Wat is dat toch met die katten. Die gaan en staan letterlijk waar ze willen...quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb zwerfpoes ook niet meer gezien
Voordat je het weet is de week voorbijquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief inmiddels uitgezwaaid.....alleen tot volgende week maandag....
quote:Op maandag 16 augustus 2021 00:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Voordat je het weet is de week voorbij
Dan merk je het vaak vanzelf welquote:Op maandag 16 augustus 2021 00:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik wil hem graag een keer aaien maar ben ook een beetje schuw voor dat beest je dat hij het niet leuk gaat vinden.
puzziequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan merk je het vaak vanzelf wel
Hoe is hetquote:
Chill , ik ga vanavond mijn eettafel bekijken , en afspreken wanneer we hem gaan ophalenquote:
nicequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Chill , ik ga vanavond mijn eettafel bekijken , en afspreken wanneer we hem gaan ophalen
Ik had Radagast de foto laten zien waarop de wandelkat voor mij op de grond ging liggen met zijn buik naar mij toe. Radagast was verbaasd dat een vreemde kat dat bij mij deed. Hij zei dat dat een teken was dat de kat zich prettig voelt bij mij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan merk je het vaak vanzelf wel
Ja precies!! Die kat van de Chinees ging ook rollebollen op de stoep.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had Radagast de foto laten zien waarop de wandelkat voor mij op de grond ging liggen met zijn buik naar mij toe. Radagast was verbaasd dat een vreemde kat dat bij mij deed. Hij zei dat dat een teken was dat de kat zich prettig voelt bij mij.
Doet me denken aan dat Chinezen altijd katten of schildpadden hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! Die kat van de Chinees ging ook rollebollen op de stoep.
Ik heb ooit een wandelende tak gehad , die ontsnapte ook wel eensquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat Chinezen altijd katten of schildpadden hebben.
Zo een chinees joch met wie ik op de basisschool zat had thuis een schildpad in een aquarium. Maar dat beest ging vaak eruit klimmen en dan op onderzoek uit in het huis.
Ninjaeditquote:
hoop voor muis dat je minder snel bentquote:
We doen het gewoon 450 keer zonder te stoppenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoop voor muis dat je minder snel bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |