Volgens onze voorzichtige schattingen wel, maar morgen ga ik ff met m'n hypotheekadviseur bellen die dan weer teug is van vakantie.quote:
Spannendquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens onze voorzichtige schattingen wel, maar morgen ga ik ff met m'n hypotheekadviseur bellen die dan weer teug is van vakantie.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:35 schreef ToT het volgende:
Toen ik 1 was, maar dat telt niet echt mee.
Op m'n 19e naar een huurflat die we omdoopten naar een studentenwoning.
M'n kameraad en ik kregen gezeik met een klasgenote die bij ons kwam wonen (echt een tiran!) dus regelden we een conservatieve Iraniër en een dikke alcoholistische Tokkie als nieuwe huisgenoten voor haar!
Ander studentenhuis, daar was een extreem gelovig persoon die ineens van zijn geloof af viel en iedereen ging terroriseren.
Gemeente gaf m'n kameraad en mij een andere woning, die kort daarop gesloopt zou worden.
We kregen allebei een kaart voor voorrang op de huizenmarkt en ik ging naar een luxe flat, met huursubsidie. De vorige woning werd overigens gerenoveerd en niet gesloopt.
Huursubsidie kwam van de ene dag op de andere te vervallen, en toen kocht ik een huisje.
Vrij klein jaren '30 huis wat extreem gehorig was.
Mijn vader ging naar een verzorgingstehuis toe, toevallig in de buurt van mijn werk. Ik verkocht mijn huis en kocht een andere, dichter bij mijn ouders en bij mijn werk in de buurt.
Was een mooi, groot huis waar echter veel aan moest gebeuren.
Arbeidsongeschikt geraakt, met spoed een huurhuis genomen met een alcoholistische achterbuurman die iedereen het leven zuur maakte.
Ik leerde mevrouw ToT kennen en wilde haar niet door hem laten terroriseren, dus verhuisd naar een leukere plek.
Dat was helemaal prima, maar ik kreeg een kleine erfenis en wilde toch weer iets kopen; de prijzen schoten omhoog dus het was now or never.
En toen kwamen we hier terecht.
Nu krijgt mevrouw ToT een intentieverklaring en kunnen we eindelijk iets ÉCHT moois kopen saampjes!
Ja als het kan willen we beide huizen gewoon bezichtigen, maar mijn voorkeur gaat naar het eenvoudiger huis in het nette kleine dorpje uit; je krijgt acuut een vakantiegevoel als je alleen al die richting uit rijdt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen soms, ff goed over nadenken
Vingers crostquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens onze voorzichtige schattingen wel, maar morgen ga ik ff met m'n hypotheekadviseur bellen die dan weer teug is van vakantie.
Straks ToT in "Help mijn man is klusser"?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Enige puntje is dat dat huis in dat nette dorpje wel wat onderhoud nodig heeft; het houtwerk ziet er best kut uit.
Pas daar mee op, hout is 2x duurder geworden. En timmerlieden ook, sterven van het werk nuquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Enige puntje is dat dat huis in dat nette dorpje wel wat onderhoud nodig heeft; het houtwerk ziet er best kut uit.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks ToT in "Help mijn man is klusser"?
Ah joy.....quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pas daar mee op, hout is 2x duurder geworden. En timmerlieden ook, sterven van het werk nu
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Wel goed voor je WiFi veel hout ipv beton
Zou alleen niets voor mij zijn.haat houtquote:
Nee de vloeren en alles zijn wel van beton, alleen de raamkozijnen en betimmering zijn van hout. (Er zijn voor de sier aan 1 kant wat planken tegenaan geflikkerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Wel goed voor je WiFi veel hout ipv beton
Ja een beetje over stukken van de lijken van vermoorde bomen heen lopen....quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou alleen niets voor mij zijn.haat hout
Oh valt mee..ik zou er meteen kunststof kozijnen in doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee de vloeren en alles zijn wel van beton, alleen de raamkozijnen en betimmering zijn van hout. (Er zijn voor de sier aan 1 kant wat planken tegenaan geflikkerd.)
Heb ook veel hout aan mijn huis, maar om de 4 jaar schilderenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou alleen niets voor mij zijn.haat hout
Alles kraakt en piept en met een beetje wind tocht het overalquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een beetje over stukken van de lijken van vermoorde bomen heen lopen....
Ik denk dat dat andere huis (net buiten de stad hier) waarschijnlijk wel kunststof kozijnen heeft, maar ik zie het niet in de omschrijving staan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh valt mee..ik zou er meteen kunststof kozijnen in doen
Ook dat..veel onderhoud aanquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ook veel hout aan mijn huis, maar om de 4 jaar schilderen
Geen last van, alles dubbel glasquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles kraakt en piept en met een beetje wind tocht het overal
Ik zit hier net bij ons huidige huis de boel (op mijn eigen onhandige manier) wat te schilderen omdat het gewoon echt nodig is, maar echt schilderweer is het deze gruwelijk natte zomer niet echt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ook veel hout aan mijn huis, maar om de 4 jaar schilderen
Ja als alleen kozijnen van hout zijn gaat het welquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen last van, alles dubbel glas
Ja voor ons huidige huis zijn aardig wat bedreigde tropische hardhouten bomen gesneuveld.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen last van, alles dubbel glas
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doen
tja....kun je mooi van op vakantiequote:Op zondag 8 augustus 2021 16:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hele huis laten schilderen rond de 4000e
Begin een Stichtingquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hele huis laten schilderen rond de 4000e
ja natuurlijkquote:
Hoge heren (m/v) he!quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon Al Quaeda of desnoods ISIS op af sturen, zijn ze zo weg!
Vliegtuigen vol democratie op droppen, bedoel je? Met een bezempje er achteraan om de puinhopen op elkaar te vegen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossen
Of Srebrenica 2quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vliegtuigen vol democratie op droppen, bedoel je? Met een bezempje er achteraan om de puinhopen op elkaar te vegen?
Ja nou ja, dat was 40 jaar geleden ook wel zo, maar die 4 journalisten die we toen in dienst hadden konden ook niet overal ter wereld aanwezig zijn om er een sappig stuk over te schrijven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:07 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een narigheid overal, of het staat in de fik of het is overstroomd
Het is inderdaad een Britse 🍾.quote:
Nyetimber classic cuvee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Santé, amice! Welke alcoholische versnapering bent u aan het nuttigen?
Oh wat een toevalquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Britse 🍾.
Cheers!
idd...quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje heel hard "YOUOUOUOU shall not PASSSSS!!!" roepen en heel dreigend kijken?
Feed children with water?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:15 schreef Moonlight het volgende:
Cry a river just for you, so you can feed you children too.
Wat een topicquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Kameraden tot de laatste dag?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk man, vriend voor het leven
Man ik dobber rustig rond, lijkt mij meer alsof je Paul uitlaat die een teefje ziet.quote:
Ja leuk ..beetje creatief zijnquote:
Hier is het iedere dag hondendagquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:19 schreef ToT het volgende:
Slecht nieuws trouwens voor Marley: Happy International Cat Day!
Nou echt !quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk man, vriend voor het leven
Ik houd het wel bij ui maken.quote:
Lassie?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik refereerde naar die serie van vroeger!
Dts op missie?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |