Dat is wel erg lekker ja...eet ik zo een brood van opquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
soms als het vers wit brood is van de bakker
wat ben je gevallen hema?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
De pijn valt mee na mijn val, gleed uit op stalen platen
en er dan zo slank blijven uit zienquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is wel erg lekker ja...eet ik zo een brood van op
Je valt wel veel de laatste tijd héquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ja gisteravond want was spekglad door kutregen en stukje was staal dus spekglad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat ben je gevallen hema?
Oeps wurstjuh, wel uitkijken. Gelukkig is het goed gegaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Met de fiets hema?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die ene keer alleen gisteravond hoor
Was jij niet diegene die met de fiets gevallen was?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die ene keer alleen gisteravond hoor
Oh gelukkig val t.mee worstjuhhhhquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gisteravond want was spekglad door kutregen en stukje was staal dus spekglad.
Gelukkig hemaquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
De pijn is meestal de dag erna pas maar dat valt nu wel mee
Ja, bij zo'n uitkijkbruggetje is stukje van het pad van staal en dan ook nog regenquote:
Oh ja wordt spek gladquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, bij zo'n uitkijkbruggetje is stukje van het pad van staal en dan ook nog regen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
Die ene mountainbiker op OS ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die met de fiets gevallen was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |