That's what she saidquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:13 schreef Moonlight het volgende:
Ik kwam er nu pas achter dat die andere vol was.
Lekker aan het genieten van m'n vakantiequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met mijn schatjes en sletje?
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van m'n vakantie
Oeh romantisch! Waar zijn jullie geweest?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk, geniet ervan!
Ik heb net een lekker weekendje weg achter de rug
Gewoon ergens in de middel of nowherequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh romantisch! Waar zijn jullie geweest?
Buiten water of in zwembad?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
Zo. Drie uur gezwommen met de kleine. Hopelijk vandaag nog even trainen
Heerlijk even de rust opgezocht dus en tijd voor elkaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon ergens in de middel of nowhere![]()
Jij nog grootse plannen voor tijdens je vakantie?
Zwembadquote:
Efteling wilde we ook nog heen, maar was te druk iddquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk even de rust opgezocht dus en tijd voor elkaar![]()
Wilde eigenlijk nog wel naar de efteling, maar was vorige week al zo druk.....verder gewoon lekker uitrusten
Donderdag ga ik naar de Eftelingquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Efteling wilde we ook nog heen, maar was te druk idd
Krijg je dan max 3 uur om te zwemmen?quote:
Zonde van je geld (als je geen abonnement hebt) als je alleen maar staat te wachten inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Efteling wilde we ook nog heen, maar was te druk idd
Ja van 10.00 tot 13.00 daarna sluit het zwembad voor een uur en dan is het van 14.00-17.00 weer mogelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je dan max 3 uur om te zwemmen?
Heb een abonnement genomen omdat vakantie er dit jaar toch niet in zit. Dan maar een paar keer per jaar daar heenquote:
Klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja van 10.00 tot 13.00 daarna sluit het zwembad voor een uur en dan is het van 14.00-17.00 weer mogelijk.
Eerste blok is gezinszwemmen en tweede blok is gewoon recreatie zwemmen.
Ja en dan ga ik liever naar het gezinsblok dan naar het normale recreatie zwemmen. De kluisjes zijn momenteel niet beschikbaar want corona en te weinig ruimte waar ze staan dat mensen afstand kunnen houden 🙄quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch eigenlijk.
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken naar het zwembad hier in de buurt de afgelopen 2 jaar
Snap ik helemaal, ik vind het ook nooit fijn om mijn tas in het zwembad zelf te laten staan, ook al weet ik dat er alleen maar drinken, eten en handdoeken in zitquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan ga ik liever naar het gezinsblok dan naar het normale recreatie zwemmen. De kluisjes zijn momenteel niet beschikbaar want corona en te weinig ruimte waar ze staan dat mensen afstand kunnen houden 🙄
Dus je hebt al je spullen in je tas in het zwembad zitten. Vind ik toch niet helemaal fijn. En met gezinszwemmen valt het dan nog wel mee met wat voor tuig er eventueel loopt.
Helaas ook maar 2 lekkere wijven gezien.
Maar hij kan wel proberen telefoonnummers te fixenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ik vind het ook nooit fijn om mijn tas in het zwembad zelf te laten staan, ook al weet ik dat er alleen maar drinken, eten en handdoeken in zit![]()
Ach, je kunt die lekkere wijven toch niet aan hun haren naar de hokjes toe trekken om ze eens goed uit te wonen als je met de kleine aan het zwemmen bent
dud0r heeft natuurlijk gelijk beide telefoon nummers gehosseld en is momenteel bezig om een trio te regelen voor morgen middag als de kleine naar school isquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar hij kan wel proberen telefoonnummers te fixen
Beetje jammer dan dat het vakantie isquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dud0r heeft natuurlijk gelijk beide telefoon nummers gehosseld en is momenteel bezig om een trio te regelen voor morgen middag als de kleine naar school is
Daar heeft dud0r geen boodschap aanquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje jammer dan dat het vakantie is
Kom jij oppassen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft dud0r geen boodschap aan
Inderdaad. Maar heb m'n telefoon bij me omdat de reservering per email gaat die je moet tonen. Had alleen m'n pinpas en rijbewijs verder meegenomen IPV m'n hele portemonnee. Maar alsnog niet heel fijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ik vind het ook nooit fijn om mijn tas in het zwembad zelf te laten staan, ook al weet ik dat er alleen maar drinken, eten en handdoeken in zit![]()
Ach, je kunt die lekkere wijven toch niet aan hun haren naar de hokjes toe trekken om ze eens goed uit te wonen als je met de kleine aan het zwemmen bent
Dat is wel heel extreem ineensquote:
Als ik had willen oefenen had ik wel een andere opleiding gedaanquote:
Wil ik weten wat voor opleiding?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik had willen oefenen had ik wel een andere opleiding gedaan
Zo erg bedoelde ik het ook weer nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wil ik weten wat voor opleiding?![]()
Ha ha kon het even niet laten hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo erg bedoelde ik het ook weer niet![]()
Ik bedoelde dat ik dan een opleiding tot nanny was begonnen
Hihahootjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha kon het even niet laten hoor
Correct en tevens juistquote:
Uitsmijterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat at je? Hier helaas een simpel broodje.
Lekker, die heb ik al een tijd niet meer gegeten. Meestal eet ik dat op zondag voor lunch met wat zalm maar sinds de staf op vakantie is niet meer.quote:
Ja mijn privekok is ook aardig de hort op.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker, die heb ik al een tijd niet meer gegeten. Meestal eet ik dat op zondag voor lunch met wat zalm maar sinds de staf op vakantie is niet meer.
Ik heb trek in een ijscoupe maar ik zit nog vol van het diner...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja mijn privekok is ook aardig de hort op.....
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb trek in een ijscoupe maar ik zit nog vol van het diner...
Ai aiiquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboer
Gelukkig zit er hier alleen een snackbar die alleen softijs en zit de echte ijsspeciaalzaak totaal niet in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig zit er hier alleen een snackbar die alleen softijs en zit de echte ijsspeciaalzaak totaal niet in de buurt
Zo nu en dan een ijsje is best lekker met warm weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anders zou ik nu ijstonnetjesrond zijn
True maar deze ijszaak heeft eindeloos veel smaken en heb nog lang niet alles geproefdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo nu en dan een ijsje is best lekker met warm weer
Dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
True maar deze ijszaak heeft eindeloos veel smaken en heb nog lang niet alles geproefd
Ik was in de veronderstelling dat de ijsboer in de zomer ook op dinsdag open zou zijn. Maar hij is pas vanaf morgen open tot en met zondag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboer
Slechte ondernemer! Hier kwam ooit zo'n wagentje door de straat mét vrolijk deuntje.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat de ijsboer in de zomer ook op dinsdag open zou zijn. Maar hij is pas vanaf morgen open tot en met zondag.
Die hoor ik soms ook nog. Maar voordat ik vanaf mijn verdieping af ben, de paleisdeuren etc door is hij al weg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slechte ondernemer! Hier kwam ooit zo'n wagentje door de straat mét vrolijk deuntje.....
Ahw, blijft ie niet eens even wachten op jou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Die hoor ik soms ook nog. Maar voordat ik vanaf mijn verdieping af ben, de paleisdeuren etc door is hij al weg.
Nee, want ik moet altijd goed luisteren waar hij zich precies bevindt en omdat er hoge torens zijn op het paleis lijkt het altijd alsof hij aan een bepaalde kant is terwijl hij dan aan de andere kant staat. Maar hij komt altijd op het moment dat de buurt aan het werk is ofzo. Dan is het er nauwelijks druk en dan rijdt hij weer verder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw, blijft ie niet eens even wachten op jou?
Mogguh
Vroegâhquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, want ik moet altijd goed luisteren waar hij zich precies bevindt en omdat er hoge torens zijn op het paleis lijkt het altijd alsof hij aan een bepaalde kant is terwijl hij dan aan de andere kant staat. Maar hij komt altijd op het moment dat de buurt aan het werk is ofzo. Dan is het er nauwelijks druk en dan rijdt hij weer verder.
Vroeger had je ook zo een groenteboer die met een karretje de straat in kwam.
Ja, toen had ik een stuk minder zorgen aan mijn hoofdquote:
Drie verjaardagen? Blijf het fascinerend vinden dat je best veel verteld, maar dat ik nog steeds totaal geen idee hebt van jouw ambt en je levenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, toen had ik een stuk minder zorgen aan mijn hoofd
Toen wist ik niet wat staatsrecht inhield of waarom mijn opa 3 verjaardagen had. Toen ik het hem een keer vroeg was hij zo onder de indruk... met alle gevolgen van dien
Het valt me nog wel mee. Maar zal nog wel oplopen in de loop van de dagquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker druk zeker? Enjoy!
Owjee.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik moest even afstand tot iemand nemen en dat kostte moeite
Ja, want als diegene zag dat ik online was op Whatsapp dan werd ik gelijk gebeld om vervolgens 1,5 uur aan de telefoon te hangen. Bij de tweede keer dat het gebeurde had ik gewoon opgehangen (ik nam per ongeluk op). Bij de derde keer nam ik niet op. Met als gevolg dat weet ik veel wie allemaal werden gebeld om te vragen of alles goed met mij ging terwijl ik aangaf dat ik met mijn dossiers aan de slag moest.quote:
Je kunt uitzetten wanneer je online bent hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, want als diegene zag dat ik online was op Whatsapp dan werd ik gelijk gebeld om vervolgens 1,5 uur aan de telefoon te hangen. Bij de tweede keer dat het gebeurde had ik gewoon opgehangen (ik nam per ongeluk op). Bij de derde keer nam ik niet op. Met als gevolg dat weet ik veel wie allemaal werden gebeld om te vragen of alles goed met mij ging terwijl ik aangaf dat ik met mijn dossiers aan de slag moest.
Aha ja klopt. Daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt uitzetten wanneer je online bent hèmaar klinkt als een enge stalker/stalkster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |