Ik vond het al vaagquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:42 schreef mazaru het volgende:
Bij een ontvoering donderdag in Cruquius (Noord-Holland) is mogelijk de verkeerde persoon meegenomen, meldt de politie zondag. Van de ontvoerde, een 56-jarige Hoofddorper, ontbreekt nog altijd ieder spoor.
Het zou je maar gebeuren
Nee ik ook niet. Die heeft gezichten gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het al vaag
Ik zie het niet best aflopen voor die 56-jarige
Ook omdat er niets vernomen is van de ontvoerders(en hem)..geen geld geëist ofzoquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Die heeft gezichten gezien.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.
Ja slecht teken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook omdat er niets vernomen is van de ontvoerders(en hem)..geen geld geëist ofzo
Ik ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Cruquius daar had ik nou nog nooit van gehoord
Ook goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik was te vroeg, dus ik ben doorgelopen.
Cruquius is een dorp in de gemeente en polder Haarlemmermeer, in de provincie Noord-Holland. Het inwonersaantal op 1 januari 2020 was 1.030.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Op het hotel nog welquote:
Vreemde dorpsgrens ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Klinkt als een dure crackerquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:42 schreef mazaru het volgende:
Bij een ontvoering donderdag in Cruquius (Noord-Holland) is mogelijk de verkeerde persoon meegenomen, meldt de politie zondag. Van de ontvoerde, een 56-jarige Hoofddorper, ontbreekt nog altijd ieder spoor.
Het zou je maar gebeuren
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?
SORRY IK ZAL WEL EVEN DIMMEN!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom.pratwn mensen zo hard 4 tuinen verder. Kan ze letterlijk verstaan
Gewoon mee gaan pratenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is het interessant?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die zal nu wel ergens in een Hilton zittenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?
Niet goed inderdaadquote:
Roddelsquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar ben je zeker eens doorheen gefietst
Ja vies. Gaat ongeveer zo. Wist je dat .... en ... gaan scheiden. Blijkt dat piet scheve schaats reed.. fijn zulke burenquote:
Met wind mee zelfs zonder te trappen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Één keer trappen en je bent Cruquius weer uit?
Of je ligt in de Ringvaartquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Één keer trappen en je bent Cruquius weer uit?
Toch wel een echte fiets?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Met wind mee zelfs zonder te trappen.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Met wind mee zelfs zonder te trappen.
quote:
Gruwelijk nat idd ja...quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel een van de favo zomers van Kees kk kachel
ja geen kk kachel nodigquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel een van de favo zomers van Kees kk kachel
O, dat wordt uitkijken met mini-ToT.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb godnondeju ladingen paddo's in m'n gazon groeien....
Ik een keer in mijn woonkamer toen leiding gesprongen wasquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef ToT het volgende:
Yupyup. Ik maai het gras ook gewoon vaak, zodat die shroompjes meteen weer weg zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat wordt uitkijken met mini-ToT.
Schimmel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik een keer in mijn woonkamer toen leiding gesprongen was
Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef ToT het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik een keer in mijn woonkamer toen leiding gesprongen was
Groeide echt paddenstoelenquote:
Jep..waterleiding in je vloer is niet optimaalquote:
Ik had een keer dat de leiding van een radiator wat druppelde zoals bij mario.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jep..waterleiding in je vloer is niet optimaal
Bij mij heel vloerbedekking vervangenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een keer dat de leiding van een radiator wat druppelde zoals bij mario.
Kon meteen de hele laminaatvloer vervangen!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij heel vloerbedekking vervangen
..en toen ging ik verhuizen
Best zonde jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]Timing!
Ja ik heb ook vaak zat een huis helemaal netjes gemaakt vlak voor ik besloot te verhuizen!
Een medewerker van een woonstichting sloeg helemaal stijl achterover van hoe ik hun huis opgeknapt had!(En de bijbehorende tuin.)
Niet IEDER jaar, nee!quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
mja verhuizen is ook niet iets wat je ieder jaar doet
Jullie volgend jaar toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
mja verhuizen is ook niet iets wat je ieder jaar doet
Schepen achter je verbranden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet IEDER jaar, nee!Maar ik ben best fucking vaak verhuisd!
Ik hoop het niet..woon hier net 8 maandenquote:
quote:
Nog welquote:
Goed verhaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:35 schreef ToT het volgende:
Toen ik 1 was, maar dat telt niet echt mee.
Op m'n 19e naar een huurflat die we omdoopten naar een studentenwoning.
M'n kameraad en ik kregen gezeik met een klasgenote die bij ons kwam wonen (echt een tiran!) dus regelden we een conservatieve Iraniër en een dikke alcoholistische Tokkie als nieuwe huisgenoten voor haar!
Ander studentenhuis, daar was een extreem gelovig persoon die ineens van zijn geloof af viel en iedereen ging terroriseren.
Gemeente gaf m'n kameraad en mij een andere woning, die kort daarop gesloopt zou worden.
We kregen allebei een kaart voor voorrang op de huizenmarkt en ik ging naar een luxe flat, met huursubsidie. De vorige woning werd overigens gerenoveerd en niet gesloopt.
Huursubsidie kwam van de ene dag op de andere te vervallen, en toen kocht ik een huisje.
Vrij klein jaren '30 huis wat extreem gehorig was.
Mijn vader ging naar een verzorgingstehuis toe, toevallig in de buurt van mijn werk. Ik verkocht mijn huis en kocht een andere, dichter bij mijn ouders en bij mijn werk in de buurt.
Was een mooi, groot huis waar echter veel aan moest gebeuren.
Arbeidsongeschikt geraakt, met spoed een huurhuis genomen met een alcoholistische achterbuurman die iedereen het leven zuur maakte.
Ik leerde mevrouw ToT kennen en wilde haar niet door hem laten terroriseren, dus verhuisd naar een leukere plek.
Dat was helemaal prima, maar ik kreeg een kleine erfenis en wilde toch weer iets kopen; de prijzen schoten omhoog dus het was now or never.
En toen kwamen we hier terecht.
Nu krijgt mevrouw ToT een intentieverklaring en kunnen we eindelijk iets ÉCHT moois kopen saampjes!
Das mooi tochquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:35 schreef ToT het volgende:
Toen ik 1 was, maar dat telt niet echt mee.
Op m'n 19e naar een huurflat die we omdoopten naar een studentenwoning.
M'n kameraad en ik kregen gezeik met een klasgenote die bij ons kwam wonen (echt een tiran!) dus regelden we een conservatieve Iraniër en een dikke alcoholistische Tokkie als nieuwe huisgenoten voor haar!
Ander studentenhuis, daar was een extreem gelovig persoon die ineens van zijn geloof af viel en iedereen ging terroriseren.
Gemeente gaf m'n kameraad en mij een andere woning, die kort daarop gesloopt zou worden.
We kregen allebei een kaart voor voorrang op de huizenmarkt en ik ging naar een luxe flat, met huursubsidie. De vorige woning werd overigens gerenoveerd en niet gesloopt.
Huursubsidie kwam van de ene dag op de andere te vervallen, en toen kocht ik een huisje.
Vrij klein jaren '30 huis wat extreem gehorig was.
Mijn vader ging naar een verzorgingstehuis toe, toevallig in de buurt van mijn werk. Ik verkocht mijn huis en kocht een andere, dichter bij mijn ouders en bij mijn werk in de buurt.
Was een mooi, groot huis waar echter veel aan moest gebeuren.
Arbeidsongeschikt geraakt, met spoed een huurhuis genomen met een alcoholistische achterbuurman die iedereen het leven zuur maakte.
Ik leerde mevrouw ToT kennen en wilde haar niet door hem laten terroriseren, dus verhuisd naar een leukere plek.
Dat was helemaal prima, maar ik kreeg een kleine erfenis en wilde toch weer iets kopen; de prijzen schoten omhoog dus het was now or never.
En toen kwamen we hier terecht.
Nu krijgt mevrouw ToT een intentieverklaring en kunnen we eindelijk iets ÉCHT moois kopen saampjes!
quote:
Maar als je het op het oog hebt op Funda, dan ben je vaak al te laat. Bezichtigingen zijn vaak na een dag of enkele dagen al niet meer aan te vragen i.v.m. de grote belangstelling.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel!
We hebben nu meerdere huizen op het oog, maar 2 steken er toch echt wel ver boven uit.
- Een groot huis in een super net dorpje naast waar we nu wonen. Mensen van gedistingeerde komaf wonen daar. Het straatje is ook erg netjes (erg ruim, veel groen_, maar de bouw van het huis is wat simpeltjes. Het huis heeft overigens ZES (!!!) slaapkamers. Het huis is uit medio jaren '90.
- Een nog iets groter huis, net buiten waar we nu wonen. Een wijk van een jaar of 15 oud waar nog steeds gebouwd wordt. Dat huis oogt een stuk luxer aan de buitenkant.
Aan de binnenkant zijn beide huizen echt prima!Misschien is het 2e huist nog wel wat netter. Dit huis is overigens 20 mille goedkoper dan dat huis in dat keurige dorpje.
Betaalbaar?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel!
We hebben nu meerdere huizen op het oog, maar 2 steken er toch echt wel ver boven uit.
- Een groot huis in een super net dorpje naast waar we nu wonen. Mensen van gedistingeerde komaf wonen daar. Het straatje is ook erg netjes (erg ruim, veel groen_, maar de bouw van het huis is wat simpeltjes. Het huis heeft overigens ZES (!!!) slaapkamers. Het huis is uit medio jaren '90.
- Een nog iets groter huis, net buiten waar we nu wonen. Een wijk van een jaar of 15 oud waar nog steeds gebouwd wordt. Dat huis oogt een stuk luxer aan de buitenkant.
Aan de binnenkant zijn beide huizen echt prima!Misschien is het 2e huist nog wel wat netter. Dit huis is overigens 20 mille goedkoper dan dat huis in dat keurige dorpje.
Verschilt. Meerdere huizen die we op het oog hebben, hebben relatief gesproken vrij weinig belangstelling.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar als je het op het oog hebt op Funda, dan ben je vaak al te laat. Bezichtigingen zijn vaak na een dag of enkele dagen al niet meer aan te vragen i.v.m. de grote belangstelling.
Moeilijk kiezen soms, ff goed over nadenkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |