Oh, ging het daar om.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor wie niet als ik denkt aan de geboorte van jonge koeien bij het woord 'kalveren' en niets meer begrijpt van de rest van Strani's post: het gaat hier om de uitreiking van de verschillende Gouden Kalf-filmprijzen
Ja, ik schrijf het ook alleen maar zoals Teletekst het schrijft. Gezien het gemiddeld indrukwekkend hoge IQ van de mensen in deze SC verwachtte ik geen problemen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor wie niet als ik denkt aan de geboorte van jonge koeien bij het woord 'kalveren' en niets meer begrijpt van de rest van Strani's post: het gaat hier om de uitreiking van de verschillende Gouden Kalf-filmprijzen
Val ik daar eens even flink door de mand.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik schrijf het ook alleen maar zoals Teletekst het schrijft. Gezien het gemiddeld indrukwekkend hoge IQ van de mensen in deze SC verwachtte ik geen problemen.
Nee. Je was het gewoon vergetenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik schrijf het ook alleen maar zoals Teletekst het schrijft. Gezien het gemiddeld indrukwekkend hoge IQ van de mensen in deze SC verwachtte ik geen problemen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Je was het gewoon vergeten
Nou ja ik weet niet hoe duur zo'n kalf is maar je kan ze als je goed kijkt in de berm zien liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar is dit niet gewoon een verkapte bezuiniging? Nu interesseer ik me te weinig voor de Gouden kalven dat ik niet weet welke categorieën er allemaal zijn, maar als er voorheen eentje was voor man en dezelfde voor vrouw en dat dat er nu nog maar een is voor beide. Dan worden er dus minder kalveren uitgereikt.
Inkrimping van de veestapel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet hoe duur zo'n kalf is maar je kan ze als je goed kijkt in de berm zien liggen.
Het zal geen puur goud zijn. De gouden medailles op de Spelen zijn ook iets van 90% zilver. Dat scheelt al behoorlijk. Als je op zo'n heel gala twee prijzen kunt uitsparen is dat procentueel gezien misschien niet eens zo veelquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet hoe duur zo'n kalf is maar je kan ze als je goed kijkt in de berm zien liggen.
Nee precies, dat denk ik ook hoor (het zullen er wellicht iets meer zijn dan dat, maar dan nog).quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zal geen puur goud zijn. De gouden medailles op de Spelen zijn ook iets van 90% zilver. Dat scheelt al behoorlijk. Als je op zo'n heel gala twee prijzen kunt uitsparen is dat procentueel gezien misschien niet eens zo veel
Die hele Gouden Kalf-uitreiking interesseert me te weinig om hier een mening over te hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, dat denk ik ook hoor (het zullen er wellicht iets meer zijn dan dat, maar dan nog).
Maarrr wat vinden jullie er nou van?
Eerste kop is "Brandbom door raam journalist", maar jouw oog valt meteen op de kalveren?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hele Gouden Kalf-uitreiking interesseert me te weinig om hier een mening over te hebben.
Het is weer zó'n dag, zie ikquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerste kop is "Brandbom door raam journalist", maar jouw oog valt meteen op de kalveren?
Maar dat heeft die zelf gedaan, dus daar wil die niet de aandacht op leggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerste kop is "Brandbom door raam journalist", maar jouw oog valt meteen op de kalveren?
Dit punt was alleen van waarde geweest als je puur de kop had benoemd. Maar in jouw reactie nam je wel al een deel van de inhoud mee. Dus mijn punt blijft staanquote:
Jaaaa maar wat VIND JE ER NOU VAN!?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit punt was alleen van waarde geweest als je puur de kop had benoemd. Maar in jouw reactie nam je wel al een deel van de inhoud mee. Dus mijn punt blijft staan
Het is bij filmfestivals niet ongebruikelijk dat er maar één acteurs prijs te winnen is. Dus dat sluit daar wel bij aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, dat denk ik ook hoor (het zullen er wellicht iets meer zijn dan dat, maar dan nog).
Ik vraag me af hoe dit in de komende jaren gaat uitwerken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat laatste gaat vrijwel ongetwijfeld gebeuren. Toch blijf ik voorstander, ook omdat het een beetje een principekwestie is. Vrouwen hebben geen handicap ten opzichte van mannen om goed te kunnen acteren dus het is ook zinloos om er een aparte categorie voor te hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit in de komende jaren gaat uitwerken.
Het probleem wat het oplost is dat je acteurs die zich niet tot een van beide categorieën rekenen nu een kalf kan geven zonder ze toch in een van die twee hokjes te plaatsen. Aan de andere kant creëer je het "probleem" dat voortaan maar één categorie kan winnen en ik voorzie wel een keer klachten wanneer bijvoorbeeld iets te veel jaar achter elkaar een man die prijs wint of zo.
Dat is ook zo ja! Wel fijn (vind ik) dat een relatief grote filmprijs het nu ook probeert.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:46 schreef Em31 het volgende:
Televizier heeft al een tijdje een gezamenlijke categorie volgens mij? In Nederland lijkt me dat wel gewoon werken.
Maar als je alles puur klinisch op acteertalent wil beoordelen dan geldt het niet hebben van een handicap voor andere categorieën ook. Er zijn zat films waar bijvoorbeeld een bijrol de eigenlijke hoofdrol overschaduwde. Die bijrol is ook gewoon een acteur, dus die zou dan ook meteen in die ene prijs gevoegd kunnen worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat laatste gaat vrijwel ongetwijfeld gebeuren. Toch blijf ik voorstander, ook omdat het een beetje een principekwestie is. Vrouwen hebben geen handicap ten opzichte van mannen om goed te kunnen acteren dus het is ook zinloos om er een aparte categorie voor te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |