Blijkbaar welquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:59 schreef Redefine het volgende:
Nou is de h bij km/h toch nog weggevallenZou een mod dit kunnen aanpassen.
Onmogelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:59 schreef Redefine het volgende:
Nou is de h bij km/h toch nog weggevallenZou een mod dit kunnen aanpassen.
Het juiste antwoord was bosvruchten, maar ik drink zeker vaak Earl Greyquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag voor het eerst een huisbezichtiging gehad om op mezelf te gaan wonen (Laatbloeier hier!)
Vanochtend heb ik dit nummer even op repeat gezet om in de stemming te komen:
Hoewel er wat onderhoud moet gebeuren, was het verder allemaal prima. Ik heb al aangegeven dat ik het wel wil huren. De rest moet ik afwachtenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:31 schreef H_T het volgende:
Spannend! Hoe was het huis? En hoe zijn je kansen om er ook daadwerkelijk te gaan wonen?
[..]
Spannend! Is het via de woningbouw, particulier of weer wat anders?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoewel er wat onderhoud moet gebeuren, was het verder allemaal prima. Ik heb al aangegeven dat ik het wel wil huren. De rest moet ik afwachten
Goed bezigquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ik heb mij zojuist op de rijpe leeftijd van 40 jaar ingeschreven bij een autorijschool![]()
Ik begin meteen morgen met een spoedcursus theorie. Spannend allemaal!
Dit gaat via een woningbouw. Ze gaan nu kijken of mijn papieren in orde zijn en wanneer het huis klaar zou moeten zijn. Mijn papieren zijn in principe in orde, dus dat moet wel goed komenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Spannend! Is het via de woningbouw, particulier of weer wat anders?
Dankquote:
Dan zou dat toch moeten lukken. Ik zal nog even voor je duimen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit gaat via een woningbouw. Ze gaan nu kijken of mijn papieren in orde zijn en wanneer het huis klaar zou moeten zijn. Mijn papieren zijn in principe in orde, dus dat moet wel goed komen
ellendequote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Help, ik heb dit aangeklikt en nu zit het in mijn hoofd
*zingt luidkeels mee*quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Pijn. Aan mijn ogen en oren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Oh man, 1x in de auto gehoord en nu al een week IK GA ZWEMMEEEE IN BACARDI LEMMEEEENN in m’n hoofdquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, 1x in de auto gehoord en nu al een week IK GA ZWEMMEEEE IN BACARDI LEMMEEEENN in m’n hoofd
Nu nog een echte zomer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:52 schreef NailQueen het volgende:
Hé laten we wel wezen. Een echte zomerhit hadden we nog niet. Die heeft hij mooi te pakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |