Lukt mij echt nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog steeds, alleen is het nu vapen geworden.
Dit zijn LEUGENS, dat ik elke keer ga roken hebben jullie verzonnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:55 schreef Coco het volgende:
@:Karina
@:Scrummie gaat om de haverklap 'spectator' bij haxball om te gaan roken.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zijn LEUGENS, dat ik elke keer ga roken hebben jullie verzonnen.
Rookt @sp3c ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik vape wel met nicotine trouwens. Voordeel: als ik aan het werk ben thuis kan ik gewoon de hele dag doorpaffen zonder over as en rook.
Ik moet ook erg hoesten van vape zooi.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik vape wel met nicotine trouwens. Voordeel: als ik aan het werk ben thuis kan ik gewoon de hele dag doorpaffen zonder over as en rook.
Het moet mijn keelpijp gewoon wegschroeien als reminder dat ik lekker bezig ben met het verkorten van mijn levenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was even wennen, maar nu vind ik roken niks meer aan. Geen smaak of zo.
Verder lezen, ik heb een uitgebreide review geplaatst.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat was ik al helemaal vergeten
Review?
Heb ik met sommige vloeistoffen ook weleens. Maar niet zo vaak.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet ook erg hoesten van vape zooi.
Ik proef eigenlijk niks meer als ik sigaretten rook. Soms biets ik er eentje op het werk, maar vind er niks aan. Maar beter dan de hele dag niet rokenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moet mijn keelpijp gewoon wegschroeien als reminder dat ik lekker bezig ben met het verkorten van mijn leven
Jammer van de ontbrekende bronvermeldingquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Verder lezen, ik heb een uitgebreide review geplaatst.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer van de ontbrekende bronvermelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |