Wat wordt er precies onderdrukt door dit beleid?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:08 schreef ems. het volgende:
Ja, onmenselijk inderdaad zo'n testje. Goed dat deze moderne patriotten zich verzetten tegen een repressief beleid wat eigenlijk heel goed te vergelijken is met de holocaust.
Over een jaar over tien spreken wij over de wappies alsof het NSB'ers waren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:14 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/artikel/2394575-wetenschappers-steeds-vaker-geïntimideerd
Intimidatie en uitschelden van wetenschappers. Net alsof we weer in de Middeleeuwen leven.
Nou zo graag willen ze dus niet optredenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wagenings festival gaat niet door ‘omdat bands zich niet willen laten testen’
Jammer maar ik kan het me voorstellen dat de lol er vanaf is zo.
Ik gok zomaar dat dat sarcastisch bedoeld wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat wordt er precies onderdrukt door dit beleid?
Hmm had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dat sarcastisch bedoeld was
Je slaat de plank wederom weer eens mis met een uitspraak die niet klopt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Over een jaar over tien spreken wij over de wappies alsof het NSB'ers waren.
https://www.dumpert.nl/item/42322_7b605c1b
O jee wat een misleidend artikelquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:14 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/artikel/2394575-wetenschappers-steeds-vaker-geïntimideerd
Intimidatie en uitschelden van wetenschappers. Net alsof we weer in de Middeleeuwen leven.
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.quote:Uit de enquete komt naar voren dat 43 procent van de deelnemende wetenschappers na een publiek optreden in de afgelopen vijf jaar is ...
quote:intimidatie niet alleen van anonieme mensen maar ook van collegas, studenten en leidinggevenden
Wat bazel jij nou weer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
O jee wat een misleidend artikel
[..]
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.
En nog meer :
[..]![]()
Lekker vrijwillig allemaal, geen dwang... Neehoor.quote:
Volgens mij ben jij degene die die link naar alleen covid/vaccinatie legt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
O jee wat een misleidend artikel
[..]
En dat hier komen droppen alsof het covid/vaccin gaat ... je valt door de mand joch.
En nog meer :
[..]![]()
Pfoe, pas op dat is drijfzand.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het niveau van mijn tegenstander
Zou wel erg jammer zijn als dat zich doorzet. Vooral collega's en leidinggevenden die zich daar ook schuldig aan maken is zorgwekkend. Als ik hier binnen het instituut kijk worden dit soort science communication activiteiten juist aangemoedigd, en terecht. Ook bij beursverstrekkers kan het relevant zijn, dat veracht of gehoopt wordt dat de kandidaat zich daar bezig mee gaat houden. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die die link naar alleen covid/vaccinatie legt.
Het artikel signaleert een trend. Dat covid ontkenners en complotdenkers zich er ook schuldig aanmaken maakt het ook relevant voor dit topic.
Denk dat ze boos zijn omdat de vaccinatiecampagne daar totaal niet van de grond komt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Omdat het laffe ruggengraatloze debielen zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:35 schreef devlinmr het volgende:
Waarom geen posts van de protesten in Nederland vandaag? Is dat omdat de evenementen branche pro- vaccinatie is?
Wat is jouw mening over het beleid daar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat ze boos zijn omdat de vaccinatiecampagne daar totaal niet van de grond komt.
Want je facebookvrienden zijn allemaal tegen het beleid dus is het onmogelijk dat mensen een andere mening hebben!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En ze gaan maar door met liegen en bedriegen![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, fuck het volk
Heb niet eens Facebook manquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Want je facebookvrienden zijn allemaal tegen het beleid dus is het onmogelijk dat mensen een andere mening hebben!
Omdat ze protesteren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat het laffe ruggengraatloze debielen zijn
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En ze gaan maar door met liegen en bedriegen![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, fuck het volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |