Ga er maar van uit dat de kippen geen kippen waren.. Afghanistan en Taliban doen weinig met kippen maar zijn gek op klaprozen en familiare plantensoorten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens? Werkte iemand die kippen verkocht ook voor Nederland?
Ja dat zegt hij wel. Want hij weet donders goed hoe de Taliban omgaat met wat zij zien als verraders.quote:
Dit had echt al lang gebeurd moeten zijn. Bureau opruimen, alle zaken afgehandeld. En dan een paar mensen achterlaten om te stofzuigen in de ambassade. En dat laatste clubje had vanochtend vroeg vandaag in een vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Allemaal ophalen. We hebben een zorgplicht naar iedereen die voor ons gewerkt heeft en daarom gevaar loopt.
Nee dat zegt hij nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij wel. Want hij weet donders goed hoe de Taliban omgaat met wat zij zien als verraders.
Partijprogramma is terug te lezen in de koran.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef Zwansen het volgende:
Is er al iets bekend over het ‘beleid’ van de huidige Taliban? Ik snap dat ze geen partijprogramma hebben, maar zijn ze hetzelfde als 20 jaar geleden?
Moet ik ze bijvoorbeeld zien als een iets gematigdere versie van IS?
“Elke afgaan in NL is er een te veel”…quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet
Daarnaast weten we niet of het hier om een verrader gaat
Prima!quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De Nederlandse regering heeft bloed aan zijn handen. Dit is een schande.
https://www.nu.nl/288669/(...)s-wat-ze-willen.htmlquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef Zwansen het volgende:
Is er al iets bekend over het ‘beleid’ van de huidige Taliban? Ik snap dat ze geen partijprogramma hebben, maar zijn ze hetzelfde als 20 jaar geleden?
Moet ik ze bijvoorbeeld zien als een iets gematigdere versie van IS?
Nee precies. We weten allemaal dat de Taliban hem een schouderklopje geeft voor de prachtige samenwerking met het Westenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet
Daarnaast weten we niet of het hier om een verrader gaat
En dat is ongeveer hetzelfde als elke Afghaan moet dood denk je of is dat idd niet helemaal wat hij zegt?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Elke afgaan in NL is er een te veel”…
Cool storyquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee precies. We weten allemaal dat de Taliban hem een schouderklopje geeft voor de prachtige samenwerking met het Westen![]()
Alleen is het wel een schouderklopje met een machete. En gaat hij horizontaal over de schouder.
Apart dat je dat cool vindt maar dat is wel de werkwijze van de Taliban dus ik weet niet waar dat gedraai voor nodig is dat ze in Afghanistan nog veilig zijn.quote:
Nee we hebben dat helemaal niet nodig en al helemaal niet van mensen waar niet van bekend is in hoeverre ze überhaupt hebben geholpen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat is niet prima. Verre van zelfs.
Meenemen, en snel!
Ach, het gaat om het gebaarquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee precies. We weten allemaal dat de Taliban hem een schouderklopje geeft voor de prachtige samenwerking met het Westen![]()
Alleen is het wel een schouderklopje met een machete. En gaat hij horizontaal over de schouder.
Soms schaam je je echt kapot voor je landquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De Nederlandse regering heeft bloed aan zijn handen. Dit is een schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |