SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Yep, mijn vaste romance voor Shepard.quote:
Zo doen wij dat, en daarom zou ik een goede mod zijn voor GAMquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, mijn vaste romance voor Shepard.
Tali
En tevens een kwinkslag naar de actualiteit.
Mooi bruggetje tussen games en actuele zaken.
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrewquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo doen wij dat, en daarom zou ik een goede mod zijn voor GAM
@:GGMM LEES JE EVEN MEE?
Geregeld. Ik zie mijn kleurtje wel verschijnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
wat is er mis mee?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Wie bedenkt nou dat het is goed is er er 1300 games in de sale zijn.
Van Riko.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geregeld. Ik zie mijn kleurtje wel verschijnen.
en dan mag ik slotjes zetten
Dat onze ricko zn oude username nog niet geclaimd heeftquote:
Teveel om doorheen te scrollen of er iets interessants tussen zitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is er mis mee?
spongebob voor 2 tientjes
pspricesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Teveel om doorheen te scrollen of er iets interessants tussen zit
Ja echt. Was helemaal gehyped vanwege dit topic destijds, maar speel t echt zeldenquote:
Nog niet blauw. Duurt lang.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:34 schreef Jimbo het volgende:
Kan niet lang meer duren met deze support
quote:
Minder Doritos etenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nu een kleine twee weken mijn PS5, maar de standaard meegeleverde controller wordt al vies.
Dat reliëf aan de onderzijde is wel gaaf om te zien, maar dus ook goed vuil vast. Wel jammer.
Ik vreet die rommel nooit.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:36 schreef Jimbo het volgende:
Idd, misschien een keer met schone handen gamen
Heb dat ding al sinds launch en hij is nog gewoon wit
Ik was mijn handen altijd, maar toch worden ze vies. Dode huidcellen hopen zich op aan de onderkant van de grips.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Dat.
Hier ook een day one PS5, met 2 witte controllers.
Nog steeds brandschoon en spierwit.
Eerst handen wassen na de kaas chips en dan pas gamen.
Ga eens naar de dokter ofzo. Als je je handen wast hoort er geen smeurie overal te komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Ik was mijn handen altijd, maar toch worden ze vies. Dode huidcellen hopen zich op aan de onderkant van de grips.
The Last of Us 1 en 2.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Houniet het volgende:
Yes we can, PS5 in de pocket. Direct kennis gemaakt met PlayStation Plus. Hebben jullie nog aanraders qua games? Ik kom vanaf het andere geloof af
.
Maar ook zonder VR is het de beste Tetris sinds Tetris DS. Gebruik je de focus wel in je games? Of hou je gewoon niet van vallende blokjes?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 07:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja echt. Was helemaal gehyped vanwege dit topic destijds, maar speel t echt zelden(Tetris Effect dus)
Het is niets meer dan een platte tetris (niet eens VR) met wat VR effecten er omheen. Sure, de effecten zijn mooi, leuk dat e geluiden en beelden sneller gaan of veranderen met je spel... maar that's it. Ik kijk nog steeds naar een plat 2D Tetris scherm, en als ik te veel focus op t spel zelf dan zie ik de omgeving er omheen toch maar amper. Kan net zo goed de bril afzetten. Vond het echt 0 (oke, 1 op de schaal van 10 dan) toevoeging qua VR.
Heb t een paar dagen gespeeld en in de kast gegooid. Niks aan
Mooi hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
Gebruiker 1: PS5 is wel luidruchtig ivm de Xbox
Users: Er is vast iets mis met je gehoor
Gebruiker 2: Dual Sense wordt snel vies dankzij het reliëf aan de onderkant
Users: Er is vast iets mis met je handen
Warzone, is gratisquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Houniet het volgende:
Yes we can, PS5 in de pocket. Direct kennis gemaakt met PlayStation Plus. Hebben jullie nog aanraders qua games? Ik kom vanaf het andere geloof af
.
Hihahoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
Nee man, gewoon oranje kruimelsquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Dat.
Hier ook een day one PS5, met 2 witte controllers.
Nog steeds brandschoon en spierwit.
Eerst handen wassen na de kaas chips en dan pas gamen.
Moet zeggen dat ik van beide echt geen enkele last hebquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
Hoezo de beste tetris sinds?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ook zonder VR is het de beste Tetris sinds Tetris DS. Gebruik je de focus wel in je games? Of hou je gewoon niet van vallende blokjes?
Geweldige gamequote:
Je kan nu bij de ps+ collection. Probeer die eerst allemaal zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Houniet het volgende:
.
Er is vast wat mis met jou als je het zo ziet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
En dan hebben we nog Notorious_Roy die graag over Xbox praat in het Sony topic.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
als die cockboy niet over z'n switch begintquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan hebben we nog Notorious_Roy die graag over Xbox praat in het Sony topic.
Daar zitten best wel hele fijne games tussenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je kan nu bij de ps+ collection. Probeer die eerst allemaal zou ik zeggen
Je bent gewoon viesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nu een kleine twee weken mijn PS5, maar de standaard meegeleverde controller wordt al vies.
Dat reliëf aan de onderzijde is wel gaaf om te zien, maar dus ook goed vuil vast. Wel jammer.
Dat weet jij helemaal niet.quote:
Je zegt het zelfquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Half 8? Of eerder?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Iets minder dan twee uur nog. Ben benieuwd.
Half 8 Nederlandse tijd, maar gezien de verwachte queue zou ik om 19:00 al online zijn.quote:
Af en toe zie je bij mij ook een klein vlekkie hoor, even wegpoetsen en klaar. Maar goed, verder na zo'n half jaar nog altijd spier wit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
https://www.twitch.tv/timthetatmanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ik zie nog niks
VANGUARDED
[ afbeelding ]
Je kan niet eens Cold War, Vanguard en Warzone op je PS5 plaatsen….quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef Jimbo het volgende:
Vanguard 270gb... koekoek, kan je niet eens 2x op je PS5 zetten
For the players.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan niet eens Cold War, Vanguard en Warzone op je PS5 plaatsen….
Da's het hele pakket, game zelf is zo'n 70GB.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef Jimbo het volgende:
Vanguard 270gb... koekoek, kan je niet eens 2x op je PS5 zetten
Ach ja blijkbaar een gratis update dus prima.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:56 schreef Pheno het volgende:
Als het vissen net zo saai is als in ESO: never mind…
Hengel uitgooien, wachten op dobber en dan hopen op goede RNG. Enige waar je op moet letten: drie type water, dus drie type aas. Dan zie ik liever FFXIV: tijden van de dag maken uit, waar je vist, allerlei fish skills en als je bepaalde vissen beet hebt nog gokken of je die als aas voor predator-vissen gebruikt. Dat heb ik uren gedaan: minigame op zich.
Lekker man TES 6 kan nog een paar jaar wachtenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht wel op de next-gen broodrooster update
Die gaat sowieso nog wel even durenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker man TES 6 kan nog een paar jaar wachten
De volgende next genquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gaat sowieso nog wel even duren
Vissen in RDR2quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:56 schreef Pheno het volgende:
Hengel uitgooien, wachten op dobber en dan hopen op goede RNG. Enige waar je op moet letten: drie type water, dus drie type aas. Dan zie ik liever FFXIV: tijden van de dag maken uit, waar je vist, allerlei fish skills en als je bepaalde vissen beet hebt nog gokken of je die als aas voor predator-vissen gebruikt. Dat heb ik uren gedaan: minigame op zich.
Maar, je wilt toch ook het hele pakket?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Da's het hele pakket, game zelf is zo'n 70GB.
rdr2quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vissen in RDR2
Of in Far Cry 5 was ook wel ok
Vissen in Skyrim toevoegenIs dat het meest noemenswaardige van die upgrade?
Ik vond t in FF XV echt een irritante mini game/challenge, dat vissenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:56 schreef Pheno het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, je wilt toch ook het hele pakket?
Dat laatste. Maar volgens mij doen vooral mannrn dat vooral voor de schultenbrau en om even weg van de vrouw te zijn of zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:17 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik vind vissen IRL ook echt vreselijk
De nieuwe generatie gamers moet deze tijdloze klassieker ook gemakkelijk kunnen spelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:08 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Echt serieus? Skyrim alweer een nieuwe versie. Begint nu toch wel echt triest te worden hoor. Het is een toffe game, maar om het nou zoveel keer uit te brengen man man man.
Hoewel het er niet bij staat, is die van 30 euro wel degelijk de PS5 upgrade.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:26 schreef DKUp het volgende:
Ik zie nergens de ¤30,- AC Japan PS5-upgrade in de store. Wel de ¤20,- Director’s Cut PS4-upgrade.
Anders wacht ik wel lekker op de PS5-versie fysiek goedkoop
Blijkbaar moet je de AC Japan-disc in de PS5 stoppen en dan komt de ¤29,99 complete PS5 upgrade beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoewel het er niet bij staat, is die van 30 euro wel degelijk de PS5 upgrade.
En ik heb geen ps4 spellen ofzo dus dan de digital versie en het verschil in geld bijleggen voor de aankoop van een goede ssd?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:53 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik zit te twijfelen om een PS5 aan te schaffen want dat kan goed in 2022 zijn en wil ik dan nog anderhalf jaar oude hardware, hoe denken jullie hierover?
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt, maar koop gewoon een PlayStation 5 met disc. Een extra SSD is niet echt nodig tenzij je tientallen games gaat installeren. Of twee Call of Dutiesquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:57 schreef hanskraaijjr het volgende:
[..]
En ik heb geen ps4 spellen ofzo dus dan de digital versie en het verschil in geld bijleggen voor de aankoop van een goede ssd?
Als je geld wil besparen dan koop je juist een discversie. Games tweedehands kopen is altijd goedkoper dan digitaal, zelfs bij digitale aanbiedingen. En daarnaast kan je ze ook nog eens verkopen als je ze zat bent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:57 schreef hanskraaijjr het volgende:
[..]
En ik heb geen ps4 spellen ofzo dus dan de digital versie en het verschil in geld bijleggen voor de aankoop van een goede ssd?
Suces met er één fixen voor 2022quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:53 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik zit te twijfelen om een PS5 aan te schaffen want dat kan goed in 2022 zijn en wil ik dan nog anderhalf jaar oude hardware, hoe denken jullie hierover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:32 schreef KennyPowers het volgende:
PAIN
[ afbeelding ]
screenshot failNu KassandraGODINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
PAIN
[ afbeelding ]
screenshot failnetjes, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Maandag tm woensdag. Kan je nog wel een invite sturenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Jimbo het volgende:
oh nicei s dat nu? Ook maar eens kijken dan
PAIN
[ afbeelding ]
screenshot failPff in 2 weken tijd, respect. Hoe veel uur in totaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is heel vaak een tientje. Heb 'm vorig jaar al voor die prijs gekocht. Zodra de upgrade er is ga ik' 'm opnieuw spelen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie The Witcher 3 nog nooit gespeeld heeft, Game of the Year Edition 9,99 euro in de Store.
thnx, zag dat ik hem al had.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maandag tm woensdag. Kan je nog wel een invite sturen
Alsof iemand hier the witcher nog niet heeft. Zonder die game te kopen stopte dkup en roy nooit over de DLCquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie The Witcher 3 nog nooit gespeeld heeft, Game of the Year Edition 9,99 euro in de Store.
Beide Metro games (2033 Redux en Last Light Redux) 2,99 per stuk.
Online Gwent or bust.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is heel vaak een tientje. Heb 'm vorig jaar al voor die prijs gekocht. Zodra de upgrade er is ga ik' 'm opnieuw spelen.
Voordeel van de GOTY Edition is dat alle dlc erbij zit.
Heb dat Gwent wel een tijdje gespeeld, maar is teveel pay to win voor mijn smaak.quote:
Ik heb de digitale PS4 versie van Tsushima en heb hem vanmiddag geupgrade naar de PS5 versie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:56 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb de digitale ps4 versie van GoT.
Kan ik dan de upgrade aanschaffen voor de ps5?
Of heb je daar echt de disc edition van GoT voor nodig?
Of kan ik met mijn versie van GoT gewoon de 30 euro upgrade kopen?
Top, thanks!quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de digitale PS4 versie van Tsushima en heb hem vanmiddag geupgrade naar de PS5 versie.
Gewoon in de Store zoeken naar de Directors Cut van ¤29,99
Dat is degene die je hebben moet.
Tsushima isquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Top, thanks!
Heb de game nog niet gespeeld, ik wachtte echt op deze upgrade
Hoop dat er nog een upgrade voor Tlou2, days gone, GoW en HZD komt
Maar die game wil je niemand aandoenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
Death Stranding krijgt voor de PS5 ook een Directors Cut.
Sommige cutscenes zijn te skippen in NG+, maar enkele main quest gerelateerde cutscenes niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Leuk dat ontwikkelaars trophy’s locken achter new game +, maar zorg dan dat ook de cutscenes skippable zijn..![]()
Nu heb ik Miles 100 proxent uit, alleen een paar niet ontkomende trophy’s die je alleen kan halen tijdens NG+, hoopte ik dat ik sne door het verhaal kon gaan gezien die niet heel groot is..
Verkapte laadscherm lijkt mij dus..
Was ik maar eerder begonnen met de dlc.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
Netjes, de 25e van de wereld
En de op 10 na snelste.
Interessant. Die game ga ik in de gaten houden. Hij lijkt erg op Descenders dat ik nu speel.quote:
Oeh, die is heel knap. Slechts 0,3% met alle dlc trophiesquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja! 100% CIV 6
https://psnprofiles.com/100-club/9957-sid-meiers-civilization-vi
Zit weinig bij dat echt moeilijk is, alleen veel moeite. Heel veel zo specifiek dat je het tijdens normaal spel niet snel zult tegenkomen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oeh, die is heel knap. Slechts 0,3% met alle dlc trophies
Thronebreaker: The Witcher Tales is echt een aanrader als je van Gwent houdt. Is vaak in de sale ook op te pikken voor ene tientje.quote:
Ik vind 't maar meh. Die sfeer ook, zo cringy.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Interessant. Die game ga ik in de gaten houden. Hij lijkt erg op Descenders dat ik nu speel.
Alleen is Riders Republic van het grote Ubisoft ipv het kleine Nederlandse Rage Squid.
GRRR voel ik mij toch voor 5 eur genaaidquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:34 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil 3 en Avengers zijn ¤14,98 bij de Game Mania.
Is er ook DLC van?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
GRRR voel ik mij toch voor 5 eur genaaid
En van mij.quote:
rawrquote:
Je zou tot 10 september kunnen wachten en de game dan kopen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren de Tales of Arise demo gedaan.
Ik vind t een beetje slap dat de tekst niet gesproken is, op wat standaard sound bites als "Uhu", "Right!" en "OK!" na. En een beetje een "chaotisch" vechtsysteem wat bij mij neerkwam op button smashing. Maar verder vond ik t er wel mooi uitzien qua kleuren en dergelijke. Ik sluit niet uit dat ik t ooit koop.
Dan ben ik nog bezig met andere zakenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou tot 10 september kunnen wachten en de game dan kopen.
Naar verluidtquote:
Journey heb ik nog liggen. Toen uitgezet omdat er andere spelers in het level kwamen waardoor ik geloof ik een trophy niet kon pakkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren ineens zin om ABZU te spelen. Geherinstalleerd en in 1 ruk uitgespeeld (ook niet zo lang).
Maar toch is Journey mooier.
Volgens mij kun je dat uitzetten, met die andere spelers.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Journey heb ik nog liggen. Toen uitgezet omdat er andere spelers in het level kwamen waardoor ik geloof ik een trophy niet kon pakken
Misschien leuk voor even tussendoor.
Ik vind het eigenlijk bijna jammer dat ik zoveel games heb. Weet gewoon nooit wat ik moet spelen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat uitzetten, met die andere spelers.
1st world problemsquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk bijna jammer dat ik zoveel games heb. Weet gewoon nooit wat ik moet spelen.
quote:
Ik heb de Witcher DLC weer f fop pauze gezte.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil ze dan ook uitspelen gelijk. Wat het lastiger maakt.
Heb met deze sale weer mijn mandje vol gedaan, maar nog niks gekocht.
Valhalla zou ik alleen spelen als je probleem hebt met in slaap komen. Daar kan het wel mee helpen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de Witcher DLC weer f fop pauze gezte.
Nu bezig met FF VII DLC en daarna de Avengers DLC.
Dan Witcher DLC en dan maar weer eens een e4cht volledig spel.
Hopelijk is tegen die tijd de patch uit voor Cybrpunk.,
Zo niet,,, uh, Valhalla of zo? Of die Journey-achtige game.
O, Witcher kon ik echt niet neerleggenquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de Witcher DLC weer f fop pauze gezte.
Nu bezig met FF VII DLC en daarna de Avengers DLC.
Dan Witcher DLC en dan maar weer eens een e4cht volledig spel.
Hopelijk is tegen die tijd de patch uit voor Cybrpunk.,
Zo niet,,, uh, Valhalla of zo? Of die Journey-achtige game.
Ik prima. Maar niet te lang, anders vergeet ik allesd weer. Maar dit is tussen e main game en de DLC in, dus vond t wel ff welletjes. Tijd voor wat anders.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, Witcher kon ik echt niet neerleggen
Ik heb Odyssey en Origins ook overleefd zonder al te veel te slapen. Als ik maar niet ALLE sidequests wil gaan doen, want dan is t te veel herhaling.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valhalla zou ik alleen spelen als je probleem hebt met in slaap komen. Daar kan het wel mee helpen.
Leuke game totdat je te overpowered werd met je vuur attacks.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, Witcher kon ik echt niet neerleggen
Nog 14 te gaan. Voor het verhaal dan. Het begint eigenlijk pas echt moeilijk te worden als je met heats gaat spelen. En dan vanaf een heat of 8 of zoquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk m'n eerste clear in Hades, moedergods.
De signs builds waren wel OP ja.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuke game totdat je te overpowered werd met je vuur attacks.
Daarna ontdekte ik bloodborne en dark souls 3 en die hadden precies wat ik wilde.
Nu nog aan een ps5 kunnen komen om demon souls te kunnen spelen.
Dat heb ik een tijdje terug ook betaald in afwachting van de patch. Maar die duurt nog ffquote:
Ik was er gisteren zo dichtbij. Had nog maar een of twee schoten met pijl en boog nodig maar werd net daarvoor door zo'n vuurskeletbom die hij gooit vermoord..quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk m'n eerste clear in Hades, moedergods.
quote:
Ja dat is nu een beetje t afwegen, voor mij ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje terug ook betaald in afwachting van de patch. Maar die duurt nog ff
Die derde boss is echt lastig ja, ook al vaak bij gesneuveld. Ik ga nu vaak eerst voor de Minotaur en daarna die gast met dat schild, lijkt voor mij beter te werken als andersom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gister toch maar weer twee runs gedaan, kom echt niet voorbij Boss 3.
Nier is god tier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
ik ben 2 dagen terug begonnen met rdr2 maar ik snap dat iedereen het traag vindt.
Heb er nu anderhalf uur inzitten maar als dit zo door blijft gaan dan gaat die er weer af en ga ik wel wat anders spelen.
zag dat nier automata ook op now staat. die schijnt ook wel leuk te zijn.
red ik dat in een maand?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nier is god tier.
Uiteraard wel alle endings halen. Zijn eigenlijk drie games in één!
RDR2 kwam ik ook moeilijk door, veel trager dan RDR1. Ik vond de setting van 1 eigenlijk leuker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
ik ben 2 dagen terug begonnen met rdr2 maar ik snap dat iedereen het traag vindt.
Heb er nu anderhalf uur inzitten maar als dit zo door blijft gaan dan gaat die er weer af en ga ik wel wat anders spelen.
Nier Automata kost je ongeveer 50-100 uur. Hangt er van af hoeveel side quests etc. je doet en hoeveel eindes je wilt spelenquote:
ik heb nog geen enkele nier gespeeld dus ga het wel beleven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
RDR2 kwam ik ook moeilijk door, veel trager dan RDR1. Ik vond de setting van 1 eigenlijk leuker.
Als je Nier Automata tof vindt moet je Nier Replicant ook spelen. Echt leuke games met goed verhaal
dus als ik een beetje door game is dat te doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Nier Automata kost je ongeveer 50-100 uur. Hangt er van af hoeveel side quests etc. je doet en hoeveel eindes je wilt spelen
Easyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Eerst uren (met name dat sneeuw gebied) is erg traag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
Ik vond de game echt ontzettend verslavend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus als ik een beetje door game is dat te doen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easyoh als jij het zo snel kan dan moet het wel lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Daarna is het alsnog traag. Heel het spel is traag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerst uren (met name dat sneeuw gebied) is erg traag.
Daarna, na je eerste kamp, wordt het wel beter.
Steengoede game.
Heb RDR2 al een tijdje niet gespeeld maar heb na het sneeuw gebied 4-5 missies ofzo gedaan maar vond het nog niet zo heel spannend. Terwijl ik RDR1 wel leuk vond, lekker met paard rondrennen, op dieren jagen etc. Ik vond dat hele gebied in het eerste gedeelte van het spel ook gewoon tof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerst uren (met name dat sneeuw gebied) is erg traag.
Daarna, na je eerste kamp, wordt het wel beter.
Steengoede game.
Zeker. Een boel endings zijn ook gewoon haha je bent dood. Uit mn hoofd moet je A, B en E.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh als jij het zo snel kan dan moet het wel lukken.
ik ga het wel beleven. morgen denk ik weer even verder met rdr2 om het nog een kans te geven en ondertussen zal ik vast nier naar de ps4 sturenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker. Een boel endings zijn ook gewoon haha je bent dood. Uit mn hoofd moet je A, B en E.
Maar check dat ff als je in ieder geval A en B hebt gedaan. En niets lezen over E a.u.b.
spoilerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Varatha, die speer, is ook tamelijk overpowered. Als je een beetje geluk hebt met RNG krijg je een speed boon en kun je gewoon je attack spammen en eigenlijk nauwelijks geraakt worden. Vooral in die 5 rooms voor is dat handig.
Is Kassandra op de Xbox niet op 60FPS?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:48 schreef DKUp het volgende:
KassandraGODIN is vanaf vandaag te bespelen met 60FPS op de PS5.
Xbox moet vanavond wel met goede dingen komen om hier bovenuit te komen.
Ook op de Series S en Xquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Is Kassandra op de Xbox niet op 60FPS?
Ja, Saints Row, een of twee verassingen in dan de usual suspects.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:28 schreef PjotterFRL het volgende:
Gezien hoe het jaar gaat verwacht ik niet zoveel van vandaag en morgen. Zullen morgen wel Elden Ring gameplay krijgen denk ik?
Er staat echt niets in die post van enige waarde wat spoilers betreft.quote:
Ik zou direct 20 Euro neertellen om RDR2 weer voor het eerst te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ben momenteel overigens bezig met TLOU 2. Ben ergens op 2/3 van het spel denk ik.
Momenteel nog op m'n lijst to play:
-Ghost of sushima DC
-Uncharted 4 en Lost Legacy
-Mortal Shell
-It takes two (ben halverwege denk ik)
-A way out
-Days Gone
-RDR2
Momenteel op pre-order of moet nog kopen
-Death Stranding DC (preordered)
-Returnal
-Demon Souls
-Ratchet and Clank
Zoveel games, zo weinig tijd
1 | Deze post is niet conform de nieuwe aanvullende policy. |
Ik zie het kleurtje wel verschijnen.quote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:22 schreef Jimbo het volgende:
Rip onze gevallen broeder @:KennyPowers
Watdan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:22 schreef Jimbo het volgende:
gestruikeld?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:22 schreef Jimbo het volgende:
Wel eerst even 24GB aan updates downloaden om mijn disc even uit het stenen tijdperk te halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:48 schreef DKUp het volgende:
KassandraGODIN is vanaf vandaag te bespelen met 60FPS op de PS5.
Xbox moet vanavond wel met goede dingen komen om hier bovenuit te komen.
Altijd fijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wel eerst even 24GB aan updates downloaden om mijn disc even uit het stenen tijdperk te halen.
Troosteloos is wel een goeie omschrijving zeg. Mijn god. Snap dat er dan games gemaakt worden waarin je veel sterft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:58 schreef Gehrman het volgende:
Kwam dit plaatje tegen van het From Software kantoor. Dat zulke legendarische games uit zo'n troosteloze omgeving komen. Maar misschien ook wel weer toepasselijk.
[ afbeelding ]
Ze zijn nu bezig met een 6 million ways to die game. Daar inspireert die omgeving wel het meeste voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Troosteloos is wel een goeie omschrijving zeg. Mijn god. Snap dat er dan games gemaakt worden waarin je veel sterft.
Choose one?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met een 6 million ways to die game. Daar inspireert die omgeving wel het meeste voor.
Hier nog meer foto's:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:58 schreef Gehrman het volgende:
Kwam dit plaatje tegen van het From Software kantoor. Dat zulke legendarische games uit zo'n troosteloze omgeving komen. Maar misschien ook wel weer toepasselijk.
[ afbeelding ]
Het wordt er niet beter opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier nog meer foto's:
https://www.gameinformer.(...)9-s-development.aspx
Het begint nog wel okay. Pand aan de buitenkant is wel okay, diorama en beeld bij binnenkomst. Maar dan kom je op de vloerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier nog meer foto's:
https://www.gameinformer.(...)9-s-development.aspx
Dit jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het begint nog wel okay. Pand aan de buitenkant is wel okay, diorama en beeld bij binnenkomst. Maar dan kom je op de vloer
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:31 schreef StateOfMind het volgende:
Dat beeld is
Maar blijkbaar hoe naargeestiger de werkomgeving, des te beter de games![]()
Dan ben ik wel benieuwd naar de kantoor ruimtes van CDPR ten tijde van The Witcher 3.
Heb je tips voor het eerste deel aan me?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O, Banner Saga 2 en 3 in de sale.
Ik vond 1 best leuk tussendoor --> KOPUUUHHH!
stiekem wel fijn, dat onderscheid ons toch lekker van de plebs zoals @Rickocumquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
PS5 kopen is momenteel nog steeds niet te doen als je niet in een Discord/Telegram groep zit met notificaties. En zelfs dan is het lastig.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stiekem wel fijn, dat onderscheid ons toch lekker van de plebs zoals @:Rickocum
Volgend jaar komen er een hoop toffe games uit dus kan me niet voorstellen dat die lang blijft stofhappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef over_hedge het volgende:
ik heb sinds dag 1 een ps5. En die staat nu stop te happen
Afhankelijk van het wapen kom ik meestal wel bij de eindbaas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gister toch maar weer twee runs gedaan, kom echt niet voorbij Boss 3.
Bij hades? Welke stage? 1 of 2? bij 2 is een kwestie in de buurt van het rondje blijven zodat als die zijn lasers doet je daar kan chillen tot het over isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Afhankelijk van het wapen kom ik meestal wel bij de eindbaas.
Alleen 22 runs later nog niet neergelegd, ik pak gewoon teveel dmg daar.
Waarom zou ie in een stop happen? Dan stroomt je bad straks leeg ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Hier gaat ie eigenlijk elke dag wel aanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef over_hedge het volgende:
moet je eens gaan gebruiken ipv al die internet spelletjes, man man manquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
moet je eens gaan gebruiken ipv al die internet spelletjes, man man man
Ik ben elite ohmin pwnage Xbox series X ultimate game pass owner. Ik lach om die gare ps5 met geen games!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukt bij poging 24. Probleem meer bij Hades is dat ik teveel dmg van zijn zwaard aanvallen pak.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij hades? Welke stage? 1 of 2? bij 2 is een kwestie in de buurt van het rondje blijven zodat als die zijn lasers doet je daar kan chillen tot het over is
Mijn beste tot nu toe is een 32 heat. Dat is niet leuk meer hoe moeilijk het is(heats is een manier om het moeilijker te maken nadat je klaar met hades verslaan bent)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gelukt bij poging 24. Probleem meer bij Hades is dat ik teveel dmg van zijn zwaard aanvallen pak.
Zodra ik focus op de adds krijg ik meestal rake tikken
Consolewars! Ban! Optreden Jimbo!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:54 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik ben elite ohmin pwnage Xbox series X ultimate game pass owner. Ik lach om die gare ps5 met geen games!
Gewoon in Xbox posten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is er geen centraal gamescon topic?
Dat zou betekenen dat je PS4 ook stof zou staan te happen, toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik gok dat de creative director wel eens hipper inspirerender kantoor heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Troosteloos is wel een goeie omschrijving zeg. Mijn god. Snap dat er dan games gemaakt worden waarin je veel sterft.
Ik minder dan voorgeen, maar dat komt door mn TV :quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb mijn PS5 sinds launch en die gebruik ik sinds de die tijd toch zeer regelmatig.
Vrijwel dagelijks, als mijn handen dat toelaten.
Het is gewoon een leuk tussendoortje. Vind t verhaal en de muziek wel mooi.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je tips voor het eerste deel aan me?
Heb deel 1,2,3 in plastic liggen en zoek iets waar ik rustig aan kan spelen.
Ik kan het zelf niet. Maar ik had daar mijn minions voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
@yvonne ?quote:
Ja. Is ook zo. Speel het meeste op pcquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je PS4 ook stof zou staan te happen, toch?
Ook wel bekend als de originele dark souls 2dquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Probeer weer een dagje Mega Man 1 te spelen.
Man man man wat ben ik hier slecht in.
Die levels van Iceman en Fireman zijn niet te doen.
Het hele spel uitspelen is slechts een bronzen trofee waard. Gekkenwerk zeg ik je!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook wel bekend als de originele dark souls 2d
jezusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hele spel uitspelen is slechts een bronzen trofee waard. Gekkenwerk zeg ik je!
Deel 2 is vele malen eenvoudiger.
Brons voor iedere van de eerste 6 Mega Man games uitspelen. Daarna nog een paar bronsjes en wat zilver voor uitdagingen in deze spellen. Speedruns geloof ik.quote:
ja ehm, klinkt als iets wat ik over sla haha, succes ermeequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brons voor iedere van de eerste 6 Mega Man games uitspelen. Daarna nog een paar bronsjes en wat zilver voor uitdagingen in deze spellen. Speedruns geloof ik.
Hmm?quote:
quote:
Elke dag blauwquote:
Er staat nog geen topic in medquote:
Waarom is er nog geen MEDisch subforum eigenlijk?quote:
als je snel bent kan je nog een Halo edition scorenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken me hier niet in.
Tijd om een xbox te kopen
Nee man, geen geld voor dat soort zaken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je snel bent kan je nog een Halo edition scoren
dure vrouw?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, geen geld voor dat soort zaken.
Geld vliegt uit de pocket deze maanden.
Studieschuld, bank, koelkast, vakantie, oven, verjaardagen van vrouw, moeder, zwager en schoonvader.quote:
ah well, live a litte <3quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studieschuld, bank, koelkast, vakantie, oven, verjaardagen van vrouw, moeder, zwager en schoonvader.
Daarnaast kleine zaken voor het huis. En dan moet ik ook nog nieuwe kleding hebben. Nee, mijn loon was deze maand niet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |