En ik heb geen ps4 spellen ofzo dus dan de digital versie en het verschil in geld bijleggen voor de aankoop van een goede ssd?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:53 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik zit te twijfelen om een PS5 aan te schaffen want dat kan goed in 2022 zijn en wil ik dan nog anderhalf jaar oude hardware, hoe denken jullie hierover?
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt, maar koop gewoon een PlayStation 5 met disc. Een extra SSD is niet echt nodig tenzij je tientallen games gaat installeren. Of twee Call of Dutiesquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:57 schreef hanskraaijjr het volgende:
[..]
En ik heb geen ps4 spellen ofzo dus dan de digital versie en het verschil in geld bijleggen voor de aankoop van een goede ssd?
Als je geld wil besparen dan koop je juist een discversie. Games tweedehands kopen is altijd goedkoper dan digitaal, zelfs bij digitale aanbiedingen. En daarnaast kan je ze ook nog eens verkopen als je ze zat bent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:57 schreef hanskraaijjr het volgende:
[..]
En ik heb geen ps4 spellen ofzo dus dan de digital versie en het verschil in geld bijleggen voor de aankoop van een goede ssd?
Suces met er één fixen voor 2022quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:53 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik zit te twijfelen om een PS5 aan te schaffen want dat kan goed in 2022 zijn en wil ik dan nog anderhalf jaar oude hardware, hoe denken jullie hierover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:32 schreef KennyPowers het volgende:
PAIN
[ afbeelding ]
screenshot failNu KassandraGODINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
PAIN
[ afbeelding ]
screenshot failnetjes, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Maandag tm woensdag. Kan je nog wel een invite sturenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Jimbo het volgende:
oh nicei s dat nu? Ook maar eens kijken dan
PAIN
[ afbeelding ]
screenshot failPff in 2 weken tijd, respect. Hoe veel uur in totaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is heel vaak een tientje. Heb 'm vorig jaar al voor die prijs gekocht. Zodra de upgrade er is ga ik' 'm opnieuw spelen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie The Witcher 3 nog nooit gespeeld heeft, Game of the Year Edition 9,99 euro in de Store.
thnx, zag dat ik hem al had.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maandag tm woensdag. Kan je nog wel een invite sturen
Alsof iemand hier the witcher nog niet heeft. Zonder die game te kopen stopte dkup en roy nooit over de DLCquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie The Witcher 3 nog nooit gespeeld heeft, Game of the Year Edition 9,99 euro in de Store.
Beide Metro games (2033 Redux en Last Light Redux) 2,99 per stuk.
Online Gwent or bust.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is heel vaak een tientje. Heb 'm vorig jaar al voor die prijs gekocht. Zodra de upgrade er is ga ik' 'm opnieuw spelen.
Voordeel van de GOTY Edition is dat alle dlc erbij zit.
Heb dat Gwent wel een tijdje gespeeld, maar is teveel pay to win voor mijn smaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |