quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vreemd voorstel dat je daar doet, waarom zou je dat willen?
Slob nam de honneurs al waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen reactie van @:maxi-mus op de vlag, dat stelde me dan weer een beetje teleur.
Oeh ja! Dat gaan we nog even terugkijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Italiaanse commentator op de PLAYER werd ook weer gek.
Best of 3 marathon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:04 schreef TommyL0204 het volgende:
Morgen nog de series voor de marathon? Of gelijk de Madison?
10 km nog.quote:
MAMMA MIA MAMMA MIA MAMMA MIA MAMMA MIAquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Oeh ja! Dat gaan we nog even terugkijken
Ja, wordt er weer eentje afgeschotenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Het liefst zie je al die ruiters keihard op hun bek gaan, maar dat is zieliger voor die prachtige paarden.
Mmmm, straks maar paardenworst kopen bij supermarktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, wordt er weer eentje afgeschoten
Ja, daar is erg weinig animo voor in dit topic, valt me op.quote:
Heel vreemd, maar ik heb ze in de atletiek nog helemaal niet gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar is erg weinig animo voor in dit topic, valt me op.
Het was een grap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar ik heb ze in de atletiek nog helemaal niet gezien eigenlijk.
De Duitser ging ook los.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Oeh ja! Dat gaan we nog even terugkijken
Moet kunnen. Het is ook voor jou vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had hem pas na het posten door
Ja, bovendien kan het weer tot coronabesmettingen leiden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef KennyPowers het volgende:
Debiele sport dat estafette
Gewoon rennen geen flauwekulletjes met stokken
Gewoon niet 2 seconden te vroeg starten, niets moeilijks aan zeker niet als je in baan 2 loopt en je exact kan zien wanneer de anderen beginnen te rennen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef KennyPowers het volgende:
Debiele sport dat estafette
Gewoon rennen geen flauwekulletjes met stokken
Maar maakt haar zelfinzicht niet veel goed?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik ben nog steeds ZIEDEND door Schippers, ze heeft mijn hele weekend VERPEST
Welk zelfinzicht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar maakt haar zelfinzicht niet veel goed?
Het denkbeeldige zelfinzicht. Wat een afgang was dit weer zeg.quote:
Ja, Dafne blijft voor mij voor altijd de sprintkoningin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Wat een haat hier op Schippers trouwens.
Waar dan?quote:
ES1quote:
Ze weet net als de rest van de wereld heel goed dat zij fout zat, dat maakt het niet toegeven nog triester. Die act voor de camera is respectloos naar haar teamgenotenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar maakt haar zelfinzicht niet veel goed?
Goud zat er sowieso niet inquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik ben nog steeds ZIEDEND door Schippers, ze heeft mijn hele weekend VERPEST
Legitiem over de finish komen is het nieuwe goud.quote:
Ik wilde het posten en dacht naaaahquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Dat snelwandelen blijft toch echt geen gezicht.
Ja was me met de 1500 ook opgevallenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
Onhandig dat ze nu op ES de finale van de 4x100 dames herhalen en dat er dan 'Live' rechtsboven in beeld staat.
Dat komt omdat het programma 'Tokyo Today' zelf wel live is. Ze laten dan bij alle terugblikken het live icoontje staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
Onhandig dat ze nu op ES de finale van de 4x100 dames herhalen en dat er dan 'Live' rechtsboven in beeld staat.
Die is al vijf jaar afgelopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat het programma 'Tokyo Today' zelf wel live is. Ze laten dan bij alle terugblikken het live icoontje staan.
En terecht ook. Iedereen weet toch inmiddels wel dat de sportdag in Rio al is afgelopen.
quote:
Ze speelden de hoofdfiguur na uit het beroemde boek en/of film "De reis naar het Westen". Dat is Koning Aap, die geboren is uit een rots.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond de Chinezen het leukst opkomen. #teamChina
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Niet alleen bij Dafne gaat het wel eens mis op de 4 x 100 meter
Dit was twee jaar eerder
Ik heb een abonnement op dat soort verschrijvingen.quote:
Stokje overgegeven, dus beter dan Schippersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
Godallejezus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
Toen waren de 100 en 200m nog leuk. Ging je er echt voor zitten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer dat mijn grote vriend er niet meer is
Ja, nu ga ik er nog steeds voor zitten, maar ik mis wel smaakmakers als Bolt, Greene en Michael Johnson.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:16 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Toen waren de 100 en 200m nog leuk. Ging je er echt voor zitten.
Gelukkig heb je ze nu net zo goed, maar dan op andere onderdelen. Zo schommelt dat altijd een beetje heen en weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik er nog steeds voor zitten, maar ik mis wel smaakmakers als Bolt, Greene en Michael Johnson.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
Het is alleen jammer dat die rivaliteiten / helden nooit dezelfde aandacht krijgen als die van de 100m. Dus is de hype ook minder grootquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ze nu net zo goed, maar dan op andere onderdelen. Zo schommelt dat altijd een beetje heen en weer
Ja, je hebt nu o.a Duplantis, Warholm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ze nu net zo goed, maar dan op andere onderdelen. Zo schommelt dat altijd een beetje heen en weer
Die snappen de regels net zo goed als DOM en Amerika bij de 4x400 mixed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
En ook geen Groot-Brittannië.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
Hallo, NOS commentatoren, Team GB is GEEN Engeland. Sukkels.
Wist niet dat de meerderheid van sporters uit Noord-Ierland voor Ierland uitkomt, interessant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ook geen Groot-Brittannië.
Hier wordt uitgelegd hoe het zit.
Greene in dat rijtje ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik er nog steeds voor zitten, maar ik mis wel smaakmakers als Bolt, Greene en Michael Johnson.
Ja, de kanonbal.quote:
Ze was de hele tijd wel de favoriet bij de bookies, die lezen iets te veel in die 1500m, de 10000m is ironisch genoeg eigenlijk makkelijker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hassan zegt dat ze zichzelf 90% kans geeft op goud morgen. Ik hoop het haar helpen. Zag dat ze (op Unibet) niet de favoriet is maar dat ze tweede is achter Gidey Letsenbet.
Voor de OS was ze wel echt ruim favoriet, zal na vandaag wel gecorrigeerd zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hassan zegt dat ze zichzelf 90% kans geeft op goud morgen. Ik hoop het haar helpen. Zag dat ze (op Unibet) niet de favoriet is maar dat ze tweede is achter Gidey Letsenbet.
In welk opzicht makkelijker? Ze zegt zelf trouwens wel dat het verlies vandaag het morgen makkelijker maakt om te winnen. Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze was de hele tijd wel de favoriet bij de bookies, die lezen iets te veel in die 1500m, de 10000m is ironisch genoeg eigenlijk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |