Eerst de bakkers, leraren en doktoren hierheen halen SVP!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef Bolasie het volgende:
Nuken die zooi. Over tot de orde van de dag.
Al die Trumplovers gaan nu juichen voor Bidenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik verwacht dat veel Trump-stemmers hier blij mee zijn van Biden. 'America first'
Of de Caucasus.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maar wat gaat de Taliban hierna doen. Tajikistan binnen vallen?
Ik stel voor dat die users naar Afghanistan vertrekken om tegen de Taliban te vechtenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat willen de users in dit topic eigenlijk horen? Ik hoor ze alleen maar kankeren op Biden. Geen oplossingen.
Hij heef toch gelijk als de Afghanen zelf niet willen vechten waarom moet Amarika dan wel vechten.
Evenzeer links, die willen ook geen oorlog meer. Waren altijd al tegen de oorlogszucht van Bush en Cheney.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik verwacht dat veel Trump-stemmers hier blij mee zijn van Biden. 'America first'
Die niet nee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. De doktoren, leraren, bakkers en loodgieters vormen een prima partij tegen doorgewinterde Moedjahadin!
quote:
Wat moet je met wapens zonder organisatie?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:16 schreef hollandia02 het volgende:
Biden gelijk.
Als Afghanen echt een hekel hadden aan de taliban hadden ze wel wat beter hun best gedaan met de beste wapens ter wereld.
Ook al zoiets. De vijand loopt geheel vrijwillig weg en de tegenpartij claimt een overwinning. Neh dit is geen overwinning maar een kadootje. Van Trump welteverstaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef FransHans_ het volgende:
De overwinning van de Taliban wordt overal in de islamitische wereld gevierd, ook onder de meeste moslims in Nederland.
Paar duizend extra doden, best goed gedaan idd van Osamaquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Eigenlijk onderaan de streep heeft Osama dus gewonnen.
Wat is Amerika er nou al bij al mee opgeschoten sinds 9/11?
De trainingskampen weg en Osama naar Allah.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Eigenlijk onderaan de streep heeft Osama dus gewonnen.
Wat is Amerika er nou al bij al mee opgeschoten sinds 9/11?
Dit is ook gewoon hoe democraten erover denken. Die hebben helemaal niets met buitenlandse interventiesquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Al die Trumplovers gaan nu juichen voor Biden
Maar maar maar slechts 13% van de Afghanen steunt de Talibanquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:16 schreef hollandia02 het volgende:
Biden gelijk.
Als Afghanen echt een hekel hadden aan de taliban hadden ze wel wat beter hun best gedaan met de beste wapens ter wereld.
Zelf je organisatie regelen. Doet Taliban ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet je met wapens zonder organisatie?
Allemaal van die freeriders in die club, Nederland voorop.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
Haha NATO diss. Ik begin Joe wel te mogen
Echt hè. Absurd hoeveel zieke geesten hier rondlopen en de meest zieke uitspraken doen. En door kunnen blijven gaan met die uitspraken ook. Klopt echt niks van.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:17 schreef FransHans_ het volgende:
[..]
Ja, maar als ze hier een aanslag plegen loop je te janken over "terroristen", maar zelf heb je er geen probleem mee dat 40-50 miljoen mensen worden vermoord.
Zal het nog eens posten:quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat willen de users in dit topic eigenlijk horen? Ik hoor ze alleen maar kankeren op Biden. Geen oplossingen.
Hij heef toch gelijk als de Afghanen zelf niet willen vechten waarom moet Amarika dan wel vechten.
https://www.theguardian.c(...)-australian-veteransquote:“I saw that not one of the locals knew how to do what we were doing, and that every one of our reports was saying, ‘We’re right on track’,” he said.
“We said one thing and the reality was another.
Dat die organisatie er niet is betekent niet dat "Afghanistan" een Talibanregime wel ziet zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zelf je organisatie regelen. Doet Taliban ook.
Er is helemaal geen gewapend verzet in dat land nu, destijds had je nog de NorthernAlliance.
En 87 heeft de wil niet te vechten en leggen hun wapens neer om erna op de vlucht te slaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar maar maar slechts 13% van de Afghanen steunt de Taliban
kom eens met voorbeelden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef FransHans_ het volgende:
De overwinning van de Taliban wordt overal in de islamitische wereld gevierd, ook onder de meeste moslims in Nederland.
Er zijn twee opties of niks doen wat de beste optie is imo of tot in het einde der tijd boots on the groundquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:19 schreef KingRadler het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit, dit was 10 jaar geleden ook gebeurt.
Ben je verliefd ofzo?quote:
Toch niet zo seniel als iedereen continu roept...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Biden doet dit wel goed. Hij richt alles op zijn politieke carriere. Hij hamert op de wil van het Amerikaanse volk. Dat hij de Afghanen die de Amerikanen te hulp schoten de afgelopen 20 jaar een mes in de rug steekt.... ach, zodra de camera's van CNN daar weg zijn hoor je niemand daar meer over.
Veel minder aanslagen, omdat de Taliban verantwoordelijk was voor de meeste aanslagen en nu ze zelf aan de macht zijn geen aanslagen meer gaan plegen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:23 schreef Sfancta het volgende:
Wat is jullie voorspelling qua Afghanistan over pak en beet 3 maanden vanaf nu?
In welk ander land wordt een leger zo makkelijk onder de voeten gelopen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat die organisatie er niet is betekent niet dat "Afghanistan" een Talibanregime wel ziet zitten.
Ja maar de Taliban is weer aan de macht, Amerika is gehater dan ooit, aanslagen in het westen miljarden dollars de put.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De trainingskampen weg en Osama naar Allah.
Inderdaad. De VS is een behoorlijk verloren zaak.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een land dat een paar honderd jaar achterloopt in ontwikkeling valt simpelweg niet meer te redden.
Ik denk eerder andersom. De amerikanen hebben biljoenen en heel veel soldaten geofferd, alleen het hielp niet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Biden doet dit wel goed. Hij richt alles op zijn politieke carriere. Hij hamert op de wil van het Amerikaanse volk. Dat hij de Afghanen die de Amerikanen te hulp schoten de afgelopen 20 jaar een mes in de rug steekt.... ach, zodra de camera's van CNN daar weg zijn hoor je niemand daar meer over.
Ik hoop altijd dat zoiets gebeurd. Wat een smakker maak je dan. Vol met je bek op het marmer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Valt mij mee dat hij niet over het tapijt struikelde!
Mwah, de speech ging voor 90% over de beslissing om niet voor eeuwig in Afghanistan te blijven. Dat is een stropop-argument want bijna niemand was daar een voorstander van.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef FransHans_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |