Zo kan je het ook zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
dus op de desktop word het puur gehide om in te spelen op de nieuwschierigheid om zo leden te werven. prima...
dat is niet wat ik daar zeg. ik leg alleen uit waar spoilers voor bedoeld zijn en dat is om te voorkomen dat mensen gespoilerd worden. Het is niet bedoeld om info uit zoekmachines te halen, om maar iets te noemenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:14 schreef Paul het volgende:
Spoilers blijven open te maken op mobiel. Danny heeft gesproken
Zekerquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi rondje al zeg ik het zelf.
Dat was destijds inderdaad de achterliggende gedachte toen het werd ingevoerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
dus op de desktop word het puur gehide om in te spelen op de nieuwschierigheid om zo leden te werven. prima...
Ieuw, de grote baas in DTS ...quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is niet wat ik daar zeg. ik leg alleen uit waar spoilers voor bedoeld zijn en dat is om te voorkomen dat mensen gespoilerd worden. Het is niet bedoeld om info uit zoekmachines te halen, om maar iets te noemen
Lekker gewandeld dusquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi rondje al zeg ik het zelf.
Je bent goed bezig, je mag bij Fok blijven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is niet wat ik daar zeg. ik leg alleen uit waar spoilers voor bedoeld zijn en dat is om te voorkomen dat mensen gespoilerd worden. Het is niet bedoeld om info uit zoekmachines te halen, om maar iets te noemen
iets meer dan 21 km. km of 2 a 3 meer dan de bedoeling was. Kleine omweg via het Noordhollands Duinreservaat in de buurt van Bergen gemaakt (waar ook de foto's van zijn).quote:
Schijterdquote:
Ik ben allang blij dat ik geen abo nodig heb om plaatjes te bekijken op Fokquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was destijds inderdaad de achterliggende gedachte toen het werd ingevoerd.
Zegt nietsquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe gaat het met je tinderdate hee
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.quote:
Je kunt ze ook niet vaccinerenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Opblaaspoppen kunnen doorgaans niet praten nee.
quote:
Tuurlijk wel..gewoon in het ventieltje spuitenquote:
Ja zelfs met een hand aan het stuur.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:44 schreef Schakeltopia het volgende:
shiitakee kan goed fietsen![]()
[ afbeelding ]
Krijgt ze dan geen vaccinatiepaspoort?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zelfs met een hand aan het stuur.
vast welquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier ook denk ik
http://www.sport247.live/en/home
Ben je naar het museum geweestquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:10 schreef DJMO het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/7267451634
Zo, mijn rondje zit er ook weer op.
Nee, ik was te vroeg, dus ik ben doorgelopen.quote:
Ik denk dat hij meer aan zijn hoofd heeft en geen zin in heeft om zich hierover druk te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verklaart het verschil tussen desktop en mobiel!![]()
Kranenburgh in bergen.quote:
Zegt mij weinigquote:
lekker weekendje met vrienden weg?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
samen met je vriendin lekker weekendje weg?
Met heel DTS?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |