Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
JoehoeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
tvpAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Tvp ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ouderwetse terugvindpostquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Sifan geen plak om?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja, hoezo eigenlijk?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Parijs is wel de stad van de liefde / romantiek.Gaat ook wel gebeuren!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een keertje. Mevrouw ook weer blijDat is het Mekka voor iedereen die ergens over wil klagen!quote:![]()
![]()
Haar nek kan het gewicht niet aan.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar nek kan het gewicht niet aan.idd ja!
![]()
![]()
Misschien te patserig met 2 goud en 1 brons omquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar nek kan het gewicht niet aan.
Boedapest is ook mooi, wordt ook wel Parijs van het oosten genoemd. Ik vind het mooier dan Parijs iig.Uw ADH vitamine Worst
https://connect.garmin.com/modern/activity/7267451634
Zo, mijn rondje zit er ook weer op.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hebben ze ook een Eifel toren?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
Boedapest is ook mooi, wordt ook wel Parijs van het oosten genoemd. Ik vind het mooier dan Parijs iig.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee, maar denk ze qua sfeer bedoelen en elegantie van gebouwenquote:Uw ADH vitamine Worst
Oude vieze gebouwen bedoel jequote:Op zondag 8 augustus 2021 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar denk ze qua sfeer bedoelen en elegantie van gebouwen
mja alles beter dan New YorkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waar ?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:11 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
op livestream is
real vs. ac milan zu sehn![]()
ow.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:14 schreef Paul het volgende:
Spoilers blijven open te maken op mobiel. Danny heeft gesproken![]()
Echt niet.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ook als je niet ingelogd bent?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:14 schreef Paul het volgende:
Spoilers blijven open te maken op mobiel. Danny heeft gesprokenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Parijs wel ...hele stad stinktquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Afgelopen![]()
Want logica?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:14 schreef Paul het volgende:
Spoilers blijven open te maken op mobiel. Danny heeft gesproken![]()
Dan komen de wolvenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik dacht dat je Boedapest bedoelde.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:01 schreef Danny het volgende:
spoilers zijn niet bedoeld om 'anoniem' of 'onzichtbaar' te posten. Ze zijn bedoeld zodat iemand die een topic leest over bv een film, serie, boek oid niet direct belangrijke plotpunten voor hun hoofd krijgen. De naam 'spoiler' zegt dat ook al stiekem een beetje natuurlijkActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Boedapest is nog niet zo extreem bedolven onder toeristen zoals ParijsUw ADH vitamine Worst
dus op de desktop word het puur gehide om in te spelen op de nieuwschierigheid om zo leden te werven. prima...
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Mooi rondje al zeg ik het zelf.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo kan je het ook zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
dus op de desktop word het puur gehide om in te spelen op de nieuwschierigheid om zo leden te werven. prima...
dat is niet wat ik daar zeg. ik leg alleen uit waar spoilers voor bedoeld zijn en dat is om te voorkomen dat mensen gespoilerd worden. Het is niet bedoeld om info uit zoekmachines te halen, om maar iets te noemenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:14 schreef Paul het volgende:
Spoilers blijven open te maken op mobiel. Danny heeft gesproken
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Zekerquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi rondje al zeg ik het zelf.Uw ADH vitamine Worst
Dat was destijds inderdaad de achterliggende gedachte toen het werd ingevoerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
dus op de desktop word het puur gehide om in te spelen op de nieuwschierigheid om zo leden te werven. prima...Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Ieuw, de grote baas in DTS ...quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is niet wat ik daar zeg. ik leg alleen uit waar spoilers voor bedoeld zijn en dat is om te voorkomen dat mensen gespoilerd worden. Het is niet bedoeld om info uit zoekmachines te halen, om maar iets te noemen
* DJMO gauw weer wegvluchtIk heb er één en ik ben er trots op
Lekker gewandeld dusquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi rondje al zeg ik het zelf.
Je bent goed bezig, je mag bij Fok blijven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is niet wat ik daar zeg. ik leg alleen uit waar spoilers voor bedoeld zijn en dat is om te voorkomen dat mensen gespoilerd worden. Het is niet bedoeld om info uit zoekmachines te halen, om maar iets te noemen
iets meer dan 21 km. km of 2 a 3 meer dan de bedoeling was. Kleine omweg via het Noordhollands Duinreservaat in de buurt van Bergen gemaakt (waar ook de foto's van zijn).quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Schijterdquote:
Ik ben allang blij dat ik geen abo nodig heb om plaatjes te bekijken op Fokquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was destijds inderdaad de achterliggende gedachte toen het werd ingevoerd.
of breng ik je nu op ideeën?
Zegt nietsquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe gaat het met je tinderdate heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Je kunt ze ook niet vaccinerenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.![]()
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Tuurlijk wel..gewoon in het ventieltje spuitenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja zelfs met een hand aan het stuur.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:44 schreef Schakeltopia het volgende:
shiitakee kan goed fietsen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Krijgt ze dan geen vaccinatiepaspoort?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zelfs met een hand aan het stuur.
![]()
vast welquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier ook denk ik
http://www.sport247.live/en/home![]()
Ben je naar het museum geweestquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:10 schreef DJMO het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/7267451634
Zo, mijn rondje zit er ook weer op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, ik was te vroeg, dus ik ben doorgelopen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat voor museum?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik denk dat hij meer aan zijn hoofd heeft en geen zin in heeft om zich hierover druk te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verklaart het verschil tussen desktop en mobiel!
Kranenburgh in bergen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zegt mij weinigquote:
Wat is er te zien?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lekker op hotel in DeventerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Shit @Danny gemist hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
lekker weekendje met vrienden weg?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
samen met je vriendin lekker weekendje weg?
Heerlijk tochFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Met heel DTS?quote:
Bij een ontvoering donderdag in Cruquius (Noord-Holland) is mogelijk de verkeerde persoon meegenomen, meldt de politie zondag. Van de ontvoerde, een 56-jarige Hoofddorper, ontbreekt nog altijd ieder spoor.
Het zou je maar gebeuren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Ik vond het al vaagquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:42 schreef mazaru het volgende:
Bij een ontvoering donderdag in Cruquius (Noord-Holland) is mogelijk de verkeerde persoon meegenomen, meldt de politie zondag. Van de ontvoerde, een 56-jarige Hoofddorper, ontbreekt nog altijd ieder spoor.
Het zou je maar gebeuren
Ik zie het niet best aflopen voor die 56-jarigeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gedoe steedsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee ik ook niet. Die heeft gezichten gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het al vaag
Ik zie het niet best aflopen voor die 56-jarigeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook omdat er niets vernomen is van de ontvoerders(en hem)..geen geld geëist ofzoquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Die heeft gezichten gezien.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja slecht teken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook omdat er niets vernomen is van de ontvoerders(en hem)..geen geld geëist ofzoIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Cruquius daar had ik nou nog nooit van gehoord![]()
En ik woon in NHAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ook goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik was te vroeg, dus ik ben doorgelopen.toch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Cruquius is een dorp in de gemeente en polder Haarlemmermeer, in de provincie Noord-Holland. Het inwonersaantal op 1 januari 2020 was 1.030.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Cruquius daar had ik nou nog nooit van gehoord
Je zou er maar wonen. Kun je iedere keer je stad spellen aan de telefoonIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op het hotel nog welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreemde dorpsgrens ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Cruquius daar had ik nou nog nooit van gehoord
![]()
Klinkt als een dure crackerquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Cruquius daar had ik nou nog nooit van gehoordUw ADH vitamine Worst
Waarom.pratwn mensen zo hard 4 tuinen verder. Kan ze letterlijk verstaanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:42 schreef mazaru het volgende:
Het zou je maar gebeurenUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?
SORRY IK ZAL WEL EVEN DIMMEN!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom.pratwn mensen zo hard 4 tuinen verder. Kan ze letterlijk verstaanUw ADH vitamine Worst
Gewoon mee gaan pratenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom.pratwn mensen zo hard 4 tuinen verder. Kan ze letterlijk verstaanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is het interessant?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom.pratwn mensen zo hard 4 tuinen verder. Kan ze letterlijk verstaan![]()
Die zal nu wel ergens in een Hilton zittenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Niet goed inderdaadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Roddelsquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar ben je zeker eens doorheen gefietst![]()
![]()
Één keer trappen en je bent Cruquius weer uit?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja vies. Gaat ongeveer zo. Wist je dat .... en ... gaan scheiden. Blijkt dat piet scheve schaats reed.. fijn zulke burenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met wind mee zelfs zonder te trappen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Één keer trappen en je bent Cruquius weer uit?![]()
![]()
Of je ligt in de Ringvaartquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Één keer trappen en je bent Cruquius weer uit?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Toch wel een echte fiets?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Met wind mee zelfs zonder te trappen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ben weer binnen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Met wind mee zelfs zonder te trappen.![]()
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:nee
Gruwelijk nat idd ja...quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel een van de favo zomers van Kees kk kachel![]()
![]()
ja geen kk kachel nodigquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel een van de favo zomers van Kees kk kachelAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
IjsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O, dat wordt uitkijken met mini-ToT.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb godnondeju ladingen paddo's in m'n gazon groeien....![]()
Ik een keer in mijn woonkamer toen leiding gesprongen wasquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb godnondeju ladingen paddo's in m'n gazon groeien....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Yupyup. Ik maai het gras ook gewoon vaak, zodat die shroompjes meteen weer weg zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat wordt uitkijken met mini-ToT.![]()
Schimmel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik een keer in mijn woonkamer toen leiding gesprongen was![]()
![]()
Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb godnondeju ladingen paddo's in m'n gazon groeien....![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik een keer in mijn woonkamer toen leiding gesprongen was!
![]()
Groeide echt paddenstoelenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Jep..waterleiding in je vloer is niet optimaalquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
egel?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik had een keer dat de leiding van een radiator wat druppelde zoals bij mario.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jep..waterleiding in je vloer is niet optimaal
Kon meteen de hele laminaatvloer vervangen!![]()
![]()
Bij mij heel vloerbedekking vervangenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een keer dat de leiding van een radiator wat druppelde zoals bij mario.
Kon meteen de hele laminaatvloer vervangen!
..en toen ging ik verhuizen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij heel vloerbedekking vervangen
..en toen ging ik verhuizenTiming!
Ja ik heb ook vaak zat een huis helemaal netjes gemaakt vlak voor ik besloot te verhuizen!
Een medewerker van een woonstichting sloeg helemaal stijl achterover van hoe ik hun huis opgeknapt had!(En de bijbehorende tuin.)
![]()
Best zonde jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]Timing!
Ja ik heb ook vaak zat een huis helemaal netjes gemaakt vlak voor ik besloot te verhuizen!
Een medewerker van een woonstichting sloeg helemaal stijl achterover van hoe ik hun huis opgeknapt had!(En de bijbehorende tuin.)
Dit huis waar we nu wonen hebben we ook wel het één en ander aan verbeterd / laten verbeteren.
We hebben een paar echt SUPER leuke huizen op het oog binnen ons budget!Waaronder eentje van 160M2 en eentje van 177m2 die nog nieuwer is dan dit huis!
![]()
![]()
mja verhuizen is ook niet iets wat je ieder jaar doetAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet IEDER jaar, nee!quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
mja verhuizen is ook niet iets wat je ieder jaar doetMaar ik ben best fucking vaak verhuisd!
![]()
![]()
Jullie volgend jaar toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
mja verhuizen is ook niet iets wat je ieder jaar doet![]()
![]()
Schepen achter je verbranden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet IEDER jaar, nee!Maar ik ben best fucking vaak verhuisd!
![]()
Ik hoop het niet..woon hier net 8 maandenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Nog welquote:
Toen ik 1 was, maar dat telt niet echt mee.
Op m'n 19e naar een huurflat die we omdoopten naar een studentenwoning.
M'n kameraad en ik kregen gezeik met een klasgenote die bij ons kwam wonen (echt een tiran!) dus regelden we een conservatieve Iraniër en een dikke alcoholistische Tokkie als nieuwe huisgenoten voor haar!
Ander studentenhuis, daar was een extreem gelovig persoon die ineens van zijn geloof af viel en iedereen ging terroriseren.
Gemeente gaf m'n kameraad en mij een andere woning, die kort daarop gesloopt zou worden.
We kregen allebei een kaart voor voorrang op de huizenmarkt en ik ging naar een luxe flat, met huursubsidie. De vorige woning werd overigens gerenoveerd en niet gesloopt.
Huursubsidie kwam van de ene dag op de andere te vervallen, en toen kocht ik een huisje.
Vrij klein jaren '30 huis wat extreem gehorig was.
Mijn vader ging naar een verzorgingstehuis toe, toevallig in de buurt van mijn werk. Ik verkocht mijn huis en kocht een andere, dichter bij mijn ouders en bij mijn werk in de buurt.
Was een mooi, groot huis waar echter veel aan moest gebeuren.
Arbeidsongeschikt geraakt, met spoed een huurhuis genomen met een alcoholistische achterbuurman die iedereen het leven zuur maakte.
Ik leerde mevrouw ToT kennen en wilde haar niet door hem laten terroriseren, dus verhuisd naar een leukere plek.
Dat was helemaal prima, maar ik kreeg een kleine erfenis en wilde toch weer iets kopen; de prijzen schoten omhoog dus het was now or never.
En toen kwamen we hier terecht.
Nu krijgt mevrouw ToT een intentieverklaring en kunnen we eindelijk iets ÉCHT moois kopen saampjes!![]()
![]()
Goed verhaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:35 schreef ToT het volgende:
M'n kameraad en ik kregen gezeik met een klasgenote die bij ons kwam wonen (echt een tiran!) dus regelden we een conservatieve Iraniër en een dikke alcoholistische Tokkie als nieuwe huisgenoten voor haar!
Ander studentenhuis, daar was een extreem gelovig persoon die ineens van zijn geloof af viel en iedereen ging terroriseren.
Gemeente gaf m'n kameraad en mij een andere woning, die kort daarop gesloopt zou worden.
We kregen allebei een kaart voor voorrang op de huizenmarkt en ik ging naar een luxe flat, met huursubsidie. De vorige woning werd overigens gerenoveerd en niet gesloopt.
Huursubsidie kwam van de ene dag op de andere te vervallen, en toen kocht ik een huisje.
Mijn vader ging naar een verzorgingstehuis toe, toevallig in de buurt van mijn werk. Ik verkocht mijn huis en kocht een andere, dichter bij mijn ouders en bij mijn werk in de buurt.
Arbeidsongeschikt geraakt, met spoed een huurhuis genomen met een alcoholistische achterbuurman die iedereen het leven zuur maakte.
Ik leerde mevrouw ToT kennen en wilde haar niet door hem laten terroriseren, dus verhuisd naar een leukere plek.
Dat was helemaal prima, maar ik kreeg een kleine erfenis en wilde toch weer iets kopen; de prijzen schoten omhoog dus het was now or never.
Nu krijgt mevrouw ToT een intentieverklaring en kunnen we eindelijk iets ÉCHT moois kopen saampjes!
Das mooi tochquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:35 schreef ToT het volgende:
Nu krijgt mevrouw ToT een intentieverklaring en kunnen we eindelijk iets ÉCHT moois kopen saampjes!![]()
![]()
![]()
quote:Jawel!
We hebben nu meerdere huizen op het oog, maar 2 steken er toch echt wel ver boven uit.
- Een groot huis in een super net dorpje naast waar we nu wonen. Mensen van gedistingeerde komaf wonen daar. Het straatje is ook erg netjes (erg ruim, veel groen_, maar de bouw van het huis is wat simpeltjes. Het huis heeft overigens ZES (!!!) slaapkamers. Het huis is uit medio jaren '90.
- Een nog iets groter huis, net buiten waar we nu wonen. Een wijk van een jaar of 15 oud waar nog steeds gebouwd wordt. Dat huis oogt een stuk luxer aan de buitenkant.
Aan de binnenkant zijn beide huizen echt prima!Misschien is het 2e huist nog wel wat netter. Dit huis is overigens 20 mille goedkoper dan dat huis in dat keurige dorpje.
![]()
![]()
Maar als je het op het oog hebt op Funda, dan ben je vaak al te laat. Bezichtigingen zijn vaak na een dag of enkele dagen al niet meer aan te vragen i.v.m. de grote belangstelling.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel!
We hebben nu meerdere huizen op het oog, maar 2 steken er toch echt wel ver boven uit.
- Een groot huis in een super net dorpje naast waar we nu wonen. Mensen van gedistingeerde komaf wonen daar. Het straatje is ook erg netjes (erg ruim, veel groen_, maar de bouw van het huis is wat simpeltjes. Het huis heeft overigens ZES (!!!) slaapkamers. Het huis is uit medio jaren '90.
- Een nog iets groter huis, net buiten waar we nu wonen. Een wijk van een jaar of 15 oud waar nog steeds gebouwd wordt. Dat huis oogt een stuk luxer aan de buitenkant.
Aan de binnenkant zijn beide huizen echt prima!Misschien is het 2e huist nog wel wat netter. Dit huis is overigens 20 mille goedkoper dan dat huis in dat keurige dorpje.
![]()
Betaalbaar?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel!
Want dochter en schoon zoon beide goed in komen. Maar tegenwoordig is alles rete duurFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Verschilt. Meerdere huizen die we op het oog hebben, hebben relatief gesproken vrij weinig belangstelling.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar als je het op het oog hebt op Funda, dan ben je vaak al te laat. Bezichtigingen zijn vaak na een dag of enkele dagen al niet meer aan te vragen i.v.m. de grote belangstelling.
Wel zien we huizen waarbij staat dat geīnteresseerden idd ongezien de tyfus mogen krijgen omdat ze al honderdmiljoejnmiljard kijkers ingepland hebben staan.![]()
Moeilijk kiezen soms, ff goed over nadenkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel!
![]()
Volgens onze voorzichtige schattingen wel, maar morgen ga ik ff met m'n hypotheekadviseur bellen die dan weer teug is van vakantie.quote:![]()
![]()
Spannendquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens onze voorzichtige schattingen wel, maar morgen ga ik ff met m'n hypotheekadviseur bellen die dan weer teug is van vakantie.![]()
Huizenmarkt is niet echt gezond iddAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:35 schreef ToT het volgende:
Nu krijgt mevrouw ToT een intentieverklaring en kunnen we eindelijk iets ÉCHT moois kopen saampjes!
Ja als het kan willen we beide huizen gewoon bezichtigen, maar mijn voorkeur gaat naar het eenvoudiger huis in het nette kleine dorpje uit; je krijgt acuut een vakantiegevoel als je alleen al die richting uit rijdt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen soms, ff goed over nadenken![]()
![]()
Vingers crostquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens onze voorzichtige schattingen wel, maar morgen ga ik ff met m'n hypotheekadviseur bellen die dan weer teug is van vakantie.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Enige puntje is dat dat huis in dat nette dorpje wel wat onderhoud nodig heeft; het houtwerk ziet er best kut uit.![]()
Straks ToT in "Help mijn man is klusser"?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Enige puntje is dat dat huis in dat nette dorpje wel wat onderhoud nodig heeft; het houtwerk ziet er best kut uit.
Pas daar mee op, hout is 2x duurder geworden. En timmerlieden ook, sterven van het werk nuquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Enige puntje is dat dat huis in dat nette dorpje wel wat onderhoud nodig heeft; het houtwerk ziet er best kut uit.![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks ToT in "Help mijn man is klusser"?Niet ZO erg hoor!
![]()
![]()
Ah joy.....quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pas daar mee op, hout is 2x duurder geworden. En timmerlieden ook, sterven van het werk nu
Maar goed, als het hout aan vervanging toe is, hoeft het ook niet van de ene minuut op de andere te gebeuren.![]()
Wel goed voor je WiFi veel hout ipv betonAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Wel goed voor je WiFi veel hout ipv beton![]()
![]()
Zou alleen niets voor mij zijn.haat houtquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee de vloeren en alles zijn wel van beton, alleen de raamkozijnen en betimmering zijn van hout. (Er zijn voor de sier aan 1 kant wat planken tegenaan geflikkerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Wel goed voor je WiFi veel hout ipv beton)
![]()
Ja een beetje over stukken van de lijken van vermoorde bomen heen lopen....quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou alleen niets voor mij zijn.haat hout![]()
![]()
Oh valt mee..ik zou er meteen kunststof kozijnen in doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee de vloeren en alles zijn wel van beton, alleen de raamkozijnen en betimmering zijn van hout. (Er zijn voor de sier aan 1 kant wat planken tegenaan geflikkerd.)
Heb ook veel hout aan mijn huis, maar om de 4 jaar schilderenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou alleen niets voor mij zijn.haat hout![]()
![]()
Alles kraakt en piept en met een beetje wind tocht het overalquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een beetje over stukken van de lijken van vermoorde bomen heen lopen....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik denk dat dat andere huis (net buiten de stad hier) waarschijnlijk wel kunststof kozijnen heeft, maar ik zie het niet in de omschrijving staan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh valt mee..ik zou er meteen kunststof kozijnen in doen![]()
Ook dat..veel onderhoud aanquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ook veel hout aan mijn huis, maar om de 4 jaar schilderenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Geen last van, alles dubbel glasquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles kraakt en piept en met een beetje wind tocht het overal![]()
Ik zit hier net bij ons huidige huis de boel (op mijn eigen onhandige manier) wat te schilderen omdat het gewoon echt nodig is, maar echt schilderweer is het deze gruwelijk natte zomer niet echt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ook veel hout aan mijn huis, maar om de 4 jaar schilderen![]()
![]()
Ja als alleen kozijnen van hout zijn gaat het welquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen last van, alles dubbel glasAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja voor ons huidige huis zijn aardig wat bedreigde tropische hardhouten bomen gesneuveld.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen last van, alles dubbel glas![]()
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doenUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doen![]()
![]()
tja....kun je mooi van op vakantiequote:Op zondag 8 augustus 2021 16:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hele huis laten schilderen rond de 4000eAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Begin een Stichtingquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Weer een stad veroverd door de Taliban
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hele huis laten schilderen rond de 4000e![]()
![]()
![]()
Ik vond 2 mille al schofterig veel!![]()
ja natuurlijkquote:
Hoge heren (m/v) he!quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doen
Wel politiek correct blijven!![]()
![]()
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon Al Quaeda of desnoods ISIS op af sturen, zijn ze zo weg!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vliegtuigen vol democratie op droppen, bedoel je? Met een bezempje er achteraan om de puinhopen op elkaar te vegen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossen![]()
🍾proost!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Of Srebrenica 2quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vliegtuigen vol democratie op droppen, bedoel je? Met een bezempje er achteraan om de puinhopen op elkaar te vegen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja nou ja, dat was 40 jaar geleden ook wel zo, maar die 4 journalisten die we toen in dienst hadden konden ook niet overal ter wereld aanwezig zijn om er een sappig stuk over te schrijven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:07 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een narigheid overal, of het staat in de fik of het is overstroomd
Nu zie je om 6.45 's ochtends met je slaapdronken harses verkoolde lijken door de straten van Bagdad heen gesleept worden en aan een brug opgehangen worden.![]()
Het is inderdaad een Britse 🍾.quote:
Cheers!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Nyetimber classic cuvee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Santé, amice! Welke alcoholische versnapering bent u aan het nuttigen?I'm surrounded by morons!
Oh wat een toevalquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Britse 🍾.
Cheers!![]()
![]()
idd...quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje heel hard "YOUOUOUOU shall not PASSSSS!!!" roepen en heel dreigend kijken?
Het is te hopen dat Biden er iets aan wil doenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet likke!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Feed children with water?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:15 schreef Moonlight het volgende:
Cry a river just for you, so you can feed you children too.
Wat een topicquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Kameraden tot de laatste dag?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk man, vriend voor het leven![]()
![]()
Man ik dobber rustig rond, lijkt mij meer alsof je Paul uitlaat die een teefje ziet.quote:
Ja leuk ..beetje creatief zijnquote:
Hier is het iedere dag hondendagquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:19 schreef ToT het volgende:
Slecht nieuws trouwens voor Marley: Happy International Cat Day!![]()
![]()
Nou echt !quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk man, vriend voor het leven![]()
![]()
Ik houd het wel bij ui maken.quote:
Lassie?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik refereerde naar die serie van vroeger!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dts op missie?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossenUw ADH vitamine Worst
quote:
Ik heb trouwens een to good to go pakketje opgehaald vrijdag avond en hij kostte 5 euro en de waarde was 20 euro ! Echt top !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: