Ja zeg, ga al die acteurs nóg meer vrije tijd geven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeft die hele poppenkast ook niet meer zo lang te duren.
Hmm ja ik snap je punt maar daar sta ik dan weer niet helemaal achter. Dat is dan tenminste nog een verschil in hoe men het vak zelf ziet, als in hoofd- op bijrol. Daar zit nog iets relevants achter; achter geslacht niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als je alles puur klinisch op acteertalent wil beoordelen dan geldt het niet hebben van een handicap voor andere categorieën ook. Er zijn zat films waar bijvoorbeeld een bijrol de eigenlijke hoofdrol overschaduwde. Die bijrol is ook gewoon een acteur, dus die zou dan ook meteen in die ene prijs gevoegd kunnen worden.
Zo kan je uiteindelijk alle categorieën wel opdoeken. Doe je een categorie 'on camera' en een 'off camera', ben je met twee prijzen klaar. Of dat een verbetering zou zijn mag iedereen zelf bepalen.
Gelukkig is het niet zo dat er helemaal niks aan wordt gedaan, zo heeft bijvoorbeeld de burgemeester 'de gedragingen van de vastgoedondernemer onaanvaardbaar genoemd'.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:45 schreef Em31 het volgende:
Die journalist wordt echt al jaren bedreigd, bizar hoe het maar van kwaad tot erger gaat.
Echt een zootje met huren in Groningen, kan ik uit ervaring zeggen. En je kunt niets doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo dat er helemaal niks aan wordt gedaan, zo heeft bijvoorbeeld de burgemeester 'de gedragingen van de vastgoedondernemer onaanvaardbaar genoemd'.
Dusss...
Ho ho. Jou belachelijk maken moet eerst nog even gebeuren hèquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaa maar wat VIND JE ER NOU VAN!?
Ja nee dan is het goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Jou belachelijk maken moet eerst nog even gebeuren hè![]()
Daarna heb je mijn inhoudelijke reactie gewoon nog kunnen lezen
Lastige is eigenlijk meer nog dat in veel films de hoofdrollen vaker naar mannen gaan. Dus dan krijg je dat ze daardoor wel een oneerlijk voordeel krijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
Het maakt mij verder niet echt uit, maar eerder leuker dat twee mensen een prijs winnen en gewaardeerd wordenook voor filmmakers enzo lijkt me dat juist mooi.
Sowieso blijft het ook gewoon lastig vergelijken binnen een categorie zelf al, nu dus helemaal.
Hoe 'men' het vak ziet zou natuurlijk weinig uit moeten maken, het is beide acteerwerk en een jury zou daar gewoon doorheen moeten kunnen zien en het beste acteerwerk moeten kunnen belonen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja ik snap je punt maar daar sta ik dan weer niet helemaal achter. Dat is dan tenminste nog een verschil in hoe men het vak zelf ziet, als in hoofd- op bijrol. Daar zit nog iets relevants achter; achter geslacht niet.
Hoofdrollen en bijrollen worden bepaald door de filmmakers. Daar gaat de jury niet over.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe 'men' het vak ziet zou natuurlijk weinig uit moeten maken, het is beide acteerwerk en een jury zou daar gewoon doorheen moeten kunnen zien en het beste acteerwerk moeten kunnen belonen.
Daarbij is die grens natuurlijk net zo goed arbitrair. Waar leg je die grens en wie legt hem daar? Wat zijn bijvoorbeeld de hoofdrollen in een film als Lord of the Rings en wat zijn bijrollen? Wat maakt het werk van Sean Astin of Viggo Mortensen daarin zo anders dan dat van Elijah Wood of Andy Serkis dat er een andere prijs voor nodig is?
Nee, maar daarmee staat wel mijn punt nog steeds imo. Waarom zou je wel verschillende categorieën hebben op basis van wat een willekeurige filmmaker bedenkt en niet op basis van andere dingen. Zeker wanneer de onderbouwing voor het afschaffen van dit onderscheid zou zijn dat je wil dat de jury puur kijkt naar acteertalent.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoofdrollen en bijrollen worden bepaald door de filmmakers. Daar gaat de jury niet over.
Dat zijn ensemble casts, daar heb je dan weer niet echt hoofdrollen. Er is toch (mijns inziens) wel een groot onderscheid tussen degene die de film moet 'dragen' als hoofdrolspeler, en degene die letterlijke een ondersteunende rol speelt. Natuurlijk maakt het qua acteerkunde niet uit maar wel qua positie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe 'men' het vak ziet zou natuurlijk weinig uit moeten maken, het is beide acteerwerk en een jury zou daar gewoon doorheen moeten kunnen zien en het beste acteerwerk moeten kunnen belonen.
Daarbij is die grens natuurlijk net zo goed arbitrair. Waar leg je die grens en wie legt hem daar? Wat zijn bijvoorbeeld de hoofdrollen in een film als Lord of the Rings en wat zijn bijrollen? Wat maakt het werk van Sean Astin of Viggo Mortensen daarin zo anders dan dat van Elijah Wood of Andy Serkis dat er een andere prijs voor nodig is?
Je kunt uiteraard ervoor gaan kiezen om slechts één prijs uit te reiken voor acteren. En dus de bijrol in te schrappen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar daarmee staat wel mijn punt nog steeds imo. Waarom zou je wel verschillende categorieën hebben op basis van wat een willekeurige filmmaker bedenkt en niet op basis van andere dingen. Zeker wanneer de onderbouwing voor het afschaffen van dit onderscheid zou zijn dat je wil dat de jury puur kijkt naar acteertalent.
Nou dan blazen we de award-show waarbij we jou een Gouden Tapa zouden overhandigen als meest populaire Spaanse user ook maar afquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:39 schreef Strani het volgende:
Moet er trouwens wel bij zeggen dat ik verder ook helemaal niks heb met al die award shows hoor, het blijft toch allemaal een beetje veren in elkaars achterwerk steken. Maar principieel vind ik dit een goede ontwikkeling.
Als jij ervoor een galajurk aantrekt dan ben ik de grootste fan van awardshows ooitquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dan blazen we de award-show waarbij we jou een Gouden Tapa zouden overhandigen als meest populaire Spaanse user ook maar af![]()
* Arizona hangt haar galajurk weer in de kast
Zeg jij dan nog wel even tegen je neefje dat die geen award meer hoeft te knutselen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dan blazen we de award-show waarbij we jou een Gouden Tapa zouden overhandigen als meest populaire Spaanse user ook maar af![]()
Volgens de prijscategorieën en veel websites heeft die film juist wel hoofd- en bijrollen. Vandaar dat ik juist die film en die acteurs noemde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn ensemble casts, daar heb je dan weer niet echt hoofdrollen. Er is toch (mijns inziens) wel een groot onderscheid tussen degene die de film moet 'dragen' als hoofdrolspeler, en degene die letterlijke een ondersteunende rol speelt. Natuurlijk maakt het qua acteerkunde niet uit maar wel qua positie.
En daarbij kan het ook weer helpen als iemand een prijs wint voor een bijrol, om door te kunnen stomen naar meer hoofdrollen. Hoewel de bijrol soms ook voor al zeer bekende acteurs is, natuurlijk.
Dit is iets wat hiermee opgelost kan worden. Nu kunnen we bijvoorbeeld BillDauterive een gouden kalf geven zonder hen meteen in een van twee categorieën te plaatsen. Prima, maar waarom geef je dat dan niet gewoon als reden om dit te doen. Dat is ten minste helder.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
Geen man-vrouw categorie? Hoera, dan kan ik eindelijk ook eens een gouden kalf winnen
Ok, maar dan kan je je nog afvragen of niet de industrie veranderd moet worden ipv het prijzensysteem.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard ervoor gaan kiezen om slechts één prijs uit te reiken voor acteren. En dus de bijrol in te schrappen.
Maar het probleem is dan dat de hoofdrollen enorme voordelen hebben. Zeker omdat de industrie heel erg gestoeld is op grote en kleine rollen. Waarbij niet per se de beste de grote rol krijgt.
Ik vind het vaak nog wel leuk om even te kijken wie er gewonnen hebben, al ken ik steeds minder van de winnaars omdat ik bijna niks meer kijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:39 schreef Strani het volgende:
Moet er trouwens wel bij zeggen dat ik verder ook helemaal niks heb met al die award shows hoor, het blijft toch allemaal een beetje veren in elkaars achterwerk steken. Maar principieel vind ik dit een goede ontwikkeling.
Goed idee, ik zit nog even na te tellen en ik weet niet of @Strani zelfs in die categorie wel zou gaan winnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je moet wel aan je gemiddelde blijven komen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan ook gewoon nog maar een vijfde post, als ik dan toch bezig ben.
Wie waren de andere genomineerden eigenlijk?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ik zit nog even na te tellen en ik weet niet of @:Strani zelfs in die categorie wel zou gaan winnen.![]()
Wel gek inderdaad dat men de cast van LotR onderscheidt in hoofd- en bijrollen, want je kan niet zeggen dat daarvan echt sprake was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de prijscategorieën en veel websites heeft die film juist wel hoofd- en bijrollen. Vandaar dat ik juist die film en die acteurs noemde.![]()
Maar daarmee komen we wel weer aan het punt wat ik net ook maakte. Op het moment dat je bepaalde prijscategorieën gaat schrappen en andere niet, prima, maar wees dan ook helder over wat het idee erachter is.
Zoals ik eerder ook al zei
[..]
Dit is iets wat hiermee opgelost kan worden. Nu kunnen we bijvoorbeeld BillDauterive een gouden kalf geven zonder hen meteen in een van twee categorieën te plaatsen. Prima, maar waarom geef je dat dan niet gewoon als reden om dit te doen. Dat is ten minste helder.
Door met dingen te komen als 'geen onderscheid tussen man en vrouw' en 'alleen nog kijken naar acteertalent' schuif je imo de grootste winst onder het tapijt en zet je de deur open voor idioten die gaan roepen dat je dan alle andere categorieën ook wel weg kan doen.
Ja precies, volgens mij loop ik enorm achter op vorige maand.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet wel aan je gemiddelde blijven komen natuurlijk.
De industrie zou uiteraard veranderd moeten worden. Maar dat gaat niet zo snel. Door dan al de award voor bijrol te schrappen benadeel je juist de acteurs die lijden onder het systeem.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, maar dan kan je je nog afvragen of niet de industrie veranderd moet worden ipv het prijzensysteem.
Ook @Strani, volgens mij is hij de enige in die categorie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie waren de andere genomineerden eigenlijk?
Dat wordt duimen dan voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook @:Strani, volgens mij is hij de enige in die categorie.![]()
Toch ben ik er niet gerust op of hij kan winnen.
Soms moet je inderdaad even twee keer nadenken of iemand zo'n prijs wel echt verdient.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het gaat gewoon via een poll. Je vraagt bijvoorbeeld of je Em31 of ESF1Gamer de leukste (vrouwelijke) Friese user vindt, nou de meeste mensen klikken dan waarschijnlijk op iemand wiens username met een 'e' begint en aan het einde heb je een resultaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of iemand de leukste is, is natuurlijk wel heel erg subjectief. Of zijn er objectieve criteria voor?
Maar dat is niet slechts een prima bijkomstigheid, het is het hoofdargument.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel gek inderdaad dat men de cast van LotR onderscheidt in hoofd- en bijrollen, want je kan niet zeggen dat daarvan echt sprake was.
Maar goed, dat over hoofd- en bijrollen vind ik wel echt weer een hele andere discussie en niet zo passen bij die over geslacht. Dat laatste heeft echt 0% relevantie, terwijl je over dat eerste nog van mening kan verschillen. Ik vind het ook wel terecht dat ze deze reden aandragen, hoewel dat wat @:BillDauterive noemt inderdaad een prima bijkomstigheid is.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:34 schreef Strani het volgende:
Bovenstaande gaan we natuurlijk niet doen want veel te pijnlijk voor degene die verliest en ze heeft het toch al zo moeilijk met het weghouden van jagers bij de eendjes.
Die eendjes kunnen wel bij mij ondergebracht worden, dan zorg ik wel dat ze snel geen last meer zullen hebben van jagers.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:34 schreef Strani het volgende:
Bovenstaande gaan we natuurlijk niet doen want veel te pijnlijk voor degene die verliest en ze heeft het toch al zo moeilijk met het weghouden van jagers bij de eendjes.
Lijkt me best leuk, nog nooit een aflevering van gezien trouwensquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
Ik ben wat late to the party, maar gisteren begonnen met Downton Abbey. Ben benieuwd
Kom buiten vechten dan!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is niet slechts een prima bijkomstigheid, het is het hoofdargument.
Het is dat er Spaanse user staat en niet Spanjaard, anders wilde ik graag Sinterklaas alsnog nominerenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Da's een Turrek Tim!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is dat er Spaanse user staat en niet Spanjaard, anders wilde ik graag Sinterklaas alsnog nomineren
Zal toch wel inmiddels genaturaliseerd Spanjaard zijn? Of op een andere manier EU-burger. Zijn stoomboot heb ik nog nooit bij de douane zien liggen, terwijl hij toch behoorlijk wat invoertquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:14 schreef H_T het volgende:
Lunch heeft z'n werk gedaan, de Excel-formule doet het nu
Waarschijnlijk is dat al bij de Spaanse douane gecontroleerd. Dus hoeft dat in Nederland niet meer te gebeuren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Zal toch wel inmiddels genaturaliseerd Spanjaard zijn? Of op een andere manier EU-burger. Zijn stoomboot heb ik nog nooit bij de douane zien liggen, terwijl hij toch behoorlijk wat invoert
Nou hij heeft wel Italiaanse papieren geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Zal toch wel inmiddels genaturaliseerd Spanjaard zijn? Of op een andere manier EU-burger. Zijn stoomboot heb ik nog nooit bij de douane zien liggen, terwijl hij toch behoorlijk wat invoert
Begint in ieder geval wel leukquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, nog nooit een aflevering van gezien trouwens
Ik heb het twee keer geprobeerd maar beide keren niet door de eerste aflevering gekomen geloof ik. Misschien over een paar jaar een nieuwe poging.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Begint in ieder geval wel leukSfeer is dat soort series/films spreekt me sowieso altijd wel aan
Oké ik ben in ieder geval wel door de eerste nogquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer geprobeerd maar beide keren niet door de eerste aflevering gekomen geloof ik. Misschien over een paar jaar een nieuwe poging.
Ohh ja dat is altijd wel jammer!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik ben in ieder geval wel door de eerste nog
Vind het tegenwoordig wel minder soms dat je weet dat er nog 6 seizoenen zijn, wat nergens op slaat als het leuk is natuurlijk. Outlander bijvoorbeeld begon echt zo goed, geweldig eerste seizoen. Tweede seizoen ook nog, daar kwam eigenlijk de conclusie van seizoen 1. Maar daarna echt niet boeiend meer.Daardoor eindig je zo vreemd met een serie.
Dus dit is je nieuwe verdienmodel?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja dat is altijd wel jammer!
Ik ben nu trouwens bezig met de Duitse serie 'How to sell drugs online (fast)', aanrader hoor, erg leuk!
Als dat zo was dan zou ik je dat nooit hier vertellen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus dit is je nieuwe verdienmodel?
Top, alvast bedankt!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat zo was dan zou ik je dat nooit hier vertellen natuurlijk.
Ik DM wel even.
Oké mensen @Em31 heeft een nieuwe functie als Sales Manager in een niet nader te beschrijven branchequote:
Cool.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké mensen @:Em31 heeft een nieuwe functie als Sales Manager in een niet nader te beschrijven branche
Loop je nou mijn business af te pakken?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat zo was dan zou ik je dat nooit hier vertellen natuurlijk.
Ik DM wel even.
quote:
Prima, lossen we direct ook gewoon álles opquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Loop je nou mijn business af te pakken?
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Loop je nou mijn business af te pakken?
[..]
In zo'n gevecht zie ik er toch meisjesachtiger uit dan ik dacht.quote:
Goed, zullen we dan beginnen met het conflict tussen Israël en Palestina? Dat duurt nu wel lang genoeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima, lossen we direct ook gewoon álles op
Binnenkort een special op de EmDMA?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké mensen @:Em31 heeft een nieuwe functie als Sales Manager in een niet nader te beschrijven branche
Jij mag de Marketing doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Binnenkort een special op de EmDMA?
Nee ik dacht vooral alle issues tussen ons, dat is langzaam aan ook al een hele wachtlijst. De Palestijnen moeten maar wachten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed, zullen we dan beginnen met het conflict tussen Israël en Palestina? Dat duurt nu wel lang genoeg.
Of gewoon echt alle problemen tegelijk oplossen?
Dat had ik met Breaking Bad, dat ik bijna net door de eerste afleveringen kwam. Eenmaal er doorheen was ik best verslaafdquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer geprobeerd maar beide keren niet door de eerste aflevering gekomen geloof ik. Misschien over een paar jaar een nieuwe poging.
Hm, ok dat kan ook. Wanneer kom je ook alweer naar Nederland? Dan kan ik zorgen dat ik voor die tijd nog wat discussies gestart ben over dingen die ik ook graag anders zie, kunnen die ook meteen mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik dacht vooral alle issues tussen ons, dat is langzaam aan ook al een hele wachtlijst. De Palestijnen moeten maar wachten.
Ah ja die vond ik eigenlijk wel vanaf het begin heel goed!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat had ik met Breaking Bad, dat ik bijna net door de eerste afleveringen kwam. Eenmaal er doorheen was ik best verslaafdWil hem eigenlijk weer opnieuw bekijken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja die vond ik eigenlijk wel vanaf het begin heel goed!
Inderdaad, Dexter op het einde was zo slecht.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:58 schreef Em31 het volgende:
Breaking Bad was tot het einde bizar goed. De laatste seizoenen waren misschien wel beter dan de eersten, dat gebeurt echt bijna nooit.
Ohjaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inderdaad, Dexter op het einde was zo slecht.
En de maker van die serie lukt dat gewoon nog eens met Better Call Saulquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:58 schreef Em31 het volgende:
Breaking Bad was tot het einde bizar goed. De laatste seizoenen waren misschien wel beter dan de eersten, dat gebeurt echt bijna nooit.
Ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohjaben wel benieuwd naar dat nieuwe seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder heb ik echt genoten van die serie. En van Michael C. Hall in die strakke shirts
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik moet nog beginnen aan seizoen 4, maar op de een of andere manier lukt het me niet om eraan te beginnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu (nou ja, niet nu, nu ben ik aan het werk) bezig met seizoen 6 van Once Upon A Time, maar dat vind ik toch ook al wel minder worden dan de eerdere seizoenen. Over seizoen 7 las ik hier, maar ook elders op Het Net, nog slechtere verhalen, we gaan het meemaken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook
Wantdat laatste seizoen was echt bar slecht.Ja toen waren er sowieso minder series dan nu, dus die spanning toen nog elke weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder heb ik echt genoten van die serie. En van Michael C. Hall in die strakke shirts![]()
Ik vond seizoen zes ook niet heel sterk. Dat terwijl ik seizoen juist nog heel goed vond. Seizoen zeven ben ik na anderhalve aflevering niet verder gegaan. Niet dat het superslecht was, maar vond het wel best zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu (nou ja, niet nu, nu ben ik aan het werk) bezig met seizoen 6 van Once Upon A Time, maar dat vind ik toch ook al wel minder worden dan de eerdere seizoenen. Over seizoen 7 las ik hier, maar ook elders op Het Net, nog slechtere verhalen, we gaan het meemaken.
Staat die op Netflix?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de mooiste series met ook een prachtig einde is voor mij Bojack Horseman.
Ik heb er vaker over gehad en volgens mij heeft niemand dat hier gekeken, maar dat houdt me niet tegen om het er nog vaker over te hebben
Vooral niet laten doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de mooiste series met ook een prachtig einde is voor mij Bojack Horseman.
Ik heb er vaker over gehad en volgens mij heeft niemand dat hier gekeken, maar dat houdt me niet tegen om het er nog vaker over te hebben
Ja! Als het goed is wel. Het is soms wel een beetje een deprimerende serie, maar als je daar tegen kan, dan ga je het prachtig vinden. Het heeft een 8,7 op imdb.quote:
Zelfs na de zesde keer blijf je om Family Guy lachen, dus dat begrijp ik ook welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooral niet laten doenIk heb er inderdaad nog geen aflevering van gekeken. Soms vind ik het toch een soort drempel om aan een nieuwe serie te beginnen en dan kijk ik maar een aflevering Family Guy voor de zesde keer of zo
Ik zal 'm toevoegen aan de te kijken lijst.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Als het goed is wel. Het is soms wel een beetje een deprimerende serie, maar als je daar tegen kan, dan ga je het prachtig vinden. Het heeft een 8,7 op imdb.
[..]
Ok, helder. Jammer, maar kan gebeuren.quote:https://nos.nl/artikel/23(...)met-technisch-defect
Een van de twee transportvliegtuigen waarmee Nederlanders en anderen uit Kabul moeten worden geëvacueerd, heeft een technisch defect. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, meldt het ministerie van Defensie.
Ehm, dat vind ik dan weer iets minder helder.quote:Het toestel, een C-130 Hercules, staat op een luchthaven in de regio Afghanistan, waarschijnlijk in een van de buurlanden.
Ik had helemaal niet door dat het laatste seizoen al op Netflix stondquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:08 schreef Redefine het volgende:
Ben nu zelf How to Get Away With Murder het laatste seizoen aan het kijken en die is juist weer wat beter dan seizoen 5. Die kan ik bij wijze van spreken in een keer achter elkaar zien omdat ik door door zou willen blijven kijken.
Ik zat er al wat langer op te wachten, omdat het meestal korter na uitzenden er op staat. Maar zat nu helaas nog een extra jaar tussen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat het laatste seizoen al op Netflix stondvorige week gekeken, was inderdaad beter en vloog er ook doorheen.
Je plaatst inderdaad geen lange zin.quote:
Ik zat elke maand dus weer te kijken of hij tussen de nieuwe aankondigingen stond, uiteindelijk helemaal gemist. Ze hebben er ook niet echt reclame voor gemaakt blijkbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zat er al wat langer op te wachten, omdat het meestal korter na uitzenden er op staat. Maar zat nu helaas nog een extra jaar tussen.
Het gekke bij HTGAWM is dat per seizoen het verschilt hoe snel ik m wil bekijken.
De eerste twee seizoenen wilde ik maar doorkijken. Terwijl ik bij S3 halverwege was afgehaakt. Daarna jaren later weer opgepakt. S4 was weer heel goed. S5 matig en S6 gaan weer goed.
Nou ja goed in de zin dat je door wil blijven kijken. Of het ook echt goed is, is dan weer een tweede
Gewoon in het ESF gedeelte van het forum blijven, daar zit je een stuk veiligerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:27 schreef Yesse het volgende:
Ik heb weer de fout gemaakt om in NWS te kijken. De reacties op het feit dat een non-binair persoon een kind krijgt daar druipt het onbegrip vanaf. Alsof een kind bij de geboorte al het woord "mama" heeft ingeprent en iets anders er nooit meer in gaat. Of dat een als vrouw geboren persoon zichzelf "niet man of non-binair" kan voelen want ze zijn het nog nooit geweest![]()
(ondanks dat het wetenschappelijk is bewezen dat je het brein daadwerkelijk afwijkt van iemand die zich wel thuisvoelt in het lichaam..)
Soms vraag ik me af of we straks in een samenleving moeten leven waarin iedereen dezelfde kleding draagt, dezelfde haarstijl en een beperkt aantal "toegestane woorden" mag gebruiken. Het ironische en jammere is dat diezelfde mensen wel roepen dat er vrijheid van meningsuiting moet zijn en dat je "alles moet kunnen zeggen". Maar een transgender mag zichzelf niet zijn.
Gelukkig is er tegenwoordig twitter om ze op internet voor schut te zetten! Twitter is toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Weer bijna een omi opi in de Vuelta
Ik ben uiteindelijk om 4 uur gaan shoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je plaatst inderdaad geen lange zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |