Ja!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet waar. ik was heel lief. vraag maar aan @:mickytjuh
Nou neequote:Op maandag 16 augustus 2021 23:51 schreef stokj het volgende:
[..]
De genen van dit beest zullen vast gemuteerd zijn met de genen van een zo een orchidee...
Ik ben daar nooit geweest. Eigenlijk ben ik nog nooit in het noorden geweest. Alleen Friesland maar daar kan ik me weinig van herinneren. Maar ik vond dat filmpje wel grappig. Als ik de muziek zo hoor en dan dat sneeuwbeeld (dat filmpje is rond kerst gemaakt) dan voel ik die sfeer van de bijbaantijd weer. Vooral rond kerst was het altijd een leuke sfeer.quote:
Ik ben er regelmatig langs gefietst, dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit geweest. Eigenlijk ben ik nog nooit in het noorden geweest. Alleen Friesland maar daar kan ik me weinig van herinneren. Maar ik vond dat filmpje wel grappig. Als ik de muziek zo hoor en dan dat sneeuwbeeld (dat filmpje is rond kerst gemaakt) dan voel ik die sfeer van de bijbaantijd weer. Vooral rond kerst was het altijd een leuke sfeer.
Ook in de sneeuw er langs gefietst?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er regelmatig langs gefietst, dat is het dan ook wel
Nee? Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook in de sneeuw er langs gefietst?
Ik herinner me nog mijn middelbare schoolperiode: regen of sneeuw, ik ging altijd met de fiets. Heeft me met gladheid ook de nodige glijpartijen geleverd. Maarja, toen was ik nog niet van glasquote:
Toen ik in Zwolle kwam wonen was ik allang geen tiener meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik herinner me nog mijn middelbare schoolperiode: regen of sneeuw, ik ging altijd met de fiets. Heeft me met gladheid ook de nodige glijpartijen geleverd. Maarja, toen was ik nog niet van glas
Ahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle kwam wonen was ik allang geen tiener meer
Dat zal dan vast aan haar zelf liggen . ik praat niet met dialect of onduidelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha
Ik praat nu met die meid aan de telefoon maar ik heb er echt geen zin in. Ze vertelt allerlei verhalen over wat ze heeft meegemaakt maar ik versta er maar de helft van omdat ze onduidelijk spreekt...![]()
![]()
![]()
De eerste keer dat ik haar sprak sprak ze ook zo. Toen dacht ik dat haar tong vastgenaaid zat aan haar wang ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal dan vast aan haar zelf liggen . ik praat niet met dialect of onduidelijk.
Dit klinkt heel ongezond. Maar het is niet zo dat mensen uit die regio per definitie onduidelijk praten. Of met dialect. En sowieso is mijn stem altijd erg duidelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:36 schreef stokj het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haar sprak sprak ze ook zo. Toen dacht ik dat haar tong vastgenaaid zat aan haar wang ofzo.
hoe was de eettafelquote:
Oh hahaha even wat recht zetten: ze komt oorspronkelijk uit Zuid-Holland maar leeft in het zuiden des lands.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit klinkt heel ongezond. Maar het is niet zo dat mensen uit die regio per definitie onduidelijk praten. Of met dialect. En sowieso is mijn stem altijd erg duidelijk
Wat een gezeik met die tafelquote:
Limbabwe?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh hahaha even wat recht zetten: ze komt oorspronkelijk uit Zuid-Holland maar leeft in het zuiden des lands.
Het niveau is niet heel erg hoog. Ik merk dat ze een simpele uitleg niet begrijpt óf ze kopieert mijn mening over iets. En als ik doorvraag waarom zij mijn mening deelt dan komt er geen antwoord uit... allemaal rode vlaggen voor mij (helaas).
altijd handig dat soort dingenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een gezeik met die tafel![]()
Had alles afgesproken met die man, kreeg ik maandag te horen dat de tafel was verkocht![]()
Om vervolgens gisteravond laat weer een appje te krijgen met sorry sorry sorry en dat dat niet doorging ,of ik de tafel alsnog wil. Dus net maar eens gereageerd en zaterdag halen we hem op
hopelijk zaterdag dan wel een tafel en niet weer gezeikquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
hopelijk zaterdag dan wel een tafel en niet weer gezeik
alleen dan een andere smileyquote:
Oh zeelandquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeeland, maar dan ook echt het meest zuidelijk punt van Zeeland
Geen ideequote:
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.quote:
Lastig dametjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.
Ze vond het niet kunnen dat ik dit haar telefonisch mededeelde. Ik legde uit dat ik eigenlijk zo min mogelijk nog energie in deze case wou steken. Ze accepteerde dat niet en heeft nu een afspraak gemaakt voor komend weekend om elkaar ergens te spreken met 2 meter afstand (mijn eis)...
Wat een zeikwijfquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.
Ze vond het niet kunnen dat ik dit haar telefonisch mededeelde. Ik legde uit dat ik eigenlijk zo min mogelijk nog energie in deze case wou steken. Ze accepteerde dat niet en heeft nu een afspraak gemaakt voor komend weekend om elkaar ergens te spreken met 2 meter afstand (mijn eis)...
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wilquote:
Oh jee!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wil
Succes!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wil
Ja, het ergste is wel als je een vraag krijgt als "wat doe je nu". Want als het in haar ogen een niet zinnige activiteit is dan wordt je gelijk gebeld en wilt ze praten tegen je.quote:
Ja, morgen gaat het gebeuren. Ik hoop dat ik op tactische wijze zo min mogelijk tijd aan dit kwijt kan zijn.quote:
Ik wacht vol spanningquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, morgen gaat het gebeuren. Ik hoop dat ik op tactische wijze zo min mogelijk tijd aan dit kwijt kan zijn.
Ik denk dat de kans groot is dat ik morgen een klacht hierover in KLB ga posten
Ah je moet verantwoording afleggenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, het ergste is wel als je een vraag krijgt als "wat doe je nu". Want als het in haar ogen een niet zinnige activiteit is dan wordt je gelijk gebeld en wilt ze praten tegen je.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah je moet verantwoording afleggen
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op
Ik wil in deze fase van de verkenning heus wel verantwoording afleggen maar dan wel op het niveau dat bij die fase hoort. Niet alsof we al getrouwd zijn
Goedemorgen neuksletjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:31 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgens schatjes en sletje dud0r
Zal ik vanavond toch maar gewoon een 5 liter pot vaseline meenemen?quote:
Ik heb vanavond een verjaardag dus doe maar want er wil zes man over je heenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik vanavond toch maar gewoon een 5 liter pot vaseline meenemen?
Je kunt nog vluchten.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:34 schreef stokj het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren. Ik voel al aankomen dat ik na afloop een klacht post in KLB.
De betreffende persoon is nu vertrokken vanaf haar locatie. Ik krijg namelijk om de 5 minuten een update van waar ze nu aan het rijden is én ze heeft live locatie delen aangezet...
En hoe is het afgelopen? Of kan ik beter meteen nu kijken naar je post in de KLB?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:34 schreef stokj het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren. Ik voel al aankomen dat ik na afloop een klacht post in KLB.
De betreffende persoon is nu vertrokken vanaf haar locatie. Ik krijg namelijk om de 5 minuten een update van waar ze nu aan het rijden is én ze heeft live locatie delen aangezet...
Ik was na het samenzijn weer thuis gekomen en in slaap gevallen. Ik ben nu aan het diner, ik post later in KLB hoe en wat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En hoe is het afgelopen? Of kan ik beter meteen nu kijken naar je post in de KLB?
Ben benieuwd....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was na het samenzijn weer thuis gekomen en in slaap gevallen. Ik ben nu aan het diner, ik post later in KLB hoe en wat.
Jeetje wat een belevenis weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij deze: KLB / Date is hardleers...
Maanlichtquote:
Wat een verhaal stokj!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij deze: KLB / Date is hardleers...
Jawel. Jawel.quote:
Oh druk druk dus !quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Jawel.
Beetje moe nog. Gisteren verjaardag gehad en de hele avond magic gespeeld. Was om 03.00 thuis en vanochtend rond 0930 weer wakker. Maar komt goed.
Straks even trainen. Het is lekker weer dus even goed van de zon gebruik maken.
Hoe is het daar?
Ga je nog wat doen in de vakantie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh druk druk dus !Succes met trainen ! Je kan het
Hier goed, nu lekker 2 weken vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |