Waarom bestaat er nog geen fok.frl ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om de zeelanders naar fok.be te krijgen
Niet? Heb jij geen mysterieuze 'zwarte naam maar toch post 302 kunnen plaatsen' krachten meegekregen dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
Nooit meer door het slotje bedenk ik me nu.
JUICHEN
Goede keuze om dit te gaan zoekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een jaren 80 nummer, die ik deze week 2x op radio heb gehoord. En dat was deze:
Nice! Dit zijn wel de "pareltjes" die je zoekt, fragmenten die je vermoedelijk nooit meer terug zou zien als niet iemand het ooit opgenomen en bewaard had.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef usagi414 het volgende:
@:TheFreshPrince
Heb je niet nog een paar videobanden op zolder liggen die je kan uploaden ?
Dit is duidelijk ook ooit van een videoband omgezet.
Wel vreemd dat 2 van de nummers uit 1981 komen in een show uit 1987.
Luctor wegjagen natuurlijkquote:
Zoals dit. Het mag volgens mij nooit meer uitgezonden worden maar we hebben YouTube nog.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice! Dit zijn wel de "pareltjes" die je zoekt, fragmenten die je vermoedelijk nooit meer terug zou zien als niet iemand het ooit opgenomen en bewaard had.
Waarom zouden we dat willen?quote:
Heerlijk, die oude 80's spelshowsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoals dit. Het mag volgens mij nooit meer uitgezonden worden maar we hebben YouTube nog.
Goede vraagquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat willen?
Weet ik niet, maar ik dacht; als we dat nou als doel stellen, hebben we het behaald! Het voelde zo positief!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat willen?
Topfunctie, groot fanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
JUICHEN
Iets aan die zinsconstructie zint mij niet.quote:
Nou ik weet niet of ik vandaag een mooie dag zou noemen ;o Ik neem een taak over van een collega die op vakantie is. Meestal zijn dat kleine dingen maar vandaag kwam er een extreem geval binnenquote:
Is dat het enige dat je niet zint aan dat plaatje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iets aan die zinsconstructie zint mij niet.
'quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik vandaag een mooie dag zou noemen ;o Ik neem een taak over van een collega die op vakantie is. Meestal zijn dat kleine dingen maar vandaag kwam er een extreem geval binnenWist echt niet wat ik ermee moest maar we moesten er direct op reageren en er was niemand beschikbaar die me kon helpen
![]()
Uiteindelijk wel opgelost , moest bijna huilen toen het klaar was![]()
Kunnen we dan niet even met terugwerkende kracht als doel nemen dat ik even ga wandelen oid?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik dacht; als we dat nou als doel stellen, hebben we het behaald! Het voelde zo positief!
quote:
Geen idee, alles wordt overschaduwd door die vage zin.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je niet zint aan dat plaatje?
Even iets checken.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet even met terugwerkende kracht als doel nemen dat ik even ga wandelen oid?![]()
Dan gaan we dat doel zo alsnog halen en klinkt toch iets leuker imo.
Als ik niet beter zou weten zou ik wel geshockeerd zijn dat de lichtgevende borsten je niet opvielenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, alles wordt overschaduwd door die vage zin.![]()
Even kijken, ik zie iemand met een kat op schoot aan het water zitten. Ik zie daar niks raars aan verder.
Je was niet de enige met een wat mindere dag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik vandaag een mooie dag zou noemen ;o Ik neem een taak over van een collega die op vakantie is. Meestal zijn dat kleine dingen maar vandaag kwam er een extreem geval binnenWist echt niet wat ik ermee moest maar we moesten er direct op reageren en er was niemand beschikbaar die me kon helpen
![]()
Top! @ijs_beer is zo te zien geen bunny meer, dat betekend imo dat konijntjes en haasjes weer in de braadpan mogen.quote:
Wil je zeggen dat dit niet normaal is?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik wel geshockeerd zijn dat de lichtgevende borsten je niet opvielen
Is er dan wel een soort van opvang voor je dan? Of zoek het maar uit?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook een hetero van niks. Ik zag vooral die kat op haar schoot.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik wel geshockeerd zijn dat de lichtgevende borsten je niet opvielen
Je zat vast in een heel andere business dan ik met heel andere eisen, maar ik vind nu wijzigen voor december behoorlijk op tijd! Voor een project van dit weekend op werk was de planning vandaag pas helemaal afquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je was niet de enige met een wat mindere dag.
Al maanden zijn we bezig met de planning voor december maar vandaag kwam ineens een verzoek om alles aan te passen.
Bedenk dat dan wat eerder lul.
Maar ik hoefde niet bijna te huilen
Heb je de kat ook met de oogjes zien knipperen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook een hetero van niks. Ik zag vooral die kat op haar schoot.
Ik moest de pagina even opnieuw laden maar dan zag ik hetquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je de kat ook met de oogjes zien knipperen?
Ja echt gezellig, oude spelshowsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heerlijk, die oude 80's spelshows
Concepten die zo uit de USA kwamen overwaaien, heerlijk hysterisch en "heel" Nederland keek er naar.
Ugh wat stomquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je was niet de enige met een wat mindere dag.
Al maanden zijn we bezig met de planning voor december maar vandaag kwam ineens een verzoek om alles aan te passen.
Bedenk dat dan wat eerder lul.
Maar ik hoefde niet bijna te huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja is er wel hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is er dan wel een soort van opvang voor je dan? Of zoek het maar uit?
In Nederland hebben we een variant gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt gezellig, oude spelshowsVooral als er een seriemoordenaar meedoet:
In mijn business is het na black friday echt de peak periode tot half januari.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zat vast in een heel andere business dan ik met heel andere eisen, maar ik vind nu wijzigen voor december behoorlijk op tijd! Voor een project van dit weekend op werk was de planning vandaag pas helemaal afMaar ook daarvan dacht ik 'bedenk dat dan wat eerder'
Ah gelukkig..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is er wel hoorWas alleen even een slechte samenloop van omstandigheden om 16u 's middags. De halve afdeling is nu op vakantie (2 van de 4
) dus zat sowieso met de andere overgeblevene
En m'n manager en haar manager hadden blijkbaar allebei vanmiddag vrij
Dus heb toen maar de manager van de buren die op hogere basis in dit soort cases zit om hulp gevraagd en die heeft goed geholpen
Met dank aan je roestige pijlsnelle verrekijker?quote:
Ik heb geen idee wat ik hiervan moet denken, maar ik ben geneigd nee te zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Met dank aan je roestige pijlsnelle verrekijker?
Broodnodig als je op tijgerjacht wil!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hiervan moet denken, maar ik ben geneigd nee te zeggen.
Die ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Broodnodig als je op tijgerjacht wil!
Ik las 'even gekeken' ipv 'even afgekeken' en omdat het een serie is dacht ik even dat je wel heel hard aan het bingewatchen was geweest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:21 schreef Redefine het volgende:
Zo. Heb net How to Get Away With Murder afgekeken. Paar kleine minpuntjes, maar verder kan ik alleen maar vol lof zijn over het einde
Haha, dat zou wel heel lastig zijn geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik las 'even gekeken' ipv 'even afgekeken' en omdat het een serie is dacht ik even dat je wel heel hard aan het bingewatchen was geweest.
Ik ga je blauwzijn wel missen ijscobeerke, maar super bedankt voor al je werk en inzet de afgelopen tijd!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
JUICHEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |