quote:Natuurbranden blijven Griekenland teisteren: 'Er is niets overgebleven'
In Griekenland is nog geen zicht op een snel einde aan de aanhoudende natuurbranden in het land. Alleen gisteren al zijn 400 branden uitgebroken en honderden brandweerlieden ingezet. Ze worden bijgestaan door blushelikopters en vliegtuigen. De grootste brandhaarden zijn nu op het eiland Evia en op schiereiland Peloponnesos. Het vuur op Evia omvat het gehele eiland, van kust tot kust. [...]
https://nos.nl/artikel/23(...)s-niets-overgebleven
Bijnaquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben jij zou oud dat je nog van de tijd van meneer Sjonnenberg bent
Iedereen met een degelijke opvoeding snapt ditquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De kat van ome Willem wel.
(@:Cee jij snapt 'm wel hè?)
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Iedereen met een degelijke opvoeding snapt dit
Hier had ik googel voor nodig.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Had jij ook een bandje met de muziek van JZNZ?
Nee precies niks, dat is het stommequote:Op zondag 8 augustus 2021 15:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga eerder denken 'wat zegt dit over jouw ooms en tantes dat dit blijkbaar iets is geworden om je af te vragen'.
HAMLAPJESquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
MMF JAAAAA
Ook genoten van de Spelen?
Nee, maar ik ken ze wel allemaal uit mn hoofdquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen met appgroepen zijn natuurlijk sowieso verdacht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies niks, dat is het stomme![]()
Het zijn wel de ooms en tantes die het dichtst bij elkaar wonen en ze hebben een appgroep waar ik niet in zit dus waarschijnlijk is m'n moeder gewoon uitgenodigd
Hahaquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken ze wel allemaal uit mn hoofdGewoon rechtstreeks vanuit de film
![]()
Ik ben dan ook jong genoeg voor de remake met Loes Luca![]()
Jouw tip is de enige die ik nodig heb meke, dat weet je toch!quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt vast inmiddels al een miljoen andere tips![]()
Maar ik heb deze:
[ afbeelding ]
De Garmin Vivomove HR. Ik heb het omdat hij mooi is en omdat ik hoopte dat ik dan meer ging bewegenIk heb er zelfs de dure synchroniserende weegschaal bijgekocht
![]()
Hij is nog steeds mooi![]()
Maar of hij goed werkt als je sport kan ik je eigenlijk niet zo goed vertellen
Ik niet, maar ik heb de 'gewone versie' ook nooit gekeken, dus ik zie weinig reden om dit nu te gaan zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:12 schreef Meke het volgende:
Kijken hier ook mensen Boer zoekt Vrouw de B&B versie?
De Bullebak heeft de remake niet gehaaldquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik vond De Bullebak altijd heel eng, en Stroei Foei vond ik leuk maar ook zielig! En M'n Opa was leuk!
Ja dat weet ik dus allemaal nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jouw tip is de enige die ik nodig heb meke, dat weet je toch!
Hij ziet er absoluut heel mooi uit! Wat voor sportprogramma's zitten daar allemaal op?
Zonder te krijsen en zonder te gillenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Snap je nou waarom je ooms en tantes je moeder niet meer uitnodigen? 😂quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:13 schreef Meke het volgende:
[..]
De Bullebak heeft de remake niet gehaald![]()
Mijn broer had een Griekse vriend. Toen die voor het eerst bij m'n ouders langskwam heeft m'n moeder Stroei Foei opgezet![]()
![]()
Kan echt niet
![]()
Ik vind de duifjes van Gerrit leukEn de jongens van de reisvereniging
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je nou waarom je ooms en tantes je moeder niet meer uitnodigen? 😂
Oh ja de duifjes vind ik ook leuk!! En ja Reisvereniging ook, eigenlijk alles wel! In een Rijtuigie
Oh nee ik denk dan vooral aan Waldemar Torenstra in z'n ondergoedquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:18 schreef Strani het volgende:
Maar de Duifjes zorgen bij mij om de één of andere reden altijd wel voor flink wat melancholie, @:Meke
Ik welquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De kat van ome Willem wel.
(@:Cee jij snapt 'm wel hè?)
Mijn moeder wel, die had ze vaak aan in de autoquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zit volgens mij niet in de JZNZ-remake.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, die had ze vaak aan in de auto'In een rijtuigie' heb ik altijd al een zeiknummer gevonden
Wij zijn de hele Eiffeltoren niet op geweest. Maar wel de Tour Montparnasse. Want dan had je een uitzicht over de stad mét de Eiffeltoren erbijquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:58 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond zelf de Eifeltoren minder impressive dan ik van te voren had verwacht
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:35 schreef Arizona het volgende:
En allemaal nog een mooie #InternationalCatDay gewenst vandaag
Het waren dan wel bruine beren. ijsberen had ze niet toegestaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:35 schreef ijs_beer het volgende:
Wat ik dan persoonlijk dan weer niet vond kunnen van Annie M.G, is dat liedje waarin ze het houden van beren in een kelder normaliseert.
Heb je nu 4 bezoekers tekort?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |