Hahahahaquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daarbij is ook altijd gezegd dat ze niet weten wat de effectiviteit bij andere varianten gaat zijn daar deze vaccins ontwikkeld zijn op basis van de initiële variant.
Constructief reageren is zeker teveel gevraagd?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Constructief reageren is zeker teveel gevraagd?
Ik ook, vooral omdat daardoor vaccinatie zo goed werkt.quote:
Zonder immuun systeem geen vaccinatie inderdaad, maar dat is vast niet wat je daarmee bedoeld.quote:
Best wel vervelend inderdaad voor mensen met een defect immuunsysteem, die hebben sowieso al geen prettig leven op zijn zachtst gezegd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zonder immuun systeem geen vaccinatie inderdaad, maar dat is vast niet wat je daarmee bedoeld.
Vaccineren voor wat ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zonder immuun systeem geen vaccinatie inderdaad, maar dat is vast niet wat je daarmee bedoeld.
Met experimentele injecties zou ik inderdaad ook niet doen. Gelukkig zijn Pfizer, Moderna, jansen en AZ uitgebreid getest en goedgekeurd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vaccineren voor wat ?
[ link | afbeelding ]
Op basis van dit soort cijfers je immuunsysteem laten verneuken met experimentele injectiesstraks nog een paar boosters eroverheen
Voor polio ook maar niet meer vaccineren dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vaccineren voor wat ?
[ link | afbeelding ]
Op basis van dit soort cijfers je immuunsysteem laten verneuken met experimentele injectiesstraks nog een paar boosters eroverheen
Die arme Matt. Snel je bunker in en er een paar jaar opgesloten zitten. Beetje die arme studenten angst aanjagen terwijl diezelfde studenten al geruime tijd alle Corona regels dmv feesten, zuipen, elkaar aflebberen geheel negeren - én het ook nog eens overleven, zoals 99% van de bevolking dat doet.quote:AMSTERDAM - Matt Cornell, docent literatuurwetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam (UvA), neemt ontslag omdat hij de versoepeling van de coronaregels op de universiteiten onverantwoord vindt. „Alleen zij die volledig gevaccineerd zijn zouden welkom moeten zijn op de campus”, schrijft Cornell in een opiniestuk bij studentenblad Folia.
Studenten en docenten hoeven binnenkort geen anderhalve meter afstand meer van elkaar te houden. De overheid beperkt wel het aantal studenten dat in een collegezaal mag zitten. „Zoals vele andere bedrijven die op winst belust zijn of doen alsof ze dat zijn, heeft de UvA ervoor gekozen zich te richten op wat toegestaan is, in plaats van wat verantwoord is”, schrijft Cornell. Volgens hem wordt de universiteit „medeplichtig aan de schandalige manier waarop dit kabinet deze crisis heeft aangepakt.”
Wellicht heeft hij geen zin om zelf corona op te lopen, daaraan al gedacht?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:
Deze dan :’)
https://www.telegraaf.nl/(...)rsoepeling-onderwijs
[..]
Die arme Matt. Snel je bunker in en er een paar jaar opgesloten zitten. Beetje die arme studenten angst aanjagen terwijl diezelfde studenten al geruime tijd alle Corona regels dmv feesten, zuipen, elkaar aflebberen geheel negeren - én het ook nog eens overleven, zoals 99% van de bevolking dat doet.
Ook frappant dat een dergelijke simpele mening van zo een idioot als ‘nieuws’ naar buiten gebracht moet worden. Zal wel het zoveelste ‘marineren’ en “inmasseren” zijn voor datgene wat uiteindelijk/ in een aantal weken weer over ons heen gestort zal gaan worden
Wat een engerd en angsthaas. Maar goed dat hij zelf opstapt, zo'n figuur is verre van geschikt om les te geven. En ja ach de Televaag die staat bekend als de foute krant.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Die arme Matt. Snel je bunker in en er een paar jaar opgesloten zitten. Beetje die arme studenten angst aanjagen terwijl diezelfde studenten al geruime tijd alle Corona regels dmv feesten, zuipen, elkaar aflebberen geheel negeren - én het ook nog eens overleven, zoals 99% van de bevolking dat doet.
Ook frappant dat een dergelijke simpele mening van zo een idioot als ‘nieuws’ naar buiten gebracht moet worden. Zal wel het zoveelste ‘marineren’ en “inmasseren” zijn voor datgene wat uiteindelijk/ in een aantal weken weer over ons heen gestort zal gaan worden
En welke procentage van de hele bevolking (en wie precies) zijn geadviseerd om de injectie niet (of mogen niet) te nemen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Best wel vervelend inderdaad voor mensen met een defect immuunsysteem, die hebben sowieso al geen prettig leven op zijn zachtst gezegd.
Voor jou en de pro-vax extremiste minderheid niet, nee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Met experimentele injecties zou ik inderdaad ook niet doen. Gelukkig zijn Pfizer, Moderna, jansen en AZ uitgebreid getest en goedgekeurd.
Booster injectie is ook geen enkel probleem. Is niet de enige ziekte waar je 3 injecties of meer voor moet halen
In Nederland zijn dat ongeveer een half miljoen mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
En welke procentage van de hele bevolking (en wie precies) zijn geadviseerd om de injectie niet (of mogen niet) te nemen?
Ik dacht dat de 'kwetsbaren' eerst aan de gang waren.
Minderheid? dacht het niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor jou en de pro-vax extremiste minderheid niet, nee.
Moet toch fijn zijn om te leven in een wereld zonder nuance. Iemand heeft een mening over de maatregelen en is misschien met gegronde redenen bang voor besmettingen en is volgens jou daarom meteen ongeschikt om les te geven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een engerd en angsthaas. Maar goed dat hij zelf opstapt, zo'n figuur is verre van geschikt om les te geven. En ja ach de Televaag die staat bekend als de foute krant.
Ik geloof er niks van wat jij zegt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In Nederland zijn dat ongeveer een half miljoen mensen.
Van wie zou je dit wel geloven dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van wat jij zegt.
Waarom vraag je?quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van wie zou je dit wel geloven dan?
Jij stelde de vraag.... Dan hoop ik toch dat er wel een bron is die je hier voor zou accepteren, anders is het nogal zinloos om die vraag te stellen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom vraag je?
Jouw meningen interesseert me niet, die kan ik op TV zien.
Je blijft maar hier 10 jaar rondhangen en in al die tijd heb ik helemaal geen kritische woord, geen twijfels op de officiele narratieven van wat-dan-ook van je gelezen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
quote:Zonder vaccinatie zijn studenten bij UT-docente Femke Nijboer niet meer welkom in de collegebanken
UT-docent Femke Nijboer roept in een gepeperde column op de website U-Today op tot een vaccinatieplicht voor studenten. ‘Zonder prik komt een student er bij mij niet meer in’, schrijft Nijboer in het bewuste artikel, dat ze afsluit met de woorden ‘laat de haat e-mails maar binnen komen’.
Ik word niet blij van een zin als: Ga je studeren, laat je vaccineren!’ Een beetje zoals, ‘ga je autorijden, draag dan aub een gordel!’ Waarom wordt dit zo lief gevraagd en niet verplicht? Nog niet eens tweederde van de studenten is gevaccineerd. 80 procent zou wel bereid zijn te vaccineren, maar daar hebben we niks aan. Als een derde ongevaccineerd is, dan betekent dat dat straks 25 van de 75 studenten in mijn collegezaal niet gevaccineerd zijn. Ik wil ze niet in m’n collegezaal hebben. Ik wil er als docent niet voor staan, maar ik sta uiteraard wel voor mijn studenten.”
https://www.tubantia.nl/e(...)legebanken~af692c52/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |