Mooniequote:
Ja zekerrrr kom je ook ?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moonie![]()
![]()
Al lekker aan het tellen?
Zo meteen wellicht, eerst lunch genotquote:
Oh beetje laat niet?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo meteen wellicht, eerst lunch genot![]()
tot ze verschroeide lippen heeftquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We doen het gewoon 450 keer zonder te stoppen
heb je niet net als siswet zo'n olievat vol glijmiddel staanquote:
Dat weet jij donders goed!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je niet net als siswet zo'n olievat vol glijmiddel staan
Nou, afgelopen weekend was je anders aardig stout!quote:
niet waar. ik was heel lief. vraag maar aan @Mickytjuhquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, afgelopen weekend was je anders aardig stout!
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet waar. ik was heel lief. vraag maar aan @:mickytjuh
Vond je die dan nog wel terug?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wandelende tak gehad , die ontsnapte ook wel eens
daar was ik gisterenmiddagquote:
viel wel mee hoor.quote:
Ik was altijd een beetje bang voor dat beestquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was altijd een beetje bang voor dat beestIk heb me rot gezocht , na een paar weken was ik het alweer vergeten , en toen ineens stond ie heel 'parmantig op de leuning van mijn stoel
![]()
Ik schrok me kapot
We hebben heel lang een wandelende tak gehad, later had mijn dochter er een, en ik was er nog steeds bang voorquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:05 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat ze überhaupt bestaan hé, wandelende takken. Een tak waarvan wij denken dat die vastzit aan een boom of zo. En die dan loopt.
Wat is dit nou voor een beest? Dat zo een beest bestaat. Man man man...quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hebben heel lang een wandelende tak gehad, later had mijn dochter er een, en ik was er nog steeds bang voor![]()
![]()
Dit zijn wel ook wel mooie beestjes , maar niet echt wat voor mij geloof ikOrchidee bidsprinkhanen zijn overigens dol op wandelende takken
![]()
Hoog tijd voor een dierentuin in jouw paleistuinquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een beest? Dat zo een beest bestaat. Man man man...
Ik zal maar niet ontkennen dat ik een paar dagen geleden de stofzuiger had gepakt om een mug uit mijn slaapkamer te halenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een dierentuin in jouw paleistuin
Ik vind hem wel wat hebben, maar dat is het dan ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een beest? Dat zo een beest bestaat. Man man man...
Ik heb die strijd opgegeven, deze mug heeft duizenden levens....quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal maar niet ontkennen dat ik een paar dagen geleden de stofzuiger had gepakt om een mug uit mijn slaapkamer te halen
De genen van dit beest zullen vast gemuteerd zijn met de genen van een zo een orchidee...quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat hebben, maar dat is het dan ook
Probeer het met de stofzuiger. Als de mug ergens rust moet je rustig blijven en met de stofzuiger langzaam er naar toe gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb die strijd opgegeven, deze mug heeft duizenden levens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |