Wat is er aan gelogen? En heb jij data die dat aantonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En ze gaan maar door met liegen en bedriegen![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, fuck het volk
Omdat ze het erbij zetten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wat een ratten
Omdat ze weer begonnen zijn met liegen en bedriegen , alvast een draagvlak van lucht creëren zodat ze kunnen voorsorteren op een nieuwe lockdownquote:
Ik ken niet alle ins en outs, maar met slechts 23% van de bevolking volledig gevaccineerd is wel duidelijk dat er daar e.e.a. niet helemaal lekker gaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het beleid daar?
Ik spreek echte mensen , dan kom je tot de conclusie dat de meerderheid deze shitshow allang niet meer gelooft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat is er aan gelogen? En heb jij data die dat aantonen
Wordt jij dan betaald door die dansleraar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze weer begonnen zijn met liegen en bedriegen , alvast een draagvlak van lucht creëren zodat ze kunnen voorsorteren op een nieuwe lockdown
Je ziet het allemaal wel maar wilt het gewoon niet toegeven ..het mag niet omdat het je opdracht is of je bent hier gewoon om te trollen
Definitie graag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik spreek echte mensen , dan kom je tot de conclusie dat de meerderheid deze shitshow allang niet meer gelooft.
Met je data
Oke, dus je hebt nul bewijs dat ze liegen en bedriegen en het speelt zich dus af in je hoofdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze weer begonnen zijn met liegen en bedriegen , alvast een draagvlak van lucht creëren zodat ze kunnen voorsorteren op een nieuwe lockdown
Je ziet het allemaal wel maar wilt het gewoon niet toegeven ..het mag niet omdat het je opdracht is of je bent hier gewoon om te trollen
Anekdotisch bewijs dus. Leuk voor je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik spreek echte mensen , dan kom je tot de conclusie dat de meerderheid deze shitshow allang niet meer gelooft.
Met je data
De meerderheid van wat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met je data
Vergis je niet in de grote van dat land en de enorme afstanden inclusief alle logistieke uitdagingen. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk een feit dat ze laat begonnen zijn met vaccinatiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ken niet alle ins en outs, maar met slechts 23% van de bevolking volledig gevaccineerd is wel duidelijk dat er daar e.e.a. niet helemaal lekker gaat.
Alcohol ontsmetquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:50 schreef KNAK het volgende:
ik heb zojuist ge-urineerd over 1 van die gratis COVID testjes onlangs ontvangen,...n betje beschonken toestand ... volgens mij negatief
Mwah, 70% van de Australiërs woont in steden en slechts 10% echt in de rimboe.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vergis je niet in de grote van dat land en de enorme afstanden inclusief alle logistieke uitdagingen. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk een feit dat ze laat begonnen zijn met vaccinatie
Wat is er dan van gelogen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat deze huisarts zegt, hmzzquote:
Die zorgen worden vooral gecreëerd door de opper wappies die valse data de wereld in knallen.quote:
De bescherming tegen ziekenhuisopname is wellicht lager dan verwacht bij besmetting met de deltavariant maar de kans dat je in het ziekenhuis terechtkomt is nog altijd oneindig veel kleiner dan wanneer je niet gevaccineerd bent. Ben dus heel erg benieuwd naar het punt dat @PSVCL wil maken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die zorgen worden vooral gecreëerd door de opper wappies die valse data de wereld in knallen.
BTW deze zorgen hoor ik totaal niet om mij heen.
Alles om maar niet toe te moeten gevenquote:Richard Fairbrass (67), bekend van de hit ‘I’m Too Sexy’ met zijn band Right Said Fred, werd vorige zaterdag onwel en moest per ambulance naar het ziekenhuis gebracht worden. Hij had zuurstof nodig omdat hij moeite had met ademhalen. Uiteindelijk bleek de zanger positief te testen op Covid-19. Toch weigert hij gevaccineerd te worden, schrijven diverse Britse media.
Zes maanden geleden noemde Fairbrass de vaccinatie nog oplichterij, zaterdag werd hij met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht wegens zuurstof tekort. ,,Ik heb slechts een ‘beetje’ Covid gehad, het was niet zo erg”, zei de zanger nadat hij vier nachten in het ziekenhuis moest blijven met Covid. ,,Ik was een beetje buiten adem, ik voelde me erg moe.”
https://www.ad.nl/show/za(...)t-is-dwaas~a587c3e3/
Het lijkt wel of mensen alleen nog de headline/kop lezen maar niet het artikel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De bescherming tegen ziekenhuisopname is wellicht lager dan verwacht bij besmetting met de deltavariant maar de kans dat je in het ziekenhuis terechtkomt is nog altijd oneindig veel kleiner dan wanneer je niet gevaccineerd bent. Ben dus heel erg benieuwd naar het punt dat @:psvcl wil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |