Allerhande cijfers van ziekenhuisopnames danwel IC opnames en dan de relatieve groep gevaccineerd / ongevaccineerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:31 schreef Orwell het volgende:
Ik hoor steeds mensen op tv beweren dat de vaccins geen veiligheid bieden, MAAR.. dat de gevaccineerde corona-patienten minder ziek worden dan de niet-gevaccineerde corona-patienten.
is dat onderzocht..?
kan iemand daar onderbouwing voor geven..?
cool.. en is dat ooit goed onderzocht..?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allerhande cijfers van ziekenhuisopnames danwel IC opnames en dan de relatieve groep gevaccineerd / ongevaccineerd.
daar zit al het/ een probleem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allerhande cijfers van ziekenhuisopnames danwel IC opnames en dan de relatieve groep gevaccineerd / ongevaccineerd.
Bij gelijke kans op besmetting (aannemelijk dunkt mij). Veel minder mensen die gevaccineerd zijn die worden opgenomen na een besmetting dan ongevaccineerd.
Die laatste groep wordt wel procentueel steeds meer relatief jong en bouwen op natuurlijke wijze antistoffen op. Kan zomaar om gaan slaan dus maar dat zegt dan nog steeds niet alles vanwege verschillende demografische kenmerken.
Die statistieken worden in meerdere landen goed bijgehouden. Voor mij staat het zwart op wit dat vaccinaties werken tegen ernstig ziek worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:41 schreef Orwell het volgende:
[..]
cool.. en is dat ooit goed onderzocht..?
Tjah, virus deeltjes bij je hebben is virus deeltjes bij je hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
daar zit al het/ een probleem.
alles wat daar na volgt is sowieso quatsch.
want PCR
no offence, overigens
Dus dan is de vraag: hoeveel mensen zijn opgenomen voor en nadat ze gevaccineerd zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bij gelijke kans op besmetting (aannemelijk dunkt mij). Veel minder mensen die gevaccineerd zijn die worden opgenomen na een besmetting dan ongevaccineerd.
Die laatste groep wordt wel procentueel steeds meer relatief jong en bouwen op natuurlijke wijze antistoffen op. Kan zomaar om gaan slaan dus maar dat zegt dan nog steeds niet alles vanwege verschillende demografische kenmerken.
dat begrijp ik maar op basis van welke data dan..?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die statistieken worden in meerdere landen goed bijgehouden. Voor mij staat het zwart op wit dat vaccinaties werken tegen ernstig ziek worden.
Tegen de verspreiding lijkt mij op enorm zwakke poten te staan. Vaccineren voor een ander was Natuurlijk al een debiel idee maar wordt gezien het gedrag van het virus alleen nog maar krankzinniger.
Waarom betrek je dan "positief getest" in je betoog als zijnde iets relevants..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, virus deeltjes bij je hebben is virus deeltjes bij je hebben.
De PCR test doet wat die moet doen. Hij wordt alleen voor wat anders ingezet met corona dan de bedoeling.
Je zegt net dat mensen op tv het beweren ... hoeveel meer bewijs had je verwacht dan ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:31 schreef Orwell het volgende:
Ik hoor steeds mensen op tv beweren dat de vaccins geen veiligheid bieden, MAAR.. dat de gevaccineerde corona-patienten minder ziek worden dan de niet-gevaccineerde corona-patienten.
is dat onderzocht..?
kan iemand daar onderbouwing voor geven..?
Relatief aan het aantal mensen met vaccinatie / natuurlijk antistoffen opbouw / niet gevaccineerd / slechts 1 shot..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 01:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus dan is de vraag: hoeveel mensen zijn opgenomen voor en nadat ze gevaccineerd zijn?
2e vraag: hoe kan men veel minder ziek zijn na vaccinatie als slechts het spike eiwit is geïnjecteerd en niet het virus zelf?
Ik heb je bericht even aangepast, je mag niet hele nieuwsberichten copy pasten hier op FOK! Een linkje of een korte quote is genoeg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Laten we het beestje bij de naam noemen: dwang
De gemiddelde Nederlander wil maatregelen en wil dat die maatregelen ook gehandhaafd wordquote:Vertrouwen in corona-aanpak daalt, draagvlak maatregelen stijgt
Het vertrouwen in het coronabeleid is gedaald en het draagvlak voor het langer handhaven van maatregelen is gestegen. Dat zegt het RIVM op basis van eigen onderzoek in de inmiddels veertiende 'meetronde'.
Het vragenlijstonderzoek is uitgevoerd tussen 28 juli en 1 augustus 2021, onder 37.874 deelnemers.
"Waar tijdens de vorige ronde nog bijna de helft van de deelnemers (49 procent) positief was over de aanpak van de Nederlandse overheid, is dat in de huidige meetronde gedaald naar 31 procent", aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Als het om het handhaven van maatregelen gaat, ziet het instituut de sterkste stijging in het draagvlak voor het vermijden van drukte, 1,5 meter afstand houden, thuiswerken en het dragen van een mondkapje in het openbaar vervoer.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-nederland-dodental
Omdat positief getest anders is dan ernstig ziek worden. Die verschillen moet je wel benoemen anders krijg je van die onzin discussies dat het niet werkt want.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 02:08 schreef Orwell het volgende:
[..]
Waarom betrek je dan "positief getest" in je betoog als zijnde iets relevants..
Oké, sinds wanneer? Waarom niet? Korte stukjes mogen wel als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb je bericht even aangepast, je mag niet hele nieuwsberichten copy pasten hier op FOK! Een linkje of een korte quote is genoeg.
Al heel lang zo. Korte stukjes uit nieuwsartikelen mogen wel ja, maar niet de gehele post. Linkje is ook gewoon goed toch? Kunnen mensen ook zelf op klikkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oké, sinds wanneer? Waarom niet? Korte stukjes mogen wel als ik het goed begrijp?
Ik had werkelijk geen idee dat dit verboden was. Het is de eerste keer dat ik ermee geconfronteerd word, een lang artikel kan ik me voorstellen dan wordt het wildgroei en onoverzichtelijk maar dit was een column. Ik zal er rekening mee houden. On topic maar weer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Al heel lang zo. Korte stukjes uit nieuwsartikelen mogen wel ja, maar niet de gehele post. Linkje is ook gewoon goed toch? Kunnen mensen ook zelf op klikken
Altijd leuk als zijn eigen regels niet voor hem geldenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen idee dat dit verboden was. Het is de eerste keer dat ik ermee geconfronteerd word, een lang artikel kan ik me voorstellen dan wordt het wildgroei en onoverzichtelijk maar dit was een column. Ik zal er rekening mee houden. On topic maar weer.
[ afbeelding ]
Wat een man.
Ik vind daar eigenlijk niks leuk aan, meer hypocriet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Altijd leuk als zijn eigen regels niet voor hem gelden
Was cynisch/sarcastischquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind daar eigenlijk niks leuk aan, meer hypocriet.
Wagenings festival gaat niet door ‘omdat bands zich niet willen laten testen’quote:WAGENINGEN - Veel bands zouden er bij wijze van spreken een moord voor doen om in deze tijden van corona een liveoptreden te mogen doen. De leden van twee Wageningse bands kijken daar anders tegenaan. Ze hebben geen zin in testen en coronachecks en haken af bij het festival Woetstok Wageningen, dat daardoor niet kan doorgaan.
Vanwege deze voorschriften besloten twee bands zich terug te trekken van Woetstok, dat voor 11 september op het programma stond. ,,En er was grote kans dat ook een derde band dat zou doen.”
Maar daar bleef het niet bij. ,,We hoorden ook geluiden dat enkele van onze vrijwilligers moeite hadden met het toegangsbeleid
Dus sommigen weigeren een simpel wattenstaafje en verpesten het weer voor de meerderheid die zich wel inzet voor de samenleving.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wagenings festival gaat niet door ‘omdat bands zich niet willen laten testen’
Jammer maar ik kan het me voorstellen dat de lol er vanaf is zo.
Wat wordt er precies onderdrukt door dit beleid?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:08 schreef ems. het volgende:
Ja, onmenselijk inderdaad zo'n testje. Goed dat deze moderne patriotten zich verzetten tegen een repressief beleid wat eigenlijk heel goed te vergelijken is met de holocaust.
Over een jaar over tien spreken wij over de wappies alsof het NSB'ers waren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:14 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/artikel/2394575-wetenschappers-steeds-vaker-geïntimideerd
Intimidatie en uitschelden van wetenschappers. Net alsof we weer in de Middeleeuwen leven.
Nou zo graag willen ze dus niet optredenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wagenings festival gaat niet door ‘omdat bands zich niet willen laten testen’
Jammer maar ik kan het me voorstellen dat de lol er vanaf is zo.
Ik gok zomaar dat dat sarcastisch bedoeld wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat wordt er precies onderdrukt door dit beleid?
Hmm had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dat sarcastisch bedoeld was
Je slaat de plank wederom weer eens mis met een uitspraak die niet klopt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Over een jaar over tien spreken wij over de wappies alsof het NSB'ers waren.
https://www.dumpert.nl/item/42322_7b605c1b
O jee wat een misleidend artikelquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:14 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/artikel/2394575-wetenschappers-steeds-vaker-geïntimideerd
Intimidatie en uitschelden van wetenschappers. Net alsof we weer in de Middeleeuwen leven.
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.quote:Uit de enquete komt naar voren dat 43 procent van de deelnemende wetenschappers na een publiek optreden in de afgelopen vijf jaar is ...
quote:intimidatie niet alleen van anonieme mensen maar ook van collegas, studenten en leidinggevenden
Wat bazel jij nou weer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
O jee wat een misleidend artikel
[..]
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.
En nog meer :
[..]![]()
Lekker vrijwillig allemaal, geen dwang... Neehoor.quote:
Volgens mij ben jij degene die die link naar alleen covid/vaccinatie legt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
O jee wat een misleidend artikel
[..]
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.
En nog meer :
[..]![]()
Pfoe, pas op dat is drijfzand.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het niveau van mijn tegenstander
Zou wel erg jammer zijn als dat zich doorzet. Vooral collega's en leidinggevenden die zich daar ook schuldig aan maken is zorgwekkend. Als ik hier binnen het instituut kijk worden dit soort science communication activiteiten juist aangemoedigd, en terecht. Ook bij beursverstrekkers kan het relevant zijn, dat veracht of gehoopt wordt dat de kandidaat zich daar bezig mee gaat houden. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die die link naar alleen covid/vaccinatie legt.
Het artikel signaleert een trend. Dat covid ontkenners en complotdenkers zich er ook schuldig aanmaken maakt het ook relevant voor dit topic.
Denk dat ze boos zijn omdat de vaccinatiecampagne daar totaal niet van de grond komt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Omdat het laffe ruggengraatloze debielen zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:35 schreef devlinmr het volgende:
Waarom geen posts van de protesten in Nederland vandaag? Is dat omdat de evenementen branche pro- vaccinatie is?
Wat is jouw mening over het beleid daar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat ze boos zijn omdat de vaccinatiecampagne daar totaal niet van de grond komt.
Want je facebookvrienden zijn allemaal tegen het beleid dus is het onmogelijk dat mensen een andere mening hebben!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En ze gaan maar door met liegen en bedriegen![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, fuck het volk
Heb niet eens Facebook manquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Want je facebookvrienden zijn allemaal tegen het beleid dus is het onmogelijk dat mensen een andere mening hebben!
Omdat ze protesteren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat het laffe ruggengraatloze debielen zijn
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En ze gaan maar door met liegen en bedriegen![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, fuck het volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |