Bahquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik met sommige vloeistoffen ook weleens. Maar niet zo vaak.
Hoe heette die kroeg in Rotterdam, is dat nou het cafe waar die bom is ontploft?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik proef eigenlijk niks meer als ik sigaretten rook. Soms biets ik er eentje op het werk, maar vind er niks aan. Maar beter dan de hele dag niet roken
Ik weet alleen dat die eigenaar Henk heet, maar hoe dat café heette weet ik niet meer en ook niet of daar een bom was ontploft.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heette die kroeg in Rotterdam, is dat nou het cafe waar die bom is ontploft?
Van de hak op de tak maar zo doen we dat.
WK / [VI Oranje #73] Jimbo groet het TV volkquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
lol waar heb je dat nou vandaan joh
Ik hoor hem nooit meer over roken, waarschijnlijk is hij nu een stiekeme roker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk is zure ex-roker @:ggmm druk bezig met een post.
Oh grappig, wist niet dat er meer foto's in dat topic stonden. Tx!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
WK / [VI Oranje #73] Jimbo groet het TV volk
Daar beginnen met lezen.
Veel plezier en nostalgie.
Oh, die neger is ingehuurd zodat er toch nog iemand om de grappen van Dijkstra lacht.quote:
Topic verder staan ook fotos die jij gemaakt had zonder fokkers erop.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh grappig, wist niet dat er meer foto's in dat topic stonden. Tx!
Hij haat Dijkstra, zie zijn middelvinger.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen die donkere man kon om de grap lachen
Haha, valt me nu je het zegt pas opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij haat Dijkstra, zie zijn middelvinger.
Een kroeg in Rotterdam met een eigenaar die Henk heet en waar misschien een bom is ontploft. Ik denk dat jullie hier samen uit gaan komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die eigenaar Henk heet, maar hoe dat café heette weet ik niet meer en ook niet of daar een bom was ontploft.
Jammer dat ik toen nog een matige telefoon hadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Topic verder staan ook fotos die jij gemaakt had zonder fokkers erop.
Scherp!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij haat Dijkstra, zie zijn middelvinger.
Is het uit met Rebekka?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Mortaxx wil je daten geile beer
Sorry ik ben al op @Cocoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Mortaxx wil je daten geile beer
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat ik toen nog een matige telefoon had
Was mrstylo er?quote:VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Mr stylo was er helaas niet. En ik ga even zoeken of dat te vinden is, wel grappig misschien.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Was mrstylo er?
En je kan evt de aflevering terugkijken op rtlxl denk ik, van 25 juni dus
Die was toen al onderweg naar Syrië.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mr stylo was er helaas niet. En ik ga even zoeken of dat te vinden is, wel grappig misschien.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat dus echt letterlijk pal achter dat scherm he trouwens
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef superniger het volgende:
Zaten er serieus mensen achter een scherm.![]()
CHANANT
Dat was HMF die dat schreef. En dat is gelul. Ik zie HMF zaterdag. Ik zal hem gelijk een pets voor zijn harses geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit?
WK / [VI Oranje #73] Jimbo groet het TV volk
Jij wordt ook nog genoemd!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
LR heeft Daley Blind haar
Dus nee, het is niet LR.
@Heubachquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Wel senni dat oude topic. @:ties02 waar ben je
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:16 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten te zeggen
Uurtje gesport!
@:coco @:littlerabbit @:onlogisch @:yvonne @:caland @:jojoortje
TR gezet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Wel senni dat oude topic. @:ties02 waar ben je
Het is niet uit, ik mag gewoon neuken met andere mannen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Sinds het uit is met Rebekka is n1ek- naarstig opzoek naar een date
@onlogisch is cuckedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is niet uit, ik mag gewoon neuken met andere mannen.
Moet je haar alsnog wel inlichten als je seks hebt met mannen of is het geheel vrijblijvend?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is niet uit, ik mag gewoon neuken met andere mannen.
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je haar alsnog wel inlichten als je seks hebt met mannen of is het geheel vrijblijvend?
Jup.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je haar alsnog wel inlichten als je seks hebt met mannen of is het geheel vrijblijvend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |