That's what she saidquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:13 schreef Moonlight het volgende:
Ik kwam er nu pas achter dat die andere vol was.
Lekker aan het genieten van m'n vakantiequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met mijn schatjes en sletje?
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van m'n vakantie
Oeh romantisch! Waar zijn jullie geweest?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk, geniet ervan!
Ik heb net een lekker weekendje weg achter de rug
Gewoon ergens in de middel of nowherequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh romantisch! Waar zijn jullie geweest?
Buiten water of in zwembad?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
Zo. Drie uur gezwommen met de kleine. Hopelijk vandaag nog even trainen
Heerlijk even de rust opgezocht dus en tijd voor elkaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon ergens in de middel of nowhere![]()
Jij nog grootse plannen voor tijdens je vakantie?
Zwembadquote:
Efteling wilde we ook nog heen, maar was te druk iddquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk even de rust opgezocht dus en tijd voor elkaar![]()
Wilde eigenlijk nog wel naar de efteling, maar was vorige week al zo druk.....verder gewoon lekker uitrusten
Donderdag ga ik naar de Eftelingquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Efteling wilde we ook nog heen, maar was te druk idd
Krijg je dan max 3 uur om te zwemmen?quote:
Zonde van je geld (als je geen abonnement hebt) als je alleen maar staat te wachten inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Efteling wilde we ook nog heen, maar was te druk idd
Ja van 10.00 tot 13.00 daarna sluit het zwembad voor een uur en dan is het van 14.00-17.00 weer mogelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je dan max 3 uur om te zwemmen?
Heb een abonnement genomen omdat vakantie er dit jaar toch niet in zit. Dan maar een paar keer per jaar daar heenquote:
Klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja van 10.00 tot 13.00 daarna sluit het zwembad voor een uur en dan is het van 14.00-17.00 weer mogelijk.
Eerste blok is gezinszwemmen en tweede blok is gewoon recreatie zwemmen.
Ja en dan ga ik liever naar het gezinsblok dan naar het normale recreatie zwemmen. De kluisjes zijn momenteel niet beschikbaar want corona en te weinig ruimte waar ze staan dat mensen afstand kunnen houden 🙄quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch eigenlijk.
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken naar het zwembad hier in de buurt de afgelopen 2 jaar
Snap ik helemaal, ik vind het ook nooit fijn om mijn tas in het zwembad zelf te laten staan, ook al weet ik dat er alleen maar drinken, eten en handdoeken in zitquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan ga ik liever naar het gezinsblok dan naar het normale recreatie zwemmen. De kluisjes zijn momenteel niet beschikbaar want corona en te weinig ruimte waar ze staan dat mensen afstand kunnen houden 🙄
Dus je hebt al je spullen in je tas in het zwembad zitten. Vind ik toch niet helemaal fijn. En met gezinszwemmen valt het dan nog wel mee met wat voor tuig er eventueel loopt.
Helaas ook maar 2 lekkere wijven gezien.
Maar hij kan wel proberen telefoonnummers te fixenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ik vind het ook nooit fijn om mijn tas in het zwembad zelf te laten staan, ook al weet ik dat er alleen maar drinken, eten en handdoeken in zit![]()
Ach, je kunt die lekkere wijven toch niet aan hun haren naar de hokjes toe trekken om ze eens goed uit te wonen als je met de kleine aan het zwemmen bent
dud0r heeft natuurlijk gelijk beide telefoon nummers gehosseld en is momenteel bezig om een trio te regelen voor morgen middag als de kleine naar school isquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar hij kan wel proberen telefoonnummers te fixen
Beetje jammer dan dat het vakantie isquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dud0r heeft natuurlijk gelijk beide telefoon nummers gehosseld en is momenteel bezig om een trio te regelen voor morgen middag als de kleine naar school is
Daar heeft dud0r geen boodschap aanquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje jammer dan dat het vakantie is
Kom jij oppassen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft dud0r geen boodschap aan
Inderdaad. Maar heb m'n telefoon bij me omdat de reservering per email gaat die je moet tonen. Had alleen m'n pinpas en rijbewijs verder meegenomen IPV m'n hele portemonnee. Maar alsnog niet heel fijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ik vind het ook nooit fijn om mijn tas in het zwembad zelf te laten staan, ook al weet ik dat er alleen maar drinken, eten en handdoeken in zit![]()
Ach, je kunt die lekkere wijven toch niet aan hun haren naar de hokjes toe trekken om ze eens goed uit te wonen als je met de kleine aan het zwemmen bent
Dat is wel heel extreem ineensquote:
Als ik had willen oefenen had ik wel een andere opleiding gedaanquote:
Wil ik weten wat voor opleiding?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik had willen oefenen had ik wel een andere opleiding gedaan
Zo erg bedoelde ik het ook weer nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wil ik weten wat voor opleiding?![]()
Ha ha kon het even niet laten hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo erg bedoelde ik het ook weer niet![]()
Ik bedoelde dat ik dan een opleiding tot nanny was begonnen
Hihahootjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha kon het even niet laten hoor
Correct en tevens juistquote:
Uitsmijterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat at je? Hier helaas een simpel broodje.
Lekker, die heb ik al een tijd niet meer gegeten. Meestal eet ik dat op zondag voor lunch met wat zalm maar sinds de staf op vakantie is niet meer.quote:
Ja mijn privekok is ook aardig de hort op.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker, die heb ik al een tijd niet meer gegeten. Meestal eet ik dat op zondag voor lunch met wat zalm maar sinds de staf op vakantie is niet meer.
Ik heb trek in een ijscoupe maar ik zit nog vol van het diner...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja mijn privekok is ook aardig de hort op.....
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb trek in een ijscoupe maar ik zit nog vol van het diner...
Ai aiiquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboer
Gelukkig zit er hier alleen een snackbar die alleen softijs en zit de echte ijsspeciaalzaak totaal niet in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig zit er hier alleen een snackbar die alleen softijs en zit de echte ijsspeciaalzaak totaal niet in de buurt
Zo nu en dan een ijsje is best lekker met warm weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anders zou ik nu ijstonnetjesrond zijn
True maar deze ijszaak heeft eindeloos veel smaken en heb nog lang niet alles geproefdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo nu en dan een ijsje is best lekker met warm weer
Dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
True maar deze ijszaak heeft eindeloos veel smaken en heb nog lang niet alles geproefd
Ik was in de veronderstelling dat de ijsboer in de zomer ook op dinsdag open zou zijn. Maar hij is pas vanaf morgen open tot en met zondag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboer
Slechte ondernemer! Hier kwam ooit zo'n wagentje door de straat mét vrolijk deuntje.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat de ijsboer in de zomer ook op dinsdag open zou zijn. Maar hij is pas vanaf morgen open tot en met zondag.
Die hoor ik soms ook nog. Maar voordat ik vanaf mijn verdieping af ben, de paleisdeuren etc door is hij al weg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slechte ondernemer! Hier kwam ooit zo'n wagentje door de straat mét vrolijk deuntje.....
Ahw, blijft ie niet eens even wachten op jou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Die hoor ik soms ook nog. Maar voordat ik vanaf mijn verdieping af ben, de paleisdeuren etc door is hij al weg.
Nee, want ik moet altijd goed luisteren waar hij zich precies bevindt en omdat er hoge torens zijn op het paleis lijkt het altijd alsof hij aan een bepaalde kant is terwijl hij dan aan de andere kant staat. Maar hij komt altijd op het moment dat de buurt aan het werk is ofzo. Dan is het er nauwelijks druk en dan rijdt hij weer verder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw, blijft ie niet eens even wachten op jou?
Mogguh
Vroegâhquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, want ik moet altijd goed luisteren waar hij zich precies bevindt en omdat er hoge torens zijn op het paleis lijkt het altijd alsof hij aan een bepaalde kant is terwijl hij dan aan de andere kant staat. Maar hij komt altijd op het moment dat de buurt aan het werk is ofzo. Dan is het er nauwelijks druk en dan rijdt hij weer verder.
Vroeger had je ook zo een groenteboer die met een karretje de straat in kwam.
Ja, toen had ik een stuk minder zorgen aan mijn hoofdquote:
Drie verjaardagen? Blijf het fascinerend vinden dat je best veel verteld, maar dat ik nog steeds totaal geen idee hebt van jouw ambt en je levenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, toen had ik een stuk minder zorgen aan mijn hoofd
Toen wist ik niet wat staatsrecht inhield of waarom mijn opa 3 verjaardagen had. Toen ik het hem een keer vroeg was hij zo onder de indruk... met alle gevolgen van dien
Het valt me nog wel mee. Maar zal nog wel oplopen in de loop van de dagquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker druk zeker? Enjoy!
Owjee.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik moest even afstand tot iemand nemen en dat kostte moeite
Ja, want als diegene zag dat ik online was op Whatsapp dan werd ik gelijk gebeld om vervolgens 1,5 uur aan de telefoon te hangen. Bij de tweede keer dat het gebeurde had ik gewoon opgehangen (ik nam per ongeluk op). Bij de derde keer nam ik niet op. Met als gevolg dat weet ik veel wie allemaal werden gebeld om te vragen of alles goed met mij ging terwijl ik aangaf dat ik met mijn dossiers aan de slag moest.quote:
Je kunt uitzetten wanneer je online bent hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, want als diegene zag dat ik online was op Whatsapp dan werd ik gelijk gebeld om vervolgens 1,5 uur aan de telefoon te hangen. Bij de tweede keer dat het gebeurde had ik gewoon opgehangen (ik nam per ongeluk op). Bij de derde keer nam ik niet op. Met als gevolg dat weet ik veel wie allemaal werden gebeld om te vragen of alles goed met mij ging terwijl ik aangaf dat ik met mijn dossiers aan de slag moest.
Aha ja klopt. Daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt uitzetten wanneer je online bent hèmaar klinkt als een enge stalker/stalkster
Blokkeren dan zou ik zeggen en haar echt duidelijk maken dat het niks gaat worden tussen julliequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja klopt. Daar had ik even niet aan gedacht.
De Friet introduceerde me bij haar maar na de kennismaking had ik zoiets van "bij deze meid moet ik afstand houden, haar belevingswereld is heel anders dan die van mij". Maar de Friet gaf mijn nummer aan haar en zo werd ik gebeld en krijg ik, net zoals ik elke ochtend en avond inlichtingen krijg, nu elke ochtend en avond appjes of ik al wakker ben en of ik al heb gegeten blabla.
Het ergste was nog dat bij de kennismaking de meid zei dat ze heel enthousiast was en dat ze graag verder wilde en dat ze zo snel mogelijk wou trouwen. Man man man... ben geen geldkoe
Ze doet haar best om zich aan te passen aan mij niveau en op mijn niveau zegmaar mee te praten (even los van het feit dat er een duidelijk niveauverschil inzit) maar ik merk dat het niet haar natuurlijke stijl is en daar prik ik gelijk doorheen.
Daarom ja. Ik denk dat deze meid zich ook gaat ontwikkelen net zoals de Mossel. Zij was ook een beetje dit karakter met als gevolg dat t.z.t. ze gewoon dingen eiste en als ze dat niet kreeg ze hééééél teleurgesteld was en dat ook goed liet merken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blokkeren dan zou ik zeggen en haar echt duidelijk maken dat het niks gaat worden tussen jullie
Ja precies......goed op jezelf blijven passenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Daarom ja. Ik denk dat deze meid zich ook gaat ontwikkelen net zoals de Mossel. Zij was ook een beetje dit karakter met als gevolg dat t.z.t. ze gewoon dingen eiste en als ze dat niet kreeg ze hééééél teleurgesteld was en dat ook goed liet merken.
Maar ik begrijp het wel hoe mensen (dus ook mannen) tegenwoordig zo zijn geworden. De samenleving is aners geworden en heeft meer invloed op men's leven waardoor men, als men niet oppast, zichzelf niet meer kent.
Lijkt er op alsof ze alleen maar uit is op trouwenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja klopt. Daar had ik even niet aan gedacht.
De Friet introduceerde me bij haar maar na de kennismaking had ik zoiets van "bij deze meid moet ik afstand houden, haar belevingswereld is heel anders dan die van mij". Maar de Friet gaf mijn nummer aan haar en zo werd ik gebeld en krijg ik, net zoals ik elke ochtend en avond inlichtingen krijg, nu elke ochtend en avond appjes of ik al wakker ben en of ik al heb gegeten blabla.
Het ergste was nog dat bij de kennismaking de meid zei dat ze heel enthousiast was en dat ze graag verder wilde en dat ze zo snel mogelijk wou trouwen. Man man man... ben geen geldkoe
Ze doet haar best om zich aan te passen aan mij niveau en op mijn niveau zegmaar mee te praten (even los van het feit dat er een duidelijk niveauverschil inzit) maar ik merk dat het niet haar natuurlijke stijl is en daar prik ik gelijk doorheen.
Ja hé, dat is opzicht wel goed alleen moet men wel in staat zijn om af te wegen of de betreffende persoon wel de juiste eigenschappen heeft om mee te trouwen. Niet zomaar lukraak met de eerste de beste met wie je een goed gesprek hebt gehadquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lijkt er op alsof ze alleen maar uit is op trouwen
Tenzij je meedoet aan Married at first sightquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hé, dat is opzicht wel goed alleen moet men wel in staat zijn om af te wegen of de betreffende persoon wel de juiste eigenschappen heeft om mee te trouwen. Niet zomaar lukraak met de eerste de beste met wie je een goed gesprek hebt gehad
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tenzij je meedoet aan Married at first sight![]()
![]()
Interessant dat er een wetenschappelijke theorie schijnt te zijn om te matchen.quote:Realityprogramma waarin singles die elkaar nog nooit hebben gezien na wetenschappelijk onderzoek met elkaar worden gematcht. De deelnemers, die door een team van experts aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het eerst op hun bruiloft.
Ha ha ja mooi hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Interessant dat er een wetenschappelijke theorie schijnt te zijn om te matchen.
Is het in Australie wat serieuzer? Dus dat mensen echt op zoek zijn naar liefdesgeluk? In Nederland zou je eerder denken dat het leedvermaak isquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja mooi hè![]()
Moet wel zeggen dat de Nederlandse versie mwah is, in Australië zitten ze drie maanden in het traject, inclusief elke week een etentje met alle koppels én elke week een commitmentceremony waarin ze duidelijk moeten maken of ze nog een week blijven.....echt fascinerend!
Het is in elk geval uitgebreider dus je bent er wel bewuster van waar je aan begonnen bent en je krijgt feedback van de deskundigen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Is het in Australie wat serieuzer? Dus dat mensen echt op zoek zijn naar liefdesgeluk? In Nederland zou je eerder denken dat het leedvermaak is
Netjes hoor hoe ze dat dan zo doen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is in elk geval uitgebreider dus je bent er wel bewuster van waar je aan begonnen bent en je krijgt feedback van de deskundigen.
Zeker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes hoor hoe ze dat dan zo doen!
Daar is het het weer ook voor!quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb een jurkje aan vandaag
Nee, zoonlief mee helpen inpakken en uitzwaaien voor zijn vakantiequote:Op zondag 15 augustus 2021 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar is het het weer ook voor!
Ga je een wandeling maken?
Gezellig, een leuk programma voor vandaag dus.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, zoonlief mee helpen inpakken en uitzwaaien voor zijn vakantie
Het is heerlijk weer inderdaad, geniet van je wandeling!quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezellig, een leuk programma voor vandaag dus.
Hier ga ik straks even buiten wandelen. Het weer vraagt erom
Helaas ben ik de wandelkat niet tegengekomen. Wel jammer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer inderdaad, geniet van je wandeling!
Die ligt lekker aan het strandquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas ben ik de wandelkat niet tegengekomen. Wel jammer.
Ik hoop het voor hem. Het is een lieve katquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die ligt lekker aan het strand
Zoonlief inmiddels uitgezwaaid.....alleen tot volgende week maandag....quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Het is een lieve kat
Ik heb zwerfpoes ook niet meer gezienquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas ben ik de wandelkat niet tegengekomen. Wel jammer.
Hopelijk kom je hem weer een keer tegenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Het is een lieve kat
Ik hoop het. Ik wil hem graag een keer aaien maar ben ook een beetje schuw voor dat beest je dat hij het niet leuk gaat vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk kom je hem weer een keer tegen
Wat is dat toch met die katten. Die gaan en staan letterlijk waar ze willen...quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb zwerfpoes ook niet meer gezien
Voordat je het weet is de week voorbijquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief inmiddels uitgezwaaid.....alleen tot volgende week maandag....
quote:Op maandag 16 augustus 2021 00:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Voordat je het weet is de week voorbij
Dan merk je het vaak vanzelf welquote:Op maandag 16 augustus 2021 00:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik wil hem graag een keer aaien maar ben ook een beetje schuw voor dat beest je dat hij het niet leuk gaat vinden.
puzziequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan merk je het vaak vanzelf wel
Hoe is hetquote:
Chill , ik ga vanavond mijn eettafel bekijken , en afspreken wanneer we hem gaan ophalenquote:
nicequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Chill , ik ga vanavond mijn eettafel bekijken , en afspreken wanneer we hem gaan ophalen
Ik had Radagast de foto laten zien waarop de wandelkat voor mij op de grond ging liggen met zijn buik naar mij toe. Radagast was verbaasd dat een vreemde kat dat bij mij deed. Hij zei dat dat een teken was dat de kat zich prettig voelt bij mij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan merk je het vaak vanzelf wel
Ja precies!! Die kat van de Chinees ging ook rollebollen op de stoep.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had Radagast de foto laten zien waarop de wandelkat voor mij op de grond ging liggen met zijn buik naar mij toe. Radagast was verbaasd dat een vreemde kat dat bij mij deed. Hij zei dat dat een teken was dat de kat zich prettig voelt bij mij.
Doet me denken aan dat Chinezen altijd katten of schildpadden hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! Die kat van de Chinees ging ook rollebollen op de stoep.
Ik heb ooit een wandelende tak gehad , die ontsnapte ook wel eensquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat Chinezen altijd katten of schildpadden hebben.
Zo een chinees joch met wie ik op de basisschool zat had thuis een schildpad in een aquarium. Maar dat beest ging vaak eruit klimmen en dan op onderzoek uit in het huis.
Ninjaeditquote:
hoop voor muis dat je minder snel bentquote:
We doen het gewoon 450 keer zonder te stoppenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoop voor muis dat je minder snel bent
Mooniequote:
Ja zekerrrr kom je ook ?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moonie![]()
![]()
Al lekker aan het tellen?
Zo meteen wellicht, eerst lunch genotquote:
Oh beetje laat niet?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo meteen wellicht, eerst lunch genot![]()
tot ze verschroeide lippen heeftquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We doen het gewoon 450 keer zonder te stoppen
heb je niet net als siswet zo'n olievat vol glijmiddel staanquote:
Dat weet jij donders goed!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je niet net als siswet zo'n olievat vol glijmiddel staan
Nou, afgelopen weekend was je anders aardig stout!quote:
niet waar. ik was heel lief. vraag maar aan @Mickytjuhquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, afgelopen weekend was je anders aardig stout!
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet waar. ik was heel lief. vraag maar aan @:mickytjuh
Vond je die dan nog wel terug?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wandelende tak gehad , die ontsnapte ook wel eens
daar was ik gisterenmiddagquote:
viel wel mee hoor.quote:
Ik was altijd een beetje bang voor dat beestquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was altijd een beetje bang voor dat beestIk heb me rot gezocht , na een paar weken was ik het alweer vergeten , en toen ineens stond ie heel 'parmantig op de leuning van mijn stoel
![]()
Ik schrok me kapot
We hebben heel lang een wandelende tak gehad, later had mijn dochter er een, en ik was er nog steeds bang voorquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:05 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat ze überhaupt bestaan hé, wandelende takken. Een tak waarvan wij denken dat die vastzit aan een boom of zo. En die dan loopt.
Wat is dit nou voor een beest? Dat zo een beest bestaat. Man man man...quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hebben heel lang een wandelende tak gehad, later had mijn dochter er een, en ik was er nog steeds bang voor![]()
![]()
Dit zijn wel ook wel mooie beestjes , maar niet echt wat voor mij geloof ikOrchidee bidsprinkhanen zijn overigens dol op wandelende takken
![]()
Hoog tijd voor een dierentuin in jouw paleistuinquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een beest? Dat zo een beest bestaat. Man man man...
Ik zal maar niet ontkennen dat ik een paar dagen geleden de stofzuiger had gepakt om een mug uit mijn slaapkamer te halenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een dierentuin in jouw paleistuin
Ik vind hem wel wat hebben, maar dat is het dan ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een beest? Dat zo een beest bestaat. Man man man...
Ik heb die strijd opgegeven, deze mug heeft duizenden levens....quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal maar niet ontkennen dat ik een paar dagen geleden de stofzuiger had gepakt om een mug uit mijn slaapkamer te halen
De genen van dit beest zullen vast gemuteerd zijn met de genen van een zo een orchidee...quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat hebben, maar dat is het dan ook
Probeer het met de stofzuiger. Als de mug ergens rust moet je rustig blijven en met de stofzuiger langzaam er naar toe gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb die strijd opgegeven, deze mug heeft duizenden levens....
Ja!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet waar. ik was heel lief. vraag maar aan @:mickytjuh
Nou neequote:Op maandag 16 augustus 2021 23:51 schreef stokj het volgende:
[..]
De genen van dit beest zullen vast gemuteerd zijn met de genen van een zo een orchidee...
Ik ben daar nooit geweest. Eigenlijk ben ik nog nooit in het noorden geweest. Alleen Friesland maar daar kan ik me weinig van herinneren. Maar ik vond dat filmpje wel grappig. Als ik de muziek zo hoor en dan dat sneeuwbeeld (dat filmpje is rond kerst gemaakt) dan voel ik die sfeer van de bijbaantijd weer. Vooral rond kerst was het altijd een leuke sfeer.quote:
Ik ben er regelmatig langs gefietst, dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit geweest. Eigenlijk ben ik nog nooit in het noorden geweest. Alleen Friesland maar daar kan ik me weinig van herinneren. Maar ik vond dat filmpje wel grappig. Als ik de muziek zo hoor en dan dat sneeuwbeeld (dat filmpje is rond kerst gemaakt) dan voel ik die sfeer van de bijbaantijd weer. Vooral rond kerst was het altijd een leuke sfeer.
Ook in de sneeuw er langs gefietst?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er regelmatig langs gefietst, dat is het dan ook wel
Nee? Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook in de sneeuw er langs gefietst?
Ik herinner me nog mijn middelbare schoolperiode: regen of sneeuw, ik ging altijd met de fiets. Heeft me met gladheid ook de nodige glijpartijen geleverd. Maarja, toen was ik nog niet van glasquote:
Toen ik in Zwolle kwam wonen was ik allang geen tiener meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik herinner me nog mijn middelbare schoolperiode: regen of sneeuw, ik ging altijd met de fiets. Heeft me met gladheid ook de nodige glijpartijen geleverd. Maarja, toen was ik nog niet van glas
Ahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle kwam wonen was ik allang geen tiener meer
Dat zal dan vast aan haar zelf liggen . ik praat niet met dialect of onduidelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha
Ik praat nu met die meid aan de telefoon maar ik heb er echt geen zin in. Ze vertelt allerlei verhalen over wat ze heeft meegemaakt maar ik versta er maar de helft van omdat ze onduidelijk spreekt...![]()
![]()
![]()
De eerste keer dat ik haar sprak sprak ze ook zo. Toen dacht ik dat haar tong vastgenaaid zat aan haar wang ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal dan vast aan haar zelf liggen . ik praat niet met dialect of onduidelijk.
Dit klinkt heel ongezond. Maar het is niet zo dat mensen uit die regio per definitie onduidelijk praten. Of met dialect. En sowieso is mijn stem altijd erg duidelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:36 schreef stokj het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haar sprak sprak ze ook zo. Toen dacht ik dat haar tong vastgenaaid zat aan haar wang ofzo.
hoe was de eettafelquote:
Oh hahaha even wat recht zetten: ze komt oorspronkelijk uit Zuid-Holland maar leeft in het zuiden des lands.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit klinkt heel ongezond. Maar het is niet zo dat mensen uit die regio per definitie onduidelijk praten. Of met dialect. En sowieso is mijn stem altijd erg duidelijk
Wat een gezeik met die tafelquote:
Limbabwe?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh hahaha even wat recht zetten: ze komt oorspronkelijk uit Zuid-Holland maar leeft in het zuiden des lands.
Het niveau is niet heel erg hoog. Ik merk dat ze een simpele uitleg niet begrijpt óf ze kopieert mijn mening over iets. En als ik doorvraag waarom zij mijn mening deelt dan komt er geen antwoord uit... allemaal rode vlaggen voor mij (helaas).
altijd handig dat soort dingenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een gezeik met die tafel![]()
Had alles afgesproken met die man, kreeg ik maandag te horen dat de tafel was verkocht![]()
Om vervolgens gisteravond laat weer een appje te krijgen met sorry sorry sorry en dat dat niet doorging ,of ik de tafel alsnog wil. Dus net maar eens gereageerd en zaterdag halen we hem op
hopelijk zaterdag dan wel een tafel en niet weer gezeikquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
hopelijk zaterdag dan wel een tafel en niet weer gezeik
alleen dan een andere smileyquote:
Oh zeelandquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeeland, maar dan ook echt het meest zuidelijk punt van Zeeland
Geen ideequote:
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.quote:
Lastig dametjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.
Ze vond het niet kunnen dat ik dit haar telefonisch mededeelde. Ik legde uit dat ik eigenlijk zo min mogelijk nog energie in deze case wou steken. Ze accepteerde dat niet en heeft nu een afspraak gemaakt voor komend weekend om elkaar ergens te spreken met 2 meter afstand (mijn eis)...
Wat een zeikwijfquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.
Ze vond het niet kunnen dat ik dit haar telefonisch mededeelde. Ik legde uit dat ik eigenlijk zo min mogelijk nog energie in deze case wou steken. Ze accepteerde dat niet en heeft nu een afspraak gemaakt voor komend weekend om elkaar ergens te spreken met 2 meter afstand (mijn eis)...
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wilquote:
Oh jee!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wil
Succes!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wil
Ja, het ergste is wel als je een vraag krijgt als "wat doe je nu". Want als het in haar ogen een niet zinnige activiteit is dan wordt je gelijk gebeld en wilt ze praten tegen je.quote:
Ja, morgen gaat het gebeuren. Ik hoop dat ik op tactische wijze zo min mogelijk tijd aan dit kwijt kan zijn.quote:
Ik wacht vol spanningquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, morgen gaat het gebeuren. Ik hoop dat ik op tactische wijze zo min mogelijk tijd aan dit kwijt kan zijn.
Ik denk dat de kans groot is dat ik morgen een klacht hierover in KLB ga posten
Ah je moet verantwoording afleggenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, het ergste is wel als je een vraag krijgt als "wat doe je nu". Want als het in haar ogen een niet zinnige activiteit is dan wordt je gelijk gebeld en wilt ze praten tegen je.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah je moet verantwoording afleggen
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op
Ik wil in deze fase van de verkenning heus wel verantwoording afleggen maar dan wel op het niveau dat bij die fase hoort. Niet alsof we al getrouwd zijn
Goedemorgen neuksletjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:31 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgens schatjes en sletje dud0r
Zal ik vanavond toch maar gewoon een 5 liter pot vaseline meenemen?quote:
Ik heb vanavond een verjaardag dus doe maar want er wil zes man over je heenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik vanavond toch maar gewoon een 5 liter pot vaseline meenemen?
Je kunt nog vluchten.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:34 schreef stokj het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren. Ik voel al aankomen dat ik na afloop een klacht post in KLB.
De betreffende persoon is nu vertrokken vanaf haar locatie. Ik krijg namelijk om de 5 minuten een update van waar ze nu aan het rijden is én ze heeft live locatie delen aangezet...
En hoe is het afgelopen? Of kan ik beter meteen nu kijken naar je post in de KLB?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:34 schreef stokj het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren. Ik voel al aankomen dat ik na afloop een klacht post in KLB.
De betreffende persoon is nu vertrokken vanaf haar locatie. Ik krijg namelijk om de 5 minuten een update van waar ze nu aan het rijden is én ze heeft live locatie delen aangezet...
Ik was na het samenzijn weer thuis gekomen en in slaap gevallen. Ik ben nu aan het diner, ik post later in KLB hoe en wat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En hoe is het afgelopen? Of kan ik beter meteen nu kijken naar je post in de KLB?
Ben benieuwd....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was na het samenzijn weer thuis gekomen en in slaap gevallen. Ik ben nu aan het diner, ik post later in KLB hoe en wat.
Jeetje wat een belevenis weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij deze: KLB / Date is hardleers...
Maanlichtquote:
Wat een verhaal stokj!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij deze: KLB / Date is hardleers...
Jawel. Jawel.quote:
Oh druk druk dus !quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Jawel.
Beetje moe nog. Gisteren verjaardag gehad en de hele avond magic gespeeld. Was om 03.00 thuis en vanochtend rond 0930 weer wakker. Maar komt goed.
Straks even trainen. Het is lekker weer dus even goed van de zon gebruik maken.
Hoe is het daar?
Ga je nog wat doen in de vakantie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh druk druk dus !Succes met trainen ! Je kan het
Hier goed, nu lekker 2 weken vakantie.
Heb alleen voor donderdag wat geplant staan, en woensdag krijg ik visite en vanavond ook. Maar verder nog niet echt plannen. Lekker veel zwemmen en wandelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen in de vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |