ai ai aiquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, bij zo'n uitkijkbruggetje is stukje van het pad van staal en dan ook nog regen
Dat was gewoon een sukkelquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die ene mountainbiker op OS ook
Ja maar was wel beetje stomme actie van me om daar te fietsenquote:
Au auquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik keer met scooter op van die platen net zand
ekte waaghals jijquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar was wel beetje stomme actie van me om daar te fietsen
Ik scooter ijzeren platen en zand. Ging gelukkig zachtquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar was wel beetje stomme actie van me om daar te fietsen
Da's ook trickyquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik scooter ijzeren platen en zand. Ging gelukkig zacht
ja echt wat een klapjurkquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:44 schreef HiDiHo het volgende:
100 keer zeggen dat die plank weggehaald wordt en dan toch denken dat de plank er wel ligt
ik weet alleen niet of dat tegenwoordig nog mag, is misschien niet helemaal woke en zulksquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klapjurk mooi woord, nooit eerder gehoord
Heel trickyquote:
Hij moet ze vergoeddequote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef ToT het volgende:
Maar zijn die stalen platen nog beschadigd of wat?
Lieffiequote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef mario390 het volgende:
spielberg-ring onvall
maschine gebrannt
nu was nieuwe start
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef mario390 het volgende:
spielberg-ring onvall
maschine gebrannt
nu was nieuwe start
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij moet ze vergoedde
Ow, was hij met een remake van Maximum Overdrive bezig?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef mario390 het volgende:
spielberg-ring onvall
maschine gebrannt
nu was nieuwe start
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |