd zijn die worden opgenomen na een besmetting dan ongevaccineerd.
Die laatste groep wordt wel procentueel steeds meer relatief jong en bouwen op natuurlijke wijze antistoffen op. Kan zomaar om gaan slaan dus maar dat zegt dan nog steeds niet alles vanwege verschillende demografische kenmerken.
dat begrijp ik maar op basis van welke data dan..?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die statistieken worden in meerdere landen goed bijgehouden. Voor mij staat het zwart op wit dat vaccinaties werken tegen ernstig ziek worden.
Tegen de verspreiding lijkt mij op enorm zwakke poten te staan. Vaccineren voor een ander was Natuurlijk al een debiel idee maar wordt gezien het gedrag van het virus alleen nog maar krankzinniger.
Waarom betrek je dan "positief getest" in je betoog als zijnde iets relevants..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, virus deeltjes bij je hebben is virus deeltjes bij je hebben.
De PCR test doet wat die moet doen. Hij wordt alleen voor wat anders ingezet met corona dan de bedoeling.
Je zegt net dat mensen op tv het beweren ... hoeveel meer bewijs had je verwacht dan ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:31 schreef Orwell het volgende:
Ik hoor steeds mensen op tv beweren dat de vaccins geen veiligheid bieden, MAAR.. dat de gevaccineerde corona-patienten minder ziek worden dan de niet-gevaccineerde corona-patienten.
is dat onderzocht..?
kan iemand daar onderbouwing voor geven..?
Relatief aan het aantal mensen met vaccinatie / natuurlijk antistoffen opbouw / niet gevaccineerd / slechts 1 shot..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus dan is de vraag: hoeveel mensen zijn opgenomen voor en nadat ze gevaccineerd zijn?
2e vraag: hoe kan men veel minder ziek zijn na vaccinatie als slechts het spike eiwit is genjecteerd en niet het virus zelf?
Ik heb je bericht even aangepast, je mag niet hele nieuwsberichten copy pasten hier op FOK! Een linkje of een korte quote is genoeg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Laten we het beestje bij de naam noemen: dwang
De gemiddelde Nederlander wil maatregelen en wil dat die maatregelen ook gehandhaafd wordquote:Vertrouwen in corona-aanpak daalt, draagvlak maatregelen stijgt
Het vertrouwen in het coronabeleid is gedaald en het draagvlak voor het langer handhaven van maatregelen is gestegen. Dat zegt het RIVM op basis van eigen onderzoek in de inmiddels veertiende 'meetronde'.
Het vragenlijstonderzoek is uitgevoerd tussen 28 juli en 1 augustus 2021, onder 37.874 deelnemers.
"Waar tijdens de vorige ronde nog bijna de helft van de deelnemers (49 procent) positief was over de aanpak van de Nederlandse overheid, is dat in de huidige meetronde gedaald naar 31 procent", aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Als het om het handhaven van maatregelen gaat, ziet het instituut de sterkste stijging in het draagvlak voor het vermijden van drukte, 1,5 meter afstand houden, thuiswerken en het dragen van een mondkapje in het openbaar vervoer.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-nederland-dodental
Omdat positief getest anders is dan ernstig ziek worden. Die verschillen moet je wel benoemen anders krijg je van die onzin discussies dat het niet werkt want.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 02:08 schreef Orwell het volgende:
[..]
Waarom betrek je dan "positief getest" in je betoog als zijnde iets relevants..
Ok, sinds wanneer? Waarom niet? Korte stukjes mogen wel als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb je bericht even aangepast, je mag niet hele nieuwsberichten copy pasten hier op FOK! Een linkje of een korte quote is genoeg.
Al heel lang zo. Korte stukjes uit nieuwsartikelen mogen wel ja, maar niet de gehele post. Linkje is ook gewoon goed toch? Kunnen mensen ook zelf op klikkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ok, sinds wanneer? Waarom niet? Korte stukjes mogen wel als ik het goed begrijp?
Ik had werkelijk geen idee dat dit verboden was. Het is de eerste keer dat ik ermee geconfronteerd word, een lang artikel kan ik me voorstellen dan wordt het wildgroei en onoverzichtelijk maar dit was een column. Ik zal er rekening mee houden. On topic maar weer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Al heel lang zo. Korte stukjes uit nieuwsartikelen mogen wel ja, maar niet de gehele post. Linkje is ook gewoon goed toch? Kunnen mensen ook zelf op klikken
Altijd leuk als zijn eigen regels niet voor hem geldenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen idee dat dit verboden was. Het is de eerste keer dat ik ermee geconfronteerd word, een lang artikel kan ik me voorstellen dan wordt het wildgroei en onoverzichtelijk maar dit was een column. Ik zal er rekening mee houden. On topic maar weer.
[ afbeelding ]
Wat een man.
Ik vind daar eigenlijk niks leuk aan, meer hypocriet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Altijd leuk als zijn eigen regels niet voor hem gelden
Was cynisch/sarcastischquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind daar eigenlijk niks leuk aan, meer hypocriet.
Wagenings festival gaat niet door ‘omdat bands zich niet willen laten testen’quote:WAGENINGEN - Veel bands zouden er bij wijze van spreken een moord voor doen om in deze tijden van corona een liveoptreden te mogen doen. De leden van twee Wageningse bands kijken daar anders tegenaan. Ze hebben geen zin in testen en coronachecks en haken af bij het festival Woetstok Wageningen, dat daardoor niet kan doorgaan.
Vanwege deze voorschriften besloten twee bands zich terug te trekken van Woetstok, dat voor 11 september op het programma stond. ,,En er was grote kans dat ook een derde band dat zou doen.”
Maar daar bleef het niet bij. ,,We hoorden ook geluiden dat enkele van onze vrijwilligers moeite hadden met het toegangsbeleid
Dus sommigen weigeren een simpel wattenstaafje en verpesten het weer voor de meerderheid die zich wel inzet voor de samenleving.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wagenings festival gaat niet door ‘omdat bands zich niet willen laten testen’
Jammer maar ik kan het me voorstellen dat de lol er vanaf is zo.
Wat wordt er precies onderdrukt door dit beleid?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:08 schreef ems. het volgende:
Ja, onmenselijk inderdaad zo'n testje. Goed dat deze moderne patriotten zich verzetten tegen een repressief beleid wat eigenlijk heel goed te vergelijken is met de holocaust.
Over een jaar over tien spreken wij over de wappies alsof het NSB'ers waren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:14 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/artikel/2394575-wetenschappers-steeds-vaker-gentimideerd
Intimidatie en uitschelden van wetenschappers. Net alsof we weer in de Middeleeuwen leven.
Nou zo graag willen ze dus niet optredenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wagenings festival gaat niet door ‘omdat bands zich niet willen laten testen’
Jammer maar ik kan het me voorstellen dat de lol er vanaf is zo.
Ik gok zomaar dat dat sarcastisch bedoeld wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat wordt er precies onderdrukt door dit beleid?
Hmm had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dat sarcastisch bedoeld was
Je slaat de plank wederom weer eens mis met een uitspraak die niet klopt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Over een jaar over tien spreken wij over de wappies alsof het NSB'ers waren.
https://www.dumpert.nl/item/42322_7b605c1b
O jee wat een misleidend artikelquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:14 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/artikel/2394575-wetenschappers-steeds-vaker-gentimideerd
Intimidatie en uitschelden van wetenschappers. Net alsof we weer in de Middeleeuwen leven.
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.quote:Uit de enquete komt naar voren dat 43 procent van de deelnemende wetenschappers na een publiek optreden in de afgelopen vijf jaar is ...
quote:intimidatie niet alleen van anonieme mensen maar ook van collegas, studenten en leidinggevenden
Wat bazel jij nou weer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
O jee wat een misleidend artikel
[..]
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.
En nog meer :
[..]![]()
Lekker vrijwillig allemaal, geen dwang... Neehoor.quote:
Volgens mij ben jij degene die die link naar alleen covid/vaccinatie legt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
O jee wat een misleidend artikel
[..]
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.
En nog meer :
[..]![]()
Pfoe, pas op dat is drijfzand.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het niveau van mijn tegenstander
Zou wel erg jammer zijn als dat zich doorzet. Vooral collega's en leidinggevenden die zich daar ook schuldig aan maken is zorgwekkend. Als ik hier binnen het instituut kijk worden dit soort science communication activiteiten juist aangemoedigd, en terecht. Ook bij beursverstrekkers kan het relevant zijn, dat veracht of gehoopt wordt dat de kandidaat zich daar bezig mee gaat houden. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die die link naar alleen covid/vaccinatie legt.
Het artikel signaleert een trend. Dat covid ontkenners en complotdenkers zich er ook schuldig aanmaken maakt het ook relevant voor dit topic.
Denk dat ze boos zijn omdat de vaccinatiecampagne daar totaal niet van de grond komt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Omdat het laffe ruggengraatloze debielen zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:35 schreef devlinmr het volgende:
Waarom geen posts van de protesten in Nederland vandaag? Is dat omdat de evenementen branche pro- vaccinatie is?
Wat is jouw mening over het beleid daar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat ze boos zijn omdat de vaccinatiecampagne daar totaal niet van de grond komt.
Want je facebookvrienden zijn allemaal tegen het beleid dus is het onmogelijk dat mensen een andere mening hebben!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En ze gaan maar door met liegen en bedriegen![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, fuck het volk
Heb niet eens Facebook manquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Want je facebookvrienden zijn allemaal tegen het beleid dus is het onmogelijk dat mensen een andere mening hebben!
Omdat ze protesteren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat het laffe ruggengraatloze debielen zijn
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Wat is er aan gelogen? En heb jij data die dat aantonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Omdat ze het erbij zetten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wat een ratten
Omdat ze weer begonnen zijn met liegen en bedriegen , alvast een draagvlak van lucht creren zodat ze kunnen voorsorteren op een nieuwe lockdownquote:
Ik ken niet alle ins en outs, maar met slechts 23% van de bevolking volledig gevaccineerd is wel duidelijk dat er daar e.e.a. niet helemaal lekker gaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het beleid daar?
Ik spreek echte mensen , dan kom je tot de conclusie dat de meerderheid deze shitshow allang niet meer gelooft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat is er aan gelogen? En heb jij data die dat aantonen
Wordt jij dan betaald door die dansleraar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze weer begonnen zijn met liegen en bedriegen , alvast een draagvlak van lucht creren zodat ze kunnen voorsorteren op een nieuwe lockdown
Je ziet het allemaal wel maar wilt het gewoon niet toegeven ..het mag niet omdat het je opdracht is of je bent hier gewoon om te trollen
Definitie graag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik spreek echte mensen , dan kom je tot de conclusie dat de meerderheid deze shitshow allang niet meer gelooft.
Met je data
Oke, dus je hebt nul bewijs dat ze liegen en bedriegen en het speelt zich dus af in je hoofdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze weer begonnen zijn met liegen en bedriegen , alvast een draagvlak van lucht creren zodat ze kunnen voorsorteren op een nieuwe lockdown
Je ziet het allemaal wel maar wilt het gewoon niet toegeven ..het mag niet omdat het je opdracht is of je bent hier gewoon om te trollen
Anekdotisch bewijs dus. Leuk voor je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik spreek echte mensen , dan kom je tot de conclusie dat de meerderheid deze shitshow allang niet meer gelooft.
Met je data
De meerderheid van wat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met je data
Vergis je niet in de grote van dat land en de enorme afstanden inclusief alle logistieke uitdagingen. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk een feit dat ze laat begonnen zijn met vaccinatiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ken niet alle ins en outs, maar met slechts 23% van de bevolking volledig gevaccineerd is wel duidelijk dat er daar e.e.a. niet helemaal lekker gaat.
Alcohol ontsmetquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:50 schreef KNAK het volgende:
ik heb zojuist ge-urineerd over 1 van die gratis COVID testjes onlangs ontvangen,...n betje beschonken toestand ... volgens mij negatief
Mwah, 70% van de Australirs woont in steden en slechts 10% echt in de rimboe.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vergis je niet in de grote van dat land en de enorme afstanden inclusief alle logistieke uitdagingen. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk een feit dat ze laat begonnen zijn met vaccinatie
Wat is er dan van gelogen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat deze huisarts zegt, hmzzquote:
Die zorgen worden vooral gecreerd door de opper wappies die valse data de wereld in knallen.quote:
De bescherming tegen ziekenhuisopname is wellicht lager dan verwacht bij besmetting met de deltavariant maar de kans dat je in het ziekenhuis terechtkomt is nog altijd oneindig veel kleiner dan wanneer je niet gevaccineerd bent. Ben dus heel erg benieuwd naar het punt dat @PSVCL wil maken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die zorgen worden vooral gecreerd door de opper wappies die valse data de wereld in knallen.
BTW deze zorgen hoor ik totaal niet om mij heen.
Alles om maar niet toe te moeten gevenquote:Richard Fairbrass (67), bekend van de hit ‘I’m Too Sexy’ met zijn band Right Said Fred, werd vorige zaterdag onwel en moest per ambulance naar het ziekenhuis gebracht worden. Hij had zuurstof nodig omdat hij moeite had met ademhalen. Uiteindelijk bleek de zanger positief te testen op Covid-19. Toch weigert hij gevaccineerd te worden, schrijven diverse Britse media.
Zes maanden geleden noemde Fairbrass de vaccinatie nog oplichterij, zaterdag werd hij met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht wegens zuurstof tekort. ,,Ik heb slechts een ‘beetje’ Covid gehad, het was niet zo erg”, zei de zanger nadat hij vier nachten in het ziekenhuis moest blijven met Covid. ,,Ik was een beetje buiten adem, ik voelde me erg moe.”
https://www.ad.nl/show/za(...)t-is-dwaas~a587c3e3/
Het lijkt wel of mensen alleen nog de headline/kop lezen maar niet het artikel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De bescherming tegen ziekenhuisopname is wellicht lager dan verwacht bij besmetting met de deltavariant maar de kans dat je in het ziekenhuis terechtkomt is nog altijd oneindig veel kleiner dan wanneer je niet gevaccineerd bent. Ben dus heel erg benieuwd naar het punt dat @:psvcl wil maken.
Doet me denken aan dat verhaal in een ziekenhuis in Limburg. Iemand verklaarde dat hij niet geholpen werdt omdat ie geen test wilde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alles om maar niet toe te moeten geven
Veel aandacht voor dit onderwerp de laatste 2 dagen , opvallendquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat deze huisarts zegt, hmzz![]()
[ twitter ]
Zit nog steeds te wachten op die bpoc rapporten... Gaat nog lang duren denk ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel aandacht voor dit onderwerp de laatste 2 dagen , opvallend
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op die bpoc rapporten... Gaat nog lang duren denk ik
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat deze huisarts zegt, hmzz![]()
[ twitter ]
Shame on you als je als politie agent hier nog moeilijk gaat zitten doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Had halve fles whisky op.quote:
Vanwege deze onzin kan het haast niet anders dan dat er iets achter zit. Wat en in welke mate en hoe extreem valt nog over te discussiren, maar het is totaal niet recht te lullen waar ze mee bezig zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Mensen echt, we zitten doden te tellen die enorm fragiel zijn op het randje van de dood. Die overlijden, nu of binnen 6 maanden, maar met Corona binnen een dag of 10. Niks nieuws onder de zon, is ook altijd zo geweest met influenza, precies dezelfde sterftecijfers worden nu opeens geinterpreteerd alsof er zoveel doden vallen.
IFR geschat van Covid factor 5 hoger dan influenza.... Maar relatieve sterftes per leeftijdsgroep zijn hetzelfde en het overschot aan Covid doden past precies in de ondersterftes van kanker / allerhande andere kwalen waar precies diezelfde doden normaliter onder geschaart worden.
Het is een fucking grote grap.
Het enige wat ik serieus kan nemen is evt informatie over de gemiddelde ligtijden van influenza / Covid patint, het zal idd druk zijn in de IC's en de maatregelen (diegene die wl effect hebben) zijn ook tot bepaalde hoogte gewoon terecht geweest.
Maar die angstporno steeds, die verregaande maatregelen....... Die inperking van vrijheid om te beslissen of je wilt vaccineren, die drogredenaties dat je vaccineert voor een ander... Wat een dystopisch wereldbeeld zeg hey.
Tjah of de aangedragen experts zijn collectief zwakzinnig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:20 schreef KNAK het volgende:
[..]
Had halve fles whisky op.Ging helemaal nergens over
Dat ook weer gehad.
[..]
Vanwege deze onzin kan het haast niet anders dan dat er iets achter zit. Wat en in welke mate en hoe extreem valt nog over te discussiren, maar het is totaal niet recht te lullen waar ze mee bezig zijn
Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Mensen echt, we zitten doden te tellen die enorm fragiel zijn op het randje van de dood.
Via n van die demonstratiefilmpjes van Australi kom ik dit tegen op Twitter:quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef KNAK het volgende:
[..]
TR gemacht.
Je wordt er haast een beetje simpel van.
Je zou het onderhands wel beginnen te hopen. Dan hebben we anders dan het verspilling van belastinggeld en ethervervuiling weinig te vrezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah of de aangedragen experts zijn collectief zwakzinnig.
Bull shit. Kom net uit Frankrijk, niemand hoeft een vaccinatie of negatieve test bewijs te laten zien voor de supermarktquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef ludovico het volgende:
https://jdreport.com/dit-(...)gqNtZGzNAhCjcnBszQi9
Hoezo 1 spookrijder? Ik zie er wel 100!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ik maakte een grapje maar er zit wel een serieus punt achter. Helaas lijkt dat je een beetje te ontgaan.
Zou het kunnen dat "de experts" het stiekem toch beter weten dan ludo? Je staat een stuk minder bevooroordeeld in deze kwestie dan je zelf lijkt te denken.
Ziet beelden....quote:De Australische politie is in de zuidoostelijke steden Melbourne en Sydney in actie gekomen bij demonstraties tegen de lockdown. In beide steden waren duizenden betogers op de been.
Misschien moet je dit soort onzin eerst eens checken voordat je dit soort bs post. Of hebben ze je dat niet geleerd op de Uniquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Via n van die demonstratiefilmpjes van Australi kom ik dit tegen op Twitter:
[ afbeelding ]
Verbazend en tegelijkertijd beangstigend dat dit en na zoveel andere signalen en ontwikkelingen niet voor op zijn minst een milde vorm van wantrouwen zorgt bij de pro-vaxxers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Via n van die demonstratiefilmpjes van Australi kom ik dit tegen op Twitter:
[ afbeelding ]
Net even nagevraagd bij wat mensen die ik ken in Parijs.. Niet alle supermarken volgen het op net zoals ik ook ongevaccineerden toe laat in mijn horecazaken als die regel er komt, maar die aantallen groeien vanzelf wel als die idioten hoge boetes gaan geven. Vax of officiele test van max 48hr is al bij officiele/grote namen verplicht. Misschien dat jij bij een lokale 'Chez Ali' buurtsuper van 20m2 ben geweest....quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bull shit. Kom net uit Frankrijk, niemand hoeft een vaccinatie of negatieve test bewijs te laten zien voor de supermarkt
Niet alle supermarkten volgen een regel op die niet bestaat? Ja, me dunkt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
Verbazend en tegelijkertijd beangstigend dat dit en na zoveel andere signalen en ontwikkelingen niet voor op zijn minst een milde vorm van wantrouwen zorgt bij de pro-vaxxers.
[..]
Net even nagevraagd bij wat mensen die ik ken in Parijs.. Niet alle supermarken volgen het op net zoals ik ook ongevaccineerden toe laat in mijn horecazaken als die regel er komt, maar die aantallen groeien vanzelf wel als die idioten hoge boetes gaan geven. Vax of officiele test van max 48hr is al bij officiele/grote namen verplicht. Misschien dat jij bij een lokale 'Chez Ali' buurtsuper van 20m2 bent geweest....
Ja, tamelijk eng.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
Verbazend en tegelijkertijd beangstigend dat dit en na zoveel andere signalen en ontwikkelingen niet voor op zijn minst een milde vorm van wantrouwen zorgt bij de pro-vaxxers.
[..]
Net even nagevraagd bij wat mensen die ik ken in Parijs.. Niet alle supermarken volgen het op net zoals ik ook ongevaccineerden toe laat in mijn horecazaken als die regel er komt, maar die aantallen groeien vanzelf wel als die idioten hoge boetes gaan geven. Vax of officiele test van max 48hr is al bij officiele/grote namen verplicht. Misschien dat jij bij een lokale 'Chez Ali' buurtsuper van 20m2 bent geweest....
Dat jij in met een paar klikken te weerleggen angstporno trapt en zelfs eigenhandig verspreidt ja.quote:
Leg uit?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fantastisch: https://twitter.com/arkmedic/status/1428970572126429186
Dit wil eigenlijk zeggen dat je met de vaccins een stuk muizen genetica ingespoten krijgt, een deel waarvan de vaccinmakers dit als informatie hebben doorgegeven hebben gekregen te gebruiken. Want als ze het precieze deel doorgegeven zouden hebben gekregen zou dat duidelijk gemaakt hebben in een eerder stadium dat dit een gelekt virus is.quote:
Klinkt heftig. Tot je weet dat we veel genen die (in ons geval menselijke) eiwitten coderen evolutionair overgerfd hebben zonder dat daar in miljoenen jaren iets wezenlijks aan veranderd is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit wil eigenlijk zeggen dat je met de vaccins een stuk muizen genetica ingespoten krijgt, een deel waarvan de vaccinmakers dit als informatie hebben doorgegeven hebben gekregen te gebruiken. Want als ze het precieze deel doorgegeven zouden hebben gekregen zou dat duidelijk gemaakt hebben in een eerder stadium dat dit een gelekt virus is.
Tevens wat die muizenshit gaat doen in een mensenlichaam??? Ik ben zelf nog niet door alles heen wat er in dat twitter topic staat, maar was wel een WTF moment. Ik lees nog ff verder.
Ik kan het niet lezen dit is zwaar technische info en ik heb geen x jaren een bio-medische studie gevolgd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit wil eigenlijk zeggen dat je met de vaccins een stuk muizen genetica ingespoten krijgt, een deel waarvan de vaccinmakers dit als informatie hebben doorgegeven hebben gekregen te gebruiken. Want als ze het precieze deel doorgegeven zouden hebben gekregen zou dat duidelijk gemaakt hebben in een eerder stadium dat dit een gelekt virus is.
Tevens wat die muizenshit gaat doen in een mensenlichaam??? Ik ben zelf nog niet door alles heen wat er in dat twitter topic staat, maar was wel een WTF moment. Ik lees nog ff verder.
Gevraagd bij je vrienden...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Net even nagevraagd bij wat mensen die ik ken in Parijs.. Niet alle supermarken volgen het op net zoals ik ook ongevaccineerden toe laat in mijn horecazaken als die regel er komt, maar die aantallen groeien vanzelf wel als die idioten hoge boetes gaan geven. Vax of officiele test van max 48hr is al bij officiele/grote namen verplicht. Misschien dat jij bij een lokale 'Chez Ali' buurtsuper van 20m2 ben geweest....
https://amsterdam.consulfrance.org/Gezondheidspas-in-Frankrijkquote:Plaatsen en situaties waar de gezondheidspas vereist is vanaf augustus (de exacte datum moet nog bepaald worden):
Vanaf augustus is de pas voorts vereist in
• cafs,
• restaurants, warenhuizen en winkelcentra (bij besluit van het hoofd van het departement, in geval van besmettingsgevaar),
• ziekenhuizen,
• bejaardentehuizen,
• zorginstellingen,
• instellingen voor maatschappelijk werk,
• openbaar vervoer over langere afstanden (vliegtuig, trein en bus).
Alleen gevaccineerde en negatief geteste personen hebben toegang in hun hoedanigheid van klant, gebruiker of werknemer.
Je kan het @Bosbeetle vragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen dit is zwaar technische info en ik heb geen x jaren een bio-medische studie gevolgd.
Ome Henkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo 1 spookrijder? Ik zie er wel 100!
Delta is ontstaan voor vaccinatie evenals de Manaus en de Britse varianten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:24 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/arkmedic
Plaatje lijkt te insinueren de genetische diversiteit neemt een sprong na vaccineren? Vanwege evt druk op de virussen om nog te kunnen besmetten waardoor nieuwere varianten succesvoller worden?
Nee. Je had X maanden geleden een vergelijkbaar beeld gehad, alleen de mutaties die niet succesvol zijn gebleken zie je niet meer terug. Onthoud dit plaatje en kijk volgend jaar nog eens naar wat ervan overgebleven is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:24 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/arkmedic
Plaatje lijkt te insinueren de genetische diversiteit neemt een sprong na vaccineren? Vanwege evt druk op de virussen om nog te kunnen besmetten waardoor nieuwere varianten succesvoller worden?
Even bookmarken deze.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Je had X maanden geleden een vergelijkbaar beeld gehad, alleen de mutaties die niet succesvol zijn gebleken zie je niet meer terug. Onthoud dit plaatje en kijk volgend jaar nog eens naar wat ervan overgebleven is.
Die selectiedruk heb je sowieso toch met of zonder vaccin? Als veel mensen corona oplopen en immuniteit via die route opbouwen en zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Je had X maanden geleden een vergelijkbaar beeld gehad, alleen de mutaties die niet succesvol zijn gebleken zie je niet meer terug. Onthoud dit plaatje en kijk volgend jaar nog eens naar wat ervan overgebleven is.
Een virus heeft zichzelf ermee als we allemaal doodgaan, dus de meeste virussen worden in de loop der tijd meer besmettelijk en minder gevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Even bookmarken deze.
Volgend jaar kunnen we zien welke mutaties overblijven, maar ook hoe sterker en/of besmettelijker ze zijn geworden.
Want dan zou er weer een vaccin gebrouwen moeten worden om die weer tegen te gaan.
Met andere woorden, het kan een kat en muisspel worden die z'n weerga niet kent.
Inderdaad. Ik zie dus ook niet zo goed hoe dit een argument zou moeten zijn tegen vaccineren (wat meneer op Twitter lijkt te impliceren).quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die selectiedruk heb je sowieso toch met of zonder vaccin? Als veel mensen corona oplopen en immuniteit via die route opbouwen en zo.
Maar veel aannemelijker is dat het vervalt in een griepachtig virusje met minder impact dan de seizoensgriep vanwege hogere vaccinatiebereidheid en lagere mutatiesnelheid (voor zover ik gehoord heb).quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Even bookmarken deze.
Volgend jaar kunnen we zien welke mutaties overblijven, maar ook hoe sterker en/of besmettelijker ze zijn geworden.
Want dan zou er weer een vaccin gebrouwen moeten worden om die weer tegen te gaan.
Met andere woorden, het kan een kat en muisspel worden die z'n weerga niet kent.
Nu ben ik skeptisch naar de vraag of de onderzoekers dat wel kunnen interpreteren aan de hand van hun onderzoek, maar dat gevaccineerd / ongevaccineerd even grote dragers zijn van het virus kan natuurlijk wel gewoon blijken... En het gebrek aan groepsimmuniteit maakt de hypothese wel erg sterk.quote:Gevaccineerden kunnen wss even makkelijk het virus doorgeven als ongevaccineerden.
Exact.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een virus heeft zichzelf ermee als we allemaal doodgaan, dus de meeste virussen worden in de loop der tijd meer besmettelijk en minder gevaarlijk.
Net zoals bij polio, pokken mazelen... Ehm oh nee toch nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:51 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Exact.
Dus door massale vaccinaties worden we beschermd zodat ons lichaam het virus herkent en de klachten zou verminderen.
Maar een virus muteert, dus vroeg of laat hebben deze vaccins geen enkele zin meer en zal het sterker terug kunnen komen zodat het cirkeltje opnieuw afspeelt.
Daarom zei ik 'zou kunnen'quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Net zoals bij polio, pokken mazelen... Ehm oh nee toch niet
Is dus geen wetmatigheid wat je beweert
quote:Aruba komt opnieuw met avondklok
Op Aruba heeft de regering opnieuw een avondklok ingesteld. Die geldt van 22.00 uur tot 05.00 uur en gaat vandaag in. De avondklok geldt in eerste instantie tot 1 september. Alle zaken moeten tot die tijd om uiterlijk 21.00 uur sluiten.
Het eiland heeft te maken met een forse stijging van het aantal coronabesmettingen in de afgelopen periode. De situatie in het ziekenhuis is kritiek. Ook is er een gebrek aan gekwalificeerd personeel om de coronapatinten op te vangen.
Aruba heeft Nederland eerder al om hulp gevraagd. Die komt dit weekend aan. Toch blijft de situatie zorgelijk. Het ziekenhuis heeft alle specialisten op het eiland gevraagd hun reguliere werk te laten liggen en te helpen bij de behandeling van de Covid-patinten in het ziekenhuis. Toch benadrukt de directie dat er geen reden is tot paniek en dat de situatie nog onder controle is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)onge-vaccinatie-prik
Schande idd ...quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:14 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Doodnormaal.
Dus met onze huidige obsessieve testmentaliteit gaat de pandemie alleen maar verergeren ... meer varianten...meer besmettingen...meer maatregelen...meer vaccins...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
dus de meeste virussen worden in de loop der tijd meer besmettelijk en minder gevaarlijk.
Volgens een reactie onder de video gaat het om een arrestatie van de vader. Kind snapt er niks van en staf probeert kind te kalmeren.quote:
Nee dit wil zeggen dat er stuk door mensen ontworpen vector in zit die ook gebuikt is in een studie naar dat muizen gen. In dit geval een promotor dat een stukje DNA dat tegen de polymerases zegt dat dit stuk DNA afgelezen moet worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In winkelcentra groter dan 20.000 m2 verplicht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gevraagd bij je vrienden...
Het consulaat zegt heel wat anders
[..]
https://amsterdam.consulfrance.org/Gezondheidspas-in-Frankrijk
Dat kloptquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
In winkelcentra groter dan 20.000 m2 verplicht.
Klopt ook, maar dat is dus heel wat genuanceerder dan roepen dat Fransen per definitie niet meer in de supermarkt mogen komenquote:Vaak bevatten die ook supermarkten (veel winkelcentra zijn hoofdzakelijk een enorme supermarkt met allerlei winkeltjes eromheen). Daar kom je niet meer in zonder pas.
Volgens 2000 andere reacties was er een andere reden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens een reactie onder de video gaat het om een arrestatie van de vader. Kind snapt er niks van en staf probeert kind te kalmeren.
Zou totaal niet gelinkt zijn aan vaccinatie(dwang)
Ik ben ook de reacties beginnen lezen en ik vond het ook niet terug hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:50 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Volgens 2000 andere reacties was er een andere reden.
Lijkt me ook handig te weten wat ervoor zorgt dat een vaccin dodelijk kan uitpakken... Ofwel een andere extreme bijwerking overigens.quote:
Lekker in je Twitter bubbel blijven hangen. Tip volg ook mensen van het andere kant van het spectrum...quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:50 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Volgens 2000 andere reacties was er een andere reden.
Door Corona kent het internationaal transport flink wat vertraging en heb ik zojuist geheel ongepland een ritje Makro moeten doen, iets wat ik normaal niet doe want Makro is duur. Onderweg naar mn auto werd ik dus een beetje nat en daar ga ik zo over tweeten. Als je de link wilt hebben hoef je het alleen maar te vragen, want ik was niet van plan er melding van te maken, maar aangezien jij hier de ster bent in alles aan Corona te koppelen kan ik je er misschien blij mee makenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi nummer..
-knip-
Bah, inderdaad "Omdat Hugo het zegt".
Iemand overlijdt aan covid heeft niks te maken met covid ?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Door Corona kent het internationaal transport flink wat vertraging en heb ik zojuist geheel ongepland een ritje Makro moeten doen, iets wat ik normaal niet doe want Makro is duur. Onderweg naar mn auto werd ik dus een beetje nat en daar ga ik zo over tweeten. Als je de link wilt hebben hoef je het alleen maar te vragen, want ik was niet van plan er melding van te maken, maar aangezien jij hier de ster bent in alles aan Corona te koppelen kan ik je er misschien blij mee maken
Wat heeft een nummer over de Spaanse burgeroorlog tussen fascisten en communisten te maken met de huidige situatie?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi nummer..
-knip-
Creepy ja lopende band werk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:03 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Kvind dit een tandje creepy hoor beetje kindertjes gluren.
Mjajoh zal allemaal wel mee gaan vallen met de narigheid... Maar af en toe overlijdt er iemand idd aan bijwerkingen.....quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Creepy ja lopende band werk.
Doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
"Het gemak waarmee de ouders hun erg jonge kinderen begeleiden naar de poorten van de Hell is verbijsterend."quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi nummer..
-knip-
Is misschien too much maar ja, we gaan het zien over een x periode wat ze eraan overhouden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
"Het gemak waarmee de ouders hun erg jonge kinderen begeleiden naar de poorten van de Hell is verbijsterend."
Je zult zo veel domheid maar uit je toetsenbord krijgen
85 PROCENT VAN DE NEDERLANDERS GAAT DOOD!quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is misschien too much maar ja, we gaan het zien over een x periode wat ze eraan overhouden.
Welkom bij Meldpunt Vaccinatiequote:Onderstaand kunt u het aantal meldingen zien dat wij hebben geregistreerd. Het betreft hier gecontroleerde meldingen: met al deze melders is telefonisch contact geweest. In werkelijkheid ligt het aantal meldingen hoger, omdat wij nog niet alle melders hebben kunnen bellen. Onderstaande cijfers worden dagelijks bijgewerkt. Wanneer u meldt krijgt u, na telefonische controle van uw melding, toegang tot een door deskundigen opgestelde gedetailleerde vragenlijst. Deze deskundigen beoordelen uw melding. Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om. Uw gegevens worden alleen met onze deskundigen op geanonimiseerde basis gedeeld.
Aan de hand van de meldingen wordt door deze deskundigen een rapport opgesteld wat tevens zal worden gebruikt in het kort geding en de bodemprocedure die de BPOC2020 op zeer korte termijn tegen VWS gaat voeren teneinde een schorsing van de vaccinaties te bewerkstelligen. De conclusies uit het rapport zullen op deze website vermeld worden.
Wij hebben het Lareb op de hoogte gesteld van dit meldpunt. Op 9 september a.s. hebben wij een ontmoeting bij het Lareb. De registraties bij dit meldpunt n de rechtszaken tegen het VWS zetten wij echter door omdat wij het gezien de ernst van de meldingen die wij hebben geregistreerd noodzakelijk vinden dat de vaccinaties onmiddellijk (ruim vr 9 september) geschorst dienen te worden zodat een diepgaand onderzoek tussen het verband van de meldingen en de vaccinaties plaats kan vinden.
BPOC leugenaarsquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welkom bij Meldpunt Vaccinatie
Iedereen is natuurlijk 100% eerlijk bij het beantwoorden van die vragenlijst.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welkom bij Meldpunt Vaccinatie
Ja maar ze controleren of je eerstegraads familie bent aan de hand van je ID.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk 100% eerlijk bij het beantwoorden van die vragenlijst.
Schitterend verwoordquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
"Het gemak waarmee de ouders hun erg jonge kinderen begeleiden naar de poorten van de Hell is verbijsterend."
het is 1 groot complot.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heb je met alle vragenlijsten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je het hele gebeuren rond het stopzetten van de Janssen en Astrazenica vaccins niet meegekregen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat heb je met alle vragenlijsten.
Op Pro-Vax-corona hysteria TV hoor je niks over mensen die wel ernstige bijwerkingen van de injectie hebben gehad.
Ik kan niet wachten. Dat gaat een nog grotere shitzooi worden als de rechtszaken van viruswaarheid.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
wat tevens zal worden gebruikt in het kort geding en de bodemprocedure die de BPOC2020 op zeer korte termijn tegen VWS gaat voeren teneinde een schorsing van de vaccinaties te bewerkstelligen.
Die peilingen zijn natuurlijk gemanipuleerd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik lach me kapot.. Het volk wil Rutte weg, weg met de VVD.. Terug in de realiteit groeit de VVD volgens de peilingen.
Ja, maar niet erg veel aandacht gegeven. Twas toch 'stopgezet' alleen bij 'n bepaalde leeftijd categorie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je het hele gebeuren rond het stopzetten van de Janssen en Astrazenica vaccins niet meegekregen?
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die peilingen zijn natuurlijk gemanipuleerd.
Aah daar gaan de doelpalen. Net was het nog niks, nu is het opeens weinig, terwijl het een tijdje gewoon vol in het nieuws was.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja, maar niet erg veel aandacht gegeven. Twas toch 'stopgezet' alleen bij 'n bepaalde leeftijd categorie.
Ik denk dat het manipulatieve, verzonnen bullshit was om mensen (zoals jij) te laten denken dat de wetenschaapers en injectie fabrikanten eerlijk en goed bezig waren.
Die 'te kort aan vaccins' verhaaltjes ook onzin waren denk ik., en als provax angstmakerij gebruikt....
'ooh,ooh, Ik moet snel 'n vax-afspraak maken anders misschien krijgt ik eentje niet!'
Dus ze zetten bepaalde vaccins stop vanwege de gevaarlijke bijwerkingen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Heb je het hele gebeuren rond het stopzetten van de Janssen en Astrazenica vaccins niet meegekregen?
Vanwege een bijwerking die zo zeldzaam is dat je die pas statistisch gaat opmerken als je het vaccin op miljoenen mensen toepast ja, maar dat was het punt niet van die post.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus ze zetten bepaalde vaccins stop vanwege de gevaarlijke bijwerkingen?
Alles was toch uitvoerig getest , goedgekeurd en veilig verklaard?
Weer in ‘t zak gezet
Niet het punt van de post, wel van de vaccinatiecampagne.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vanwege een bijwerking die zo zeldzaam is dat je die pas statistisch gaat opmerken als je het vaccin op miljoenen mensen toepast ja, maar dat was het punt niet van die post.
Ze waren wel van Maurice.. Die moet je zeer serieus nemen volgens velen in dit topic...quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je wil dat zoveel mogelijk mensen zich laten vaccineren en mensen gaan een vaccin weigeren omdat het sowieso al minder effectief was dan Pfizer/Moderna en bovendien een grotere (zij het nog steeds minieme) kans heeft op ernstige bijwerkingen, dan kan het een strategische keuze zijn om te stoppen met deze vaccins en volledig te focussen op de effectievere vaccins.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niet het punt van de post, wel van de vaccinatiecampagne.
Als de bijwerkingen zo zeldzaam zijn als jij beweert, zou het niet stop gezet worden.
Je bedoelt zeker even serieus als Maarten Keulemans ... lolquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze waren wel van Maurice.. Die moet je zeer serieus nemen volgens velen in dit topic...
En dat is zoals het altijd gaat bij nieuwe geneesmiddelen. Daar zijn coronavaccins niet uniek in.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vanwege een bijwerking die zo zeldzaam is dat je die pas statistisch gaat opmerken als je het vaccin op miljoenen mensen toepast ja, maar dat was het punt niet van die post.
Wat is er mis met Keulemans?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker even serieus als Maarten Keulemans ... lol
Tuurlijk maar een nieuw geneesmiddel wordt niet obsessief bij elke mens op aarde ingepropt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
En dat is zoals het altijd gaat bij nieuwe geneesmiddelen. Daar zijn coronavaccins niet uniek in.
Ach gezien zijn gelinkte artikels in dit topic niet weg gecensureerd werden, zal het wel om een zeer betrouwbare bron gaan.quote:
Mooi filmpje van een file hoor, maar ik heb nergens een 'vaccine checkpoint' gezienquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen Down Under
[ twitter ]
En dan te bedenken dat ook hier de meesten dit gewoon toejuichen, dat we naar zo een maatschappij evolueren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen Down Under
[ twitter ]
Als Henk op Twitter het zegt moet het toch wel waar zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi filmpje van een file hoor, maar ik heb nergens een 'vaccine checkpoint' gezien. Klinkt als ANGSTPORNO.
Jup daar gaat het in essentie omquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wacht is dit onderdeel van het wuhan lab leak gebeuren? Ik heb te weinig meegelezen om iets zinnigs te zeggen.
Wat is je punt?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niet het punt van de post, wel van de vaccinatiecampagne.
Als de bijwerkingen zo zeldzaam zijn als jij beweert, zou het niet stop gezet worden.
Klopt ja, daarom stopt dat onderzoek ook eigenlijk nooit, en zijn we allemaal tot op zekere zin proefpersonen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat is zoals het altijd gaat bij nieuwe geneesmiddelen. Daar zijn coronavaccins niet uniek in.
Vast de file voor de Franse supermarktquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi filmpje van een file hoor, maar ik heb nergens een 'vaccine checkpoint' gezien. Klinkt als ANGSTPORNO.
Ik hoop dat dat niet nodig is. Maar als de cijfers langere tijd weer stijgen dan moet het helaas wel. Kijk naar de landen om ons heen en wees blij dat er nauwelijks maatregelen in NL zijn. We hebben gelukkig ook een iets hogere vaccinatiegraad dan omringende landen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:28 schreef weetjewel5 het volgende:
Wat denken jullie in het najaar weer een lockdown of worden 1 november alle regels opgeheven?
Denken dat Trump geen onderdeel is van de elite en niet in die bubbel van zwaar vermogende figuren verkeert en zich op gelijke hoogte waant als janlul jij en ik.. Als dapper voetsoldaatje o.a., zoals wat hier gebeurt speuren naar kruimeltjes wat de zogenaamde tegenpartij laat vallen en oppakken om daar diezelfde groep de oren mee te wassen. Een mooi opgepoetst spaakje in een foute wiel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:24 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]
Sjeries held blijkt te zijn gevaccineerd... Dat moet kortsluiting in zijn hoofd veroorzaken
Alternatief, Trump liegt er over maar adviseert toch het vaccin te nemen. Ook dat moet kortsluiting veroorzaken
Denken dat men niet in staat is een verkiezing of simpele dodo-peilingen op een bepaalde wijze te laten verlopen terwijl men nu al 1.5jaar op basis van een griep de hele wereld hebben weten stop te zetten..... lach nog even wat harderquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik lach me kapot.. Het volk wil Rutte weg, weg met de VVD.. Terug in de realiteit groeit de VVD volgens de peilingen.
Natuurlijk niet,..want wij wonen in Nederland.. Het Grote Nederland... daar gaat alles precies zoals dat in een democratie behoort te werken. Echt heus serieus waarquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Puk stukje maatwerk wat geleverd wordt,quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet nodig is. Maar als de cijfers langere tijd weer stijgen dan moet het helaas wel. Kijk naar de landen om ons heen en wees blij dat er nauwelijks maatregelen in NL zijn. We hebben gelukkig ook een iets hogere vaccinatiegraad dan omringende landen.
Met zo weinig weerstand vanuit het Nederlandse volk kan je er vanuit gaan dat ze doen wat ze willen doen omdat ze kunnen doen wat ze willen doen. Genoeg meelopers die de taken zowat 1:1 overnemen. Alleen in dit topic al een flinke handvol aan PR/Vaxtivisten/goedgelovigen. Als je ook de aantallen protesten in FR ziet en dat ze vervolgens daar zich helemaal niets van aantrekken moet dat ook genoeg zeggen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:28 schreef weetjewel5 het volgende:
Wat denken jullie in het najaar weer een lockdown of worden 1 november alle regels opgeheven?
quote:Basis- en middelbare scholen in de regio Noord gaan maandag weer open. Ten opzichte van het vorige schooljaar zijn de coronaregels hier en daar iets veranderd.
Zo hoeven leraren en leerlingen die minstens twee weken volledig zijn ingent in het nieuwe schooljaar niet meer in quarantaine als ze in contact zijn geweest met een besmet persoon. Verder hoeven alleen nog niet-gevaccineerde leraren in het basis- en middelbaar onderwijs en niet-gevaccineerde leerlingen in het middelbaar onderwijs twee keer per week een zelftest af te nemen.
Op middelbare scholen moet 1,5 meter afstand worden bewaard tussen leraren en leerlingen en ook blijft het dragen van mondkapjes in gangen en kantines voorlopig nog verplicht. Op basisscholen geldt dat volwassenen, zoals ouders of verzorgers en leraren onderling afstand tot elkaar moeten houden. Voor kinderen in het basisonderwijs gelden geen beperkingen, behalve de algemene regels zoals thuisblijven bij klachten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)vaccineren~a940db22/
Flauwe kutkul als 100m verderop iedereen samen zit en 1km verderop voetbalstadion volgepakt aan het feesten is, etc. Voor de geharde goedgelovige moet het ook wel duidelijk zijn nu men niet terug kan vallen op “ ja, maar… getest / gevaxxed”, nu blijkt dat een vax in je lijf geen garantie is dat je voor dat verschrikkelijke griepje beschermd bent :’)quote:
Er is nooit gegarandeerd dat je met het vaccin niet besmet kan worden. Wel voor 90-95%. Het vaccin is enorm effectief.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Flauwe kutkul als 100m verderop iedereen samen zit en 1km verderop voetbalstadion volgepakt aan het feesten is, etc. Voor de geharde goedgelovige moet het ook wel duidelijk zijn nu men niet terug kan vallen op “ ja, maar… getest / gevaxxed”, nu blijkt dat een vax in je lijf geen garantie is dat je voor dat verschrikkelijke griepje beschermd bent :’)
Daarbij is ook altijd gezegd dat ze niet weten wat de effectiviteit bij andere varianten gaat zijn daar deze vaccins ontwikkeld zijn op basis van de initile variant.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is nooit gegarandeerd dat je met het vaccin niet besmet kan worden. Wel voor 90-95%. Het vaccin is enorm effectief.
Hahahahaquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daarbij is ook altijd gezegd dat ze niet weten wat de effectiviteit bij andere varianten gaat zijn daar deze vaccins ontwikkeld zijn op basis van de initile variant.
Constructief reageren is zeker teveel gevraagd?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Constructief reageren is zeker teveel gevraagd?
Ik ook, vooral omdat daardoor vaccinatie zo goed werkt.quote:
Zonder immuun systeem geen vaccinatie inderdaad, maar dat is vast niet wat je daarmee bedoeld.quote:
Best wel vervelend inderdaad voor mensen met een defect immuunsysteem, die hebben sowieso al geen prettig leven op zijn zachtst gezegd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zonder immuun systeem geen vaccinatie inderdaad, maar dat is vast niet wat je daarmee bedoeld.
Vaccineren voor wat ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zonder immuun systeem geen vaccinatie inderdaad, maar dat is vast niet wat je daarmee bedoeld.
Met experimentele injecties zou ik inderdaad ook niet doen. Gelukkig zijn Pfizer, Moderna, jansen en AZ uitgebreid getest en goedgekeurd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vaccineren voor wat ?
[ link | afbeelding ]
Op basis van dit soort cijfers je immuunsysteem laten verneuken met experimentele injectiesstraks nog een paar boosters eroverheen
Voor polio ook maar niet meer vaccineren dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vaccineren voor wat ?
[ link | afbeelding ]
Op basis van dit soort cijfers je immuunsysteem laten verneuken met experimentele injectiesstraks nog een paar boosters eroverheen
Die arme Matt. Snel je bunker in en er een paar jaar opgesloten zitten. Beetje die arme studenten angst aanjagen terwijl diezelfde studenten al geruime tijd alle Corona regels dmv feesten, zuipen, elkaar aflebberen geheel negeren - n het ook nog eens overleven, zoals 99% van de bevolking dat doet.quote:AMSTERDAM - Matt Cornell, docent literatuurwetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam (UvA), neemt ontslag omdat hij de versoepeling van de coronaregels op de universiteiten onverantwoord vindt. „Alleen zij die volledig gevaccineerd zijn zouden welkom moeten zijn op de campus”, schrijft Cornell in een opiniestuk bij studentenblad Folia.
Studenten en docenten hoeven binnenkort geen anderhalve meter afstand meer van elkaar te houden. De overheid beperkt wel het aantal studenten dat in een collegezaal mag zitten. „Zoals vele andere bedrijven die op winst belust zijn of doen alsof ze dat zijn, heeft de UvA ervoor gekozen zich te richten op wat toegestaan is, in plaats van wat verantwoord is”, schrijft Cornell. Volgens hem wordt de universiteit „medeplichtig aan de schandalige manier waarop dit kabinet deze crisis heeft aangepakt.”
Wellicht heeft hij geen zin om zelf corona op te lopen, daaraan al gedacht?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:
Deze dan :’)
https://www.telegraaf.nl/(...)rsoepeling-onderwijs
[..]
Die arme Matt. Snel je bunker in en er een paar jaar opgesloten zitten. Beetje die arme studenten angst aanjagen terwijl diezelfde studenten al geruime tijd alle Corona regels dmv feesten, zuipen, elkaar aflebberen geheel negeren - n het ook nog eens overleven, zoals 99% van de bevolking dat doet.
Ook frappant dat een dergelijke simpele mening van zo een idioot als ‘nieuws’ naar buiten gebracht moet worden. Zal wel het zoveelste ‘marineren’ en “inmasseren” zijn voor datgene wat uiteindelijk/ in een aantal weken weer over ons heen gestort zal gaan worden
Wat een engerd en angsthaas. Maar goed dat hij zelf opstapt, zo'n figuur is verre van geschikt om les te geven. En ja ach de Televaag die staat bekend als de foute krant.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Die arme Matt. Snel je bunker in en er een paar jaar opgesloten zitten. Beetje die arme studenten angst aanjagen terwijl diezelfde studenten al geruime tijd alle Corona regels dmv feesten, zuipen, elkaar aflebberen geheel negeren - n het ook nog eens overleven, zoals 99% van de bevolking dat doet.
Ook frappant dat een dergelijke simpele mening van zo een idioot als ‘nieuws’ naar buiten gebracht moet worden. Zal wel het zoveelste ‘marineren’ en “inmasseren” zijn voor datgene wat uiteindelijk/ in een aantal weken weer over ons heen gestort zal gaan worden
En welke procentage van de hele bevolking (en wie precies) zijn geadviseerd om de injectie niet (of mogen niet) te nemen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Best wel vervelend inderdaad voor mensen met een defect immuunsysteem, die hebben sowieso al geen prettig leven op zijn zachtst gezegd.
Voor jou en de pro-vax extremiste minderheid niet, nee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Met experimentele injecties zou ik inderdaad ook niet doen. Gelukkig zijn Pfizer, Moderna, jansen en AZ uitgebreid getest en goedgekeurd.
Booster injectie is ook geen enkel probleem. Is niet de enige ziekte waar je 3 injecties of meer voor moet halen
In Nederland zijn dat ongeveer een half miljoen mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
En welke procentage van de hele bevolking (en wie precies) zijn geadviseerd om de injectie niet (of mogen niet) te nemen?
Ik dacht dat de 'kwetsbaren' eerst aan de gang waren.
Minderheid? dacht het niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor jou en de pro-vax extremiste minderheid niet, nee.
Moet toch fijn zijn om te leven in een wereld zonder nuance. Iemand heeft een mening over de maatregelen en is misschien met gegronde redenen bang voor besmettingen en is volgens jou daarom meteen ongeschikt om les te geven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een engerd en angsthaas. Maar goed dat hij zelf opstapt, zo'n figuur is verre van geschikt om les te geven. En ja ach de Televaag die staat bekend als de foute krant.
Ik geloof er niks van wat jij zegt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In Nederland zijn dat ongeveer een half miljoen mensen.
Van wie zou je dit wel geloven dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van wat jij zegt.
Waarom vraag je?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van wie zou je dit wel geloven dan?
Jij stelde de vraag.... Dan hoop ik toch dat er wel een bron is die je hier voor zou accepteren, anders is het nogal zinloos om die vraag te stellen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom vraag je?
Jouw meningen interesseert me niet, die kan ik op TV zien.
Je blijft maar hier 10 jaar rondhangen en in al die tijd heb ik helemaal geen kritische woord, geen twijfels op de officiele narratieven van wat-dan-ook van je gelezen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
quote:Zonder vaccinatie zijn studenten bij UT-docente Femke Nijboer niet meer welkom in de collegebanken
UT-docent Femke Nijboer roept in een gepeperde column op de website U-Today op tot een vaccinatieplicht voor studenten. ‘Zonder prik komt een student er bij mij niet meer in’, schrijft Nijboer in het bewuste artikel, dat ze afsluit met de woorden ‘laat de haat e-mails maar binnen komen’.
Ik word niet blij van een zin als: Ga je studeren, laat je vaccineren!’ Een beetje zoals, ‘ga je autorijden, draag dan aub een gordel!’ Waarom wordt dit zo lief gevraagd en niet verplicht? Nog niet eens tweederde van de studenten is gevaccineerd. 80 procent zou wel bereid zijn te vaccineren, maar daar hebben we niks aan. Als een derde ongevaccineerd is, dan betekent dat dat straks 25 van de 75 studenten in mijn collegezaal niet gevaccineerd zijn. Ik wil ze niet in m’n collegezaal hebben. Ik wil er als docent niet voor staan, maar ik sta uiteraard wel voor mijn studenten.”
https://www.tubantia.nl/e(...)legebanken~af692c52/
Waarom doe je nog steeds alsof je niet snapt dat die mortaliteitscijfers niet zo relevant zijn. Dien jij een agenda of zoquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vaccineren voor wat ?
[ link | afbeelding ]
Pro-vax extremisten 'n minderheid is.quote:
Maar dan niet aan jou.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij stelde de vraag.... Dan hoop ik toch dat er wel een bron is die je hier voor zou accepteren, anders is het nogal zinloos om die vraag te stellen.
Helemaal primaquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Pro-vax extremisten 'n minderheid is.
Meeste mensen hebben de injectie genomen omdat ze op vakantie willen.
elke statistiek van deze corona scam kan je in twijfel trekken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh oh...
[ twitter ]
Are you f'n kidding me.
Waarom zou ik ( 30 jaar en gezond) meedoen aan dit medische experiment, geloof niet eens in deze opgezette plandemie. Zou heel onverstandig zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom doe je nog steeds alsof je niet snapt dat die mortaliteitscijfers niet zo relevant zijn. Dien jij een agenda of zo.
Maar goed, kan je uitleggen hoe je je immuunsysteem laat verneuken door vaccinatie?
Het is een klucht. Las wel laatst dat er steeds minder mensen naar de fabeltjeskrant kijken, dat is dan weer posi. De meeste mensen volgen de regels van deze shitshow vanwege geen gedoe en omdat ze denken/hopen van het gezeik van af te zijn. Ze komen elke keer bedrogen uit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
elke statistiek van deze corona scam kan je in twijfel trekken.
De ironie...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is een klucht. Las wel laatst dat er steeds minder mensen naar de fabeltjeskrant kijken, dat is dan weer posi. De meeste mensen volgen de regels van deze shitshow vanwege geen gedoe en omdat ze denken/hopen van het gezeik van af te zijn. Ze komen elke keer bedrogen uit.
edit: een minuutje na Lospedrosaquote:Long covid-patinten storten hart uit bij De Jonge: ‘Ik ben een wrak, fysiek en mentaal’
Tijdens een soms emotionele bijeenkomst in Den Bosch ging demissionair minister Hugo de Jonge vandaag in gesprek met drie van de tienduizenden long covid-patinten die Nederland inmiddels herbergt. Hun leven is veranderd in een nachtmerrie. ,,Ik sta moe op en ga moe naar bed.”
Zo is daar de jonge Noor - ook zij deelt haar verhaal met De Jonge. In september krijgt Noor (22) corona, het voelt als een flinke griep. Na de besmettingsfase merkt ze dat ze moeilijk haar eten binnenhoudt. Alles wat erin gaat, komt er weer uit. Het is zo erg dat ze tijdelijk over moet op sondevoeding en in het ziekenhuis aan het infuus komt te liggen.
Nog steeds is de ellende niet voorbij. Van buiten is er aan Noor weinig te zien en voor Joost geldt hetzelfde. De Ossenaar (54) loopt al ruim een jaar met zijn klachten rond. Hij kan maximaal twee uur op een verjaardagsfeestje zitten en dan nog is hij de volgende dag helemaal van de kaart. ,,Ik sta moe op en ga moe naar bed, zo moet u het zien”, vertelt hij de bewindspersoon.
Op zijn werk heeft hij moeite met de concentratie. Nu krijgt hij nog steun en begrip, maar blijft dat ook zo? Straks komt hij misschien wel zonder werk thuis te zitten. Niemand kan hem vertellen hoe dit verder gaat. Juist voor dit soort gevallen is C-support in het leven geroepen. Als long covid-patinten ergens mee zitten, of het nou gezondheid, werk, sociaal of emotioneel is, dan zit er iemand klaar om ze bij te staan.
Het is een les van de Q-koortsepidemie, toen slachtoffers jarenlang aan hun lot overgelaten werden. Pas toen Q-support (de oudere zus van C-support) zich er tegenaan bemoeide, kwam de ondersteuning op gang. Ook De Jonge geeft vandaag toe dat de Q-koortsslachtoffers veel te lang in de kou stonden.
Bij corona moet dat dus anders, en op zich gebeurt er nu ook heel wat. Al 6500 mensen hebben de adviseurs van C-support gevonden en het doel is om hen zodanig te helpen dat voorkomen wordt dat ze helemaal vastlopen. Tegelijk proef je op het kantoor in de Brabantse hoofdstad ook wat onbehagen. Hebben we iedereen wel in beeld? Hoe groot is dit probleem nou echt?
C-support-directeur Annemieke de Groot noemt de 6500 mensen ‘het topje van de ijsberg’. Dit zijn volgens haar vooral de relatief jonge en digitaal vaardige mensen die de stichting ook wisten te bereiken zonder dat daar een uitgebreide publiciteitscampagne voor plaatsvond. Maar neem bijvoorbeeld de groep long covid-patinten uit achterstandswijken: zij zijn nog volkomen buiten beeld.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-mentaal~a8303472/
Ja dat jankfeestje aan tafel met Hugo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
edit: 7 seconden na Lospedrosa![]()
Herken dit gelul ook totaal niet. Ga om met gevaccineerden en ongevaccineerden, gaat ook nooit over het prikje. Laat staan "woorden" o.i.d. laat elkaar wat in de waarde.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Dat verhaal van die psycholoog![]()
De laatste maanden van alle mensen die ik spreek praten we nooit over covid.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Herken dit gelul ook totaal niet. Ga om met gevaccineerden en ongevaccineerden, gaat ook nooit over het prikje. Laat staan "woorden" o.i.d. laat elkaar wat in de waarde.
Maar zoals goede staatstelevisie betaamt probeert nieuwsuur hier moedwillig een bijdrage te doen aan de polarisatie.
Nee joh.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
Van de winter begint de bangmakerij weer?
Nou dit dus. Het momentum is definitief weg in mijn beleving. Zullen wel weer stevige angstporno moeten inzetten. Lege legertrucks enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste maanden van alle mensen die ik spreek praten we nooit over covid.
Tis ook gewoon oud nieuws, over de hype heen.
Wake up, covid is onschadelijk genoeg om het te negeren.
Was dit niet hetzelfde vorige zomer? Covid leek voorbij.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste maanden van alle mensen die ik spreek praten we nooit over covid.
Tis ook gewoon oud nieuws, over de hype heen.
Wake up, covid is onschadelijk genoeg om het te negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |