Troosteloos is wel een goeie omschrijving zeg. Mijn god. Snap dat er dan games gemaakt worden waarin je veel sterft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:58 schreef Gehrman het volgende:
Kwam dit plaatje tegen van het From Software kantoor. Dat zulke legendarische games uit zo'n troosteloze omgeving komen. Maar misschien ook wel weer toepasselijk.
[ afbeelding ]
Ze zijn nu bezig met een 6 million ways to die game. Daar inspireert die omgeving wel het meeste voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Troosteloos is wel een goeie omschrijving zeg. Mijn god. Snap dat er dan games gemaakt worden waarin je veel sterft.
Choose one?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met een 6 million ways to die game. Daar inspireert die omgeving wel het meeste voor.
Hier nog meer foto's:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:58 schreef Gehrman het volgende:
Kwam dit plaatje tegen van het From Software kantoor. Dat zulke legendarische games uit zo'n troosteloze omgeving komen. Maar misschien ook wel weer toepasselijk.
[ afbeelding ]
Het wordt er niet beter opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier nog meer foto's:
https://www.gameinformer.(...)9-s-development.aspx
Het begint nog wel okay. Pand aan de buitenkant is wel okay, diorama en beeld bij binnenkomst. Maar dan kom je op de vloerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier nog meer foto's:
https://www.gameinformer.(...)9-s-development.aspx
Dit jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het begint nog wel okay. Pand aan de buitenkant is wel okay, diorama en beeld bij binnenkomst. Maar dan kom je op de vloer
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:31 schreef StateOfMind het volgende:
Dat beeld is
Maar blijkbaar hoe naargeestiger de werkomgeving, des te beter de games![]()
Dan ben ik wel benieuwd naar de kantoor ruimtes van CDPR ten tijde van The Witcher 3.
Heb je tips voor het eerste deel aan me?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O, Banner Saga 2 en 3 in de sale.
Ik vond 1 best leuk tussendoor --> KOPUUUHHH!
stiekem wel fijn, dat onderscheid ons toch lekker van de plebs zoals @Rickocumquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
PS5 kopen is momenteel nog steeds niet te doen als je niet in een Discord/Telegram groep zit met notificaties. En zelfs dan is het lastig.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stiekem wel fijn, dat onderscheid ons toch lekker van de plebs zoals @:Rickocum
Volgend jaar komen er een hoop toffe games uit dus kan me niet voorstellen dat die lang blijft stofhappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:49 schreef over_hedge het volgende:
ik heb sinds dag 1 een ps5. En die staat nu stop te happen
Afhankelijk van het wapen kom ik meestal wel bij de eindbaas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gister toch maar weer twee runs gedaan, kom echt niet voorbij Boss 3.
Bij hades? Welke stage? 1 of 2? bij 2 is een kwestie in de buurt van het rondje blijven zodat als die zijn lasers doet je daar kan chillen tot het over isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Afhankelijk van het wapen kom ik meestal wel bij de eindbaas.
Alleen 22 runs later nog niet neergelegd, ik pak gewoon teveel dmg daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |