SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Yep, mijn vaste romance voor Shepard.quote:
Zo doen wij dat, en daarom zou ik een goede mod zijn voor GAMquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, mijn vaste romance voor Shepard.
Tali
En tevens een kwinkslag naar de actualiteit.
Mooi bruggetje tussen games en actuele zaken.
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrewquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo doen wij dat, en daarom zou ik een goede mod zijn voor GAM
@:GGMM LEES JE EVEN MEE?
Geregeld. Ik zie mijn kleurtje wel verschijnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
wat is er mis mee?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Wie bedenkt nou dat het is goed is er er 1300 games in de sale zijn.
Van Riko.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geregeld. Ik zie mijn kleurtje wel verschijnen.
en dan mag ik slotjes zetten
Dat onze ricko zn oude username nog niet geclaimd heeftquote:
Teveel om doorheen te scrollen of er iets interessants tussen zitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is er mis mee?
spongebob voor 2 tientjes
pspricesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Teveel om doorheen te scrollen of er iets interessants tussen zit
Ja echt. Was helemaal gehyped vanwege dit topic destijds, maar speel t echt zeldenquote:
Nog niet blauw. Duurt lang.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:34 schreef Jimbo het volgende:
Kan niet lang meer duren met deze support
quote:
Minder Doritos etenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nu een kleine twee weken mijn PS5, maar de standaard meegeleverde controller wordt al vies.
Dat reliëf aan de onderzijde is wel gaaf om te zien, maar dus ook goed vuil vast. Wel jammer.
Ik vreet die rommel nooit.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:36 schreef Jimbo het volgende:
Idd, misschien een keer met schone handen gamen
Heb dat ding al sinds launch en hij is nog gewoon wit
Ik was mijn handen altijd, maar toch worden ze vies. Dode huidcellen hopen zich op aan de onderkant van de grips.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Dat.
Hier ook een day one PS5, met 2 witte controllers.
Nog steeds brandschoon en spierwit.
Eerst handen wassen na de kaas chips en dan pas gamen.
Ga eens naar de dokter ofzo. Als je je handen wast hoort er geen smeurie overal te komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Ik was mijn handen altijd, maar toch worden ze vies. Dode huidcellen hopen zich op aan de onderkant van de grips.
The Last of Us 1 en 2.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Houniet het volgende:
Yes we can, PS5 in de pocket. Direct kennis gemaakt met PlayStation Plus. Hebben jullie nog aanraders qua games? Ik kom vanaf het andere geloof af
.
Maar ook zonder VR is het de beste Tetris sinds Tetris DS. Gebruik je de focus wel in je games? Of hou je gewoon niet van vallende blokjes?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 07:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja echt. Was helemaal gehyped vanwege dit topic destijds, maar speel t echt zelden(Tetris Effect dus)
Het is niets meer dan een platte tetris (niet eens VR) met wat VR effecten er omheen. Sure, de effecten zijn mooi, leuk dat e geluiden en beelden sneller gaan of veranderen met je spel... maar that's it. Ik kijk nog steeds naar een plat 2D Tetris scherm, en als ik te veel focus op t spel zelf dan zie ik de omgeving er omheen toch maar amper. Kan net zo goed de bril afzetten. Vond het echt 0 (oke, 1 op de schaal van 10 dan) toevoeging qua VR.
Heb t een paar dagen gespeeld en in de kast gegooid. Niks aan
Mooi hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
Gebruiker 1: PS5 is wel luidruchtig ivm de Xbox
Users: Er is vast iets mis met je gehoor
Gebruiker 2: Dual Sense wordt snel vies dankzij het reliëf aan de onderkant
Users: Er is vast iets mis met je handen
Warzone, is gratisquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Houniet het volgende:
Yes we can, PS5 in de pocket. Direct kennis gemaakt met PlayStation Plus. Hebben jullie nog aanraders qua games? Ik kom vanaf het andere geloof af
.
Hihahoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
Nee man, gewoon oranje kruimelsquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Dat.
Hier ook een day one PS5, met 2 witte controllers.
Nog steeds brandschoon en spierwit.
Eerst handen wassen na de kaas chips en dan pas gamen.
Moet zeggen dat ik van beide echt geen enkele last hebquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
Hoezo de beste tetris sinds?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ook zonder VR is het de beste Tetris sinds Tetris DS. Gebruik je de focus wel in je games? Of hou je gewoon niet van vallende blokjes?
Geweldige gamequote:
Je kan nu bij de ps+ collection. Probeer die eerst allemaal zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Houniet het volgende:
.
Er is vast wat mis met jou als je het zo ziet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
En dan hebben we nog Notorious_Roy die graag over Xbox praat in het Sony topic.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic trouwens
als die cockboy niet over z'n switch begintquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan hebben we nog Notorious_Roy die graag over Xbox praat in het Sony topic.
Daar zitten best wel hele fijne games tussenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je kan nu bij de ps+ collection. Probeer die eerst allemaal zou ik zeggen
Je bent gewoon viesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nu een kleine twee weken mijn PS5, maar de standaard meegeleverde controller wordt al vies.
Dat reliëf aan de onderzijde is wel gaaf om te zien, maar dus ook goed vuil vast. Wel jammer.
Dat weet jij helemaal niet.quote:
Je zegt het zelfquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Half 8? Of eerder?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Iets minder dan twee uur nog. Ben benieuwd.
Half 8 Nederlandse tijd, maar gezien de verwachte queue zou ik om 19:00 al online zijn.quote:
Af en toe zie je bij mij ook een klein vlekkie hoor, even wegpoetsen en klaar. Maar goed, verder na zo'n half jaar nog altijd spier wit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
https://www.twitch.tv/timthetatmanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ik zie nog niks
VANGUARDED
[ afbeelding ]
Je kan niet eens Cold War, Vanguard en Warzone op je PS5 plaatsen….quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef Jimbo het volgende:
Vanguard 270gb... koekoek, kan je niet eens 2x op je PS5 zetten
For the players.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan niet eens Cold War, Vanguard en Warzone op je PS5 plaatsen….
Da's het hele pakket, game zelf is zo'n 70GB.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef Jimbo het volgende:
Vanguard 270gb... koekoek, kan je niet eens 2x op je PS5 zetten
Ach ja blijkbaar een gratis update dus prima.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:56 schreef Pheno het volgende:
Als het vissen net zo saai is als in ESO: never mind…
Hengel uitgooien, wachten op dobber en dan hopen op goede RNG. Enige waar je op moet letten: drie type water, dus drie type aas. Dan zie ik liever FFXIV: tijden van de dag maken uit, waar je vist, allerlei fish skills en als je bepaalde vissen beet hebt nog gokken of je die als aas voor predator-vissen gebruikt. Dat heb ik uren gedaan: minigame op zich.
Lekker man TES 6 kan nog een paar jaar wachtenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht wel op de next-gen broodrooster update
Die gaat sowieso nog wel even durenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker man TES 6 kan nog een paar jaar wachten
De volgende next genquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gaat sowieso nog wel even duren
Vissen in RDR2quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:56 schreef Pheno het volgende:
Hengel uitgooien, wachten op dobber en dan hopen op goede RNG. Enige waar je op moet letten: drie type water, dus drie type aas. Dan zie ik liever FFXIV: tijden van de dag maken uit, waar je vist, allerlei fish skills en als je bepaalde vissen beet hebt nog gokken of je die als aas voor predator-vissen gebruikt. Dat heb ik uren gedaan: minigame op zich.
Maar, je wilt toch ook het hele pakket?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Da's het hele pakket, game zelf is zo'n 70GB.
rdr2quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vissen in RDR2
Of in Far Cry 5 was ook wel ok
Vissen in Skyrim toevoegenIs dat het meest noemenswaardige van die upgrade?
Ik vond t in FF XV echt een irritante mini game/challenge, dat vissenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:56 schreef Pheno het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, je wilt toch ook het hele pakket?
Dat laatste. Maar volgens mij doen vooral mannrn dat vooral voor de schultenbrau en om even weg van de vrouw te zijn of zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:17 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik vind vissen IRL ook echt vreselijk
De nieuwe generatie gamers moet deze tijdloze klassieker ook gemakkelijk kunnen spelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:08 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Echt serieus? Skyrim alweer een nieuwe versie. Begint nu toch wel echt triest te worden hoor. Het is een toffe game, maar om het nou zoveel keer uit te brengen man man man.
Hoewel het er niet bij staat, is die van 30 euro wel degelijk de PS5 upgrade.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:26 schreef DKUp het volgende:
Ik zie nergens de ¤30,- AC Japan PS5-upgrade in de store. Wel de ¤20,- Director’s Cut PS4-upgrade.
Anders wacht ik wel lekker op de PS5-versie fysiek goedkoop
Blijkbaar moet je de AC Japan-disc in de PS5 stoppen en dan komt de ¤29,99 complete PS5 upgrade beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoewel het er niet bij staat, is die van 30 euro wel degelijk de PS5 upgrade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |