Ik vond het al vaagquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:42 schreef mazaru het volgende:
Bij een ontvoering donderdag in Cruquius (Noord-Holland) is mogelijk de verkeerde persoon meegenomen, meldt de politie zondag. Van de ontvoerde, een 56-jarige Hoofddorper, ontbreekt nog altijd ieder spoor.
Het zou je maar gebeuren
Nee ik ook niet. Die heeft gezichten gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het al vaag
Ik zie het niet best aflopen voor die 56-jarige
Ook omdat er niets vernomen is van de ontvoerders(en hem)..geen geld geëist ofzoquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Die heeft gezichten gezien.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.
Ja slecht teken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook omdat er niets vernomen is van de ontvoerders(en hem)..geen geld geëist ofzo
Ik ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Cruquius daar had ik nou nog nooit van gehoord
Ook goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik was te vroeg, dus ik ben doorgelopen.
Cruquius is een dorp in de gemeente en polder Haarlemmermeer, in de provincie Noord-Holland. Het inwonersaantal op 1 januari 2020 was 1.030.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Op het hotel nog welquote:
Vreemde dorpsgrens ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Klinkt als een dure crackerquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:42 schreef mazaru het volgende:
Bij een ontvoering donderdag in Cruquius (Noord-Holland) is mogelijk de verkeerde persoon meegenomen, meldt de politie zondag. Van de ontvoerde, een 56-jarige Hoofddorper, ontbreekt nog altijd ieder spoor.
Het zou je maar gebeuren
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan de politie de juiste persoon meegeven om te laten ontvoeren?
SORRY IK ZAL WEL EVEN DIMMEN!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom.pratwn mensen zo hard 4 tuinen verder. Kan ze letterlijk verstaan
Gewoon mee gaan pratenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is het interessant?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |