Ik zit hier net bij ons huidige huis de boel (op mijn eigen onhandige manier) wat te schilderen omdat het gewoon echt nodig is, maar echt schilderweer is het deze gruwelijk natte zomer niet echt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ook veel hout aan mijn huis, maar om de 4 jaar schilderen
Ja als alleen kozijnen van hout zijn gaat het welquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen last van, alles dubbel glas
Ja voor ons huidige huis zijn aardig wat bedreigde tropische hardhouten bomen gesneuveld.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen last van, alles dubbel glas
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doen
tja....kun je mooi van op vakantiequote:Op zondag 8 augustus 2021 16:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hele huis laten schilderen rond de 4000e
Begin een Stichtingquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten demonstreren tegen dit weer. De hoge heren in den haag moeten hier iets aan doen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hele huis laten schilderen rond de 4000e
ja natuurlijkquote:
Hoge heren (m/v) he!quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon Al Quaeda of desnoods ISIS op af sturen, zijn ze zo weg!
Vliegtuigen vol democratie op droppen, bedoel je? Met een bezempje er achteraan om de puinhopen op elkaar te vegen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat wij het straks op moeten lossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |